HCL.HR

Devet godina stara igra na PC-u traži GTX 1080 za ugodno igranje

Zoran Žalac 25.03.2019.   •   25 komentara


Quantic Dream je iznio zahtjeve za PC verzije svojih igara koje su do nedavno bile ekskluzivne za PlayStation platformu.

Prošlog tjedna Epic Games je obradovao ljubitelje interaktivnih avantura najavivši kako na PC stižu Heavy Rain, Beyond: Two Souls i Detroit: Become Human – igre francuskog Quantic Dreama koje su sve do sada bile ekskluzivne za PlayStation 3 i 4. U međuvremenu smo doznali kakav će nam hardver trebati za igranje tih igara i situacija je pomalo čudna.

Naime, PC zahtjevi za sve tri igre su isti – i oni minimalni i preporučeni. Premda u globalu nisu strašni, čini se kako su igre na PC prebačene sličnom procedurom, i čini se kako su remasteri za Heavy Rain i Beyond: Two Souls bili baze. Malo je stoga smiješno kako devet godina stari Heavy Rain, igra koja je izvorno rađena za PlayStation 3, na PC-u pod preporučeno traži karticu u rangu GTX 1080. 

U bilo kojem slučaju, sve igre koristit će Vulkan API, što u prijevodu znači da će vlasnici AMD-ovih grafičkih kartica imati mrvicu bolje performanse. Iako bi ovo teoretski značilo da te igre mogu dobiti i svoje verzije za Linux, sam Epic Games Store ne podržava tu platformu pa do daljnjega neće biti ništa od toga.

Konfiguracija za minimalno teški pljusak:

OS: Windows 7 64-bit
CPU: i5-2400 @ 3.4 GHz
GPU: GTX 660
RAM: 4 GB

Konfiguracija za postajanje čovjekom:

OS: Windows 10 64-bit
CPU: i7-2700K
GPU: GTX 1080
RAM: 12 GB

Označeno sa: ,

Komentari (25)

  • op_maniak

    25.03.2019 - 10:24

    Onda spare 2700k sa gtx 1080 ufff xD

  • NeoGames

    25.03.2019 - 10:50

    +2 puna

  • funky0308

    25.03.2019 - 12:00

    A zavisi sto su napravili u remasteru. Meni je heavy Rain jako dobra igra bila i bas se veselim ponovnom prelasku na PCu. Igrao sam je na PS4 i nije bas bilo neko prelijepo iskustvo sto se grafe tice ali mi je igra bila bas bas dobra. Vrtiti ce se to OK kod mene. Znamo kada dolaze? Stize i Detroit BH…prva liga

    • Zoran Žalac

      @funky0308, 25.03.2019 - 13:17

      SOON

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 25.03.2019 - 13:26

      Izvika se na mene… 😉

    • PppPP

      @funky0308, 25.03.2019 - 15:21

      lol zoky podizanje glasa nikad nije rješenje 🙃

  • departed1983

    25.03.2019 - 12:12

    Mozda je 1080, za 4k..

    • GTA222

      @departed1983, 25.03.2019 - 12:19

      Vrlo moguće, ili je port loš.

    • ihneacho

      @GTA222, 25.03.2019 - 12:54

      nadam se da je za 4k 60fps

    • departed1983

      @GTA222, 25.03.2019 - 16:47

      Pa ako je minimum 660, a preporucena 1080, vjerovatno jeste.. ogromna je razlika izmedju te dvije karte

  • MaliAleSuper

    25.03.2019 - 12:30

    Nije fer.Ništa s time neće napraviti dobroga.Port će biti loš,a heavy Rain za današnje standarde ne izgleda toliko dobro da mu treba Gtx 1080.Po meni glupost.

  • Demon90

    25.03.2019 - 12:35

    Kad se samo sjetim 90-ih i što su developeri sve bili sposobni napraviti s ono malo rama i graficke

    • Cros70

      @Demon90, 25.03.2019 - 15:14

      Sto puta bi te lajkao. Danas imaju sve i ne znaju sta ce stim

    • funky0308

      @Cros70, 25.03.2019 - 23:13

      Ma znaju oni sto ce s time, igre izgledaju savrseno danas, optimizacija je problem najcesce i to mjesec dva na izlasku. Kasnije se svw pokrpa ali do tada se proda brdo novog hardwarea. Gejming je uvijek nosio prodaju komponenti i periferije i nista se tu slucano ne dogadja. Ne mislim da je to neka urota, nego jednistavno jedni druge guraju kroz partnerstva i siguran sam, dogovore da se gura nova tehnologija. Isto je kod mobitela. Ne izadje novi OS na S9, nego se ceka izlazak S10 iako je S9 vec vani (lupam aada ovo na pamet, ne znam za S9 i S10 ali tako je uvijek bilo pa pretpostavljam da je i sada). Mora se gurati nova tehnologija, nama preko ledja ali jbga. Tako da, nije bas da ne znaju sto ce s tehnologijom. Preveliki su to novci nakon svakog novog trenda i nema teorije da ce Nvidia ili Intel/AMD dopustiti da se kupi proc ili grafa i 15 god igra 😀

    • microlightgames

      @Demon90, 26.03.2019 - 12:52

      Nemozes usporedjivat nikako. Da radili su svasta ali je i izgledalo ko shit. Takodjer puno manje stvari je. Npr nes je imo paletu od 4 boje istovremeno i onda neki spriteovi su bili isti pa se zrcale samo, nemozes imat vise spriteova u jednom redu mislim da je limit 8 tileova u redu pa flickera ekran. Takodjer 1 lik i par neprijatelja. Prakticki mjesec dana bace na takve stvari i opet rade god dana igru. Danas rade 3-4 godine i trosit vrijeme na gluposti nema smisla. Jedna od rijetkih igara koja je maximalno ulagala u to je gta5 i to su napravili samo jer su izbacivali na ps3.

    • Demon90

      @microlightgames, 26.03.2019 - 18:03

      Izgledale su dobro koliko su mogle u to vrijeme, developeri su se snalazili na razne načine kako izvesti da sve funkcionira zajedno na jako ograničenom hardveru, uz to igre su izlazile u punom obliku

    • departed1983

      @microlightgames, 26.03.2019 - 22:22

      Danas imas engine gdje jedan covjek u slobodnom vremenu napravi igru AA kvalitete. Bio ti je skoro clanak na HCLu. Igro je igrao jedan level ja mislim. Prije nije bilo toga. Sve suho kodiranje. Nikakvih pomagala niti bilo sta. Sad ti skini neki engine mozes skoro bez ikakvg znanja o kodiranju napraviti nesto… tako da ne stoji to. Danas se vise ulaze u marketing, i nove nacine moneteizacije nego u razvoj gameplaya, i razvoj igara uopste. Imas klasican primjer velikih developera i izdavaca gdje se isti IP sa istim gameplayom, istom enginu vrti godinama.. Pa cak se izdaje nova igra na istoj mapi (Fac cry). I zato danas bar ja imam problema da zavrsim igru da mi nista iz te igre ne ostane u glavi, nikakv detalj, nista. Moram opet Ubisoft. Odigro sam AC origins, egipat, piramide, gradovi, nema kakvih cuda nema i dok si u igri, sve je to lijepo, ali je sve isto lijepo, genericno lijepo, i mjesec dana poslije, nisam se sjecao ni jednog detalja igre, nista mi nije ostalo u pamcenju.
      Danas je dobro sto je gaming u nekom boomu, pa izlazi more igara, i moze se naci toliko dobrih igara da ih ne stignes odigrati. Ali proporcionalno gledajuci, odnos kvaliteta i kvantiteta je bio puno bolji u nekim proslim vremenima.

    • microlightgames

      @departed1983, 27.03.2019 - 00:12

      Napravit sam malo bolju igru je jako tesko. Radio je ali taj jedan level je radio 5 godina i to treba imat veliku volju sam radit 5 godina bez ikakvog vidljivog napretka, dok igre iz 1980 vecinom su radjene od strane 1 covjeka u mjesec dva. Igre 90ih vide veliki napredak u izgledu, sa boljim hardwerom dolazi i hrpa novih mogucnosti i gameplay elemenata koje prije nisu mogle bit niti zamisljene. Ps1 je prakticki zadnja konzola gdje su developeri morali jako pazit na hardwer i radit trikove da to izgleda na nesto. Danas je stvar u tome sto ima hrpa contenta i stvari, i tim od 200+ ljudi radi AAA igru 3-5 godina i bude ok, jednostavno nemozes u takoom vremenskom razdoblju napravit toliko contenta a da dodaju jos 2-3 godine da bude bolje, profit je manji dosta a i gubi se interes plus tehnologije zastare pa i to treba unaprijedit. po meni stanje sumnjam da ce bit bolje iako bi EA i ostale firme mogle bolje ali investitore ne boli briga puno za gaming vec novce tako da inovacije se mogu ocekivat samo od indie.

    • departed1983

      @microlightgames, 27.03.2019 - 00:32

      Moje misljenje je da upravo zbog toga nas ocekuje krah gaminga. Ne zele ljudi igrati isto… ili kako prodajni rezultati pokazuju, zele. Ali po mom misljenju, razvoj tehnologija ce indie igre dici na veci nivo. Danas svako ima pristup recimo unreal enginu. Ako je ekipa dobra, i ako imaju dobre ideje, vrlo lako se moze desiti da takvi studiji preuzmu incjativu. Mozda nece imati para da plate najbolje voice actore, da imaju najbolju produkciju cut scena, ali ako su ostale stvari dobre to im se moze progledati kroz prste.
      Pogotovo studiji koji ne dolaze iz USA, UKa, i ostalih visoko razvijenijih zemalja, vec istocna europa i druge, srednje razvijene, zemlje u svijetu. Kao sto je kreno CDPR, pa ce i drzava uloziti u njih, jer, jbg, gdje ce ti bolja reklama u svijetu od igre koje igraju stotine hiljada ili milioni ljudi.

    • microlightgames

      @departed1983, 27.03.2019 - 16:46

      Indie je oduvijek bio inovator, indie igra riskira ispadne dobro i velike firme dodaju. A novi engine pomazu dosta. A za studije koji dolaze iz ne razvijenih zemalja, sumnjam. Istina i to se moze dogodit treba dobra ideja ali treba i novaca, cd project red je 1 od hrpe slucajeva dok amerika ima hrpu vise firmi. Ne razvijene zemlje imaju druge probleme i manja je sansa da game studio uspije. Tako da drzava radje ulozi u druge stvari.

  • Jasterrr

    25.03.2019 - 13:36

    Vidjet ćemo, nisu definirali koje performanse i na kojoj rezoluciji možemo očekivati od minimalne i preporučene konfiguracije tak da ovo baš i nije od neke pomoći. Dobra stvar je što su sve igre sporijeg tempa pa čak i ak mi ne bude išlo [email protected] neće bit strašno.

    • Demon90

      @Jasterrr, 25.03.2019 - 14:05

      Ma nisu samo u pitanju dotične 3 igre nego općenito zahtjevi današnjih igara i njihova optimizacija

  • MightyAloy

    25.03.2019 - 15:21

    Odigrao ju na PS4 kad je došla s Playstationom Plus. Bio sam malo skeptičan s obzirom da se radi o starijem naslovu, no baš sam se pozitivno iznenadio. Vrhunska igra.

    • Toma_HR

      @MightyAloy, 25.03.2019 - 20:04

      Ja sam umro od dosade, razočaranje do te mjere da sam je izbrisao. Morat ću ponovo probati kad je svima tako super – možda nije bio moment

  • SemirTheChosen

    25.03.2019 - 18:52

    cant w8

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?