HCL.HR

PC neće biti glavna platforma u razvoju igre The Witcher 4

Zoran Žalac 16.06.2025.   •   19 komentara


U CD Projekt RED-u su odlučili promijeniti pristup u razvoju svojih igara te će The Witcher 4 biti prva njihova igra kojoj PC neće biti vodeća platforma tijekom razvoja.

Poljski CD Projekt nedavno je prikazao tech demo za The Witcher 4 te naglasio kako su isti dizajnirali oko hardverskog ranga obične PlayStation 5 konzole. Naznačilo je to promjenu u načinu na koji CD Projekt RED razvija svoje igre jer su u prethodnim demonstracijama uvijek koristili PC (i tada najjače dostupne komponente) da bi igre pokazali u najboljem svjetlu. Sada pak PC više neće biti u fokusu, potvrdili su to iz CD Projekta za Digital Foundry.

“Uvijek smo gurali grafiku prema naprijed na PC-ju i poslije ju prilagođavali za slabiji hardver. Ali onda smo zbog toga imali brojne probleme u prošlosti te smo odlučili kako ćemo ovaj put prioritet posvetiti konzolama.” – izjavio je Charles Tremblay iz CD Projekta.

Tradicionalno su igre CD Projekta bile ili ekskluzive za PC (kao prvi Witcher), ili privremene ekskluzive (The Witcher 2) ili primarno razvijane za PC (The Witcher 3 i Cyberpunk 2077). U slučaju zadnjih dvaju naslova to po izlasku nije rezultiralo dobrim iskustvom na konzolama, što se ne bi trebalo dogoditi s Witcherom 4 kojega u CD Projektu dizajniraju s ciljem izvođenja u 60 sličica po sekundi na PS5 konzoli.

Naravno, ovo ne znači da će PC igrači ostati zakinuti za išta. Iz CD Projekta poručuju kako na PC-ju namjeravaju širiti raytracing značajke koje nisu dostupne na konzolama, te naglašavaju kako imaju prostora za dodatno uljepšavanje PC verzije Witchera 4.

Komentari (19)

  • mirkunjaaa

    16.06.2025 - 17:13

    I ovi su neki partibrejkeri 😁
    PC taman uvatija svemirski zamah a oni ovako, cccc. 🤷‍♂️

    • Mrkvicaa

      @mirkunjaaa, 16.06.2025 - 19:58

      Misliš da je PC tek sad uhvatio zamah? Nema šanse. PC nikad nije imao konkurenciju da bi hvatao zamahe, to rade konzole. PC ne hvata zamahe. On ih stvara:)

    • mirkunjaaa

      @Mrkvicaa, 16.06.2025 - 22:28

      Pozdravlja te ekipa iz Rockstara a i ovi neki Poljaci 😋

    • Mrkvicaa

      @mirkunjaaa, 16.06.2025 - 23:07

      I tebe jedan od developera CD Projekt RED-a drzi kontroler kao da igra Witcher 4 na konzoli, a zapravo gleda tech demo 🙂

    • IgorBiH

      @mirkunjaaa, 17.06.2025 - 13:22

      Ne, potpuno si upravu. Ovo je zapravo pomalo i šokantna vijest s obzirom u kojem je zamahu PC gaming (a njihovi su korijeni iz tog svijeta) i ogroman vjetar u leđa nama konzolašima. Naravno, konzolaška A-bomba stiže slj. godine ali o tom-po tom.

  • esse

    16.06.2025 - 18:03

    Znaci na losem pc se vrti isto u 60 fps kao na ps5?

  • Apocalypse4987

    16.06.2025 - 18:33

    I onda će nam pokušat naplatit loš port za 80 eura sa raytracing naljepnicom? Neću ništa govorit unaprid al ako igra bude patila od konzolitisa vjerojatno ću preskoćit

  • MoGaming

    16.06.2025 - 18:44

    kad su tako pametni, što ne isprogramiraju isto na PS? :/

  • marko1106

    16.06.2025 - 19:13

    Lakse je optimizirati za dva sistema koja su veoma slicna nego za 10 razlicitih pc-a (Malo I rekao). Idu linijom lakšeg otpora.

    • Apocalypse4987

      @marko1106, 16.06.2025 - 19:52

      Ti stvarno misliš da se PC igre optimiziraju za sve kombinacije hardwarea?

    • marko1106

      @Apocalypse4987, 17.06.2025 - 06:49

      Ne mislim zato i jesu loše optimizirane

    • Hadvar

      @marko1106, 17.06.2025 - 09:05

      Pa bas i ne. Optimizacija se bazira na trenutno najpopularnijem hardware-u koja ekipa koristi. Znaci, ako ekipa najvise koristi recimo, rtx 4060, onda ce raditi optimizaciju da se igra moze normalno vrtiti na takvom hardware-u. Uz to, developeri imaju emulatore i simulacije gdje mogu testirati ponasanje raznog hardware-a. Losa optimizacija nije vezana nuzno uz hardware. Tu mozemo ubaciti engine koji se koristi, samo vrijeme provedeno na optimizaciji i sposobnost developera da optimiziraju igre.

    • marko1106

      @Hadvar, 17.06.2025 - 15:57

      Znaci nije lakse za konzole optimizirati?

    • Hadvar

      @marko1106, 18.06.2025 - 08:32

      Uvijek je lakse optimizirati za konzole jer konzole imaju fiksni hardware.

    • marko1106

      @Hadvar, 18.06.2025 - 08:43

      Šta je onda krivo u mom prvom komentaru

  • Veles

    16.06.2025 - 21:00

    Vidjeli smo na primjeru Cyberpunka kako tretiraju platforme koje nisu glavne. Zato ljudi, pamet u glavu i nemojte preorderati ništa

  • moordrak

    17.06.2025 - 06:58

    Lijepo se oni ispričaše. W4 će dakle biti čista konzolaška igra. OK. Nemam ništa protiv bude li to igrivo u 60 sličica na XsX ili običnom PS5. U5 je zahtjevno đubre. W4, barem prema prikazanom do sada, neće biti grafički prosječna igra tako da će imati poprilično veliki izazov složiti sve kako spada. Ma dobro. Neće w4 tako skoro. Promijenim još 3 PC konfe do izlaska…

  • MaryPoppins

    17.06.2025 - 09:09

    Napokon neke dobre vijesti 👍

  • ChungaLunga

    17.06.2025 - 09:19

    Dok to izadje, vec ce ionako slijedeća generacjja konzola bit na tržištu.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?