Diablo 2 vjerojatno neće dobiti remaster jer je dobar dio izvornog koda izgubljen
Kreatori Diablo franšize ne vjeruju da će Blizzard ikada lansirati remaster Diabla II jer bi to od njih iziskivalo previše posla.
Blizzard je već napravio remaster originalnog StarCrafta, sljedeći na redu je Warcraft III, a već se neko vrijeme šuška o tome da će takav tretman dobiti i Diablo II. Međutim, kreatori te igre, koji više nisu u Blizzardu, objasnili su zašto do remastera vjerojatno neće doći.
Kako prenosi Gamespot, pred kraj razvojnog procesa Diabla II došlo je do gubitka izvornog koda i materijala za igru. Blizzard je uspio spasiti situaciju rekonstrukcijom sadržaja na temelju verzija koje su zaposlenici testirali, ali glavnina toga je ipak bila izgubljena. To znači da bi Blizzard za remaster Diabla II morao iz temelja stvarati dobar dio materijala. U prijevodu, radili bi novu igru umjesto remastera.
Naravno, to ne znači da je takvo što nemoguće napraviti i pritom ostati vjeran izvornom materijalu. Dokaz za to jest Crash Bandicoot N.Sane Trilogy – remaster koji je rađen iz temelja jer proizvođači nisu raspolagali ni sa kakvim materijalima iz originalne igre.
Brinko
19.11.2019 - 11:27Ako bi radili igru iz temelja nije li to remake?
superdeda2000
19.11.2019 - 14:08Može li mi netko tko se razumije u programiranje objasniti zašto se bilo koja kopija igre ne može “otvoriti” i na taj način doći do koda igre? Zar nije svaka kopija igre nakupina kodova? Zar moderi ne ne mjenjaju kod kada rade modove za igre?
Sinek
@superdeda2000, 19.11.2019 - 15:14meni isto nije jasno, ako su pred kraj razvojnog procesa igru ipak uspjeli zakrpati i dovrsiti, zasto bi danas bio problem taj izgubljeni izvorni kod?
superdeda2000
@superdeda2000, 19.11.2019 - 16:22Hvala na djelomičnom odgovoru ali mi i dalje nije jasno zašto…
Skipp
@superdeda2000, 19.11.2019 - 18:50Ajd da probam maximalno pojednostavniti… Pri izradi aplikacija općenito postoji nešto što se zove “build”. Naime, programer najčešće ima nekakav framework ili engine u kojem radi. To znači da JAKO veliki dio posla za tebe odrađuje sam engine. Npr – u igri imaš 3d model, taj model je animiran. Animacije prate razne interakcije iz okoliša. Programer ne mora nužno sve ručno sam raditi. Postoji dio enginea koji to pokriva umjesto tebe.
S druge strane tu je MASA low-level instrukcija za grafičke kartice, memory management i upravljanje samim procesorom. Opet – programeri to generalno ne rade ručno. To za njih radi engine. Spomenuti “build” time je proces gdje se kod koji je programer pisao, generira skupa sa engineom/frameworkom u nekakav low-level kod koji razumije svaki dio hardvera i TAKAV se servira u nekom obliku kojeg onda operativni sustav pokreće.
Iznimno puno instrukcija dolazi u razno raznim API/SDK/Framework funkcijama i kad bi svaki programer morao i na to još misliti nebi nikad ništa napravili u ikakvom razumljivom vremenu.
ZATO ne možeš jednostavno doći do source koda.
Ili ako hoćeš ekstremno pojednostavljeni odgovor:
Zamisli da imaš rođendansku tortu. Znaš da su u nju išla jaja, mlijeko, čokolada, margarin, šećer… Al kako ćeš od torte dobiti 5 jaja? Reko bi gotovo nikako jer je prošla “build” proces gdje je neko to sve skupa izmiješao i bacio u peć na XX stupnjeva 😀
superdeda2000
@Skipp, 19.11.2019 - 19:22Hvala kolega na odgovoru?
armin221186
@superdeda2000, 19.11.2019 - 21:44Opet ti nista nije jasno, i know ?
l)oolvl
20.11.2019 - 00:46ništa od toga, ipak je to Blizzard