HCL.HR

Ambiciozni Flintlock: The Siege of Dawn ostavio nam je pomiješane osjećaje u demo verziji

David Šesto 15.06.2024.   •   2 komentara


Akcijski RPG studija koji je napravio Ashen mješavina je magije, vatrenog oružja i borbe izbliza, te nas vodi kroz originalni svijet prepun zombija, bogova i eksplozivnih bačvi.

U tijeku je Steam Next Fest i ljubitelji demo igara kakvi jesmo, kroz naredne dane isprobavamo neke od njih te vam prenosimo svoje dojmove u obliku kratkih tekstualnih komentara ili pak u video formatu. Jedna od igara koju smo isprobali je akcijski naslov Flintlock: The Siege of Dawn, koji i sami možete zaigrati na Steamu do idućeg ponedjeljka u 19 sati.


Isprva nisam imao visoka očekivanja za Flintlock: The Siege of Dawn – igra vas ubaci u priču toliko naglo da sam mislio da se radi o in medias res tehnici, bez velikog objašnjenja što se događa, ne znate tko ste, gdje ste, kome pripadate ni zašto napadate tvrđavu. U prvih pola sata igranja doživio sam čak šest rušenja, ali kada je demo bio gotov i dalje sam htio još.

Unatoč manjem budžetu i razvojnom timu, Flintlock i dalje izgleda vrlo impresivno, s dobrim osvjetljenjem, oštrim teksturama na likovima i glatkim animacijama tijekom borbe. Međutim, glavna zvijezda ovdje je definitivno umjetnički smjer igre. Scenografija, kostimografija te sami dizajn stvorenja u svijetu ostavili su na mene trajan dojam. Kombinacija magičnih elemenata s oružjem i kostimima s kraja 18. stoljeća igri daje unikatni izgled.

Glavne elemente priče uglavnom doznajete kroz dijalog i filmske segmente, koji nažalost nisu toliko impresivni što se tiče režije te je vidljiv taj manjak produkcijske kvalitete i budžeta. Ali, kako igra koristi Unrealov Metahuman sustav likova, lica izgledaju fantastično te su izrazi lica detaljno animirani.

Iako se igra reklamira kao “Souls-lite”, a izazovni elementi uglavnom su joj svedeni na ograničen broj predmeta za liječenje koje trebate ponovno napuniti tako da se odmorite na posebno postavljenim točkama na mapi. Sličnosti s FromSoftwareovim Souls serijalom prestaju ovdje. Prije nego počnete s igrom, dostupna su vam tri izbora za težinu – jedan lagan za ležerne igrače, jedan srednji, uravnotežene težine, te jedan za mazohiste. Igrao sam na srednjem i iskustvo je bilo ugodno, niti preteško niti prelagano. Ova igra je zapravo najsličnija novim God of War igrama te je vidljivo da glavna inspiracija leži ovdje. Dizajn svijeta, questova, elemenata sučelja pa čak i mali krzneni suborac uz protagonista podsjetio me na avanture Kratosa i Atreusa.

Borba je u Flintlocku glavna atrakcija te daleko najzanimljiviji dio igre. Konstantno su vam dostupna oružja iz blizine, vatrena oružja i magija te za uspjeh potrebna je taktička uporaba svih raspoloživih elemenata. Način na koji dobivate bodove od neprijatelja jako je dobro dizajniran – što više različitih pokreta koristite bez da vas neprijatelj pogodi, to više bodova dobivate za kupnju predmeta i poboljšavanje vašeg lika. Bonus je u postotcima, što znači da se možete nastaviti boriti za šansu da dobijete više bodova, ali ako vas pogode dobit ćete minimalnu nagradu. Ovaj sustav tjerao me da igram najbolje što mogu i igra je stalno bila napeta iako sam rijetko bio u životnoj opasnosti.

Demo verzija je učinila ono što je trebala te kada sam došao do kraja samo sam htio nastaviti igrati. Početak nije impresivan, no sve nakon toga bilo je vrlo dobro. Ako uspiju popraviti rušenja te ispolirati ostatak igre, imat ćemo novi akcijski RPG vrijedan spomena. Poželite li sami isprobati igru, dostupna je do kraja Steam Next Festa, a puna verzija izlazi sljedeći mjesec, točnije, 18. 7. za PC, Playstation 5 te Xbox Series X/S. Početna cijena je 36€, ali igra će na datum izlaska biti dostupna na Game Pass pretplati ako vam cijena zvuči visoko.

Komentari (2)

  • darijoman

    15.06.2024 - 14:35

    Dark Souls u God of War svijetu, to je neka moja najlakše rećena usporedba, jer sam odigrao demo. Neprijatelji nanose poprilično štete i dovoljno je nekad i dva udarca da te obore. Souls elementi se najviše osjete kod boss bitki čak i na normal postavci težine. Ne znam da li si uspio pobjediti onog kamenog viteza ? Dobra bitka

  • Dajsikeks

    16.06.2024 - 03:10

    Slažem se s komentarom iznad. Dosta je Souls, od kamera, liječenja, movementa kad lockaš kameru na neprijatelje i klasika koliko štete ti se nanese. Dobro, al sam ipak išao na lakši nivo (nisam nikad igrao Souls igre, al jesam GOW i SW Jedi, ali su daleko od ove igre), jer parry je katastrofa. U brzom movementu, gotovo ne moguće izvesti ili kad zamahnem, a neprijatelj sekundu nakon mene, nema šanse da ću uspijet. Easy je opet s druge strane, malo laganiji, pogotovo oko damage-a koje primaš, ali i AI neprijatelja. Mislim da treba middle ground biti između easy i medium. Jedino kameni vitez je bio teži, ali je dobra borba bila. Skakanje je jako clunky od animacije do da pogodim da se popnem. A ovo s village-ima je basically neka mehanika AC igara, al svede se na to, trči okolo i pronađi boss-a, ostale zaobiđi i ignoriraj.
    Čudno što se tiće rušenja, osobno nisam imao ikakvih tehničkih poteškoća

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?