HCL.HR

Cyberpunk 2077 je sada skoro pa igriv na PlayStationu 4, drži 25-30 fps-a

Zoran Žalac 19.06.2021.   •   83 komentara


Cyberpunkovo ažuriranje verzije 1.23 napokon je malo popravilo situaciju s izvedbom igre na starim modelima PlayStation 4 i Xbox One konzola.

Pola godine nakon lansiranja Cyberpunka 2077 u katastrofalnom stanju na osnovnim modelima PlayStation 4 i Xbox One konzola, CD Projekt RED uspio je koliko-toliko optimizirati igru. Ažuriranje verzije 1.23 dostupno je na svim platformama, a premda se Cyberpunk 2077 još uvijek ne može kupiti na PlayStation konzolama (barem u digitalnom izdanju), oni koji su igru kupili i nisu zatražili povrat novca, sada ju mogu igrati u stabilnom izdanju.

Što znači stabilno? Sudeći po ranim testovima, vožnja po gradu donosi uglavnom 30 sličica po sekundi, s eventualnim padovima na 25 fps-a. Verzija za Xbox One S izvodi se mrvicu slabije i izgleda mutnije, ali se ne spušta ispod 20 fps-a.  Čisto da se podsjetimo, ranije je igra na PS4 i XBO konzolama znala imati usporavanja i do neigrivih 15 sličica po sekundi.

Naravno, da bi se ovakvo što uopće izvelo, ekipa je morala napraviti značajan kompromis – uklonili su praktički sve pješake s ulice i prorijedili promet. Tu i tamo sretnete koji automobil, ali daleko je to od onoga kako igra izgleda na PC-u. Učitavanje tekstura je i dalje primjetno, ali to nije strašno kao prije. Ostaje nam za vidjeti samo koliko se popravila situacija s rušenjem igre.

Označeno sa: ,

Komentari (83)

  • Agent

    19.06.2021 - 10:49

    Napravili pustoš od igre i još nije na stabilnih 30fps-a xD

    • mg

      @Agent, 19.06.2021 - 12:16

      Nije ni niski fov na konzolama podoban za monitor, izgleda kad da gledaš kroz dvogled:)

    • funky0308

      @Agent, 20.06.2021 - 10:48

      To i je najveci problem.. svi se okrenuli na optimizaciju i povratak na PS4, a nitko vise ne prica o tome koliko je igra prazna i dosadna. Kampanja je OK, stvarno nije losa za odigrati jednom ali na stvarno (pre)jakom hardwareu (da to lici na nesto), nakon price i zavrsetka kampanje lika ti nemastovito teleportiraju pred zgradu u koju si usao u zadnjem poglavlju i to je to?! Ne znam sto bi sada uopce trebao raditi i tom dosadnom svijetu punom preglupog AIa.. ma uzas je igra i tesko ce ikada biti bolja. Stalno se provlaci ta NMS proca ali NMS je imao ideju, samo su isli prevariti ljude da prikupe pare, ovdje nema toga. 7 mjeseci je proslo od izlaska igre i jedino sto rade je popravak bugova i optimizacija, biti ce tu i DLCa i ekspanzija ali kostur igre koji je los, ocito, ostaje i dalje jer nitko iz CDPRa ne prica o bilo kakvim vecim promjenama. Ma tu igru treba zaboraviti i krenuti dalje. Ja sam se 10 puta vise zabavio s DaysGoneom nego CP2077. Da mi je to netko prije godinu dana rekao da ce tako biti rekao bih da je lud ali eto.. docekasmo CP2077, a mozda bolje da nismo

    • Lazy

      @funky0308, 20.06.2021 - 11:10

      Pa to ja tvrdima od pocetka, kakvi bugovi kakvo sto, CORE igre ne valja…!

    • moordrak

      @funky0308, 20.06.2021 - 22:29

      Gledaš li linearno, da ne kažem zeru površno, da, CP je pomalo dosadnjikav. Stvarno ga se može prijeći u vrlo kratkom vremenskom razdoblju. Stvar je što CP nije linearna igra i u tome je njezina čar. Znam, neobična tvrdnja, ali tek nakon prvog prelaska, nakon kojeg još uvijek neznaš tko ti glavu nosi, shvatiš da ima još i to još koliko 🙂 Ja imam problem sa CPom zato što mislim da je glavna priča kriminalno loša, no, otkrio sam, lutajući po gradu sporedne misije i Cyberpunk se pretvorio u posve drugačije, vrlo ugodno iskustvo igranja. Zapravo dok ne dobiješ određeni kredibilitet kod likova sa kojima si u interakciji, nećeš dobiti pola misija. E to “Ćo mi ćo ti” dugo traje. Nije ovo klasični RPG u stilu Rockstara Bethesde ili Ubisofta na kojeg su nas kroz godine izdresirali. CDPR je “skemijao” nešto drugo.Upravo ti međuljudski odnosi su okidač za daljnjih zbivanja. Neznam kojim si smjerom krenuo u razradi lika no mogu ti reći da se stil gameplaya drastično mijenja promijeniš li skil tree. Nezgodacija je što to nije jednostavno, nema “reset” opcije nego kompletan prijelaz moraš odraditi ponovo. Ja sam negdje na pola promijenio klasu i tu je bio zajeb jer sam u prvom dijelu upgrejdao krive stvari zbog neznanja, a skil pointova jednostavno više nemaš. Znači, razvoj lika moraš planirati puno ranije . E sada, ima li svaki igrač volje nekoliko puta ponavljati iste stvari, učiti na greškama, eksperimentirati na duge staze, realno, nema. Mislim da je razvojna ekipa u ovom segmentu završila u ćorsokaku. Sejvovi ne pomažu gotovo ništa jer se ponašaju kao obični placeholderi. Kada završiš main priču, da, vrate te ispod nebodera i meni je to bio najveći WTF moment u igri. Vidim, i ti si imao slično Otkrivenje 🙂 Nekakav Game plus kako je to obično izvedeno u igrama ovog tipa bi vjerojatno bio sretnije rješenje,a ovako, ako nisi die hard ljubitelj cyberpunka, da, CP2077 ispada prilično suhoparan.

    • P3T4R

      @moordrak, 21.06.2021 - 14:25

      imas skill reset za kupiti kod ripperdocka

    • funky0308

      @P3T4R, 21.06.2021 - 20:27

      Ili mod pa vratis sta hoce i gdje

    • moordrak

      @P3T4R, 22.06.2021 - 17:20

      Attribute points i skilove koliko znam ne možeš resetirati…. ili sam nešto propustio ? Perkova se može resetirati ali to nije to 🙂 Da i to je jedna stvar koju su nepotrebno zakomplicirali. @funky ma nalupao sam i ja preko 100 sati u igri tako da ne mogu baš reći da sam se ubijao od dosade, no imam osjećaj kao da je CP radilo nekoliko različitih ekipa pa su na kraju smućkali sve u jednu cjelinu. Bi li kupio i igrao nekakav DLC , nja. Morao bi to biti JAKO dobar DLC. Inače nisam pobornik dodataka na glavnu igru. Jedina iznimka je Destiny2 jer je core igre tako posložen.

    • funky0308

      @moordrak, 21.06.2021 - 20:27

      Ma volim ja taj svijet i imam 100+ sati u igri, odigrao sam hrpu side questova koji su bili zanimljivi i drugaciji iako su su svodili na idi od tocke A do tocke B ali na ipak zanimljiv nacin. Onaj lik koji si je zapalio jaja je zakon recimo ali cijeli svijet radi tog glupog AIa, policije i te praznine i supljoglavosti likova pada u vodu. CP je mogla biti strasna igra, ovako je samo jedna prosjecna igra i neispunjen san.. steta, dugo se to cekalo ali takva je kakva je. Jedan dobar rework joj treba, nema se tu sto puno popravljati, jedbostavno joj fali duse i to mene odbija od drugog igranja, krenuo sam ali ne da mi se.. koliko god ispada da imas izbora – ipak nemas i sve se nekako suzava u jedan lijevak koji je dosta slican. Ja sam tu ocekivao Peti Element fore, dolazak taksija pod prozor i lude stvari, pravi Cyberpunk svijet i sl a dobili smo jako malo toga. Meni je kampanja sa side questovima 9/10, to sam odmah rekao i i dalje stojim pri tome. Super izgleda i odlican je dok igra vuce, problemi nastaju kada igra prestame vuci. Je, mozes bauljati gradom i boriti se s bandama i psiho bolesnicima ali nema tu dovoljno “mrkve” da vuce dalje. Oruzja du bazirali na pistoljima i ni taj dio mi se nije nesto posebno svidio.. stan je postao nebitan i ne znam, daleko.je to meni od nezaboravnog iskustva kakav je obecan..

    • P3T4R

      @funky0308, 22.06.2021 - 10:10

      Slazem se kompletno jedino 9/10 za main story je poklonjena ocijena , ja sam presao 2.5 puta, corpo i street skroz, nomada nisam dokraja te bih za main story dao 6/10, jednostavno ima side questova koji su zanimljiviji kao npr dio sa aldekaldosima, ili Silverhandove misije za koje bih dao lagani 8/ 10. Iznenadujuce je koliko razlicite situacije mozes izvuc sa razlicitim odgovaranjem i to spasava igru za mene i njen replayability medutim jednom kada predes 100% sa nekim likom svijet postaje prazan i ne ostaje nista, a questovi A do B za svijet koji je toliko otvoren samo znaci da je linearan, a nazalost takvih misija je podosta.

    • funky0308

      @P3T4R, 22.06.2021 - 11:06

      Meni je nekako Sivlerhand bezveze.. mozda da ne znam da je u pola razvoja igre ubacen i okrenuto sve naglavacke bi razmisljao drugacije, ovako mi nekako strsi. Nekako mi se cijela igra vrti oko njega i onda kada te pute u end game sve djeluje isprazno. Previse su ga isforsirali. SPOJLER Po meni nisu trebali ubiti Jackiea i s njime je trebala igra nastaviti, da je chip ostao u Jackieu mozda bi cak igra bila i zanimljivija.. ako su vec ovako odlucili, nadam se samo da ce biti jos Jackiea, odnosno da ce ici na neki prequel DLC i da cemo vidjeti sve ono sto su nam izvrtili u onoj cut sceni, ako ne bas to onda makar nesto drugo s njime. Super mi je lik bio i prebrzo su ga se odrekli.

    • P3T4R

      @funky0308, 23.06.2021 - 00:33

      meni fakat smeta to sto bi tebi trebalo biti zao jackia kao igracu medutim doslovno 4 misije si sa jackiem i tjt, ajde imas taj cutscene koji btw zna biti zbugan i ekipa se puca bez pistolja i pozadina

    • funky0308

      @P3T4R, 23.06.2021 - 18:28

      Ne znam, meni je bas OK lik i mislim da je prica oko njega mogla biti odlicna da je ostao u igri. Imam osjecaj da je prvotno i zamisljeno da se dobar dio cut scene odigra, odnosno da se brzalo i mozda nismo dobili sve sto smo trebali sto se Jackiea tice. Volio ga ili ne, cinjenica je da se dobar dio price odnosi na njega i da je s njime V krenuo ili krenula u jednom drugom smjeru. Onako ih povezati i onda tako brzo potpuno ukloniti iz igre?! OK, mozda je cak i namjerna odluka ali meni je full cudna i radije bi jos dvije misije s nijime umjesto s Keanuom (koji mi je inace podnosljiv ali ovdje mi nije nesto posebno sjeo)

    • blacklist0907

      @funky0308, 22.06.2021 - 13:52

      A da ne pričam kak reterdirano izgledas sa dobrom level up oblekom

    • P3T4R

      @blacklist0907, 23.06.2021 - 00:34

      na ovo za obleku samo nades sa puno slotova a da izgleda ok i spam craft armordrilo za defense

    • funky0308

      @blacklist0907, 23.06.2021 - 18:23

      Haha.. istina, radi toga mi ne smeta sto je first person 😂😂😂 kao da ih je modni Macor savjetovao

    • blacklist0907

      @funky0308, 23.06.2021 - 21:53

      😂😂😂

  • A vi kakote

    19.06.2021 - 11:20

    Nista nije igrivo u 30 fpsa

    • Darcoolio

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 11:25

      Kakva glupost, nerealno.

    • Agent

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 11:37

      Igrivo je dok ne probaš na 60 fps-a

    • A vi kakote

      @Agent, 19.06.2021 - 11:55

      Upravo tako

    • djosic85

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 13:02

      Ma šta fali na 30, aj ne filozofiraj

    • A vi kakote

      @djosic85, 19.06.2021 - 13:43

      Fali 60

    • djosic85

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 14:15

      Ma fali 120

    • PppPP

      @djosic85, 19.06.2021 - 20:10

      Fali još bar 30 😂

    • alan40rt

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 14:15

      Nekad kad se igralo na 30 FPSa, to je bilo nešto. Sad svi kmečite za 60 il 120 fpsa, pa za refresh rate itd.
      “Sjetite se korijena i od kud dolazite”

    • A vi kakote

      @alan40rt, 19.06.2021 - 14:50

      Sta tako moram i golfaka jedinicu kao respect dan danas vozikat hahahah ma daj molim te uozbilji se. Ne kmecim za 120 ali 60 treba bit standard i tjt.

    • marko1106

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 15:12

      Naravno da treba biti standard ali racunaj da je ps4 izašao 2013 godine i da ps4 više nije standard vec zastarjela konzola koja vuce maksimum od igara danas.

    • Dajsikeks

      @alan40rt, 19.06.2021 - 17:27

      🙄

    • PppPP

      @alan40rt, 19.06.2021 - 20:12

      Kakav je ovo glupi način razmišljanja?

    • alan40rt

      @PppPP, 20.06.2021 - 20:18

      Jer sam malouman očito.

    • PppPP

      @alan40rt, 21.06.2021 - 06:29

      ? lol

    • alan40rt

      @PppPP, 21.06.2021 - 23:05

      Malouman sam pa imam glupo razmišljanje.

    • PppPP

      @alan40rt, 23.06.2021 - 01:36

      glupo razmišljanje sigurno, u ovo prvo neću ulazit

    • funky0308

      @alan40rt, 20.06.2021 - 10:53

      Treba teziti napretku.. pa ne mozes na stbari tako gledati. Nekada nam je bio super monokromatski monitor, sta sada, po ovoj logici i to je dobro? Naravno da se moze igrati u 30fpsa ali ako se ne mora i 60fpsa je moguce – svakako je bolje. Trenutno igram na 240hz monitoru i nitko me ne moze uvjeriti da je lijepse biti zakljucan na 30fpsa. Odigram i ja nesto u tom framerateu ali kada upalim Doom External koji se brti u 200fpsa ili DaysGone u 120fpsa lijepo je tako igrati. Opet ponavljam, dobra igra je dobra igra i odigrao bih je i u 30fpsa, igrao sam Uncharted tako ali ako stvarno dodje na PC i bude dobro portan pa ga budemo mogli igrati u 60+ fpsa biti ce jos i bolje. Napredak je nesto cemu ljudska vrsta tezi oduvijek i zbog te ceznje i potrebe za necim boljim i imamo sve sto danas imamo. Da se ostalo u razmisljanju “sto fali pegli na ugalj” jos uvijek bi bili na tom stupnju razvoja.

    • alan40rt

      @funky0308, 20.06.2021 - 20:23

      Ne velim ja da ne treba težit napretku, dapače. Samo mi je smiješno kak svi cendraju za 30 FPSa ko da je ne znam kaj.
      Gore “a vi kakote” komentira da nije ništ igrivo na 30 FPSa ko da nekad nije igral upravo na tih 30.

    • PppPP

      @alan40rt, 21.06.2021 - 06:33

      igrivo je ajmo reć, al danas u 2021. mi jako smeta tih 30fps kad na kompu svaku igram u 60. teško s konja na magarca. na ps4 nikad nisam koristio opciju da preferira grafiku, već performanse. jednostavno je ogromna razlika. i kad se navikneš, gotovo je

    • funky0308

      @PppPP, 22.06.2021 - 11:11

      Zavisi i kako je igra odradjena, nekim igrama je i 30fpsa dovoljno. I meni je bolje sto veci frame rate i monitori sa puno herza, lijepse je i fluidnije ali ako je igra takva da moze proci 30fpsa, blure odrade kako treba i ne osjetis ono trzuckanje – moze u nekim igrama proci. Brzi shooteri traze vise fpsa, to je, ja vjerujem svima jasno ali kojekakvi platformeri, pogotovo 2D trpe 30fpsa bez da smeta gameplayu.

    • ImeiPrezime

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 14:19

      Glup komentar

    • lkuka13

      @ImeiPrezime, 19.06.2021 - 16:48

      Ja sam među onih malo privilegiranih koji ne vide razliku između 30 i 60, ja slobodno mogu reći da sam već 2000 godine igrao kao da je sve 60 fps.

    • funky0308

      @lkuka13, 22.06.2021 - 11:15

      Kako ne vidis razliku? Ako nisi probao OK, naravno da ne vidis ali razlika je vidljiva i na YouTubeu, a kada igras ne moguce je ne primjetiti razliku.

    • WalwRafii

      @ImeiPrezime, 20.06.2021 - 14:59

      Komentar je savim na mjestu za razliku od vašeg razmišljanja. “Sjetite se korijena i od kud dolazite”? OVO je totalno glup komentar. Prije je bilo 30 oke i igrali smo na 30. Danas više nije i nećemo. Ali vi eto igrajte, i usput idite pješke jer auti nekad nisu postojali, hranu hvatajte u divljini i kuhajte je na vatri u špilji jer nas korijeni vuku u vremena prije supermarketa i špahera.

    • ImeiPrezime

      @WalwRafii, 20.06.2021 - 15:51

      O čemu ti pričas? Kad sam ja to rekao? Mislim da si me zamijenio za nekog drugog. Jedino što sam ja rekao je da je prvotni komentar glup, i iza toga stojim. Igre apsolutno nisu neigrive u 30 fpsa. Je li ugodno kao 60? Ne. Bi li danas 60 trebao bit standard? Da. Ali igre u 30 fpsa nisu neigrive. Da su neigrive onda neke od najnovojih igara nebi imale poseban fidelity mode koji ih namjerno ograničava na 30 fpsa zbog bolje rezolucije.

    • WalwRafii

      @ImeiPrezime, 21.06.2021 - 14:04

      Da, isprike, mislio sam da si odgovorio na komentar u vezi Golfa. U ovom slučaju se slažem, 30 nije neigrivo, ali 60 danas treba biti standard.

    • Momentum

      @A vi kakote, 19.06.2021 - 22:03

      Meni osobno nije isto 30 fps na konzolama i na PC,nekako na konzolama djeluje igrivije.Igrao sam na ps1 i ps2 zahtjevne igre gdje je fps na momente bio očajan,ali smo igrali jer tada nije bilo boljeg a i igre su bile jako zabavne,danas u 2021 ipak ispod 50 fps nije prihvatljivo bar što se PC-a tiče a na konzolama 30fpsa može proć zavisi opet od igre,samo po meni trebaju oni forsirati 60fpsa na konzolama na svim igrama,početna verzija PS4 je trebala biti kao pro verzija.

    • funky0308

      @Momentum, 22.06.2021 - 11:14

      Radi kontrolera.. nema brzih pomaka i teze je osjetiti razliku. Mis puno brze vrti kameru i osjeti se 60/120, a kamoli 30/60fpsa.

    • Darcoolio

      @A vi kakote, 20.06.2021 - 10:12

      Red Dead Redemption 2 na PS4 je na 30FPS

  • cutiexxx

    19.06.2021 - 11:25

    A katastrofe ajme majko…

    Ovo neću taknuti na PS4…

    • blacklist0907

      @cutiexxx, 19.06.2021 - 11:44

      Ne brini i na petici je užas izlazi van često

    • cutiexxx

      @blacklist0907, 19.06.2021 - 12:31

      Nadam se da će prava ps5 verzija biti bolja

    • The_Rubix

      @blacklist0907, 19.06.2021 - 14:33

      u 6-7 sati na ps5 sta sam do sad proveo u igri ni jedan crash (znaci na onom proslom patchu, ne ovom sad). Igra stvarno lijepo izgleda i glatko se vrti, ali svejedno sam odlucio ne igrati dalje i pricekati taj pravi PS5 upgrade jer sam naletio na dosta bugova sa npc-evima i prometom. Mozda jos i do onda ispoliraju igru pa da odigram ono sta sam cekao jos prosle godine da igram 🙂

    • blacklist0907

      @The_Rubix, 19.06.2021 - 14:36

      Ja sam došao pred sam kraj igre i odustao i mislim da me neće vratit ni 10 zakrpi i 4k rezolucija jer mi se igra zgadila uzasno

  • Agent

    19.06.2021 - 11:38

    Nagađanja ali nema potvrde za to

  • blacklist0907

    19.06.2021 - 11:44

    Bilo bi svima lakše da se samo ispricaju kaj su sjebali igru i okrenu se drugom projektu jer je ovo katastrofa i treba što prije zaboravit da je i postojala

    • Agent

      @blacklist0907, 19.06.2021 - 11:56

      Ma i sljedeći projekt će im biti isto takav. Witcher 3 napočetku nije bio u puno boljem stanju,samo su ovdje žestoko zeznuli s ps njihovom izjavnom s vračanje love i čudim se da im sony vratio igru u store.

    • Lazy

      @Agent, 19.06.2021 - 14:52

      Nez, ja sam odigrao W3 i to 15ak dana cca nakon sto je izisao i nisam dozivio nista game breaking nit ista sto bi mi pokvarilo igranje, al fkt nista🤷‍♂️

    • funky0308

      @Agent, 24.06.2021 - 19:34

      I u to u takvom stanju.. daleko je to od obecane igre..

    • Lazy

      @blacklist0907, 19.06.2021 - 14:54

      Shebo sam koment, jerbo nikad nisam igrao na PS W3, only on PC…

  • vragec25cro

    19.06.2021 - 12:22

    Pa kaj nije i The Witcher 3 dobio – na ocjeni u vašoj recenziji zbog lošega izvođenja na ps4 ako se ne varam?Poslje pa proglašen jednim od najboljih rpg igara.

    • Agent

      @vragec25cro, 19.06.2021 - 12:55

      Da,ali ovo je čak u lošijem stanju i vjerojatno će bit dobra igra za 2 godine (iako neki nisu ni sa samom pričom impresionirani).

    • vragec25cro

      @Agent, 19.06.2021 - 17:40

      Svašta,pa tko kupuje igre zbog priče?Evo ja ju finiširao 99%(jedan glupi achievement s grindanjem mi ostao),odigrao preko 100h i niti jedan crash samo par bugova na Xsex

    • ImeiPrezime

      @vragec25cro, 19.06.2021 - 18:21

      “Pa tko kupuje igre zbog priče?” O majko mila…

    • funky0308

      @ImeiPrezime, 24.06.2021 - 19:35

      Ja..

    • mg

      @vragec25cro, 19.06.2021 - 22:37

      Kako ti ide poznavanje engleskog jezika?

    • vragec25cro

      @mg, 20.06.2021 - 09:54

      Solidno

    • Lazy

      @vragec25cro, 20.06.2021 - 11:19

      Kriv sam 😊, jos od ranih 90tih i ajmo reci prvih ozbiljnijih igara s pricom, gledam u tebe p’n’c avanturo, prva i osnovna stvar pri kupovini i igranju… vodilja mi je prica, prica i opet prica…ima nas svakakvih jelda🙏🤔 a sto’s.

    • vragec25cro

      @Lazy, 20.06.2021 - 18:40

      Istina,mada kod mene ista stvar negsje aredinom 90 dobio prvi 1000 u 1 kopiju Nintenda i nikad nisam gledao priču nego jel mi zabavan gameplay.Pnc zato ne volim i slične u kojima priča na prvom mijestu a onda gameplay.

  • Stallione

    19.06.2021 - 13:19

    Pa Ponystation 4 jedva vlastite ekskluzive koje su nezahtjevni walking linearni simulatori vrti na 30 FPSa a kamoli će ovo vizualno remekdjelo sa 1000 NPCeva izvoditi na igrivoj razini. Šonyo je trebao napraviti jaču plastičnu kutijicu a ne maltretirati devove zbog vlastite škrtosti.

    • bigAl

      @Stallione, 19.06.2021 - 15:36

      Pa desi konjusino, dugo te ne vidjeh..

    • mg

      @bigAl, 19.06.2021 - 16:42

      Čekao u redu za Sony Playstation 5!:)

    • ImeiPrezime

      @Stallione, 19.06.2021 - 18:26

      Pa taj “Ponystation 4” vrti grafički atraktivniji Red Dead Redemption 2, koji je isto otvorenog svijeta, bez problema. I pričamo o hardwareu iz 2013. Tako da, ako u cdpr nisu u stanju optimizirat igru za “Ponystation 4”, a očito nisu, onda je nisu trebali ni izbacivat za “Ponystation 4” nego samo za Playstation 5. Il’ se i za PS5 kaže Ponystation 5? Ako je to ispravan naziv onda izvini, moja greška.

  • Ki-ya Karate Monster

    19.06.2021 - 14:20

    Cyberpunk 2077 čvrsto drži 20.77 FPS-a.

  • Vujo777

    19.06.2021 - 14:22

    Jedva se drzi a vec godinu dana otkako je izasla igra… SVAKA ČAST👏👏👏

    • ukek

      @Vujo777, 20.06.2021 - 05:27

      2020 AAA game in nutshell bajo moj. Valja nam pricekati jos godinu dana, mozda doguraju onda do 55-60 FPS, mozda ubace i jos kojeg glumca da opet naivnim ovcama proda hype oko update. Jebt da nije tragicno bilo bi smijesno do bola. Jeza me prolazi citajuci ove njihove “update” oko igre, osnovne stvari koje su trebale vec biti dio same igre day one. Na sta gaming spade mati zalosna.

  • _Someone_

    19.06.2021 - 14:46

    Vidim, vrlo sofisticirane metode optimizacije, okrljastis igru i ide

  • SeaNN

    19.06.2021 - 18:40

    Strasno koliko su ulice prazne… v sam na svijetu

  • mr. metallion stallion

    19.06.2021 - 19:54

    ja igram na 4 pro i nema greške u grafici sve to za 200kn….?

  • Bojko

    20.06.2021 - 01:16

    👀

  • Lazy

    20.06.2021 - 11:22

    🙏

  • The ride never ends

    20.06.2021 - 13:40

    Svaka cast Apache, uvijek je zanimljivo cuti drugu stranu price. Da nije takvih kao ti ova zemlja ne bi bila ovakva i sad bi bili pod okupacijom nacista. I dobro poredjenje sa dilerima droge. Jer evo jos jedan primjer zasto su dileri droge bolje osobe. Npr. dileri ne prodaju djeci ispod 16godina drogu, to im je ispod casti i imaju kodeks, dok izdavaci video igara igre koje su namjenjene za starije od 18 godina, prodaju djeci, koja odigraju jednom GTA i odmah su neki gangsteri. Kad kazes da si radio sa poljacima, na sta tacno mislis. Da nisi pravio poljske wc?

  • SanKa

    25.06.2021 - 13:55

    kakva bijeda od igre. ni da je besplatna

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?