HCL.HR

Iz Nvidije kažu da je RTX 2080 Max-Q čip snažniji od onoga u budućim konzolama

Zoran Žalac 28.12.2019.   •   90 komentara   •   Tehnologija


Izvršni direktor tvrtke Nvidia napravio je prilično nepotrebnu usporedbu krušaka i jabuka.

Ovih se dana na Nvidijinoj konferenciji u Kini mogla čuti jedna usporedba koja se praktički svodi na ono “moj tata je jači od tvog tate”. Naime, izvršni direktor Nvidije, Jensen Huang, poručio je kako je postojeći grafički čip GeForce RTX 2080 Max-Q za laptope već sada snažniji od onoga što će konzole sljedeće generacije ponuditi krajem 2020. godine.

Dakako, do te izjave je došlo jer PlayStation 5 te Xbox (Series X) koriste arhitekture tvrtke AMD pa je u tom kontekstu važno potkopati važnost onoga čime se bavi konkurencija. Gledano s tehničke strane, Nvidija može biti u pravu što se hardverske strane tiče, ali treba reći kako su gaming laptopi i konzole za igranje zapravo kruške i jabuke.

Cijena gaming prijenosnika s RTX karticama kreće se od tisuću eura pa na više, dok očekivana cijena sljedećih konzola iznosi oko 500-700 eura. Naravno, laptopi su dovoljni sami po sebi dok je za konzole potreban televizor, ali to je samo još jedan dokaz da se tu radi o dvije vrlo različite stvari. Druga bi priča bila da su iz Nvidije izrekli ove tvrdnje za svoju seriju Tegra čipova, kakvi se koriste i u Nintendo Switch konzoli.

U bilo kojem slučaju, treba imati na umu da hardverska sposobnost konzola devete generacije još nije detaljno demonstrirana tako da sve spike o nekakvim usporedbama već u startu padaju u vodu.

Označeno sa:

Komentari (90)

  • deanHR

    28.12.2019 - 10:13

    Malo ih pere što je neprijatelj AMD u najjačim konzolama pa odu kako i vi kažete miješati kruške i jabuke. Za sada imamo sreće (mi, gameri) što je AMD toliko jeftiniji pa su i konzole jeftinije i ja se nadam da će tako još dugo ostati (što se cijene tiče), makar u PCu imam nV i Intel jer su jednostavno najjača opcija još uvijek makar AMD jako dobro radi na tome da i to nestane.

    • burgi

      @deanHR, 28.12.2019 - 12:57

      nisu konzole jeftine zbog amda nego zato sto sony prvih par godina ih prodaje s uvjetnim gubitkom a xbox ga mora pratiti…

    • deanHR

      @burgi, 28.12.2019 - 14:18

      Jeftinije su nego kada bi nV+Intel bili u njima. Isto kao i PC i laptop.

    • burgi

      @deanHR, 28.12.2019 - 14:46

      s tim se slazem

    • deanHR

      @burgi, 28.12.2019 - 15:16

      This is the Way 😀

    • delight353

      @burgi, 28.12.2019 - 17:59

      To da Sony prodaje plejku s gubitkom je, po meni, totalni bull shit. Nema logike, niti zdravog razuma. Cijena je mozda takva kakva jest zbog kvantitete prodanih primjeraka.

    • deanHR

      @delight353, 28.12.2019 - 18:37

      Ima logike i dešava se prvih mjeseci, dok produkcija čipova i ostalih dijelova ne postane jeftinija.

    • Black op

      @delight353, 28.12.2019 - 19:45

      Nadoknade gubitke kroz kvantitet 🙂

    • Petar Marjolovic

      @Black op, 28.12.2019 - 21:37

      Dakle ako prodaju vise proizvoda na kojima gube lovu, imat ce vise para??

    • Black op

      @Petar Marjolovic, 28.12.2019 - 21:50

      Znam, šalim se, mada sam upravo tako razumio komentar iznad kada sam ga prvi put pročitao.

    • delight353

      @Petar Marjolovic, 29.12.2019 - 00:31

      Zato i napisah: “mozda”.

    • deanHR

      @Petar Marjolovic, 29.12.2019 - 10:51

      Da. I sa ps3 i sa ps4 su na početku gubili nešto love na samim konzolama i samo sa igrama su (i sa ps+om) taj novac vraćali i da… čim su više love gubili sa konzolama tim su više zarađivali na igrama i ostalom softveru. Guglaj si malo, nije to tajna ko područje 51. Isto se predviđa za ps5. Neke brojke kažu čak da će gubiti 100$ po konzoli odmah u startu. Zato pomaže što trenutno imaju oko 40ak milijuna pretplatnika i što prodaju ogromne primjerke igara a taj je novac sigurno njihov. Osim toga imaju još sigurno preko 90ak milijuna prodanih vlastitih ekskluziva plus tko zna kolilo multiplatform igara ali tko zna kakav tu postotak imaju sa zaradom. Pretpostavljam da dobar jer makar gube nešto na konzolama činjenica je da gamerski dio tvrtke jedini zarađuje.

    • movie

      @Petar Marjolovic, 29.12.2019 - 21:57

      Ne, prve dvije godine gube na konzoli i to su ukalkulirali u životni vijek konzole. Sljedećih 6 godina ti prodaju konzolu s kojom oni jako dobro zarađuju jer su proizvodni procesi postali jeftiniji a njihova maloprodajna cijena nije izgubila toliko na vrijednosti . U startu dio gubitka nadoknađuju periferijom i igrama a lijep bonus je i online pretplata zbog koje većina plaće. Bitno im je prodati što više konzola jer se tako prodaje više igri, više periferije i svega što je vezano uz konzolu. Ne treba smetnuti s uma da sony uzima postotak za svaku prodanu igru i da razvojni studiji plaćaju da bi uopće mogli razvijati igre za konzolu. To kaj izgube u prve dvije godine na samoj konzoli mislim da ih uopće ne jebe. Ciklus je 8 godina i na kraju se broje mrtvi.

    • mickolopi

      @Petar Marjolovic, 02.01.2020 - 16:57

      Mislim da se loše izrazio. Čim počne masovnija proizvodnja, jeftinije su komponente, isto kao VR, sad je skup jer je malo interesovanje, da krene masovnija proizvodnja, vr bi bio jeftiniji.

    • Wolfman

      @Black op, 29.12.2019 - 09:59

      Ne, nego kroz prodaju softwarea, accessoriesa, usluga itd.

    • movie

      @deanHR, 29.12.2019 - 21:51

      Da su htjeli bili bi u igri no nakon iskustva s PS3 rekli su da ih ne interesira igra u kojoj ih jedna strana ucjenjuje za njih s preniskim cijenama. Posrnuli amd prihvatio je igru jer i nije imao previše opcija. Ostalo znamo.

  • MoGaming

    28.12.2019 - 10:32

    Kad je PC u nečem bolji to je onda uspoređivanje krušaka i jabuka a kad konzola ima neku eksluzivu ovdje se naslađivate sa 100 komentara. Ajmo sad malo hejt na moj komentar kao inače 🙂

    • Aldin219

      @MoGaming, 28.12.2019 - 10:42

      Konzola je kompjuter tako da ne razumijem sta se tu uopste prica.

    • MoGaming

      @Aldin219, 28.12.2019 - 12:07

      Neki bi se prije ubili nego to priznali 🙂

    • Cr4nky

      @Aldin219, 28.12.2019 - 17:11

      Ogranicen kompjuter.

    • GTA222

      @Cr4nky, 28.12.2019 - 17:31

      Jel ti sebe čuješ?

    • Cr4nky

      @GTA222, 28.12.2019 - 18:00

      Ogranicen ko balkon 😉

    • GTA222

      @Cr4nky, 28.12.2019 - 19:08

      Pa šta ti misliš na čemu se rade igre za konzole? Ne rade se sigurno na konzolama.

    • Cr4nky

      @GTA222, 28.12.2019 - 19:30

      O cemu ti palamudiš?

    • Cpt. Price

      @Cr4nky, 29.12.2019 - 13:53

      Ti imaš pc bez granica ? Pitaj ga koliko si lijep i pametan ? Ogledalce ogledalce ko je najljepši i najpametniji na svijetu ? Ti cr4nky ali si podosta ograničen

    • Cr4nky

      @Cpt. Price, 29.12.2019 - 15:04

      hahaha… bravo kapetane 😉

    • MoGaming

      @Cr4nky, 29.12.2019 - 11:02

      Jedini si ti ovdje ograničen 🙂

    • Cr4nky

      @MoGaming, 29.12.2019 - 12:27

      Znam istina boli 😉

    • Cr4nky

      @MoGaming, 29.12.2019 - 12:48

      i samo da znas tvoj komentar je lajkan od mene, pa me cisto zanima cemu vrijedjanje??? Ako nisi razumio moj komentar, mogao si pitat. Jedino sta sam rekao je: “Da je konzola ogranicen kompjuter” i to je istina koju i ptice na grani znaju. E a sad ako to neko ne zeli sam sebi priznat to je njihov problem 😉

    • MoGaming

      @Cr4nky, 29.12.2019 - 15:01

      Mogo si se bolje izrazit. Iako su već počeli sa nadogradnjama samo što zamjenu jedan dio i prodaju ti kao cijelu novu konzolu, stave neki nastavak kao “pro”, i još tvrde da je skuplje bit PC gejmer 🙂

    • marko1106

      @MoGaming, 29.12.2019 - 17:44

      Skuplje je. Ova graficka moze biti tri puta jaca ali pogledaj za tri godine kakva ce biti grafika na konzoli od tri godine a kakva za ovu graficku. Konzola ima jednu jedinu graficku i kada optimiziras igru moras je optimizirati za samo jednu graficku sto olaksava posao miljama.

    • MoGaming

      @marko1106, 29.12.2019 - 18:03

      Al to je tako jer u priču ulazi faktor marketinga, što doslovno sputava razvog igara kako bi pratio snagu konzola. Danas se grafička razlika osjeti tek kad izadje nova konzola. Nažalost danas je puno bitni novac nego razvoj prema naprijed.

    • MightyAloy

      @MoGaming, 29.12.2019 - 20:40

      PC ima mnoge prednosti u odnosu na konzole no cijena nije jedna od njih. Što se tiče pojačanih konzola na sredini generacije, to je pun pogodak.

    • MoGaming

      @MightyAloy, 30.12.2019 - 19:57

      Kako to da kupit gaming PC je puno skuplje od kupit dvi konzole? Ovdje pričamo o kupnji konzola kad izadju a ne cekanju pola god,god da na popust dodju. Također ne gledat ove najjadnije verzije konzola gdje im je HDD jako mal i uračunaj TV pristojan.

    • Petar Marjolovic

      @MoGaming, 31.12.2019 - 18:08

      Uračunat TV u cijenu konzole je kao uračunat stol u cijenu PC-a. I jedno i drugo si imao prije kupnje PC-a/konzole.

    • erfatih26

      @MoGaming, 28.12.2019 - 13:07

      10/10

  • Dad of Boy

    28.12.2019 - 10:56

    Jedva čekam da na ovom laptopu odigram novi GOW, TLOU 2….

    • Dick Johnson

      @Dad of Boy, 28.12.2019 - 11:31

      Dok cekas laptop drmni si na plejki Total War il Halo.

    • GTA222

      @Dick Johnson, 28.12.2019 - 11:55

      E nek si ga poklopio hahah.

    • funky0308

      @GTA222, 28.12.2019 - 17:53

      Hahaha…bude hrpa bisera ali rijetko ih ekipa skuzi 🙂

    • Dad of Boy

      @GTA222, 28.12.2019 - 17:53

      U stvari se prosrao ?

    • Tony77

      @Dick Johnson, 28.12.2019 - 16:04

      Jesi smiješan ikrviti TotalWar i Halo ???

    • Dad of Boy

      @Dick Johnson, 28.12.2019 - 17:52

      Bahahahaha ako je to sve što laptop/pc nudi, ne bih hvala ???

    • delight353

      @Dad of Boy, 28.12.2019 - 18:04

      Uf, nemoj, nemoj! 60+ fpsa izaziva aneurizmu mozga. Igraj na sigurno!

    • Tony77

      @delight353, 28.12.2019 - 20:54

      Uvik spominjete +60Fps … radije bi igra GoW igre na PS2 i PSP nego vecinu ti vaši igara na 60FPSa ?

    • Petar Marjolovic

      @Tony77, 28.12.2019 - 21:39

      Koje su to nase i vase? lol. Izbor igara je gotovo slican, na pc-u ih ima 5 puta vise nego na konzolama a neki se i dalje hvale eksluzivama na konzolama. Ne razumijem to djeljenje na vaše i naše igre.

    • Tony77

      @Petar Marjolovic, 28.12.2019 - 22:24

      Kažeš izbor je sličan … Na PC ih ima 5 puta više. Koji k kontradikcija over 9000.

    • Petar Marjolovic

      @Tony77, 28.12.2019 - 23:51

      Krivo sam se izrazio. Večina AAA igara i onih popularnih je dostupna na obje platforme, ali ako gledamo indie igre, onda je tu PC bolje stoji. Iskreno ne znam zasto se ta prepiranja oko toga sta je bolje postoje.

    • Tony77

      @Petar Marjolovic, 29.12.2019 - 00:30

      Kakvo prepiranje ja sve je zezancija. Imam i PC i PS4 , ali je moja najdraža gaming franchisa GodOfWar tako da sve PC Exclusives indie igre itd nemogu mjerit sa tom franchisom. Jbg to je moje mišljenje ?

    • Petar Marjolovic

      @Tony77, 29.12.2019 - 00:36

      Ne govorim za tebe nego inače ovdje toga ima puno. Imam i ja i PC i PS4 i jednako su dobri.

    • delight353

      @Tony77, 29.12.2019 - 00:35

      Prvi si poceo. Bu-hu! Moj komentar je posljedica na tvoje povracanje i, ponovno, trolanje i izazivanje rasprava o konzolama vs. PC. Daj se skulirajte vise s takvim komentarima i vodite argumentiranu raspravu. Ili svi imamo 7 od jednom?

    • Tony77

      @delight353, 29.12.2019 - 00:55

      Zašto ozbiljno odma hahaha … A tebi je argument +60=anuerizam za PS4 igrača ? … PC koristim za programiranje jer studiram , a opet kažem samo za GodOfWar ti dajem i Halo,TW i 60+ FPSa ?

    • GTA222

      @Tony77, 29.12.2019 - 13:56

      GoW se i vrti u 60 fps na PS2…

    • Oblakoder

      @Dad of Boy, 29.12.2019 - 02:33

      Pa uz uslugu PS Now sve je moguce. Msm bolje da ne cackamo po tome jer docicemo do bolne cinjenice da PS4 ekskluzive ustvari nisu ekskluzive, msm sta drugo zakljuciti ako ih mozes/moci ces odigrati na ovom laptopu bez da si ikad video PS4 🙂

    • Dad of Boy

      @Oblakoder, 29.12.2019 - 02:59

      Jesi ikad igrao što preko PS Now i kakvo ti je bilo iskustvo?

    • Oblakoder

      @Dad of Boy, 29.12.2019 - 13:10

      Ako je na balkanu lose iskustvo ne znaci da je lose u Japanu, Americi, Britaniji itd…Poenta je da se PS4 ekskluzive mogu igrati na kompu i da to prakticno znaci da vise nemaju status ekskluziva. Ne ulazim u to kakvo je iskustvo igranja 🙂

    • Dad of Boy

      @Oblakoder, 29.12.2019 - 14:48

      Oprostite gospodine japanac, nisam vas prepoznao

    • Oblakoder

      @Dad of Boy, 29.12.2019 - 15:22

      Mislim da nisi glup i da si ukapirao sustinu tako da nema potrebe za dodatnim objasnjenjima.

    • Tony77

      @Oblakoder, 29.12.2019 - 03:07

      Taj PSNow je ko gledanje novog filma umjesto u kinu da ga čekaš na RTLu IYKWIM ?

    • vragec25cro

      @Tony77, 29.12.2019 - 14:52

      Tko još gleda normalne programe na tv 🙂

    • Tony77

      @vragec25cro, 29.12.2019 - 14:59

      Thats my point prijatelju ?

  • funky0308

    28.12.2019 - 11:47

    Ne bi bilo drugacije ni da su se sa Switchem usporedjivali. Switch je jos vise cudniji i drugaciji. Treba vidjeti tocno sto je rekao, ako usporedjuje samo graficke cipove onda OK. Izvaja da je jedan cip bplji, brzi ili kvalitetniji od drugog stoji, ma gdje taj cip ili kartica bili ugradjeni ali ako je stbarno usporedio laptop i konzolu koja jos nije ni vani – onda je potpuni debil. Ne vidim nikakav problem dva slicna rjesenja ali usporedjivati konzole sa PCima je stvarno promasaj. Cak nisu ni usporedivi jer konzole nemaju standardne graficke kartice. Nvidia ima svoje kupce, odlicno im ide i iako bi financijski sigurno bilo lijepo opskrbiti jednu generaciju konzola, samo neka se drze ovoga sto rade i dobro je. AMD su upravo konzole spasile od problema kada su se u problemima nasli, sto je nama u konacnici donijelo samo pozitivne stvari. Samo neka i AMD i Nvidia budu jaki i biti ce svima dobro. Nakbolje bi bilo kada bi se jos jedan jak igrac ukljucio u borbu, ne samo sa GPUom nego i CPUima. Konkurencija je najzdraviji evolucijski “trik” ekonomije, kvaliteta raste, cijena pada, a oni koji nisu dovoljno dobri otpadaju i odlaze u povijest sto je za nas kao krajnje potrosace uvijek dobra stvar.

    • Play for fun

      @funky0308, 28.12.2019 - 12:34

      Baš kao što si i rekao potpuni debil. Uvesti u usporedbu gaming konzolu i laptop može samo idiot ali eto sada sigurno on misli da je mnogo pametan.

    • burgi

      @funky0308, 28.12.2019 - 13:00

      ja se iskreno nadam da ce taj 3i igrac biti iz kine…na trzistima procesora ameri jednostavno ne daju vise konkurencije…samo kina ce u iducihpar godina biti dovoljno jaka da lansira svoje proizvode koji mogu biti konkurentni a da im ameri ne mogu nista..

    • JozoTheMan

      @burgi, 28.12.2019 - 14:33

      Ne može bilo tko proizvoditi procesore. Postoje x86/x64 licence koje posjeduju samo Intel, AMD i VIA te su ta prava i prava oko prenošenja na druge firme ili čak sama promjena poslovanja unutar firme jako definirane i lako je izgubiti tu licencu koju nakon toga više nikad ne možeš dobiti.

      GPU su druga stvar, tu nema takvih licenci već svatko radi svoju arhitekturu pa se rade driveri za prevođenje instrukcija iz DX-a.

    • burgi

      @JozoTheMan, 28.12.2019 - 14:45

      znam da ne moze ali isto tako mislim da kroz koju godinu kineska vlada ce imati dovoljno resursa i znanja da pocne proizvoditi svoje…pogotvo sa trzistem od milijardu i pol ljudi…uostalom ovo je trenutno monopol sa samo 2 igraca..

    • JozoTheMan

      @burgi, 28.12.2019 - 16:10

      Oni ga već sada imaju, ali znaju da im ne treba sukob sa zapadom. Dok zapad ne odluči jednom maknuti te licence do onda kina neće to dirati jer se ne mogu kockati da izazovu sukob ili novi trgovinski rat sa zapadom o kojem ovisi većina kineske ekonomije. Dok se ne riješi pitanje x86 kinezi će razvijati ARM po licenci kao što su radili dosad za superračunala. Kad bi kina počela proizvoditi x86 bez licence automatski bi odgovorila europa i cijela sjeverna amerika koji predstavljaju gotovo 2/3 svjetske ekonomije, takav sukob nitko ne želi.

    • funky0308

      @JozoTheMan, 28.12.2019 - 16:28

      Nije tu samo pitanje licenci, moze se ici u drugu stranu i napraviti nesto novo, stvar je vise u ekonomskoj racunici gdje su svi sretni. Na zapadu se proizvode kvalitetni proizvodi koji bez kineskih resursa jednostavno ne bi postojali. Velika vecima plemenitih materijala, a i materija uopce (sto se tice CPU/GPU izrade) dolazi upravo iz Kine i Kina (za sada) nema nekih vecih interesa uzimati i prodaju gotovog proizvoda. Kazem prodaju jer je jedino prodaja preostala onima cije ime stoji na kutiji. Kina je izgradila tvornice, dala radnika i tvornice i materijal – jednostavno ne postoji potreba rusiti sve skupa da bi dobili i ime. Kina potpisuje apsolutno sve sto se tice ovog naseg “hobija” , samo je potpis nevidljiv, odnosno patentna prava su kod drugih, sve ostalo je njihovo. Doslovno bi ubili kravu koju muzu godinama. Na zalost, trziste je podjeljeno i nece se tako brzo dogoditi nova raspodjela, s druge strane, mozda je i dobro da je tako jer da se sve sto se radi u Kini, preseli u svoje maticne drzave, u konacnici bi popusli samo mi. Proizvodi bi bili nekoliko puta skuplji sto nam bas i ne treba 🙂

  • Cros80

    28.12.2019 - 12:42

    E da je nvidia bila razumna pa prodala soniju po dobroj cijeni čipove. Imao bi sony manje problema oko hlađenja. Bar sto se tice ps3 i ps4. Imao sam ps3 onu fat verziju – al se cula…

    • funky0308

      @Cros80, 28.12.2019 - 16:30

      Pitanje je da li je cijena bila jedini razlog. Ja koristim Nvidiu i odlicni su mi, mozda bi napravili jos bolje rijesenje nego je to izveo AMD ali konzole rade odlicno i sto se mene tice – nema razloga za dileme. Nvidia je jaca po prodaji grafickih kartica krajnjem korisniku, AMD si taj manjak krpa kroz suradnju s MSom i Sonyem i svima dobro

    • vragec25cro

      @Cros80, 28.12.2019 - 22:12

      Čuje se i ps4 🙂

    • Dick Johnson

      @Cros80, 29.12.2019 - 15:56

      PS3 je imo Nvidiju nutra, al to je bilo drugo doba, tad nisu derali AMD po efikasnosti ko sada.

  • KhorneFlake

    28.12.2019 - 12:51

    Dva do pet puta skuplji uređaji imaju jači hardver? Pa i bolje im je, pff. Huangovi biseri dok masama pokušava prodati svoje proizvode.

  • Outback

    28.12.2019 - 13:23

    Oh ne “Moj Ferrari je brži od tvog Golfa, kako li je to samo moguće”

  • Cpt. Price

    28.12.2019 - 13:24

    Mozda i je. Boli me briga. To me sigurno neče odvratiti od kupovine ps5

  • moordrak

    28.12.2019 - 13:40

    Dakle istina je. Netko u NVIDIJI je napunio gaće. I bolje bi bilo da je njihov bezobrazno višestruko preskupi hardver bolji i jači od onoga što nudi konkurencija. Osobno, ne pada mi na kraj pameti kupovati grafu od par milja dolara za kućnu uporabu, a još manje prijenosnik. Očito nisam usamljen u takvom mišljenju. Gospodin je svjestan da je količina prodanih komada GPU-a na strani konkurencije. Konzole nove generacije će se ponovno prodati u desetcima milijuna, AMD ih je prešišao na GPU tržištu pa su napokon uvidjeli da je vrag odnio šalu. Ipak je zarada na prvom mjestu.

    • Stitrek

      @moordrak, 29.12.2019 - 00:56

      Nažalost, izgleda da su izjave Jensena isto dio Nvida marketinga, ali ove izjave izgledaju kao da proizlaze iz nezadovoljstva, slično je bilo kad je Intel izjavio da AMD koristi “zaljepljene” čipove za Zen arhitekturu, a oni tu tehnologiju isto razvijaju.
      Prodaja RTX-a nije baš dobra, Tesla je ispred Nvidie po pitanju čipova za automobile, šuška se da slijedeći Switch možda neće biti Nvidia čip…laptopi su tržište gdje se uspješno može gurati razvoj i marketing.

  • Petar Marjolovic

    28.12.2019 - 14:17

    Stvarno je čudno da je višestruko skuplji proizvod bolji. To je toliko banalno da nije vrijedno rasprave.

    • MoGaming

      @Petar Marjolovic, 29.12.2019 - 15:06

      Zato kad kupiš,možeš nadogradit a ti da bi pratio trend sa konzolom ćeš morat mjenajt tv, morat ćeš kupit novu verziju konzole kad izadje kao što je bio ps4 pro, a vjerujem da će ta praksa postat i jača sad, sigurno će bit 2 a možda i 3 verzije ps5. PS4 na samom izlazu je “umirala” pokrećući igre 🙂

    • Petar Marjolovic

      @MoGaming, 29.12.2019 - 18:32

      Mozes to i sa druge strane gledat. Kada kupiš najnoviju konzolu miran si 5 god a PC bi trebao svakih par god nadogradjivat. A po pitanju TV-a moraš ti i za PC novi monitor kupiti. Obje platforme imaju i pluseve i minuse, a kada sve zbrojis, dođeš na isto. ?

    • MoGaming

      @Petar Marjolovic, 30.12.2019 - 20:02

      Mi ovdje pričamo o hardcore gamingu a ti si za to moro kupit dvi konzole u 5 godina ako spadas u tu skupinu. Mogu i ja kupit PC i bit miran i duze od 5 godina ako cu igrat stare igre. Ja trenutno igram AoE 2 DE i Oxygen not included. To sam mogo pokrenut i sa starim računalom 🙂

  • MightyAloy

    28.12.2019 - 15:10

    Jensen je salty zbog AMD-ove tehnologije u konzolama pa sad kenja. Kad smo već kod toga, za razliku od mobilnih GTX-ica koje su bile pun pogodak (pogotovo u usporedbi s prethodnim generacijama mobilnih GPU-a), RTX-ice u laptopima (i standardne i max-q) ne samo da nisu ni približno dobre svojim prethodnicama već su najobičnije varanje kupaca od strane Nvidije, a koji kupnjom RTX laptopa očekuju performanse barem približne desktopu, a dobiju znatno lošije iskustvo. Također uspoređivanje skupih GPU-a (laptopa) s konzolama nema smisla. Također iz GPU-a koji se nalazi u konzoli će developeri izvlačiti mnogo više nego iz PC ekvivalenta iz već dobro poznatih razloga. Ugl. Jensen laprda, a bilo bi mu pametnije da promjeni odnos kompanije prema kupcima i ugleda se na AMD. Čini se meni da je Jensenov komentar još jedan dokaz koliko će nova generacija konzola biti odlična.

    • funky0308

      @MightyAloy, 28.12.2019 - 16:34

      Dobro znani razlozi nisu nikakva teorija zavjere nego jednostavna cinjenica da je lakse raditi na hardwareu i OSu koji je 100% isti i nikakve preinake ili razlicitosti u hardwareu ne postoje. Napisati i optimizirati igru za PC je nesto potpuno drugo, postoje milijarde opcija i puno je teze pronaci balans i biti siguran da neki driver od HPovog scanera nece napraviti probleme kod Bakira iz Zenice

    • GTA222

      @funky0308, 28.12.2019 - 17:35

      Al Bakir je iz Sarajeva 😀

    • Dad of Boy

      @funky0308, 28.12.2019 - 18:02

      Hahahaha Bakir iz Zenice je sve ?

    • MightyAloy

      @funky0308, 29.12.2019 - 16:02

      Pa to i podrazumijevam pod “dobro znani razlozi”, a razlog pisanja tog izraza je taj da mi se neda ponavljati ono što je manje više jasno većini gamera. Eto ti si napisao umjesto mene, pa onaj tko do sad nije znao, sad će sigurno razumijeti zašto se igre na hardveru konzole vrte bolje nego na PC ekvivalentu.

  • vragec25cro

    28.12.2019 - 22:19

    Po meni gaming laptop opčenito glupost.(ok tko voli)

    • MightyAloy

      @vragec25cro, 29.12.2019 - 16:03

      Ja imam. Ali samo zato jer mi dobar laptop treba za programiranje, a usput da se nešto i odigra. ?

    • vragec25cro

      @MightyAloy, 29.12.2019 - 16:17

      Za to i dobri jaki laptopi(frend uzeo predatora za posao)tu i tamo nešto odigra,ali ja mislio samo za gejming da glupo.Rađe u cjenu uzmeš pc i neku konzolu(ako samo za gejmanje).Ovako ko ti spojiš ugodno s korisnim,al to vec drugo.

    • MightyAloy

      @vragec25cro, 29.12.2019 - 20:58

      Apsolutno je glupo uzimati laptop samo za gaming, svakako se slažem. I ja sam skoro uzeo Predatora, no nakraju ipak odabrao mlađeg brata VX-15 da mi ne bude overkil. Da mi nije trebao prijenosnik, svakako bi uzeo desktop. Igrom slučaja u isto vrijeme dobio i PS4 Pro pa se na laptopu samo tu i tamo poigram.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?