HCL.HR

GTA 6 bit će značajno drugačija igra, otkriva novo izvješće

Zoran Žalac 27.07.2022.   •   72 komentara


Novo izvješće o promjenama u razvojnom studiju Rockstar Games otkriva kako bi situacija iz stvarnog svijeta mogla utjecati na GTA 6.

Nedavno se pisalo kako Rockstar zapošljava hrpu novih ljudi, a još smo i prije službene potvrde za GTA 6 pisali da na igri neće raditi ključni kreativci i veterani serijala koji su napustili studio. Sad je pak objavljeno izvješće koje potiče priču da GTA 6 definitivno neće biti igra na kakvu su fanovi naviknuti, jer ni naša stvarnost nije ista kao prije nekoliko godina, a i developeri u Rockstaru počeli su mijenjati svoj način rada.

Jason Schreier s Bloomberga za primjer navodi kako su stvarni događaju u SAD-u 2020. godine već utjecali na GTA Online bez da je to itko znao. U razvoju za GTA Online bio je mod Cops ‘n’ Crooks u kojemu su igrači trebali ratovati u ulogama policajaca i gangstera. Međutim, nakon ubojstva afroamerikanca Georgea Floyda i prosvjeda koji su nastali nakon tog incidenta, Rockstar je odlučio otkazati lansiranje tog moda u strahu da bi ga javnost mogla krivo protumačiti.

Već smo i ranije čuli da neki bivši zaposlenici Rockstara smatraju kako GTA 6 više neće biti humorističan kao prijašnje igre iz serijala. Schreier navodi kako dio trenutnih zaposlenika Rockstara vjeruje kako je teško raditi satiru od Amerike s obzirom da joj stvarnost ponekad djeluje poput te satire. Također se navodi kako različite manjine više neće biti predmet ismijavanja kao u ranijim GTA igrama.

Rockstar je prethodnih godina bio kritiziran zbog forsiranja zaposlenika na prekovremeni rad te zbog neravnopravnih radnih uvjeta između zaposlenika i zaposlenica. Tvrtka je u međuvremenu poradila na tome, promijenili su dosta zaposlenika i filozofiju samog rada, tako da bi se to moglo odraziti i na samoj igri, odnosno GTA 6 bi mogao biti drugačiji upravo zbog toga.

Iako još nitko sa sigurnošću ne može reći kakvu će to točno promjenu donijeti, u Bloombergovom se izvješću navodi da je jedna novost gotovo sigurna – ta da će GTA po prvi put imati ženskog igrivog lika. Schreier otkriva kako će ženski lik biti latinoameričkog porijekla te da će biti dio para. Drugim riječima, protagonisti igre bit će muški i ženski lik čija je priča inspirirana poznatim parom pljačkaša – Bonnie i Clyde.

Ranije glasine o tome da će GTA 6 biti najveći GTA do sada te će se dijelom odvijati u Južnoj Americi bile su istinite, ali navodi se kako se plan sada promijenio. Kako sada stvari stoje, GTA 6 bit će smješten u fiktivni Miami i okolno područje tog američkog grada. Doduše, to je tek početak – navodno će dodatni gradovi biti ubačeni u igru tek nakon njezinog izlaska.

Ovo su za sada neslužbene informacije, no kad su glasine u pitanju nitko u industriji nije pouzdaniji nego Schreier, tako da u njih ne treba sumnjati. Svejedno, GTA 6 je još uvijek u razvoju i stvari se tijekom razvoja mogu promijeniti. Ova glasina tako može biti istinita, ali to ne znači da planovi zbog toga moraju ostati nepromijenjeni još X godina koliko GTA 6 provede u razvoju.

Označeno sa: , , ,

Komentari (72)

  • Apocalypse4987

    27.07.2022 - 16:01

    Čuja sam dovoljno kad ste napisali da se rješavaju humora i satire. Bez toga je ovo samo isprazno napucavanje i iz***avanje na mafijaše.

    • Moonlight22

      @Apocalypse4987, 27.07.2022 - 16:22

      Točno to – GTA nije GTA bez satire, ma koliko god SAD bio u k*rcu!

    • StargateFan

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 16:41

      E, da je barem samo SAD. Cijela Europa je još i gore nego SAD. Tamo ljudi imaju bar nekakve slobode, makar to voda polako odnosi. Dokaz? Niti komičari više ne smiju reći šalu koju žele bez da budu u ogromnim problemima. A Eu, Kanada i Australija su daleko više u k… nego SAD.

    • Moonlight22

      @StargateFan, 27.07.2022 - 17:28

      Iskreno se ne slažem. Mi imamo besplatno zdravstvo, nema tolike nenormale opsanosti od kriminala i masovnih ubojstava kao u SAD-u, imamo dobar javni prijevoz, nema ni blizu toliko ekstremizma, nema dvostranačkog sustava (amerikanci nemaju izbora za stranku osim demokrata i republikanaca, dok ovdje imaš RF, Možemo, SDP, Socijaldemokrate, Centar, HDZ, Most, Suvereniste itd. Svi oni predstavljaju dio ljudi u ovoj državi jer su u parlamentu .), dio smo organizacije koja je jučer pokazala koliko znači i opet će pokazati 1.1.2023., itd. Mogu nabrajati do preksutra.

    • StargateFan

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 18:22

      Besplatno zdravstvo? 😂🤣😂🤣 Da, ono koje se plaća iz poreza i koje je stalno u minusu 🤣😂 Opasnosti od kriminala su uglavnom u lošim četvrtima a ako govorimo o toj opasnosti treba spomenuti i da se ovdje nikako ne možeš zaštiti kada ti je život u opasnosti, za razliku od tamo. Javni prijevoz im ne treba koliko nama jer im je gorivo puno jeftinije. Javni prijevoz im ne treba, pošto imaju gorivo daleko jeftinije nego mi, veće plaće i lakše si kupe automobile. Dvostranački sustav je kod njih barem realno prikazan. Kod nas? Ili imaš HDZ sa desnicom + manjine ili imaš SDP (ili još gore Možemo) sa lijevicom + manjine. Daleko gore i mnogo više političkih problema. Realno i postoje tri vrste birača – konzervativci, centralaši i ljevica. I kod njih i kod nas. Ništa što si nabrojao nije bolje kod nas. Jedino je bolje da je kod nas na vlasti desnica a kod njih je gore što je ljevica čija politika je bezumna i uništava i SAD i Europu zajedno. Što imaš dalje za brojati, bez da si mislio o tome dulje od 5 sekundi?

    • Moonlight22

      @StargateFan, 27.07.2022 - 18:42

      Kao prvo, ŽENSKE ZAMJENICE MOLIM! NIJE TOLIKO TEŠKO! ****

      Drugo, samim time što rulja nema slobodan prilaz puškama znači da ja bilo gdje, osim u ciganskim četvrima mogu hodati sama po noći. Osim toga, ne trebam se bojat da će mene ili moje (buduće) dijete neki manijak ustrijeliti u školi. Osim toga, kupi suzavac i to je dobra zaštita.

      Javni prijevoz treba zbog smanjenja gužvi povećat i modernizirat. Bilo bi dobro da dodaju i biciklističke staze npr.

      Kod njih dvostranački sustav loše radi jer ljudi nemaju izbora između klaunova i klaunova, a mi možda i imamo jer stranke koje ja ili ti želiš inaju šansu za uć u parlament, pa čak postat i vladajući. U americi postoje dva hiveminda iza dvaju stranaka koje se slažu po ničemu i nijedan veći paket zakona zbog toga ne može proć. Da se osnuje stranka moderate demokrata i republikanaca možda bi se tek tada mogle donijeti neke važnije odluke. Dotad ništa.

      Osim toga, ja nikad u životu nisam morala platiti naknadu za zdravstvo, a kamoli otić u bankrot radi nekog pregleda, tako da ti ni to ne stoji.

    • Smike

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 18:54

      Dosadna si sa tim ženske zamjenice, Svi znamo da si žensko iz nicka, a 90 posto osoba koje su ovdje su dečki tako da nema potrebe za CAPS LOCKon

    • Moonlight22

      @Smike, 27.07.2022 - 18:57

      Šta onda forsiraš muške zamjenice, ako znaš da sam žensko?

    • Smike

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 22:36

      Bio sam sarkastičan

    • StargateFan

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 18:56

      Pa isto kao i sa mirovinama mi jesmo u minusu. To što se to zove minus poreznih obveznika a ne tvoj vlastiti isto ide od tebe. Od kada se rodiš ti si u minusu. Naknada za zdravstvo se plaća kod svake plaće. Naknada za dodatno zdravstvo se plaća mjesečno 80ak kuna. I u Europi imaš u nekim zemljama da ti se isplati bruto a ti dalje nalaziš sam ili ti sama u čije ćeš osiguranje uplaćivati. Ili misliš da je bruto / neto razlika samo crno slovo na papiru? 😅 Samo prijava broj silovanja godišnje u HR raste po nekih godina i preko 100%, ako ćemo o slobodi da se obraniš. To je tvoj rod koji se ne može od nasilnih smradova obraniti. Lopov ti pljačka kuću a ti kao jadno moraš u panici zvati policiju koja dolazi za podosta minuta i nadati se da te nece napasti – predivna stvar. Što se ubojstava u školama tiče tu si u pravu. To je velika mana kod slobode nošenja oružja – da i loše osobe mogu do oružja. Sa druge strane, pogledaj sve zemlje tipa Kine ili Venezuele i sličnih gdje ljudi nemaju oružja pa ih vlasti ubijaju kako žele. Ne shvaćaš što znači sloboda da nošenja oružja i branjenja istim. Mi imamo sreće da je kod nas solidna situacija, nije inflacija preko 1000% kao u nekim zemljama, nemamo na vlasti netko iz miljea narodne republike Kine. Istina je negdje između, kod ovih svih tema, i teško je reći što je bolje jer ne postoji ništa a d nije i jako loše ali reći da ne trošiš za zdravstvo i da nisi u minusu nije tako kada zagrebeš malo ispod površine

    • SonOfZeus

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 20:27

      Nisi morala platiti naknadu za zdravstvo? Znaci da ne radiš, evo meni lagano ta naknada uzima iz place 5 tisuća mjesečno, a opet moram plaćati i dopunsko ako želim zaista biti osiguran.

    • Moonlight22

      @SonOfZeus, 27.07.2022 - 20:30

      Točno, trenutno ne radim jer ću počet s srudiranjem ove jeseni.

    • PppPP

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 21:01

      ne kužim čemu caps lock, tj deranje i zvjezdice?

    • Moonlight22

      @PppPP, 27.07.2022 - 21:07

      Zato što nwvjerojatna količina ljudi me odbija poslušati obraćati se u ženskom imenu i zamjenicama, pa me to ponekad strašno iznervira. Oprosti ako sam pretjerala.

    • PppPP

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 21:18

      pa i jesi. ako ti se ne žele obraćati sa željenim zamjenicama, to je njihovo pravo, na tebi je da se upustiš ili ne upustiš u raspravu s njima, deranje nije potrebno. Zapravo, samo može napraviti kontra-efekt, što i jest slučaj koliko mi se čini. isto tako bi ti imala pravo ne obraćati mi se s “pingvin” da ja to želim iz nekog razloga. s druge strane, jedino ti u opisu profila stoji she/they, znaš li koliko puta ja posjetim profil osobe kojoj odgovaram? 0

    • Moonlight22

      @PppPP, 27.07.2022 - 21:32

      Ipak treba bar zrno poštovanha, jer meni jako puno znači ako koristiš moje ime i zamjenice. Frustrirana budem kad ljudi namjerno i kontinuirano koriste mupke zamjenice i staro ime, al ako se slučajno potkrade i onda se isprave, nije bed.

      To me sve pogotovo iznervira jer sama moja obitelj namjerno ne želi koristiti moje ime pa me to deprimira.

    • PppPP

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 23:34

      To što se frustriraš je tvoj problem. Ne možeš ti nikog natjerat da ti se obraća kako želiš. Viđam često takve komentare s tvoje strane, nije baš ni zdravo da ti to toliko znači, a i ispadaš manje kulturna od njih na posljetku. Ja osobno poštivam to sa zamjenicama, ali ima ljudi koji nisu i to je njihov izbor. Bit agresivna kad god netko ne poštuje tvoje zamjenice nema smisla.

    • Moonlight22

      @PppPP, 28.07.2022 - 00:07

      Većinom nisam agresivna, al ako neko neko kontinuirano, iz pakosti ne žrli, onda mi bude deprimirajuće.

    • MrVivi

      @Moonlight22, 28.07.2022 - 17:11

      To sto ti zelis nije niciji problem doli tvoj. Nitko ti ne duguje postovanje. Niti su tvoji osjecaji uopce bitni. Tvoj indetitet nije ono sto ti zelis da bude nego je ono sto dogovoris sa svakom osobom (ili drustvom) koju sretnes posebno.

    • Moonlight22

      @MrVivi, 28.07.2022 - 17:22

      Ne očekujem klanjanje od ljudi ili nezz šta, ako to misliš. Korištenje mog ili tvog vlastitiog imena, nadimka, zmajenica ili ne znam čega je dio osnovnog razgovora.

    • MrVivi

      @Moonlight22, 29.07.2022 - 09:07

      Jeste ali ako ja hocu mogu te oslovljavati sa meeepopppooorr. Tebi ako to nepase mozes se ukloniti iz razgovora. Ali nikako zahtjevati da ja postujem tvoje ime i zamjenice. Sto opet ima poslijedice i na mene ako se odlucim na to ponasanje. Kao rekoh indetitet je dogovor izmedju ucesnika u nekakvom razgovoru. Ali nitko nema pravo mjenjati moj govor osim mene.

    • TypicalHog

      @Moonlight22, 28.07.2022 - 20:08

      Što se prije makneš od takve obitelji, to bolje.

    • TypicalHog

      @Moonlight22, 28.07.2022 - 20:03

      Ako ti to netko namjerno radi, onda mu se počni obraćati s suprotnim zamjenicama, to bih ja napravio npr.

    • Wayne Kerr

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 21:56

      Koji cringe cccc

    • Saren

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 18:31

      “Dio smo organizacije koja je jučer pokazala koliko znači i opet će pokazati 1.1.2023., itd.”Ako mislis na neke prakse i zakone koje EU ima – tu se kako tako jos mogu sloziti, mada ni tu nije med i miljeko – problem – vecina je tih zakona kreirana za zemlje s puno vecim gospodarstvom od nase. Ako mislis na Euro i da cemo vidjeti koliko ce bit siromastvo kada taj isti Euro stigne – itekako cemo vidjeti 1.1. cim ljudima sjednu place i mirovine.

    • StargateFan

      @Saren, 27.07.2022 - 18:41

      Stari moj… U najgore vrijeme idemo sa promjenom na
      €. Ali gledano sa političke strane – možda i najbolje. Kod svih zemalja promjena u € je donijela više cijene proizvoda – sada svi imaju za neki tip izlike u inflaciji. Radim po Europi kao freelancer programer – nema jednog čovjeka da je rekao da je prelazak na € ljudima donio išta dobro. Velikim izvoznicima i državama još ajde… Ali mi smo je… ježa. Krivo, krivo vrijeme za prelazak na tu valutu. Za plakati je što će to biti

    • Saren

      @StargateFan, 27.07.2022 - 20:50

      Tocno to – i ide mi na zivce sta se svi prave tupi “je pa to je inflacija ne Euro”. Ma jest inflacija friska figa – da utjece i ona itekako, no to nije jedina stvar. Slovenci su bar dizali place kod sebe, ovi banditi tu kod nas – nema teoretske da dizu, ako ce dizati to ce bit kakvih bjednih 20-30 eura i hvalit ce se time kako su eto podigli gradjanima zivotni standard lol. No kako si rekao – mi mali obicni ljudi cemo po obicaju ispastati najvise zbog ovoga. Rekao sam i prije – euro moze onog trenutka kada se hrvatske place izjednace sa njemackima – sto ce bit nikad. Al bitno da imamo vec skoro pa duple njemacke cijene svugdje. Ne mozes 30 i kusur godina vodit drzavu i slepat se samo na turizam a, prozivodnja i sve ostalo nula. Place ce ostat iste – znaci mizerija, a mizerija su i ovako vec.

    • Moonlight22

      @Saren, 27.07.2022 - 18:57

      Je, al nas je podiglo. Moj rodni grad je znatno promijenjen od ulaska – dobili smo dva kružna toka, novi muzej, obnovljeni muzej i vojarnu. I ko zna koliko još stvari. Sad smo i veliki most dobili, tako da vidi se pozitivni utjecaj, bez obzira na to što su zakoni dizajnirani za bogatije države. Samo usporedi bivše komunističke države prije i danas kad je većina u EU.

    • Saren

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 20:44

      Ne trebam, svaka cast tebi i vasem gradu i sto se dobili dobro i izvukli. Grad blizu mene radi isto, moje rodno selo – ne bas. Drugim rijecima nista se mijenja osim sto nas vecina se sprema putem pod noge cim dalje i brze dok se jos stigne. Pozitivni utjecaj uvelike ovisi o pojedincima sa vizijom i zeljom da ucine dobro, no dok i dalje vlada mentalitet :”a di sam tute ja ?” nema naprijed.

    • StargateFan

      @Moonlight22, 28.07.2022 - 05:29

      Pogledaj Slavoniju. Njih je samo otjeralo raditi van za normalni život. Ali zagorje, međimurje isto. Ostatak hrvatske također. To je jedino što je EU donijela – nama nešto sitno love da mogu preuzeti našu radnu snagu. Sada će se širiti dalje da još ljudi ide k njima. To je sve loša politika za siromašne zemlje i ljude.

    • Bogy

      @StargateFan, 28.07.2022 - 16:03

      Eu unija nudi priliku da se poboljša život u zemljama u razvoju, ali političari su krivi što nisu ništa iskoristili niti napravili ikakvu reformu.

    • Josip999

      @Bogy, 28.07.2022 - 17:30

      Tako je, ali nije istina da političari nisu ništa iskoristili i donijeli blagostanje i reforme svojoj imovinskoj kartici, pa pogledaj kako pripadnici i rodbina hdz-ove zločinačke organizacije prosperiraju. Barem oni do kojih nije došla ruka pravde EU tužitelja.

    • StargateFan

      @Bogy, 28.07.2022 - 22:32

      Nije sve na političarima.

    • Cro_Maher

      @Moonlight22, 28.07.2022 - 15:53

      ček ti si muško ali ti se mi moramo obraćati sa ženskim zamjenicama ?

    • Moonlight22

      @Cro_Maher, 28.07.2022 - 15:58

      Ne, nego sam jednostavno žensko i tjt

    • StargateFan

      @Cro_Maher, 28.07.2022 - 22:33

      Suma sumarum

    • Demon90

      @Moonlight22, 27.07.2022 - 20:31

      Pa postoje nezavisni kandidati u američkom politickom sustavu. Najveci je problem kako se glasovi broje. Sto se tice kriminala pa ne mozes porediti 50+ drzava a svaka veca od hrvatske s jednom hrvatskom. Normalno da 4 miliona ne može imati stopu kriminala kao 330 miliona.

    • Toma_HR

      @Moonlight22, 28.07.2022 - 14:09

      Nemamo besplatno zdravstvo, već je jako skupo i za državu i za nas pojedince (meni od plaće 2.000 kn mjesečno), a ako ti treba nešto onda si gotov plačaš doslovno svaki pregled i ako nemaš doktora ili političara u familiji onda si nebitan, tako se i odnose prema tebi u našem zdravstvu.

    • Moonlight22

      @Toma_HR, 28.07.2022 - 14:17

      Iskustva ljudi koje znam su dosta drukčija. Jedna žena, moja poznanica, mi je rekla da plaća svaki mjesec 70kn. Djeca joj ništa nisu trebala plaćati. Jel to neka povlastica zato što ima djecu ili je stvar osiguranja?

    • Toma_HR

      @Moonlight22, 29.07.2022 - 14:04

      Tvoja poznanica je nazaposlena vjerojatno ili parazitira na neki drugi način , jer svakome se od plaće odbija dobar dio za zdrastveno. Djeca su preko roditelja osigurani, za njih se ne plaća dodatno.

    • Moonlight22

      @Toma_HR, 29.07.2022 - 14:53

      Zaposlena je u skladištu, a njezin muž je dpl. ing. građ. Radio je već na nekoliko višemilijunskih projekata

    • Toma_HR

      @Moonlight22, 29.07.2022 - 16:21

      Onda je neupućena 🙂 Naravno da joj uzimaju s plaće, vidi to na listiću naravno prosječno na visinu, moja je 11.000 kn neto i tu uzimaju 2.000 kn za zdravstveno. Onih 70 kn je dopunsko vjerojatno

    • nenad1001

      @Moonlight22, 28.07.2022 - 14:50

      Besplatno zdravstvo za koje se uplacuje skoro 17% place. A onda su redovi cekanja po godinu dana. Ja uvijek kazem u Americi mozes bankrotirat, ali ce se barem izlijecit, u Hrvatskoj ces vjerojatnije samo umrijet prije nego li docekas pregled. Javni prijevoz nije neka prednost, to znaci da si samo vise ovisan o drzavi i firmama, svaka drzava koja drzi do svoje slobode treba vise poticati da ljudi imaju samostalni prijevoz.

    • Bogy

      @nenad1001, 28.07.2022 - 15:55

      Prosječan amerikanac živi kraće nego prosječan Europljanin iako je usa daleko više troši novca na zdravstvo po osobi nego bilo koja zemlja eu. Dobar javni prijevoz je velika prednost za građane u odnosu na automobile koje su veliki trošak za prosječnog građanina i utječa na kvalitetu zraka. A automobili pomažu državi da više ubrire novca od građane kroz trošarine i poreze

    • Zoran Žalac

      @Apocalypse4987, 27.07.2022 - 16:29

      A ne vjerujem da će biti full ozbiljna igra, prije da taj humor neće iskakati iz paštete. Meni je suptilni humor ionako jači. Što se mene tiče, nek Saints Row uzme svu sprdnju i satiru ako hoće.

    • MrPhilips

      @Apocalypse4987, 27.07.2022 - 18:06

      Ja mislim da glavni “sell point” nikada nije bio humor i satira, već priča, grafika, realistične mape i mogućnosti (tehničke i ostale prirode), da ne pričam o sitnicama na koje Rockstar obavezno obrati pažnju i koje se otkrivaju godinama kasnije.

  • tuvvok1701

    27.07.2022 - 16:20

    Ukratko, ako ovo bude istina, bit će dosadna!

    • blacklist0907

      @tuvvok1701, 28.07.2022 - 17:21

      Ma bit ce špica kakva god spika bila u igri…opet ce dignut ljestvicu koju nakon petice nitko nije ni blizu došao

    • tuvvok1701

      @blacklist0907, 28.07.2022 - 20:14

      Iskreno, meni je spika (skoro) najbitnija stvar u igri. GTA je GTA zbog svog storytellinga i društvene kritike, zaboli me neka stvar hoće bit 4 ili 7 igrivih likova, raytracing, 1440p ili šta već. Bitno mi je da igra nije krš (ko Cyberpunk) i da ima ono po čemu je GTA poznat. A oko toga sam nažalost skeptičan

    • blacklist0907

      @tuvvok1701, 28.07.2022 - 22:20

      Uvijek treba bit na oprezu ali nekako njima još uvijek vjerujem da će single player dio bit odličan

    • tuvvok1701

      @blacklist0907, 28.07.2022 - 23:36

      Ja se isto tako tome toplo nadam, ali nisam sasvim uvjeren u to

  • Djuro05

    27.07.2022 - 16:39

    Vode sve u propast, ne ni toliko Rockstar vec Take Two, pretpostavljam.

  • StargateFan

    27.07.2022 - 16:39

    Znači… Woke GTA? Ok… Probat ćemo jer je GTA, uz nadu da neće pretjerivati. Ne znam zašto netko misli da je moderno vrijeme zabavno za igrati. Nije mi zabavno za gledari što se dešava a ne da to još i igram 😅 Ovo je meni jako, jako loša stvar. Obično kada se nešto takvo kaže moram predvidjeti vlastito razočaranje u tu stvar

    • vragec25cro

      @StargateFan, 27.07.2022 - 18:36

      Čovječe nikad bolje vrijeme nije bilo za živjeti

    • vragec25cro

      @vragec25cro, 27.07.2022 - 20:48

      85′ godište,a baka mi pričala kak je bila nestašica svega.Baka se 60′ godina doselila k djedu i kaze kako nije mogla naci posao.Ujak i mama mi pricali jedino kako bio siguran posao i da si tesko mogao dobiti otkaz i da im zbog toga bilo bolje.Mislim da bolje zbog puno lakseg odlaska u inozemstvo ako zelus,promjene posla vise izbora posla,osamostaljenja i otvaranja svoje firme,a da ne spominjem poslove tipa youtube,rudarenje,infulenceri i slicno,a da ne spominjem da ima hrpa posliva vezanih uz internet i slicno gdje mozes raditi od doma za firme/ljude u inozemstvu i slicno.

  • Wizz

    27.07.2022 - 16:46

    Svi bi htjeli biti ravnopravni…gey populacija, feministice, zeleni, crni, žuti, bijeli….itd a kada ide zajebancija na njihov račun onda su jako uvredljivi i svi moramo paziti kako se ponašamo i govorimo…pun mi je k*** tog polusvijeta, humora odavno nema i rijetko tko kuži zajebanciju i svi su jako osjetljivi…od svijet u KK

  • nikola720p

    27.07.2022 - 16:48

    Igra ce izaci mozda za 5 godina,jel ce mnogo posla imati programeri

  • Wizz

    27.07.2022 - 16:51

    Sad još i u filmu i u igri idu restrikcije i cenzure…101 upozorenje i kontrole te preispitivanja prije puštanja u promet….da li je društveno prihvatljivo i nije….nebi li se tamo neki Paško uvrijedio ili možda Lee ili tko zna tko…PONOVNO RADI BIOSKOP….ima da nas nešto udari da se kolektivno resetiramo 🙂

  • IgorBiH

    27.07.2022 - 17:24

    Taj izvještaj Schriera se mogao svesti u jednu rečenicu: woke GTA. Nije da nije neočekivano, sve što ste voljeli i čemu ste se divili biće prije ili kasnije upropašteno. Takav je današnji svijet i tako će biti i u budućnosti. No, ne zavisi industrija gaminga od GTA, njima će prodaja kolabirati, neko će drugi uletiti na to otvoreno prazno polje i zauzeti svoje mjesto. Igre sa ženskim likovima koji tu ne pripadaju se jednostavno loše prodaju, primjera je bezbroj samo gledajući recentno. A i dobro je to, previše su se oni love nalupali na petici koja ni počemu nije zaslužila takve cifre.

    • Rick Sanchez

      @IgorBiH, 28.07.2022 - 15:29

      Ljudi su htjeli, ljudi su kupovali, igra je zaradila… Poprilično jednostavno.

  • Vujo777

    27.07.2022 - 17:31

    Ma bullshit, bez doze humora igra ce bit predosadna, ne znam sta da kazem…imam dozu malog razočarenja

  • MrPhilips

    27.07.2022 - 18:03

    Nemam ništa protiv GTA igre sa ozbiljnim tonom.

  • Pararera

    27.07.2022 - 18:27

    Nišanim na woke and flop GTA VI.

  • kebbab

    27.07.2022 - 18:56

    Pa 100% GTA VI-ce City

  • KhorneFlake

    27.07.2022 - 20:33

    GTA: Woke City

  • so_random

    27.07.2022 - 20:47

    Sudeci po trenutnoj politickoj situaciji u Americi igrivi likovi ce bit, crnac, transvetit i crna lezbijka….

  • croBilly394

    27.07.2022 - 21:29

    Budu li se previše obazirali na cenzuru woke ekipe i hipersenzitivne manjine, bit će to početak kraja GTA serijala.

  • Ranzo

    28.07.2022 - 08:49

    Po svemu sudeći, još jedna propala velika franšiza…što je postao standard za ovo postmoderno doba.

  • Fenner

    28.07.2022 - 14:37

    Ajde barem imamo GTA 5, pa ga bumo odigrali još kojih 5 do 10 godina s obzirom da će šestica biti za k…, kako mi se čini!

  • nenad1001

    28.07.2022 - 14:46

    U Miamiju to i nema smisla s obzirom da je od svih vecih gradova Miami vjerojatno najmanje politicki korektan grad, prvenstveno zbog velikog broja latino populacije od koje vecina podrzava Republikance.

  • Rick Sanchez

    28.07.2022 - 15:30

    Šta vam je svima? GTA nikad neće biti woke, pa tako ni šestica…

  • Agram

    30.07.2022 - 08:43

    Naravno da ce ubit igru haha igre su postale previse suosjećati sa raznoraznim problemima društva. Ja jos uvijek čekam LGBT update il ce se sve oko toga i vratiti u gta6 haha

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?