Microsoft najavio najsnažniju konzolu ikada – novi Xbox One kodnog naziva Scorpio
Nova Xbox One konzola upravo je najvljena kao najsnažnija konzola ikada, a uz 6 teraflopsa računalne snage dizajnirana je za igranje u 4K rezoluciji i bezgrešno izvršavanje VR naslova pri visokom broju sličica u sekundi.
Microsoft je ostavio šećer za kraj na svojoj E3 konferenciji koja je završena prije nekoliko trenutaka. U posljednjim minutama njihova showa u Los Angelesu Phil Spencer izašao je na pozornicu kako bi najavio potpuno novi i bitno snažniji model Xbox One konzole, trenutno poznat samo pod kodnim nazivom Project Scorpio.
To nije Xbox One Model S o kojem smo pisali ranije danas, već još snažniji novi model Xbox One konzole sposoban za gaming u 4K rezoluciji i ugodno pokretanje visoko-kvalitetnih VR igara. Spomenuti Model S izlazi na tržište već u 8. mjesecu ove godine, no na moćniji “Project Scorpio” morat ćemo čekati do blagdanskog razdoblja pred kraj sljedeće godine.
Izgled nove konzole nije otkriven, a nisu išli ni u detalje o hardveru, no nekoliko puta su istaknuli kako će konzola imati 6 teraflopsa računalne snage. Usporedbe radi, jedna od najsnažnijih računalnih grafičkih kartica na tržištu, GTX 1070 iz Nvidije koja se pojavila u prodaji prije svega par dana, deklarirana je na 6.5 teraflopsa snage. Pritom treba imati na umu da je iz perspektive developera tu hardversku snagu lakše u potpunosti iskoristiti u okviru konzole nego na PC-ju pa bi Xbox One Scorpio zapravo mogao biti sposobniji za impresivniju grafiku pri višim rezolucijama od onoga za što je sposoban high-end PC s GTX 1070 karticom.
U videu koji prilažemo ispod, otkriveno je i kako će Xbox One Scorpio biti sposoban za memorijsku propusnost od 320 GB/s, dok je GTX 1070 deklariran na 256GB/s, da nastavimo s tom usporedbom. A kad već uspoređujemo, prisjetimo se da je Nvidia rekla, a benchmarci dokazali, da je GTX 1070 kartica moćnija od 1000 dolara skupe GTX Titan X kartice.
Ne znamo koliko će Project Scorpio koštati kada izađe na tržište, no rekli bismo da svakako neće koštati više od 500 američkih dolara.
Nemojte ovu najavu zamijetiti za najavu potpuno nove generacije konzola. Project Scorpio i dalje je Xbox One konzola, samo mnogo moćnija od one izašle 2013. godine. No to ne znači da će prvi Xbox One ili Xbox One Model S koji uskoro izlazi biti spremni za smeće čim Scorpio izađe sljedeće godine.
Microsoft je nekoliko puta ponovio kako će sve Xbox One igre raditi na svim verzijama Xbone konzole – samo u nižim, odnosno višim rezolucijama, ovisno o modelu koji imate. Ta podrška za cijeli Xbox One ekosustav ne vrijedi samo za igre, već i za dodatke poput kontrolera – sve što radi na Xboxu One radit će na Xboxu One Scorpio i obrnuto.
griki bog
13.06.2016 - 21:00Svasta!
RapthorPechina
13.06.2016 - 21:01wow… Konačno je microsoft u ofenzivi i ne čeka sony na poteze
BrainCro
@RapthorPechina, 13.06.2016 - 21:20Možda njihov spas
shepard-fan
@BrainCro, 13.06.2016 - 22:44Možda je ovo smaknuće PS4
Dom3gaming
@shepard-fan, 15.06.2016 - 13:18A sto ako Sony povuče jos jaci potez?
movie
@RapthorPechina, 14.06.2016 - 16:56Mislim da ih je opet sony inteligentno pustio naprijed neka izađu sa specifikacijama pa će u miru napraviti opet konkurentnu i bolju konzolu. Baš kao što je to bilo s najavom sadašnje generacije konzola.. dva puta spljugati istu foru, ne mogu vjerovati..
Dom3gaming
@movie, 15.06.2016 - 13:18To znači da je Microsoft naivan, nema sta.
Slim1992
13.06.2016 - 21:04E o ovome uporno pricam, ako se odlucim za konzolu onda je to zbog investicije na duzi period…a oni nam sad bukvalno PC prodaju….Ovo je jedino dobro za nas PC igrace, sto nas u bliskoj buducnosti konzole nece kociti
lucho-CRO
@Slim1992, 13.06.2016 - 21:17Ne koce te ni sada..koci te pc koji imas 😛 igraj minecraft i budi sretan ajde hahahaha
Slim1992
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 21:19Hahaha dobar…Koce itekako, vjeruj…kad vidim downgrade igara koji je u zadnje vreme sve ucestaliji muka mi bude
BoneDigger
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 22:47Oho! Da sam i ovo cuo! “konzole ne koce pc gaming” dobra dobra :)))
Hurt Conveyor
@Slim1992, 13.06.2016 - 21:26Slim u pravu si. Ista stvar je sada kupiti PC ili konzolu. Čak i financijski ista. Ovo je jedino loše za nas konzolaše, koji će početi prelaziti na PC opet. Ja barem. Platiti 4.5k kn svake 2 godine ili 9k kn svakih 5-6? 5-6 je vijek PC-a, čak je i isplativije sada PC uzimati. Koju glupost bezveznu rade sa konzolama, valjda japanci neće sisati isto veslo. Barem Ninty. Oni igraju na unikatnost ne na snagu. Kapitalizam ljudi, MS-u ni bilijarde nisu dovoljne hheh. Jesu papci 😛
lucho-CRO
@Hurt Conveyor, 13.06.2016 - 21:36Vijek pc-a 5-6 god? Za sta molim te? Paint, Power Point, Gta Vice City itd pa daj molim te moja kanta se zapali na sve nove igre a star je 5 god i kad nest probam iz zajebancije trza se po sobi jedva ga smirim..prijatelju eno kupio komp prije 3 god bas je bio dobar gonio je jebenica sve na ultra a sad ga vec malo zabacuje u svakom djelu otvorenog svijeta itd.. gtx 970 ova za 3 god ce biti podmetac za cvijece a ne graficka na kojoj ce se ugodno igrat..vijek konzola bi trebao biti toliki al vidis da ni kod njih vise nije..iskreno bez ljutnje
Slim1992
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 22:09Jbg, kupi npr. 1080-tku i bices miran i vise nego 5 godina….ja vec godinama kupujem karte srednje vise klase…gtx460, gtx 760 i miran sam najmanje 3 godine, evo gtx 760-tka je izasla 2013-te i jos uvjek sve tjera na maksimalnim podesavanjima na 1080p, da ne pricam o 720p :)…
Hurt Conveyor
@lucho-CRO, 14.06.2016 - 03:27Ne, ne ljutim se na tebe. Ne znam zašto i bi? Kao prvo jako sam casual i igram igre tipa Escapist na lapu koji može pokretati samo igre 2010 i ispod. Ok, igram i na xbox one. Mislim u pravu si. Moja tvrdnja je zakurac. Samo bez ljutnje, mislim da je zakurac cijeli taj sistem zastarijevanja tehnologije. Ne znam, no ps1 sam vrtii dok laser nije crko, kad je crko, zamijenio sam ga i opet vrtio. Stvar je radila 8-9 i 10 godina bez beda. Tv na kojem sam igrao bio je među prvim color tvima koji su došli. 15 inča ako je imao amen! Koristio sam poseban scart to antena konverter da bi uopće spojio i dobio sliku. Kakve su uspomene i zabava? Neusporediva! A sada ovo što govoriš i potvrđuješ teško prihvaćam. Ok ameri kojima puca ku*ac od para mogu kupiti svake godinu-dve bijesnu mašinu od 2k dolara ili švabe kad im je prosjećna plaća kao naša za vrhunske inžinjere i saborske zastupnike. No da odobravam pljuvanje novaca i to masnih 7-10 k kn svakih 2-3 godine, a živim na socijalnoj pomoći od 1250 kn gdje mi 200 ukrade lopovski vip za mobitel i usluge. O čemu pričamo? To je pre žalosno i taj odurni kapitalizam. M$ ima ne milijarde, već bilijarde dolara, još su gladni para. Ako mene pitaš, uložiti ću te pare u svoju curu koja je nakraj svijeta. No ovo… Ovo je krajnje bezobrazno od njih. Nekada je pc i trajao 5-6 godina. Moj prvi je služio 9. Od 1997.-2006. da,igrao sam minesweeper na njemu. No radio je. Ako misle da sam toliko glup da svoju mizeriju trošim na njihove grafičke i konzole koje štancaju i prodaju pod backward compatibility gluplji su nego što imaju para. I sorry, nisam toliko upućen u tu okrutnu istinu.
Raptileos
13.06.2016 - 21:05a nisu rekli kad izlazi ? 😀
HighCro
@Raptileos, 13.06.2016 - 21:482017
lucho-CRO
13.06.2016 - 21:10Govorio sam ja vec mjesecima da su davno prije rekli pri izlasku obje konzole i xone i ps4 da njihovo vrijeme tek dolazi..nije se moglo znati da to vrijeme dolazi kroz 4k gaming i izmjenu hardvera al eto..zapamtite da ce jednog dana 4k gaming biti bolji i jeftiniji nego onaj na pc-u..ako i bude nekakve razlike u “grafici” to ce biti neosjetno jer ocekuje se da ce pc uvijek imati bolju..i scorpio ce imati nasljednika..mislim da ce onda pc i konzola u smislu gaminga biti po prvi puta ravnopravni..ne mora to biti nasljednik scorpia..moze i ps5 doci ili nesto..ugl jednog dana u smislu gaminga sam 100% siguran da ce te dvije platforme biti ravnopravne..
Slim1992
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 21:18Dobro razmisljanje, al tesko da ce biti ravnopravni…PC se redovno “apdejtuje” sa novim hardwerom, a konzole idu itekako sporijim tempom a i da redovno izbacuju konzole u iste je nemoguce da bude high-end hardware (zbog cijene)…a uvjek ce biti igara koje ce iskoristavati maksimalnu moc PC-a, tako da tesko da konzole mogu dobiti ravnopravnost u borbi sa PC-em. Bice, naravno, kao sto i sad ima grafickih isti igara na svim platformama al i bice onih koje su impresivnije na PC-u. Logicno!
lucho-CRO
@Slim1992, 13.06.2016 - 21:21Bit ce ali ne toliko..i kao sto je Igor napisao developeri ponekad mogu bolje iskoristit hardversku snagu u okviru konzole i citaj tekst dalje postoji mogucnost da ce neke igre izgledati impresivnije..e sad ak napises za graficke u sli i tako te brije to je nesto drugo ak se gleda tako u frejmovima itd al postojat ce u toj ravnopravnosti varijante u korist i jednih i drugih
Slim1992
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 21:24Samo se nadaj hahaha
RedEy3
@Slim1992, 13.06.2016 - 21:27Ne mora se nadati. Pogledaj last of us na PS3. Sa tim perfomansama koje PS3 ima ne bi mogao pokrenuti tetris u HD kako treba.
lucho-CRO
@Slim1992, 13.06.2016 - 21:28Jesi gledao sad pc gamer show..evo meni su jos suze u ocima bas sam se isplakao na najavu da 2018 god pc gaming prestaje postojati..i amd i nvidia otkazale su sve projekte a kartice i procesori se povlace iz prodaje..al ima jedna dobra stvar..najavili su novi word i paint za ljubitelje pc-a da ostanu vjerni toj platformi pa da crtaju i pisu tekst o pc gamingu i da ublaze tugu malo hahahahaha 😛
Slim1992
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 22:10Oj s kim ja raspravljam, u redu je…sad tek vidim da imas 7-8 godina
lucho-CRO
@Slim1992, 13.06.2016 - 22:51Pretpostavljam da si ti 92 godiste a ja 89 tako da 😛 prihvati salu sta se pjenis ko sapun 😀
BoneDigger
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 22:50I onda se bunis za “pc master race” likove? Gori si od njih.
lucho-CRO
@BoneDigger, 13.06.2016 - 22:55Ma ja sam poznat da ne dam na konzole i tocka haha mora biti i ovdje takvih..al zapravo vise manje se sprdam i zajebavam..nemojte me sve ozb shvacat..kako je slim rekao moje je razmisljanje djecaka 7-8 godina, al drzat cemo se one da su djeca cesto u pravu vise nego stariji 😉
Slim1992
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 23:07Haha, navikao sam ja na svasta, ti si zlatan i bar se zezas, kakvog ja lika poznajem, to je strasno :)…ccc
lucho-CRO
@Slim1992, 13.06.2016 - 23:17Posteno od tebe, da ukratko kazem osim sto konzole volim srcem i uzivam u njima, te iste konzole mi donose i dodatnu zaradu u zivotu zadnjih 6 godina i razumijem trziste konzola kako stoji i sta mogu ocekivati od kojeg hardvera ako dobijem kvalitetan bundle na ponudi ako me razumijes..pc mi nije jaca strana zadnjih 5-6 godina i mislim da se tu ne mogu pronaci ni u gamingu ni u prodaji komponenti ili sl..a nekad pretjeram malo al navikla je vec ekipa da to nista nije zlonamjerno..da se mene pita ja bi bio najsretniji da je sve isto a da si biramo onak po volji sta zelimo i da nema nikad svade sta je od cega bolje..al eto..vrijeme je takvo da su konzole bolje i sta sad..nema ljutnje 😛 salim se..nisu jos al bit ce za nekih 10-15 god vidjet ce te vi onda 😉 😀
darijoman
@lucho-CRO, 14.06.2016 - 01:03Nije sve 100% onako kako piše. To sve tržište diktira. Kad bi jedan high-end PC iskoristio puni potencijal gdje bi onda konzole bile ?
lucho-CRO
@darijoman, 14.06.2016 - 01:06Konzole bi bile u regalu ili na stolu ovisi gdje tko drzi i igralo bi se vec nesto na njima..a pc kad bi iskorostio puni potencijal vjerovatno bi se razletio od opterecenja i nesto bi se desilo..ili bi ti napajanje izletilo van kroz kuciste ili ni ti izbilo cijelu maticnu van kroz przilicu..treba pazit s tim stvarima 😛 haha
darijoman
@lucho-CRO, 14.06.2016 - 01:12Tako je 🙂
RapthorPechina
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 21:18I najbolja fora je da ubaciš disk u konzolu i imaš 4k bez da se gnjaviš s podešavanjem grafike
lucho-CRO
@RapthorPechina, 13.06.2016 - 21:23Disk koji ce kostati 1000 kn hahahaha
RapthorPechina
@lucho-CRO, 13.06.2016 - 21:24Ma neće , niko normalan neće uopće niti pomislit na igru skuplju od 60 eura
ashstash
@RapthorPechina, 13.06.2016 - 22:064k na low medium detaljima….
neš ti
RapthorPechina
@ashstash, 13.06.2016 - 22:26gtx 1070 i titan x su sposobni sve igre na 30 fps goniti s max detaljima
baDarmageddoN
@RapthorPechina, 13.06.2016 - 23:52Ako se oduzme AA onda je hako blizu k tome. Dodaj na to da će se raditi igre samo za jednu konfu u slučaju škorpiona pa si ti razmisli koja će to biti razlika u odnosu na mnogo skuplji PC. Budimo realni, koliko god da je PC najjača platforma ima i najjaču cijenu. A konzola koja je za 4k sposobna…pa makar i na lockanih 30 frejmova u većini igara je čudo. Dodaj k tome i VR koji će se sada vrtiti bez frke i ja moram prvi put u svojem životu reći da je PC u k, barem za igre. Moj je prošle godine bio zvjerka. Ove je zvjerčica a dogodine će biti slovo na papiru prema balafi o Scorpiju. A vjerujem da će ako zagusti i Sony napraviti nešto za 4k. A gdje je tu Nintendo? Po meni, opet kasne dvije godine.
Hurt Conveyor
@baDarmageddoN, 14.06.2016 - 03:55Nintendo će zbog takvih ljudi preminuti. Šteta… Čini se da je snaga i izgled sve. A ne srce i duša. Ja se uzdam u Nint da ipak odole ovim mamiparama i ostanu vjerni sebi i zajebu snagu, 4k i ostalo. Samo za najjeftiniji 4k monitor 2.5k kn. 2 moje invalidnine. Čiste. Meni FHD i dalje super slika i monitor za 1200 kn fenomenalan. Za 5 godina će 4k biti ružan, pa će svi htjeti 8k. Tko to promiče i potiče? U biti tko to kupuje? Ti imaš para za te perverzije? Plus VR ako hoćeš, dodatnih 4k kn na sve to. Da, mogu jedino igrati kada to zastari. A one nove stvari skupe opet čekati 4 godine da toliko zastare da ih mogu priuštiti. Moj frend i dalje rastura na ps3. Da je riječ prigovora rekao. A ovi psuju ako nije 4k ili 60fps. Hmmm… Super.
baDarmageddoN
@Hurt Conveyor, 14.06.2016 - 07:06Tužna je realnost da većina nema love. To je mijenja činjenicu da oni koji lovu imaju biraju što će kupiti. Bira se Sony, MS i Nintendo. Biraju se ekskluzive ili konzola koja je dovoljno jaka da pokreće multiplatform igre na određen način. Svi ostali, oni koji nemaju love ne mogu birati. Žalosno ali je tako. A sad…igrači su sami krivi što se Nintendo loše kupuje? Ili što se PC sve slabije prodaje? Ili što se xbox ili ps prodaju tako dobro? Sigurno neće Nintendo propasti zbog mene, ne donosim ja njihove odluke.
funky0308
@RapthorPechina, 15.06.2016 - 14:42Sa podešavanjem grafike? De mi pojasni taj termin molim te.. Šta se to podešava na PCu u tom smislu?
Hurt Conveyor
13.06.2016 - 21:28Igore ne znam jesi poje ludih gljiva za večeru, ali 500$ za konzolu sa nečime boljim od Titan X grafičke? Znaš kolko je 500$? Upiši u google 500 usd hrk i voila! 3334.12 kn. Znači dat će takvu mašinu za tri puta nižu cijenu nego da se slaže komp istih performansi? Ja bi prije rekao 800$, tj. nekih 4.5k kn.
lucho-CRO
@Hurt Conveyor, 13.06.2016 - 21:41Za 4 i pol tisuce kuna recimo igras sa xbox scorpio 4k igre i sve super..a sad slozi za te pare pc..sta ces igrat..a dobro ima ovih igara sad na bacanje sta nisu zahtjevne..pa da scorpio dode i 5500 kn ja bi ga uzeo prije nego pc..kakav 4k na pc-u za te pare..ma daj nema sanse..moze se slozit znam cake da moze al kupiti ovak nema sanse pa cak i preko nabave da gledas cijene i sve sta mozes za 5500 kn proc i grafu i to je to haha
Hurt Conveyor
@lucho-CRO, 14.06.2016 - 03:37Meni to izgleda samo kao MSov Alienware. Njihovo custom računalo. Pogotovo sad kada su ga izjednačili igrama sa pc. Nema exkluziva. Još jedna glupost. To nije ništa drugo nego MSov pc. Koji doduše nema MS Office, Photoshop, Pro Tools etc. To je netko iz HCL-a i rekao da još zovu konzolom iz sarkazma, jer to je praktički pc.
RapthorPechina
@Hurt Conveyor, 13.06.2016 - 21:43Ludo-gljivaš , gtx 1070 je 399 dolara i jača od Titan x i Microsoft ima ugovore s amd koji će omogučit te čipove u večim količinama po puno nižim cijenama
Hurt Conveyor
@RapthorPechina, 14.06.2016 - 03:39Ja sam baš prošao zbirku igara na xboneu. Stari veliki 500 gb model. Za baš niti jednu igru nisam mogao reći da izgleda zastarjelo. Ni za bf4. Uredno bi mogao haklat na istoj još 4-5 godina bez da bi rekao… Ehh stvarno je već zastarjeo. Ne znam odakle je počela glad za snagom i performansama nauštrb igrivosti. No nije dobro.
Igor Belan
@Hurt Conveyor, 14.06.2016 - 00:59500 dolara MSRP u Americi, iliti oko 5000kn u Hrvatskoj. I da, to je čak visoka cijena. Pogotovo za jednu konzolu masovne proizvodnje i pogotovo gledajući da izlazi za više od godinu dana.
shepard-fan
@Igor Belan, 14.06.2016 - 02:16U jbt 5.000 kn pitaj boga šta će to sve živo učitavati ovaj xbox scorpion tkz to je praktički ko kompjutor ajmo reći
Hurt Conveyor
@Igor Belan, 14.06.2016 - 03:47Ne znam na koga ciljaju sa tom konzolom i na koje tržište onda? Kinu? Indoneziju? Ukrajinu? Mađarsku i Grčku (koje su čak i podržane zemlje). Čudan potez. No 5k kn za stvar gdje će nakon 2-3 godine opet najaviti novu stvar? Šteta. Konzole postaju sve skuplje. Računala isto. Primanja padaju ili se drže mizerije. Vidio sam onaj komp sa gtx 1080 grafama u instaru. 12k kn za najjeftiniju verziju. Moj brat je prije 10 godina kupio najjači komp za 9k kn. 3k kn rasta u samo 10 godina. Isto sa konzolama. Iz generacije u generaciju poskupljuju, a rok trajanja im je kraći i kraći. Jel znaš da li će istu stvar raditi i Nintendo? Tj. ne znaš ali imaš neko svoje mišljenje? Znam da igraju na unikatnost, a ne snagu. Hoće li držati barem taj ciklus od 5 godina? Wii U do Nintendo NX. I Nintendo NX do idućeg? Stvarno i da imam više od 1250 kn mjesečno ne bi htio bacati novac svake 2-3 godine.
Igor Belan
@Hurt Conveyor, 14.06.2016 - 08:43Dobro čovječe, o čemu ti pričaš? Je tebi cilj svakim novim komentarom ispast sve neupućeniji u realnost života i situacije koju komentiraš? Baš svaki tvoj komentar je u istom “puno napišem i sve je krivo” stilu.
Hurt Conveyor
@Igor Belan, 14.06.2016 - 14:16A što je toliko krivo u svemu što sam napisao? Nisi nit odgovorio na neka pristojna pitanja koja sam te pitao, već napadaš. Ja samo ne vidim realnost u tome da za 20 godina kupujem konzolu od 10k kn i komp od 20k kn da bi igrao igre dve godine i opet ponovio ciklus. Al tnx.
don5pro
13.06.2016 - 21:48Na šta ljudi troše novce gledam i na tebe ps4.5.
baDarmageddoN
13.06.2016 - 22:09Scorpio… Koji gtx 1080? Ako će imati grafu u rangu 1070 onda niti novi titan niti 1080 Ti neće moći biti konkurencija tome. Jebote, to sam čekao cijeli život. 4k konzola. Ulupao sam 3 somova eura u PC a sad mi dolazi i konzola za 4k. Pa, kako to može biti bolje? Samo me još Sony sa boljom ponudom može spriječiti da ju ne kupim. E to je pravi next-gen. Naravno, kada sve bude u stvarnosti testirano i dokazano da je istina. 2160p60 na konzoli. Pa, ovo je najbolja vijest poslije dolaska VRa koju sam čuo.
shepard-fan
@baDarmageddoN, 13.06.2016 - 22:45Bilo bi fora ali znam da je to nemoguće da igre koje imaš za pc da možeš na njemu igrati
baDarmageddoN
@shepard-fan, 13.06.2016 - 23:54E sad bi ti kruške i jabuke 😛 hahaha
shepard-fan
@baDarmageddoN, 14.06.2016 - 00:02Ma ne , samo kažem ali ako budem kupovao konzolu XBOX je dobrodošao
lucho-CRO
@baDarmageddoN, 13.06.2016 - 22:53Daj boze da Sony ponudi bolje u 2017 godini :)))
darijoman
14.06.2016 - 01:11A možda je ovo samo Microsoftovo izdrkavanje za nadolazeći PS4. Pošto ih Sony dere pa moraju nekako da ublaže bol. Mislim, možda ne bude ništa od te vanzemaljske konzole jer ipak dugo do kraja 2017 god
Virty
14.06.2016 - 10:23Super, neka izbacuju. Ja sam još zadoovljan sa svojim vulgaris Xbox One 🙂
Anomaly
14.06.2016 - 15:54Upoređivanje preko TFLOPS-ova je bezveze jer R9 390 ima nešto više od 5 a GTX 970 ima oko 3,5 a zna se kakva je razlika između te dve karte.U to vreme kada ovo izađe moći će se za te novce kupit karta u nivou današnje GTX 1080 koja je skoro duplo jača, pa neka se računa i oveklok. I radije ću kupiti takvu kartu no konzolu bez ekskluzive. Nek se nose konzole, zbog njih dobijam šugave portove.
funky0308
15.06.2016 - 14:53Teraflopsi su (ovdje) samo marketinška fora, ne mora značiti apsolutno ništa…ali OK, nisam to htjeo reči. Zanimljivo mi je da nitko ne kuži ili ne govori o problemu kojega imamo na PCu godinama. Kada imaš jednu Sonijevu i jednu MSovu konzolu (govorim o istoj generaciji) problema sa igrama ne može biti (OK, ima iznimaka ali u pravilu nema problema), ako se krenu štancati kojekakve 4.5 , 4,8 i XboxOne 1.3324 konzole na tržištu više nečemo imati dvije aktualne konzole, nego 4-5, a za par godina i 10 verzija. Možemo se svi oprostiti od lagodnog igranja na konzolama u tom slučaju. S druge strane, tjerati ljude da kupuju konzolu svakih god ili dvije nema smisla, večina kupuje konzole upravo iz razloga jednostavnosti, malo problema, upali i igraj sistema – to nam miču. Developeri danas znaju za šta rade igre kada rade za konzole, za PCe je sve lutrija, što se na terenu i vidi. Meni je Batman AK radio savršeno na i5 i jednoj 970ki, kada sam stavio i7 (4.4Ghz) i još jednu 970 u SLI, sve je otišlo u krasni ku…gotovo je nemoguće testirati i optimizirati igru za sve moguće kombinacije, upravo to će se dogoditi i konzolama ako se ovo nastavi. Hoćete uvaliti 4k na konzole? OK, izbacite petu generaciju, a ne neku među generaciju…ma užas… Ako u tom smjeru od Sony, ja četvorku prodajem i ostavljam samo PC, ako ću nešto krpati svakih par mjeseci, onda će to biti dijelovi koje ja hoću promjeniti, a ne dijelovi koje Sony ili MS hoće mjenjati. Kreteni u oba tabora, stvarno nisu normalni. Prvo je krenulo na mala vrata, kao, podrška 4k videa samo, Sony zahtjeva da se sve igre jednako vrte i na PS4 i na “PS4.5”, sada malo mjenjamo priču, šta će tek sutra biti?
Spectred
16.06.2016 - 21:47Ja mislim da će te nove konzole ustvari bit potpuno iste glede igara i svega, samo će biti štos u tome što će jedna taj isti sadržaj vrtiti u 720p i 30fps a druga u 4K i 30 fps…
Na konzolama do iduće generacije neće biti 4K pri 60 fps, nema takvog hardwarea danas koji to može dati u današnjim igrama pri najvećim postavkama izgleda grafike… Čak i GTX 1080 na steroidima daje cca 40-45 fps u 4K u najnovijim igrama pri full grafici!
Dakle, moj zaključak je slijedeći, sadašnje konzole vrtit će igre jednako glatko kao i ove ”obnovljene” samo što če potonje to raditi u većoj rezoluciji (4K) a to izlazi samo zbog toga što imaš likove sa konzolama koji imaju tipa 55” ili 65” 4K TV na kojemu 720p i 1080p izgledaju malo bezveze u odnosu na 4K koji za takvu veličinu ekrana je must have…