HCL.HR

Jedno je istraživanje pokazalo da žene troše više novca na mikrotransakcije nego muškarci

Zoran Žalac prije 5 dana   •   7 komentara   •   Industrija videoigara, Zanimljivosti


Istraživanje tvrtke Playgroundz donijelo je neke zanimljive uvide u statistike vezane uz prisutnost ženskog dijela populacije u svijetu gaminga.

Istraživanja na našem prostoru pokazuju kako je igranje videoigara još uvijek pretežno muški sport. U ostatku svijeta situacija je malo drugačija, a zanimljive statistike o tome donijelo nam je istraživanje tvrtke Playgroundz. Rezultati njihovog istraživanja pokazuju kako žene čine 30% gaming publike na YouTubeu, 19.5% publike na Twitchu te 22% ukupnog natjecateljstva na esports sceni.

Te statistike pokazuju da žene nisu jednako angažirane oko streaminga i kompetitivne scene, ali u jednoj su domeni ipak dominantne. Na mobilnim platformama prevladava ženska publika, a posebno je zanimljiva činjenica da 68% ukupne zarade na tim platformama dolazi od žena. Kako većina zarade u svijetu mobilnih igara dolazi preko mikrotransakcija, moglo bi se reći i kako su žene “krive” što takva vrsta monetizacije postaje sve zastupljenija u svim oblicima igara.

Istraživanje se nije bavilo samo udjelom ženske publike u gamingu već i projiciranjem rasta same gaming industrije. Utvrđeno je tako da je plaća profesionalnih igrača u odnosu na 2016. godinu porasla za čak 347% te sada u prosjeku iznosi 12,500 dolara mjesečno. Dakako, u SAD-u. Zaključak istraživanja je da ekonomija vezana uz svijet igara raste strelovito brzo i da se ne vide znakovi usporavanja u bližoj budućnosti.

Komentari (7)

  • Veblar

    06.12.2018 - 09:48

    Koji šovinisti, žene su ravnopravne u svemu s muškarcima. Kako po pitanju prihoda, tako i rashoda

  • bert_raccoon

    06.12.2018 - 10:27

    Sva sreća pa nije riječ o znanstvenom istraživanju, pa se svi ovi dobiveni rezultati mogu promatrati samo okvirno.

  • Arioch

    06.12.2018 - 11:41

    Zene 1 zapadna civilizacija 0

  • Darac83

    06.12.2018 - 13:42

    Teško im je odabrat jedan outfit/skin u igrama jer neznaju kako će se osjećat sutra pa treba kupit sveee… 😄

  • Demon90

    06.12.2018 - 14:14

    Pa tome vjerovatno pridonosi činjenica da većina računa koje koriste i djeca je na ime mame a djeca k kupuju razne dodatke na dječjim igricama

  • lliquid_

    06.12.2018 - 20:50

    To Pokimane flexa leggie skinove na LoL 😀

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?