HCL.HR

Kooperativna pucačina RICO vraća bullet time u modu

Zoran Žalac 19.03.2018.   •   3 komentara


Kasnije ove godine za PC i konzole stiže eksplozivna pucačina iz prvog lica zvana Rico u kojoj ćemo protivnike rešetati u usporenom vremenu.

Takozvana “bullet time” mehanika napucavanja u usporenom vremenu koju su proslavili Matrix filmovi, a kasnije i Max Payne igre, već se neko vrijeme ne koristi u pucačinama iz prvog lica. Nekada su ju koristili F.E.A.R. i Timeshift, Singularity, a nedavno tek Superhot i Sniper: Ghost Warrior. No, bullet time se možda vraća u modu, ili bi to barem htio napraviti developer igre zvane RICO.

RICO je kratica za “Racketeer Influenced and Corrupt Organizations”, kriminalne organizacije čije ćemo pripadnike puniti olovom u ovoj pucačini iz prvog lica. Bit će to igra u kojoj ćemo razbijati vrata i koristiti element iznenađenja kako bismo u usporenom vremenu počistili prostorije – sami ili zajedno s drugim igračima preko mreže ili u split-screen modu.

Igra će imati priču i kampanju, ali će sadržavati i dodatne sadržaje koji se otključavaju igranjem. Misije će se kasnije nasumično generirati, kao i okruženja u kojima se odvijaju, a igrači će svoje rezultate u efikasnom čišćenju moći uspoređivati preko online rang listi.

RICO je najavljen za PC, PS4 te XBOX a trebao bi se pojaviti u prodaji tijekom 2018. godine.

Komentari (3)

  • Sentiel FH-016

    19.03.2018 - 11:55

    Cool!!! 🙂

  • goldfinger

    19.03.2018 - 14:21

    Fora…

  • Adam Jensen

    19.03.2018 - 20:30

    S razlogom se ne koristi, jer je interesantna ko otključavanje towerova u Ubisoftovim igrama

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!