HCL.HR

Svaki četvrti kupac PlayStationa 5 nije imao PlayStation 4

Zoran Žalac 24.02.2021.   •   74 komentara   •   Industrija videoigara


Šef PlayStationa Jim Ryan izjavio je kako PlayStation 5 za sada ima velik faktor privlačnosti među novom publikom.

U jučerašnjem intervjuu za portal GQ, predsjednik PlayStation ogranka u Sonyju, Jim Ryan, izjavio je kako prve primjerke PlayStation 5 konzole nisu kupovali samo najveći fanovi brenda nego i korisnici koji se s PlayStationom susreću ili po prvi put ili nakon jako dugo vremena. Naime, Ryan tvrdi da je svaki četvrti kupac PlayStationa 5 prethodno nije imao PlayStation 4 konzolu.

Kako je do sada prodano 4,5 milijuna PS5 konzola, moglo bi se reći da je PS5 privukao skoro milijun novih korisnika. Naravno, u tu brojku ulaze i oni koji su za novu konzolu napravili novi PSN račun, umjesto da koriste onaj s PS4 konzole, ali takvih bi korisnika trebalo biti relativno malo.

Privlačenje nove publike brendu PlayStationa svakako je jedan od ciljeva koje su si zacrtali Sonyjevi čelnici. Upravo iz tog razloga sve više PlayStation ekskluziva naknadno dolazi na PC platformu, a kao što je Jim Ryan jučer otkrio – Horizon Zero Dawn i Days Gone za PC tek su početak. Strategija je jasna – cilj je PC publici danas pokazati igre čije bi nastavke već sutra mogli igrati na PlayStation konzolama.

Označeno sa:

Komentari (74)

  • Dajsikeks

    24.02.2021 - 12:15

    Od njih 80% su botovi

    • Cro_Maher

      @Dajsikeks, 24.02.2021 - 14:19

      to su novi accovi kako bi se pokupile besplatne igre.

  • Hellcream

    24.02.2021 - 12:21

    Jedan od razloga je smijesna cijena.
    Za pare koje ti trebaju za jedan high-end PC uzmes PS5 , Xbox , Switch i 4k TV!

    • Cipelcug

      @Hellcream, 24.02.2021 - 12:33

      I tri automobila, apartman u Zadru i jahtu.

    • SonOfZeus

      @Hellcream, 24.02.2021 - 15:59

      Kaj je najgore u pravu si. Svoj sa 2K 165hz monitorom sam platio 19 soma. Bez periferije.

    • MioBabic

      @Hellcream, 24.02.2021 - 18:36

      To je istina moj cale se bavi oko it tako da je morao ulozi 2800$ u taj komp i svake godine menja grafičke i jedan takov komp neke igre ne moze 4k rt ultra 120fps…a navodno za 2 godine ce moci ps5 i xbox

    • Jurex

      @Hellcream, 24.02.2021 - 20:19

      pa baš to ne kužim kaj se čude.

    • PppPP

      @Hellcream, 24.02.2021 - 22:43

      koliko para toliko muzike 😉

  • darkness666

    24.02.2021 - 13:00

    Zato sto je 60 posto ps5 kupljeno od strane scalpera…

  • Stefek

    24.02.2021 - 13:15

    90% zainteresiranih kupaca nije imalo prilike kupiti PS5..

  • doctorsparta

    24.02.2021 - 13:16

    Čemu pisati o ovoj konzoli osim kroz memove. DualSense drifta, a PS4 kontrolor ne radi na njoj. Nema backward capability. 2TFLOPS slabija od Xboxa. Manji SSD od Xbox-a. Nema game pass. Neigirva.

    • Zoran Zabac

      @doctorsparta, 24.02.2021 - 13:52

      PS5 najbolji hardver u povijesti 📝🚀

    • movie

      @doctorsparta, 24.02.2021 - 14:34

      Dualsense jednako drifta kao i gamepad od microsofta i nintenda. PS4 kontrolor radi na PS5. 99% igri možeš igrati na PS5 u boljim uvjetima i većem komforu. Da, slabija je od xboxa ali po dosadašnjim testovima to se ne vidi. Manji je SSD zbog specifičnog dizajna ali je zato brži. Da, nema gamepass. Jako igriva je. Nikakvih problema u 3 mjeseca korištenja a sve igre na njoj izgledaju bolje i rade brže.

    • doctorsparta

      @movie, 24.02.2021 - 15:00

      Mene samo čudi di su sada Xbox fanatici da me brane. Zar cete dopustit da se o PS5 dobro piše?

    • vragec25cro

      @doctorsparta, 24.02.2021 - 15:56

      Ovdje jedini fanatici od Sonya 🙂

    • SonOfZeus

      @doctorsparta, 24.02.2021 - 16:01

      Evo ti vrageca dolje. Doći će još tko kad završi školska popodneva. Računaj oko 20.

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 24.02.2021 - 18:23

      Po čemu sam ja fanatik od Xboxa?Čovijeku postavio logično pitanje,a drugom odgovorio s linkom od članka kako si me ti naučio 😉 http://imgur.com/gallery/WBRORPI

    • SonOfZeus

      @vragec25cro, 24.02.2021 - 19:21

      Vragec, malo te prcam jer volim tvoje reakcije. 🙂 vidim da posjeduješ najbolje igre pretprošle i prošle generacije, drago mi je za tebe da imas priliku igrat ta remek djela. ❤️

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 24.02.2021 - 21:29

      Nisam se baš nešto naigrao tih remek dijela :p

    • vragec25cro

      @movie, 24.02.2021 - 15:56

      Ne bih se puno mešal pošto nisam još uzeo ps5(tam za jedno 2-3godine tek planiram),samo da te pitam kako znaš da driftaju kontroleri na Xboxu(Microsoftovi) ako igraš na Ps5?Negdje sam več pisao na sličnu temu,od ps1-ps4,orginal xbox-xbox series x i jedini kontroler na kojemu doživio driftanje(u kolekciji) od Nintendo 64.Druga stvar gdje si vidio da se dižu tužbe protiv xbox kontrolera? 🙂

    • doctorsparta

      @vragec25cro, 24.02.2021 - 17:09

      Srećo mamina i nikako nemreš skužiti.. Čitaj, ne dižu se tužbe zbog driftanja nego zbog plačanje poštarina da bi se DS poslao na servis koji pokriva drift, te to što driftanje nije navedeno u popis mogućih kvarova. Xbox navodi drift kao mogući kvar i pokriva poštarinu (samo sa SAD-e ). Zato nema tužbe za Xbox.

    • vragec25cro

      @doctorsparta, 24.02.2021 - 17:38

      Pročitaj članak još jednom sa razumijevanjem teksta,po potrebi ponovi 🙂 https://www.hcl.hr/vijest/podignuta-kolektivna-tuzba-sonyja-zbog-defektnih-kontrolera-playstation-5-167239/

    • mg

      @vragec25cro, 24.02.2021 - 18:47

      Čitaj s razumijevanjem! Toliko su u blokadi da stalno vtriš tri iste riječi.🙂

    • vragec25cro

      @mg, 24.02.2021 - 21:28

      Normalno kad ljudi ne čitaju s razumijevanjem i izvrču riječi 😉 Spomenuo da pročita s razumijevanjem jer nigdje u članku ne piše da je tužba podnesena zbog poštarine,kako on spomenuo :p

    • Chronosus

      @vragec25cro, 24.02.2021 - 18:56

      Kao što sam kažeš komentirao si na članku gdje se pisalo o toj trajnosti pa evo ti citat da te podsjeti:

      “Slično vrijedi i za sve druge kontrolere jer koriste istu tehnologiju, uključujući i Xbox Elite modele, ali i kontrolere starih Xbox One i PlayStation 4 konzola. “

    • vragec25cro

      @Chronosus, 24.02.2021 - 19:38

      “Druga stvar gdje si vidio da se dižu tužbe protiv xbox kontrolera” Mislim ono?Ovo se ne računa?Znam da igra na(Movie) na ps zato ga tako pitao,a i u 3 i pol mjeseca još uvjek radi savršeno ko i prvog dana xboxov kontroler(xsex) i još se nadoveza o s kolekcijom i da od sad doživio samo na Nintendo64 drift 🙂 Slično vrijed da ga nisu nakrcali s hrpom vibracija puhalom i da nije Zoki pisao članak 🙂 ,ali nema riječi o tome(barem do sad nigdje nisam vidio) da se kvari xsex kontroler 🙂

    • movie

      @vragec25cro, 24.02.2021 - 20:55

      Općepoznata stvar. Svi gamepadovi imaju isti problem jer koriste iste materijale i istu tehniku. Koliko možeš pročitati o driftanju dualsensa toliko možeš pa i više pročitati o driftanju nintendo gamepada. Naravno niti microsoft nema manje problema. Bar tako govore korisnici.

    • vragec25cro

      @movie, 24.02.2021 - 21:26

      Kako onda do sada nije bilo riječi nigdje o tome?Spominjao se samo Nintenso Switch i sad Ps5 kontroler i kako spomenuli Ps kobtroler odjednom se spominje i xbox kontroler da drifta,a u nekih 5-6 godina kolko sam ovdje na portalu nisam čuo ništa o Xboxovim kobtrolerima i dtiftanju(niti kojima drugima sem Nintenda).Sad kad ps5 kontroler prijavljen da se kvari odjednom se spominje i Xboxov 🙂 Normalno da se kvare kontroleri s vremenom i nestručnim baratanjem,ali mislim da ipak izdrže duže od 3mjeseca 🙂

    • movie

      @vragec25cro, 24.02.2021 - 23:47

      Drifta i PS4 kontroler pa nisi niti o tome ništa čitao. Ja za to nisam niti čuo do neki dan. Ja imam PS4 od prvog dana pa to nisam nikad primjetio. Vjerojatno ne bi niti sada primjetio da ameri ne moraju sami plaćati poštarinu za slanje dualsense kontrolera u servis na zamjenu. Microsoft to odradi besplatno pa se nitko ne buni.

    • vragec25cro

      @movie, 25.02.2021 - 05:52

      Pa da do sad niti jedan kontroler nije driftao(osim Switch),sad kad na Sonyevom 3mjeseca starom kontroleru drifta odmah se spominju svi prethodni kontroleri i od ostalih konzola koji se do sad nisu spominjali 🙂 E to je meni čudno i zato napisao prvi komentar .

    • vragec25cro

      @Chronosus, 25.02.2021 - 13:29

      Prvi puta čuo sad,hvala.Nego ako nisi vidio u članku radi se o xbox elite kontroleru,a ne običnom 🙂

    • movie

      @movie, 24.02.2021 - 20:58

      Miješaš kruške i jabuke. PS4 kontroler radi na PS5. No druga je stvar što na PS5 radi samo na PS4 igrama a ne i na PS5 igrama. Kada netko kaže da PS4 gamepad ne radi na PS5 to jednostavno nije istina. Radi. I da, postoje PS5 igre.Iako nitko nije vidio Jetia, mnogi su vidjeli PS5 igre.

    • movie

      @movie, 25.02.2021 - 15:17

      Mogućnost backward compatibility je jedna od mogućnosti nove konzole. Sve te igre osjetno bolje rade na novoj konzoli nego na staroj, stoga će mnogi odigrati igre koje do sada nisu odigrali u puno većem komforu. PS5 fifu ne možeš igrati sa starim gamepadom jer stari gamepad ne podržava haptičku vibraciju. Ljudi se potrude i naprave igru koja po prvi put daje neke nove mogućnosti putem gamepada i koja je svrha truda ako će takvu igru igrači igrati sa starim gamepadom?

    • movie

      @movie, 25.02.2021 - 16:03

      Nisam rekao da nisi u pravu, samo želim razumjeti njihovu logiku. Ako se oko nečeg potrudiš i na to potrošiš novce valjda je ok da to onda ljudi koriste. Možda tako razmišljaju? Eto na primjeru fife ja ću ti reći da sam sve to pogasio jer smeta pri online igranju. To je opet samo moje mišljenje.

    • movie

      @movie, 26.02.2021 - 15:27

      Naravno da je tvrtkama stalo isključivo do profita. Zato i postoje.

    • PppPP

      @doctorsparta, 24.02.2021 - 22:48

      opasan trol haha

    • doctorsparta

      @PppPP, 24.02.2021 - 23:54

      Lijepo je kad te cijene ;D

  • JCD-Bionicman

    24.02.2021 - 13:21

    Nikada nisam bio na strani konzole, jedino u vreme PS1 i PS2.
    Tada su igre bile mnogo bolje i lepse graficki nego na PC-u, a i nije bilo skoro pa uopste velikih igara za PC naspram PS1/PS2. Kod trojke i cetvorke sam pauzirao kupovinu konzole jer sam mogao sklopiti komp od 500-600e koji je jaci od PS4 Pro i imam ga i dan danas. Mislim da komp necu menjati jos 2 godine, a onda cu verovatno uzeti PS5 za igranje najnovijih igara sledecih 10 godina dok cu na PC-u prziti multiplayer igre na kompu koji imam sada. Naravno pasce neki upgrade da sve to bolje upije ali to je to. Jedini problem koji me i sada zaustavlja od kupovine PS5 jeste taj da moram svaku igru platiti 60e ili cekati dugo vremena da padne cena i opet platiti dosta. Zao mi je ljudi, sta da vam kazem. Ne bih davao za igru nikada u zivotu vise od 10e jer imam pametnijih stvari za te pare da uradim. PC je majka i uvek ce biti, piratizovanje igara i kupovanje jeftinih steam keyeva nikada nije bilo jeftinije. Naravno uvek sam za kupovinu pored piratizovanja ali za one koji nemaju neka slobodno poskidaju sta god im je volja.

    • movie

      @JCD-Bionicman, 24.02.2021 - 14:43

      Naravno uvijek sam za poštenu kupovinu ali onaj tko nema auto neka ga slobodno ukrade ili onaj koji nije pri novcu neka slobodno opljačka banku? Inače, tijekom cijele godine na PSN imaš raznorazne popuste na igre pa kupiš onda kada to odgovara tvom džepu. Nitko te ne tjera da igru kupuješ prvi dan. Možda je PC majka ali konzole su tata. Jednostavnost korištenja te mobilnost su bez premca. Svatko kupi ono što mu odgovara. Danas kupiti solidnu grafičku je nemoguća misija. Em nestašice em cijene bolesne a gdje su sve ostale komponente. Imam još uvijek solidno računalo koje mi služi za listanje interneta a igram se isključivo na konzoli zadnje 4 godine i ne mislim naviku mijenjati. Ja zadovoljan.

    • doctorsparta

      @JCD-Bionicman, 24.02.2021 - 15:13

      ufff koji je to bijes od PC-a za 500 EUR koji je “jači” od PS4pro (iako ps4pro košta oko 400 eur-a i manje ako je polovan)? 200 EUR je samo GTX970 koji je nekih 4.2TFLOPS kao na PS4 Pro ako ne i slabiji, a di je 8-jezgreni CPU na 2.1 GHz, ram, hdd, napajanje, kučište, matična? sve to za ovih drugih 300 EUR. Jedino ako je prek Wisha, ali taj će PC raditi do vikenda ;D

    • JCD-Bionicman

      @doctorsparta, 25.02.2021 - 16:54

      Trenutno mozes i za manje pare da napravis super PC sa kojim ces biti miran par godina na 1080p.
      1060/1070 se drzi odlicno.

      @movie Ne lupetaj. Kad si tako pametan, svaki film koji budes gledao od danasnjeg dana uzmi pa kupi i gledaj. Svaku pesmu koju budes slusao uzmi pa kupi. Nemaju svi para, a i ne zele davati na gluposti kao sto su igre. Znaju kako pametnije da trose svoj novac i vreme.

    • doctorsparta

      @JCD-Bionicman, 25.02.2021 - 19:16

      Preopćenito pričaš. PS4pro bez problema radi upscale sa 1440p do 4K i drži mirnih 30 FPS-a i to za 400Eura (ili manje ako je polovan…čak i za manje od 300EUR-a se prodaje polovnjak). Za to ne’mreš kupiti pošten CPU i GPU koji će biti NITI približno ps4pro, a di su ostale komponente za PC? S tim da PS koristi APU odnosno optimizirani integrirani AMD GPU i CPU što daje boost i do 20posto, a to kod PC-a ne možeš raditi i još ćeš kupiti neko smeće od 50 Eura od matične karte koje je samo po sebi bottleneck zbog crapy chipseta. Kako god okreneš ne stoji da za iste pare možeš složiti nešto jače od PS4pro već puno slabije. Čak i ako ideš raditi overclock CPU i GPU-a – zbog suludih voltaža ćeš morati brdo para potrošiti na hlađenje i držat fige da ne plane! Nisi se okrenuo a već si na 1000 eura, a to je 3 x PS4pro

    • RickBarry

      @doctorsparta, 25.02.2021 - 20:58

      “matične karte”
      “S tim da PS koristi APU… a to kod PC ne možeš radit” Šta APU-ovi za osobna računala ne postoje? Ryzen 5 3400g?
      A ovo za sulude voltaže lol. Kakvo držanje figa i sulude voltaže? Sa iole dobrim hlađenjem se bez muke overclocka.

    • doctorsparta

      @RickBarry, 26.02.2021 - 02:19

      matična ploča sad ok? a sunce mu malo isto je karta, samo kartica malo veća. Ajde frende, ma je da istina, R5 s vegom 11 ima APU ali je GPU u tom APU smeće malo jače, čisto da se ne treba kupovati standalone GPU. Nemoj se praviti grbav znaš na što mislim, 200 EUR a jedva navuče 2TFLOPS-a što je upola manje od ps4pro tako da APU nema smisla niti spomenuti jer ne parira Ps4pro u tom cjenovnom rangu. Da ne bi slučajno mislio da ja ne znam da AMD radi APU za PC, radi ali ga u tom rangu nema smisla spominjati niti koristit. Onda čitaj dobro što sam napisao. Spomenuo sam da treba “dobro” hlađenje koje opet košta i diže cijenu rig-a. Ispod 70 EUR CPU hladnjak ne treba ni pomišljati na takav OC s max voltažom s kojom nikad ne znaš šta će biti s kapacitorima ni pod tko zna kakavim hladjenjem, pogotvo ako je polovnjak CPU/GPU.

    • JCD-Bionicman

      @doctorsparta, 26.02.2021 - 16:16

      Burazeru moj lepi, ala si se ti nalupetao gluposti. PC je uvek bio bolja opcija ali trenutno je PS5 isplatljiviji.
      Tu je sve okej ALI moras kupovati igre i onda gledaj koliko te izadje PS5 i 10 igara. Vec 1000e minimum 🙂 Jel deset igara dovoljno? Nop.
      Tokom cele nove generacije se ocekuje da igras mnogo mnogo igara na koje ces potrositi vise hiljada eura. Na PC-u je drugacije, keyevi su previse jeftini, torrenti na sve strane tako da ez pez.

    • doctorsparta

      @JCD-Bionicman, 27.02.2021 - 00:53

      Ode ti na PS5, koji krvavi ps5? nitko ne spominje PS5, niti igre, niti torrente, keyeve za igre i slično! Vrlo jednostavna je bila rasprava. Dali je moguće za iste pare kao za PS4pro složiti PC koji je jači od PS4pro. Odgovor je NE! Niti približno. A čisti je debilizam spominjati R5 3400g kao nešto u rangu PS4PRO, PS4pro jede za doručak to smeće AMD-ovo od 200 eura.

    • JCD-Bionicman

      @doctorsparta, 27.02.2021 - 14:54

      Na kompu sa GTX 1060 i nekim i5 procesorom sve ti izadje 500e, mozda i manje. Cyberpunk na tome radi dobro, a na PS4 i PS4PRO nije ni za .i.
      Isto je i sa ostalim igrama. Bolje igrati u 1080p 60fps makar i na medium nego igrati na 720p upscale na 1080p u 30fps sa dropovima.

    • quad95

      @doctorsparta, 20.08.2021 - 23:21

      Mozes sklopiti komp za 500e da ti gura sve moderne igre nesto na low nesto na high i da ti traje jedno 5 godine tako sigurno 🙂 probano i radi… i onda neku cipovane konzole ps3 za 20k i xbox i onda picis konzol igre za dz i igras igre na pciju izi 🙂

    • quad95

      @JCD-Bionicman, 20.08.2021 - 23:15

      Realno najeftinije bi te izaslo da kupis cipovanu konzolu i neki tresh komp da skidas igre da prebacis na konzolu i tako ne bi morao da dajes vece pare za komp imas cipovane ps5 konzole vec 🙂 konzole su dobre jer neki emulatori ne mogu da pokrenu ili ih lose pokrecu sa dosta gresaka dosta igara sto imas na konzolama underrated ne one popularne sto ti znas nego imas ih pun kurac samo trebas ih traziti i ako volis igre i imas para trebao bi da imas i xbox i ps i pc tako da mozes da iskusis gaming sa vise wtrana i da igras igre koje ne mozes na pcju

  • mg

    24.02.2021 - 14:52

    cilj je PC publici danas pokazati igre čije bi nastavke već sutra mogli igrati na PlayStation konzolama_LOL:)) Pa nisu to zarazne single player igre kao Skyrim,Witcher 3, Dark Souls. (Nexus Mods potvrđuje koliko je Skyrim moćan sa 1.8bn skinuti modova)

    • Robi123

      @mg, 24.02.2021 - 16:59

      Velike razlike dark soulsa i bloodbornea koji je ekskluzivan(jedina razlika sta je bloodborne kvalitetniji).

    • mg

      @Robi123, 24.02.2021 - 17:39

      Dark Souls se podrazumijeva na soulsborne igre:)

  • esse

    24.02.2021 - 15:57

    ajme propagande . pa koliko ih je malo prodano mozes izvuci bilo kakav zakljucak .

    • doctorsparta

      @esse, 24.02.2021 - 17:05

      Malo prodano ili malo napravljeno? Pitanje je sad. Istina, ružno zvuči sve što je napravljeno je prodano.

    • movie

      @esse, 24.02.2021 - 21:04

      Da,baš. Najbrže prodavana konzola u povijesti. Oborili rekord u prodaji prvi dan, nakon mjesec dana te nakon tri mjeseca. Sad ti izvuci bilo koji zaključak.

  • IgorBiH

    24.02.2021 - 17:53

    Da, preprodavači i botovi.

  • Play for fun

    24.02.2021 - 18:03

    Narodna izreka kaže, ako nemaš ništa pametno reći onda ćuti. 80% tih koji su prvi put kupili PS obični su preprodavci koji su smislili da iz ničega pokušaju napraviti profit. PS5 ne treba kupovati dok ne bude u ponudi svake bolje prodavnice tehničke robe i kada mu cijena bude niža. Što se tiče SONYa, njihov je posao da stabilizuju tržište ponude a ne da se bave glupim pretpostavkama.

    • movie

      @Play for fun, 24.02.2021 - 21:02

      Zašto bih trebao čekati da PS5 dođe u sve dućane ako sam ga kupio već prvi dan prodaje? Gledajući povijest PS4, mogu ti u startu reći da ćeš se načekati da PS5 padne cijena. Pogotovo u prve dvije godine dok bude ovakva potražnja.

    • Play for fun

      @movie, 25.02.2021 - 09:05

      Kupio si PS5 prvog dana da bi igrao FIFU 21.Tebi je to naravno bilo dovoljno.
      Ponuda igara za PS5 danas a da se ne priča o ponudi igara na dan puštanja konzole u prodaju je katastrofalna i nikako ne opravdava kupovinu konzole dok je ponuda igara ovako loša. U ostalom mnogi su to uvidjeli i odgodili su kupnju Kažeš da ima potražnje,ima je ali ljudi neće biti budale da plaćaju duplu cijenu preprodavcima koji bi ništa ne radeći da zarade. I da PS5 će se kupovati kada bude u ponudi svake bolje prodavnice tehničke robe i kada mu cijena bude niža.

    • movie

      @Play for fun, 25.02.2021 - 15:24

      Sve si krivo rekao. Stavio sam PS5 u oglas i u roku 5 minuta imao sam desetak poziva. Konzolu sam mogao prodati u roku keks. No svima sam rekao da ću pričekati drugi dan i odlučiti hoću li je prodati. Znači na jasno vidljivu cijenu koja je osjetno bila veća od maloprodajne a konzola stara tri mjeseca u par sati imao sam sigurno tridesetak poziva. Toliko o tome što ljudi neće kupiti jer su se opametili i ne žele platiti duplu cijenu. Stari, prodao sam rabljenu konzolu drugi dan a lik samo što me nije poljubio kad sam mu rekao da može doći po konzolu. Prodao sam je isključivo zato jer sam u tom trenutku kupovao nešto drugo i na kraju sam kombinacijama za 3850 kn kolioko sam dao za PS5 došao do stvari koja vrijedi 10k kuna. Stoga, PS5 se dobro prodaje preko oglasnika tako da ti teorija ne drži vodu. Neki dan sam bio u SD i ponovno sam si naručio PS5 i gužva je bila poprilična. Ljudi su došli naručiti konzolu dok su narudžbe otvorene. Slažem se, igri nema ali nema ih niti za xbox. Pandemija je malo poremetila izlazak igri. Nešto na što se nije moglo računati.

    • Play for fun

      @movie, 25.02.2021 - 18:08

      Samo BUDALA će nešto šta košta 500 Eura platiti 800 Eura. Vrlo jednostavno. Razumiješ ti to ali ćeš se naravno po stoti put pretvarati da ne razumiješ. Isto kada braniš FIFU u odnosu na PES. Argumenti nula ali ti si uporan. Ajde sada reci mi kako tržište potražnje odredjuje cijenu konzole ili koliko miliona gamera igra FIFU. Ponovo da se vratim na one BUDALE sa početka koji plaćaju PS5 konzolu 800 Eura. Upravo zbog njih cijena u prodaji pored ceste i jeste 800 Eura. I po treći put da ti ponovim ali tebi i dalje neće biti jasno. PS5 se kupuje kada bude u svakoj boljoj prodavnici tehničke robe, kada bude cijena niža i kada ponuda PS5 igara bude na nivou da uopće ima šta da se igra.

    • movie

      @Play for fun, 25.02.2021 - 19:14

      Evo, ja sam jučer ponovno naručio PS5. Vidim da sam bio 252 po redu. Znači da ljudi kupuju i ne čekaju da ponuda igri bude na nivou niti čekaju konzolu u svakoj boljoj prodavaonici tehničke robe. Svaka roba ima kupca. Svaka roba ima i svoju cijenu a ona ovisi o ponudi i potražnji. Zato još uvijek PS4 košta 3000 kn a ti pričaš o sniženju cijena za PS5? Znači imamo novu konzolu a stara nije izgubila ništa na cijeni. Možeš onda zamisliti kada će pasti cijena PS5. Opet si dosta toga promašio. Ja ne branim fifu. Nisam je nikada branio. Uvijek argumentirano navodim sve probleme te igre. Igram ju i dalje. Doduše sve manje ali igram. Dok god fifa ima mod poput futa ja ću je igrati. PES se u tom dijelu ne može mjeriti s fifom. Onog trenutka kada naprave jednako kvalitetan mod moći će očekivati da će uzeti fifi određen broj igrača. Do tada će im se broj smanjivati kao i svake godine do sada.

    • Ena

      @movie, 25.02.2021 - 18:55

      Ljudi su idioti, zato i ima toliko tih preprodavaca i ne moze se doci do konzole

    • Play for fun

      @Ena, 25.02.2021 - 19:28

      Teški idiotizam, neshvatljivo mi je da neko prihvati da plati 800 Eura nešto što košta 500 Eura. U pravu si, od tolikih preprodavaca gameri ne mogu kupiti konzole po redovnim cijenama. A zašto se plaća konzola 800 Eura ako košta 500????? Koliko idiot neko mora da bude da mu to bude prihvatljivo???

  • psnlegend

    24.02.2021 - 21:41

    Prije ce najaviti PS6 nego slijedecu isporuku PS5

    • Play for fun

      @psnlegend, 25.02.2021 - 09:17

      Pustili su konzolu u prodaju a nema je u slobodnoj prodaji. Potpuna glupost, to je uvreda prema poštenim kupcima i gamerima. Od toga koristi imaju samo preprodavci koji uspiju prevariti nekoga da im plati 700 800 900 1000 Eura za konzolu. Glavni krivac za ovakvo stanje je SONY

    • movie

      @Play for fun, 25.02.2021 - 19:15

      Svaki gamer koji je htio kupiti konzolu prvi dan mogao ju je kupiti. Ja sam je kupio prvi dan po otvaranju prednaruđbi i dobio sam je prvi dan po izlasku na tržište. Nije bila nikakva nauka.

    • Play for fun

      @movie, 25.02.2021 - 19:40

      Moglo se nabaviti naravno kome je trebalo za gaming i ko je odlućio da PS5 hoće imati prvog dana. Ja govorim o ovoj stoki koji kupe konzolu za 500 Eura,otmu je od iskrenih gamera i onda bi da tu istu konzolu gamerima preprodaju za 800 Eura.
      Govna profiterska su se sjetila kako da dodju do profita a da ne rade ništa. I ima ih sve više, i zbog preprodavaca sve je teže kupiti konzolu po redovnoj cijeni.

    • movie

      @Play for fun, 26.02.2021 - 15:34

      Gle, ja sam htio konzolu prvi dan i sjeo sam za računalo kad su rekli da otvaraju prednarudžbe. Naravno da je i hrpa preprodavača sjela i naručila konzolu, ali protiv toga se ne možeš boriti. Toga će uvijek biti. Nije problem u preprodavačima već u ljudima koji kupuju. Da nitko ne kupuje mogli bi preprodavači sa svim tim konzolama dupe obrisati. Ljudi samo koriste zakon ponude i potražnje. Rekao sam ti, stavim PS5 star tri mjeseca u oglasnik i nisam mogao živjeti od poziva. Eto, tolika je potražnja. I sad tko je kriv?

    • Play for fun

      @movie, 26.02.2021 - 18:40

      Slažem se da je najveća i glavna krivica tih koji kupuju od preprodavaca. Platiti nešto 800 Eura šta košta 500. Pa ko to normalan može prihvatiti??? Ali ima ih prihvataju..i to ima ih mnogo. Ne razumijem to i ne razumijem da neko prihvati da ga se na najočigledniji način pravi budalom ali eto biće da sam ja glup koji se protivim tome a oni pametni što kupuju.

    • Chronosus

      @movie, 26.02.2021 - 13:52

      Nije nauka, ali sreća je. Neki koji su kupili u 9. mjesecu još nisu dobili.

      Isto tako, ne smatram da je Sony išta kriv, problem je generalno s nestašicom čipova- svejedno jel za aute, grafičke ili playstatione.

    • movie

      @Chronosus, 26.02.2021 - 15:30

      Problem je bio s digitalnim konzolama. Svi su dobili disk verziju konzole a vidim da je ovaj tjedan kod nas riješen i problem digitalki koje su isto svi dobili ili gotovo svi. Ovi koji nisu dobijaju ih ovih dana i to su isključivo narudžbe iz 10 mjeseca a radi se o digitalnim verzijama konzole. Kako kažeš, nikog ne branim niti optužujem no moglo se to sve ljepše odraditi. Usprkos nestašici kaos su napravili i naši trgovci.

  • PppPP

    24.02.2021 - 22:47

    haha jesu oni ozbiljni

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?