Cities: Skylines i ostali Paradoxovi hitovi postat će društvene igre
Izdavačka kuća Paradox Interactive proširit će vidike svojim strateškim serijalima te će ih iz virtualnog svijeta prebaciti u format društvenih igara.
Društvene igre već su neko vrijeme iznimno popularne na crowdfunding platformama te ondje uglavnom prolaze daleko bolje nego videoigre. Štoviše, sve se više videoigara pretvara u društvene igre. Trend je to koji je primijetila ekipa Paradox Interactivea te došla do zaključka kako su njihove strateške videoigre odgovarajući materijal i za svijet društvenih igara.
Na današnjem PDXCon sajmu stoga je najavljeno kako će se Paradox ubaciti u razvoj društvenih igara na temelju svoja četiri najpopularnija serijala: Crusader Kings, Hearts of Iron, Europa Universalis te Cities: Skylines.
Crusader Kings je prvi na redu i već je krenuo s kampanjom na Kickstarteru, prikupivši polovicu traženog iznosa (57 tisuća dolara) u svega nekoliko sati. Društvena igra bit će malo pojednostavljena u odnosu na videoigru, no zadržat će sličnosti u fokusu na likove i kontroliranju teritorija. Mečevi će trajati ovisno o scenariju, otprilike 2-4 sata, a moći će ih igrati od dva do pet igrača.
Hearts of Iron društvenu igru razvija veteran Glenn Drover i planira ju podijeliti na dva dijela. Prvi dio bit će namijenjen za 2-4 igrača, a dru dio nadovezat će se s podrškom za još dvoje igrača te istočnom frontom. Kickstarter kampanja za nju trebala bi krenuti u proljeće 2019.
Europa Universalis društvena igra fokusirat će se na upravljanje resursima po ogromnoj mapi. Bit će namijenjena za 2-6 igrača, a partije bi trebale trajati 4-6 sati.
Cities: Skylines društvena igra doći će s modularnom mapom i bit će namijenjena širem krugu boardgaming publike. Moći će ju igrati 2-4 igrača u partijama po sat vremena, a imat će kompleksnost koja će se skalirati prema vještinama igrača.
karlod1997
19.05.2018 - 15:32čekan diablo na ploči
Rorik
@karlod1997, 20.05.2018 - 09:20Napravi si vlastiti diablo s blackjackom i kurvama!