HCL.HR

Sony će za PlayStation 5 ciljati na “hard-core” gamere i visokobudžetne igre

Igor Belan 29.06.2019.   •   155 komentara   •   Industrija videoigara, Tehnologija


Predstavnici PlayStationa dodali su još malo ulja na vatru zvanu PlayStation 5 pa prenosimo njihova najsvježija razmišljanja o dizajnu nove koznole koja bi mogla biti manje naklona indie naslovima.

Kako prenosti The Wall Street Journal, Sony dizajnira PlayStation 5 i cijeli ekosustav oko te konzole budućnosti s “hard-core” gamerima na umu. To u prijevodu znači da s novom konzolom više nego ikada ciljaju na one igrače koji zahtjevaju grafički impresivne, visokobudžetne igre visoke kvalitete.

To ujedno znači i da će se Sony u kontekstu PlayStationa 5 više fokusirati na skuplje (produkcijski i cjenovno) AAA naslove, a manje na nezavisne igre. Da ne bi bilo zabune, podrška za indie developere će i dalje biti pristuna na PS5 konzoli, ali naglasak će biti na visokobudžetnim naslovima. S time na umu, Sony će više ulagati i u produkciju takvih AAA igara kroz vlastite studije.

Ovakvim pristupom nadaju se što više publike ukrasti glavnom konkurentu na polju next-gen konzola, Microsoftu, koji je na ovogodišnjem E3 sajmu najavio da njihova nova konzola kodnog naziva Xbox Scarlett stiže krajem 2020. godine. Sony još nije potvrdio kada će PlayStation 5 izaći na tržište, dapače – nisu još otkrili ni kako konzola izgleda (nedajte se prevariti), ali pretpostavka je da će doći u slično vrijeme kada i novi Xbox. Dakle, blagdansko vrijeme pred kraj sljedeće godine će biti zanimljivo.

Inače, Sony kaže da Nintendo Switch ne gledaju kao prijetnju jer smatraju da ta kompanija često privlači mlađu publiku od Playstationove demografske slike. Kako navodi izvještaj s Wall Street Journala, Sony ne smatra prijetnjom ni Google Stadia uslugu u ovom trenutku, no kažu kako bi napretkom tehnologije interneta zaista mogla postati prijetnja.

Komentari (155)

  • GTA222

    29.06.2019 - 18:14

    Hard core bi značilo i da dopuste tastaturu i miš jer đojstik je sve samo ne “hard core”.

    • Igor Belan

      @GTA222, 29.06.2019 - 18:16

      Osim naravno za sve one žanrove gdje su miš i tipkovnica totalno besmisleni, a gamepad savršen.

    • GTA222

      @Igor Belan, 29.06.2019 - 18:31

      Naravno, to sam zaboravio navest.

    • M_11

      @GTA222, 29.06.2019 - 21:26

      Ovo je PS5 miš i tipkovnicu imaš na PC i nesmi se varat u igrama onda bi svi morali igrat s mišem i tipkovnicom na PS5 loooool

    • PsyBorG6of9

      @M_11, 29.06.2019 - 22:25

      hocu li ja varat ako igram ps5 na joypad, a igram na pc monitoru 144hz 1ms? smatra li se i to varanjem u mozgu ljudi koji su ograniceni na konzole?

    • funky0308

      @Igor Belan, 30.06.2019 - 13:56

      Naravno, masa je igara gdje je kontroler zakon bez obzira na platformu, isto vrijedi i za obratno

    • SonOfZeus

      @GTA222, 29.06.2019 - 19:40

      ? Mozes vec i sada igrati sa tastaturom i misem na ps4?

    • InDy4962

      @GTA222, 29.06.2019 - 21:34

      Nikad mi neće biti jasno da je tipkovnica (koja je primarno osmišljena i ima ulogu pisanja tekstova), intuitivnija za gaming. Ne nije. Kako je tko navikao tako mu je najlakše igrati, i samim time ne smatram da pc gameri s mišem imaju veću šansu pobijediti mene s gamepadom u crossplayu.

    • Igor Belan

      @InDy4962, 30.06.2019 - 11:25

      Neki žanrovi, poput pucačina iz prvog lica, prvo su nastali s PC-jem i mišem te tipkovnicom na umu. Kasnije su tek prilagođeni za upravljanje gamepadom. U nekoj crossplay situaciji u FPS ili TPS igrama, miš i tipkovnica bit će uvijek superiorniji. Osim ako se ne radi o igračima koji su po pitanju skilla daleko jedan od drugog naravno.

    • InDy4962

      @Igor Belan, 01.07.2019 - 09:31

      Nisam očekivao da će mi Igor odgovoriti. Zahvaljujem haha <3

    • Tomina

      @InDy4962, 01.07.2019 - 10:35

      Koliko imaš godina, od kojih bolesti patiš? Ajde promisli malo prije nego se sramotiš.

    • InDy4962

      @Tomina, 01.07.2019 - 11:29

      Sigurno više nego netko tko se pretjerano uzbuđuje oko ove teme i ima potrebu vrijeđati.

    • Tomina

      @InDy4962, 01.07.2019 - 13:31

      kaj bi se uzbuđivao, ja sam povremeni igrač, više zimsko razdoblje, a svatko pametan zna da nemožeš jednako brz biti kao na tipkovnici i mišu

    • PppPP

      @GTA222, 29.06.2019 - 21:45

      miš i tipk. jedino za fps igre, sve ostale gamepad

    • SlucajniProlaznik

      @PppPP, 29.06.2019 - 21:47

      I strategije 😀

    • PppPP

      @SlucajniProlaznik, 30.06.2019 - 23:53

      strategije samo luzeri igraju

    • SlucajniProlaznik

      @PppPP, 01.07.2019 - 11:39

      Ja sam onda veliki luzer 😀

    • PppPP

      @SlucajniProlaznik, 02.07.2019 - 04:15

      Luzerčino, idi se igrat s curicama haha ne znan više šta govorin

    • PsyBorG6of9

      @GTA222, 29.06.2019 - 22:32

      najjaci su mi oni pametni konzolasi koji smatraju mis i keyb varanje na konzoli…. kmetovi maloumni dodite malo na pc, pa u slavno doba pocetka pubga kad te napadne wall, aim hack horda…. pa dodes malo u bfV, pa lik iz MG 42 samo hedare kelji… koji k… vi znate sta je varanje na konzolama u mulipayeru. pljuc. no uz svu tu agoniju na pc-u nije mi palo na pamet da kupim iti jedan fps za ps4. kad uvedu mogucnost igranja na konzoli s keyb i misem kupit cu, ako netko zeli igrat na joy tada, neka igra, njegov problem.

    • M_11

      @PsyBorG6of9, 29.06.2019 - 22:50

      Na tipkovnici imaš cilu abecedu još dodato nešto svako slovo može služit nečem u igri nije isto

    • PsyBorG6of9

      @M_11, 29.06.2019 - 23:31

      ocito nemas pojma kako funkcionira emulacija joypada na tipkovnicu i mis preko xima-a ili nekog slicnog uredzaja na sadasnje konzole. vise tipki nego sto ih imas u kombinaciji na joypadu ne mozes imat iskoristeno, aim na misa nije ni priblizno precizan i filing nije ni priblizan kao na pcu, nije to to… a jednog dana ako na ps5 izadze podrska za misa i tipkovnicu imas izbor ili ces igrat na joy ili ces igrat fps-e onako kako ih ljudi igraju od 1992. jos koliko cujem bolji nacin ne postoji, mozda jedino s nekim vr gadgetom u buducnosti

    • M_11

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 01:00

      Cod mw će imat crossplay ali ne sa PC igračima možda zbog te preciznosti vjerovatno to je po njima varanje tako da miš i tipkovnica nikad neće na PS5

    • SlucajniProlaznik

      @M_11, 30.06.2019 - 07:21

      Na žalost mislim da se varaš. Em će crossplay biti i sa PC igračima (potpuno nepošteno prema igračima na konzolama) em će sa vremenom biti moguće spojiti tipkovnicu/miša na ps5. Budimo realni i to je varanje ali budimo brutalno realni – ljudi su smradovi koji varaju. Ako neće omogućiti da ja je u igri opcija ne spajanja sa PC igračima onda neka idu kvragu. Uopće neću govoriti o tome koliko će ps5 biti inferiorniji mojem igranju na trenutnom PCu a kamoli ako 2020 kupim noviju grafu. Ne shvaćam one koji podržavaju crossplatform na različitim platformama. Jer dokazuje se godinama da na PCu nije isto na čemu igraš a ovdje još imaš i defekt kontroliranja.

    • M_11

      @SlucajniProlaznik, 30.06.2019 - 10:26

      Ako je to istina šta kažeš da će PS5 imat miš i tipkovnicu onda će PC izgubit i ono malo igrača šta je ostalo

    • PsyBorG6of9

      @M_11, 30.06.2019 - 10:30

      ae, a jel varanje u vasim konzolaskim mozgovima, scuf impact, razer raiju, nacon revolution unlimited pro, arcade stick u sorama ili vam u nedostatku pravih chetera na konzolama i opravdanju svoje inferirnosti samo smetaju ljudi koji koriste tipkovnicu i misa…. stari moj sta vam tek rade u race utrkama ljudi koji si piknu logitech g29, pa preostaje vam jedino da platformere i fifu igrate s orginal sony joypadom, nije ni cudo da ga toliko razbijate

    • pleto

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 20:43

      Evo razloga zašto se više ne zamaram na PC-u s mp igrama

    • pleto

      @pleto, 30.06.2019 - 20:43
    • PsyBorG6of9

      @M_11, 30.06.2019 - 10:35

      znam ja sta vas smeta, imate po defautu na konzoli uz joypad na ps4 serverima aim assist ukljucen, dode tipkovnica i mis podrzan na ps5 ode vam aim assist, treba naucit aimat bez aim assista.. XD

    • M_11

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 10:48

      Puno je lakše s aim assist i nesmeta miš i tipkovnica samo kažem ako nebude miš i tipkovnica to bi bio razlog zašto kao na tipkovnici je veća preciznost ali neznači da neće bit

    • blacklist0907

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 11:02

      Bila mi je spica pucat bez aim assista u red dead 2… A tebi?

    • PsyBorG6of9

      @blacklist0907, 30.06.2019 - 11:09

      sta je najgore igru nisam stigao odigrat sat vremena, stoji doma, a ja nikako da ju predzem i nabacim mp

    • blacklist0907

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 14:45

      Mp je meni bezveze ovo se igra isključivo zbog price i atmosfere

    • lukakeanu

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 14:22

      Mene samo zanima kolko te placaju da vrijedas? Ako te ne placaju,onda me zanima koji te je to konzolas toliko povrijedio? Jesi igro neki crossplay i dobio batina od “pesant”-a?

    • PsyBorG6of9

      @lukakeanu, 30.06.2019 - 22:20

      volim izvrijedzat one koji smatraju da su tipkovnica i mis chetanje na konzolama, po toj vasoj logici i voznja s logitechg29 u gran turismu online je varanje za one koji koji imaju vozacki i koji se voze dugi niz godina svaki dan autom. iskreno nemam problema s promjenom periferije, niti imam problema s konzolama, posto jos od doba ps1 imam ps i pc. imam samo problem s mentalno ogranicenim krkanima, koji na konzoli nemaju pojma sta je chetanje, al evo po defautu na 99 ps4 online servera je aim assist ukljucen

    • funky0308

      @M_11, 30.06.2019 - 13:59

      I ne samo na tipk, ja u dosta igara na tipkovnici ne koristim nista osim wsad, sve istalo mi je na misu. Dva tioke na palcu, lijeva, deva, scroll plus scroll tipka na klik. Neke igre su stvorene za tipk, neke za gamepad. Najbolje je kada covjek moze imati sve sto mu treba za sve zanrove i onda je to ugodno igranje. Za voznje volan, za avio simulacije palicu veselja iliti joystick haha…

    • M_11

      @funky0308, 30.06.2019 - 14:45

      Lol

    • Stefek

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 14:47

      Super,evo jednog Ultra-Core gamera s master rase. Pusti nas konzolaše da se ‘patimo’ sa joystickom i vrati se natrag na Fortnite gdje visiš 12sati dnevno

    • PsyBorG6of9

      @Stefek, 30.06.2019 - 22:26

      da, master rasa koja ima usporedno ps i pc jos od doba ps1

    • pleto

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 20:22

      Pa šta onda nisi već kupio kralju pametni, nego se tu prokenjavaš. Imaš PC a nisi čuo za google, proguglaj si malo neke stvari… I da imamo i mi plebovi PC kralju pametni al ne želimo igrat za stolom ili držat miš i tipkovnicu u krilu na kauču. Vidi se da si jedini ti vamo zakinut u glavi, šta te boli k. kako će drugi ljudi igrat i na čemu

    • PsyBorG6of9

      @pleto, 30.06.2019 - 22:31

      pa sta vas konzolase boli k… ako vam netko na konzoli igra s tipkovnicom i misom

    • M_11

      @PsyBorG6of9, 01.07.2019 - 09:05

      Ali i dalje ti je lakše igrat s playstation kontrolerom imaš aim assist

    • SanKa

      @PsyBorG6of9, 01.07.2019 - 12:49

      nema mi idiotskije rasprave od konzola vs pc. koga boli k ? igraj šta ti paše ,kako ti paše i bok. obje varijante imaju svoje prednosti.

    • pleto

      @PsyBorG6of9, 02.07.2019 - 01:00

      Odhebi više i ti i tipkovnica i miš, platio sam konzolu da igram s kontrolerom kao i svi ostali. Kad budem htjeo sjedit pred monitorom koristit cu pc, tipkovnicu i mis. Jesi tolko loš na pc-u pa bi htje imat prednost protiv ljudi sa kontrolerom na konzolama? Kad svi budu mogli koristit bilo koji miš i tipkovnicu na konzoli onda ću možda to smatrat donekle prigvatljivim, ali opet da želim sjedit za stolom ne bi igro konzolu

    • SanKa

      @GTA222, 01.07.2019 - 12:47

      koji je point onda konzole ?

    • PsyBorG6of9

      @SanKa, 01.07.2019 - 14:42

      mozda da ne pljunes 5k za pc i imas potrebu mjenjat komponente nakon par godina, mozda ekskluzive, meni su main point bile eksluzive i naslovi koji su prvo izasli na ps4, a tek onda na pc-u

    • GTA222

      @SanKa, 01.07.2019 - 18:11

      Poanta konzole? Čini mi se da im je jedina poanta da budu što je restriktivnije moguće, tj da je sve zaključano iza paywalla što bi se reklo.

    • SanKa

      @GTA222, 01.07.2019 - 18:53

      što je točno restriktivno ? ako misliš na to da nemreš drkat po konzoli i overclockat sustav, so what. bar je skoro svaka igra optimizirana i radi bez greške, dok ti čak ni najbolji build PC-a ne garantira da ce radit sve jer driveri jer ovo jer ono. Da se razumijemo, ne kazem da je konzola bolja od PCa. Ovo je jedna od prednosti imanja konzole.

    • GTA222

      @SanKa, 01.07.2019 - 19:35

      Nisam mislio na overclockanje, mislio sam na to da doslovno sve što možeš koristit na konzoli mora biti s PS Store na Playstation i Xbox Live store ili kako god se već zove na Xbox-u, nisam upučen jer nisam nikad imao Xbox.

    • SanKa

      @GTA222, 02.07.2019 - 09:38

      dobro i ? ne vidim problem

    • GTA222

      @SanKa, 03.07.2019 - 00:56

      Ti ne vidiš problem u tome što ti velika firma govori “Hej čuj sve što želite na našoj konzoli mora proči mali milion provjera i to će sve koštati…” Usporedba s iPhonom, isto znači zaključan sistem i mnogo ljudi želi jailbreakat svoje uređaje i ja sam jedan od njih, zašto? Zato je žele koristiti neke stvari koje Apple ne podržava.

    • SanKa

      @GTA222, 03.07.2019 - 09:33

      ja sam kupio ps4 da igram ps4 igre plus multiplatform igre. to mi ta ista konzola omogućuje sa fantastičnom grafikom za samo 3k kn. gdje je problem ? isto tako imam iphone, zašto bi ga jailbrekao ? kakvu to funkcionalnost iphone u as is stanju ne dopušta tebi, o veliki hakeru ? preseravanje.

  • esseGesse

    29.06.2019 - 18:22

    Zato neka omoguce i gamepad i misa, pa kako tko voli…

  • Himand

    29.06.2019 - 18:28

    Ma ja nikad ne bi dozvolio mis i tipikovnicu na psu. Ako ti ne pase joystick drzi se kompa i dovidjenja.

    • svraka12_LIX

      @Himand, 29.06.2019 - 18:37

      Ma ti sad i miš i tipkovnicu možeš spojiti na PS4 kroz jedan jako kompliciran postupak.

    • moordrak

      @svraka12_LIX, 29.06.2019 - 19:11

      Poanta je da ta podrška postoji već godinama na PS4 no nitko od developera niti ne pomišlja dodati drugačiji input na konzolaške verzije igara. Zašto je to tako, to ćeš morati pitati developere igara ne Sony. Ovo što svraka spominje odnosi se na određeni hardver koji emulira pokretanje analoga te mapira tipke kontrolera na miš / tipkovnicu. Uglavnom, svi ti uređaji rade prilično kilavo i preskupi su.

    • Kralj Budala

      @Himand, 29.06.2019 - 20:44

      Svaka čast, treba više ljudi koji se zalažu za prava životinja! I #ipsisuživabića

    • siblyx

      @Himand, 30.06.2019 - 10:37

      Tom logikom je onda i iganje simulacija voznje sa volanom i pedalama varanje, tako i igranje flight simova sa joystickom isto. Jednostavno su određene igre daleko bolje sa drugim tipom kontrolera, a to sto bi ti sve sa jednim igrao je tvoj problem.

    • PsyBorG6of9

      @siblyx, 30.06.2019 - 11:07

      krivo…. point je da ih mis i tipkovnica asociraju na pc, pa se odmah automatski osjecaju ugrozeno, zato ih toliko muci samo tipkovnica i mis, tezi su to kompleksi 🙂

    • blacklist0907

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 14:49

      Ma o ukusima se ne raspravlja… Meni nema boljeg nego zavalit se na kutnu i igrat na velikoj telki a za ljude poput mene im je draze drzat kontroler u ruci nego sjedit pred monitorom

    • pleto

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 20:30

      Jedini si ti ovdje ugrožen, svaki drugi komentar tvoj, aj odhebi konju nije tema miš i tipkovnica

    • SanKa

      @PsyBorG6of9, 01.07.2019 - 12:51

      mali, ti si malo preozbiljno ovo shvatio. koja odrasla osoba se osjeća ugroženo zato što netko koristi različitu periferiju ? kakvi mrtvi kompleksi ?

    • PsyBorG6of9

      @SanKa, 01.07.2019 - 13:30

      oni koji kazu da je mis i tipkovnica varanje na konzoli i da ne zele igrat s misem i tipkovnicom u krilu zavaljani u trosjedu 🙂

    • SanKa

      @PsyBorG6of9, 01.07.2019 - 18:08

      ma kako ba varanje, lezernije na gamepadu i to je to..s druge strane, FPSove ja puno bolje igrat sa misem i tipkovnicom…

  • moordrak

    29.06.2019 - 19:48

    Sviđa mi se ovakav ton marketinga jer sonijevci očito ciljaju na kvalitetu što nikako nije loše. Gospoda iz Microsofta puno pričaju i obećavaju, kao i prošlu generaciju pa smo na kraju dobili najmoćniju platformu bez portfelja koja je skoro u potpunosti preseljena na PC. Ideja multiplatformskog igranja Microsoftova je izmišljotina, a razlog je jednostavan: oni imaju dva sustava preko kojih mogu plasirati igre. Bili bi ludi kada ne bi iskoristili taj potencijal.
    Međutim, igranje u oblaku stvarnost je za probranu publiku. Ova generacija konzola se ne mora bojati masovne online konkurencije. Tek pojavom 5G mreža ćemo vidjeti kako stvari stoje. Nadogradnja postojeće mreže bi se mogla dogoditi u idućih tri do pet godina, a do tada, ništa od Stadije i sličnih servisa za obične smrtnike. Inače, sva ova nevjerojatna obećanja sa svih strana uzimam sa zrnom soli. Dobar marketing čuda čini.

    • Razor

      @moordrak, 30.06.2019 - 02:45

      Sa apsolutno svim se slažem osim s tvrdnjom kako 5G može omogućiti kvalitetan streaming videoigara. Streaming kompleksnijih igara nikad neće biti moguće efikasno implementirati na masovnom nivou bez obzira na brzinu prijenosa podataka, a usput i s 5G-om slika koju ti stadia pošalje bit će lošija od one koju preko hdmi-a dobiješ od playstation pro-a nažalost.

    • BoneDigger

      @Razor, 30.06.2019 - 04:27

      Tocno to, da nadodam; zasto uopce mislis da ce itko tko ce koristi Stadiu biti spojen preko mobilnog interneta? Evo ja sada imam cca 200Mbps preko optike i da mi je u zraku 900G koji nudi 100Tbps opet mi nista ne koristi.

    • moordrak

      @BoneDigger, 30.06.2019 - 10:23

      Mobilni internet je strahovito evoluirao unatrag zadnjih desetak godina. Latencija je samo jedan od parametara koji se vremenom drastično smanjio. Hrvatska je spojena na europski backbone, točnije, na glavna čvorišta DT-a i Telenora što će ga reći, propusnost imamo. Veći problem je infrastruktura. Nažalost, vladajuće strukture već desetljećima nemaju nikakav plan razvoja niti ih je briga za razvoj telekomunikacijske mreže dok operateri samo eksploatiraju postojeće resurse. Spomenuo sam 5G jer se implemetacija hardvera može odraditi brzo i bezbolno doslovno nadogradnjom postojećeg sustava. Zrak je dostupan svima zato je komercijalno isplativiji. Izglednije je očekivati veliku pokrivenost brzom 5G mrežom (koja će u potpunosti zamijeniti 3G ) nego gušću pokrivenost staklom. Meni kao krajnjem korisniku posve je svejedno koju ću tehnologiju koristiti sve dok su performanse bolje od onih koje imam sada. Ako specifikacije ne lažu, 5G je ipak ogromni korak naprijed.

    • BoneDigger

      @moordrak, 01.07.2019 - 02:03

      Tocno je sve sto si rekao ali nebih se veselio dolasku 5G gledajuci apele raznih vlada i/ili znanstvenih institucija na stetnosti 5G zracenja. Ali i ako se taj problem ignorira opet ostaje problem cijene te tehnologije. Za 5G pokrivenost moramo stavljati antente na svakih 100-tinjak metara i samo odrzavanje je skupljke sto optiku stavlja u prednost kao dugorocnu investiciju. Ovi panjevi u HR jednog dana moraju pokriti infrastrukturu optikom (cuo sam da cu vec poceli u vecim gradovima). Meni je to sve iskreno apsurd, zivim u Edmontonu (CAD) i imam opciju 940MBps dok HT mafija ima probleme sa bakrom u drzavi u kojoj imas grad svako malo. Ugl. To govorim, 5G nema veliku vjerojatnost da ce ti pomoci oko Stadie.

    • pleto

      @Razor, 30.06.2019 - 20:33

      Da u pravu si, nekad nemoš protiv fizike, makar je to moje mišljenje al vidjet ćemo…

  • vragec25cro

    29.06.2019 - 20:05

    Šta če onda ostati na 4-5 naslova +aaa(upitne kvalitete) +igre od drugih studija ?Nevezeano sad ko če koje ( ne da se hvalim ali posjedujem i gaming pc i ps4 i xbox one 🙂 ),ali večina naslova koji me zadnjih par godina oduševili i iznenadili bili indie naslovi,dok aaa me u večini slučajeva razočarali.Nek daju orginalne i dobre naslove(nebitno indie ili aaa) i nešto novo da vidimo.Ovako sa svim mogučim platformama meni i dalje igre u 90% slučajeva dosadne nebitno koja platforma.

    • SonOfZeus

      @vragec25cro, 30.06.2019 - 00:23

      Opet ti ko papiga o “4-5” aaa naslova jos kazes upitne (???) kvalitete? Cudi me da nisi ubacio days gone i:” Rekao sam ja, lakse sa hajpom!!”. Podsjecas me na jednog politicara koji ne moze popamtit sve nekretnine koje posjeduje pa se svaki dan iznenadi kada mu otkriju par novih.
      Nego, rutinski svaki goty sa najvise nagrada ili runner up su playstation ekskluzive – i to je cinjenica, ne osobno misljenje. Sony je imao preko 30 AAA i AA ekskluziva, vecinom iznimno dobri naslovi kriticki i user ratings 80+.

      https://www.digitaltrends.com/gaming/best-gaming-consoles/

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 30.06.2019 - 09:34

      Opet ti da braniš Sony tamo gdje nije niti napadnut,molim čitati s razumjevanjem.”Šta če onda ostati na 4-5 naslova +aaa(upitne kvalitete) +igre od drugih studija ?” UPITNIK NISI VIDIO?4-5 koji se stalno spominju i koji dobijaju goty nagrade,upitni aaa naslovi ŠTA NE VIDIŠ PLUS IZMEĐU 4-5 NASLOVA + UPITNI AAA.Gledaj sve hvaljene i očekivane aaa igre ove godine kakve su kvalitete,niti jedna nije opravdala očekivanja nebitno o eskluziva ili neki multiplatform naslov.Znači drugi puta ČITATI S RAZUMJEVANJEM,jer rasprave s tobom nemaju smisla kad pričaš jedno te isto a ne ČITAŠ S RAZUMJEVANJEM ili u najgorem slučaju kad nemaš više argumenata jednostavno NESTANEŠ IZ RASPRAVE.P.S. isprike na gramatici,i ja ne likujem na tuđim pogreškama 🙂 ili kako sam nekoga oprao prije kraja rasprave kao neki(ČITAJ TI). POZZ

    • SonOfZeus

      @vragec25cro, 30.06.2019 - 11:44

      Nije ni napadnut? Konzoloska platforma koja neupitno ima najvise ekskluziva, i oper neupitnu vecina njih sa vrlo dobrim ili odlicnim recenzijama i user ratingsima i kazes citiram: “Sta ce onda ostati na 4-5 naslova aaa(UPITNE KVALITETE)+ igre od drugih studija?” – to tebi nije napad? Onda mi nabroji tin 4-5 aaa koje ima i koji su iskljucivo upitne kvalitete jer drugacije nema. Cekam.

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 30.06.2019 - 13:08

      Pa kako sam ga napao?Što sam rekao da ima 4-5 naslova? Što i ima 4-5 naslova koji su vrhunski(kako ljudi i ocjene kažu,neke nisam probao,kad se spominje ps4 spominje se spaydi 4,gow4,uc4,gt 7 i hzd,tlou ne spominjem pošto je primarno izašao na ps3 prije izlaska ps4).DA SI PROČITAO S RAZUMJEVANJEM I BEZ IGNORIRANJA INTERPUNKCIJSKIH ZNAKOVA + I ? MOŽDA BIH I SHVATIO ŠTA PJESNIK HTIO REČI.

    • SonOfZeus

      @vragec25cro, 30.06.2019 - 11:48

      Btw ti ne mozes pobjediti u raspravi ni sa clanom osnovnoskolskog debatnog kluba – jer ne znas definiciju rijeci argument. Tvoje cinjenice su floskule i osobne anegdote ili iskustva, dok sam ja jedini vadio linkove i statistiku gdje sam te nekoliko puta ukazao netocnim (kako necu jer jedino istrazivanje koje radis je iz svojeg zivota). U raspravi s tobom se osjecam ko Don Quijote u borbi sa vjetrenjacama.

    • Wolfman

      @SonOfZeus, 30.06.2019 - 13:01

      Pa mislim da nije u krivu kad kaže da Sony izbaci max. 3-4 velike ekskluzive godišnje (recimo prošle godine GoW i Spiderman), što je i logično, jer ciljaju na igre visokih produkcijskih vrijednosti za koje treba vremena i novca. Možda griješim, ali čini mi se da je PS4 prvu veću ekskluzivu dobio tek u drugoj godini svog postojanja (Bloodborne). I onda ako te još potrefi da sve 4 nisu po tvom osobnom ukusu, taj broj je još manji, što je kod vrageca očito slučaj. Ne znam zašto to tebe toliko triggera 😀

    • SonOfZeus

      @Wolfman, 30.06.2019 - 19:27

      Ne govori on GODISNJE vec SVEUKUPNO. Citati sa razumijevanjem.

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 30.06.2019 - 22:49

      Sveukupno ne godišnje,ali sam ti več mali milijon puta objasnio da spominjem 4-5 naslova koji su vrijedni spomena i koji su dobili goty(osim spajdia) i uc 4 i hzd i gow 4.Ostale ne spominjem jer nisu vrijedni spomene(ne kažem da su loši),ali dobrih solidnih i loših naslova ima kolko hočeš na kojoj god platformi.Tih 4-5 pet spominjem jer su vrhunski(kako koji po mojem ukusu) i zbog njih se kupuje ps4.Ostalih 30 me ne interesira isto kao i 150 od 250 igara na xbox game pass ili ostalih 20 000 na steam.Uvjek kad ljudi hvale ps4 spominju ta 4-5 naslova.Btw ovdje riječ o ps5,a ne o ps4 članku 🙂

    • SanKa

      @vragec25cro, 01.07.2019 - 12:56

      za osobu koja ima 3 gaming uređaja, tebe JAKO malo igara interesira koliko vidim

    • vragec25cro

      @SanKa, 01.07.2019 - 13:09

      Istina zato imam tri gaming uređaja(mobitel ne smatram gaming uređajem) i razmišlja da kupim i ¢etvrti koji mi još fali Switch.

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 30.06.2019 - 13:03

      Kako sam ti rekao u prošlom komentaru”PRVO NAUČI ČITATI S RAZUMJEVANJEM” I BEZ GUTANJA SLOVA,pošto vidim da uporno PRESKAČEŠ + I ? KODA ONI NE ZNČE NIŠTA I DALJE DEREŠ PO SVOJEM.Sad da ti i OBJASNIM pošto vidim da ti baš ne ide čitanje.”Što če onda ostati na 4-5 naslova(uc,gow spajdi,gt ,za njih znam jer ih stalno spominju kad hvale ps4,hzd još nije siguran za ps5 zato nisam spomenu)+aaa(upitne kvalitet-days gonenmetro athem i slično što izašlo nakon gowa i rdr2)+igre od drugih studija(znači nije spomenuto aaa da su to indie studiji).ALI DA SI PROČITAO S RAZUMJEVANJM I BEZ GUTANJA NEKIH INTERPUNKCIJSKIH ZNAKOVA SKUŽIO BIH.A sad da riješimo ostatak pa niti ne trebaš vaditi linkove kad uvjek vrtiš iste,kad vidiš da ne možeš pobjediti u raspravi i da nisi u pravu jednostavno nestaneš do sljedečeg članka 🙂 Btw večinu naslova koje spominje nisam odigrao nego čitam ovdje na HCL i vidiš koje ekipa hvali kao GOW 4 i slično,a koji su im meh ili loši ili solidni typa rdr 2 i days gone.Linkove ne uzimam pošto ne vjerujem vjestima i recezentima baš previše(negdje sam več napisao o tome kako neke igre dobe barem +10 ocjenu typa rdr 2 koj dosta kad slušaš ljude koji ga odigrali onako pola pola neki dobro neki loše).

    • marko1106

      @vragec25cro, 01.07.2019 - 10:36

      Stalno govoris kako je ovaj naslov los a onaj dobar. Nije bitno covjece sta je tebi dobro a sta meni jer o ukusima se ne raspravlja. Meni osobno kod single player igara je najbitnija prica. Gameplay moze biti remek djelo ako je prica smece jednostavno ne mogu to progutati dok vidim da je kod tebe obratno. Meni je Mass Effect jedna od najacih igara opcenito ali gameplay je katastrofa ( jedinica). Na Sonyu od svih tih silnih igara Last of Us i GOW su mi najbolji iako gameplay nije nista novo ili inovativno, ali prica mi je odlicna. RDR2 osobno gameplay mi je odlican i obozavam ga jer takve igre nema, ali prica mi i nije toliko dobra koliko je neki ljudi hvale i glavni lik Arthur me toliko nazivcira da nije normalno, al to ne znaci da je igra losa. Spidermana ne mogu komentirati zato sto od djetinjstva sam igrao svaku Spiderman igru i fan sam. Uncharted osobno nista posebno ali opet nekome se svidja. Onaj Bloodborne nikada mi nije sjeo i za mene nije nikakva igra ali eto ima ljudi kojima je odlicna i hvale je na sva vrata. Days Gone jos nisam igrao. Ja sam kupio Sony samo zbog Last of us a danas igram doslovno sve na njemu. I ono sto mi je najbolje od svega je online multiplayer igre aamo zato sto na pc- u ima previse varanja dok na Sonyu mozda ima 1% od toga ako i toliko. Jednostavno je normalnije igrati neku igru. Tipkovnicu ne smatram varanjem tko ju nema neka si ju kupi. Sogor ima obicnu ms tipkovnicu i pegla pola igara na Sony-u.

    • vragec25cro

      @marko1106, 01.07.2019 - 11:35

      To se slažem,stvar ukusa,ali ako si vidio kad kažem da neka igra loša kažem u razloge.Naprimjer rdr 2 mi dobar samo zbog open worlda dok mi nije dosadilo istraživanje i wild west.

    • vragec25cro

      @marko1106, 01.07.2019 - 11:56

      Skoro nikad ne kažem da igra loša ako nisam probao,znam jedino reči na nekom treileru ili gameplayu da mi se ne sviđa i razloge.To ja objašnjavam stalno da je stvar ukusa.Više volim gameplay nego priču.Sad šta se tiče tipkovnice iki đojstika nekako mi lakše strategije i fps na miš i tipkovnicu,ali sad se več navikao i na ps4 dual shock i na xbox one đojstik tako da mi svejedno i to isto stvar ukusa.Šta se tiče 30 fps neznam neku razliku nisam primjetio na ps4-xbox one-pc da nešto različito.Jedino neke igre izgledaju bolje a neke lošije,ali mislim da je to do igara.Sljedeču generaciju čemo vidjeti šta če biti.

    • SanKa

      @SonOfZeus, 01.07.2019 - 12:56

      ti fkt ne razumiješ. nije da se hvali, ali on ima i pc, i ps4 i xbone. your argument is invalid

    • SanKa

      @vragec25cro, 01.07.2019 - 12:55

      mene bi bilo sram da s 25 godina ili koliko već imaš, nisam u stanju napisati suvisliju karticu teksta od ovog proljeva gore.

    • vragec25cro

      @SanKa, 01.07.2019 - 12:58

      Sad nisam siguran na koje misliš 🙂

    • pleto

      @vragec25cro, 30.06.2019 - 20:36

      Sport čovječe, furi u teretanu dvoranu, van….
      ??

    • vragec25cro

      @pleto, 30.06.2019 - 22:41

      Hebeš teretanu,ali rekreacija uvjek(zato i prolječe-ljeto-jesen manje igram)

    • SanKa

      @vragec25cro, 01.07.2019 - 12:53

      ne da se hvališ, ali se hvališ. /facepalm. mi plebovi padamo ničice pred tobom game masteru. ne moram ni govoriti da si u teškoj manjini s ovom izjavom oko 4-5 naslova “upitne kvalitete”. tebi je GoW smeće, a 99.9% svijeta se ne slaže s tobom. Toliko o tome

    • vragec25cro

      @SanKa, 01.07.2019 - 13:05

      Prvo nau¢i ČITATI S RAZUMJEVANJEM.4-5 naslova(zbog kojih se kupuje konzola i koje svi spominju kad hvale ps4,ali pošto tema ps5 i u vezi članka spomenuo tih 4-5igara),a nakon tih 4-5 naslova ČITATI NE GUTATI ZNAKOVE STOJI + aaa(naslovi upitne kvalitete,znači 4-5sonyevih naslova +aa naslovi upitne kvalitete tipa meteo,athem,days gone i slično,)+ ostali devolper(indie naslovi).Drugi puta kad ¢u pisati nešto sli¢no samo zbog tebe i zeusa ¢u napisati i objašnjenje.Drugo,ja nigdje nisam rekao da je gow smeče i da mi se ne sviđa(eventualno sam rekao da sam odigrao starije naslove i da mi nisu nešto legli).Tre¢e spomene konzole koje imam i pc zato da ne ispadne da sam fanboy neke platforme(što nisam jedino mi neke bolje legle).

    • SanKa

      @vragec25cro, 01.07.2019 - 13:06

      ti si bog 😀

    • vragec25cro

      @SanKa, 01.07.2019 - 13:11

      Nisam nego sam malo čudan s drugačijim ukusom i razmišljanjima(pomalo nepismen jer se uvjek žurim napisati nešto). 🙂

  • Zvonimir Komar

    29.06.2019 - 20:39

    Koja zbrka u njihovim terminima. “AAA igre” danas dominantno i same ne ciljaju na “hardcore gamere”.

    • Igor Belan

      @Zvonimir Komar, 30.06.2019 - 11:27

      Da, mislio sam malo filozofirati o definiciji “hardcore gamera” u članku, ali rekoh – čemu? 🙂 Svatko ima svoju definiciju.

    • xxved

      @Zvonimir Komar, 02.07.2019 - 01:18

      Uhhh… Kad sam vidio da je Minecraft AAA igra…

  • Oblakoder

    29.06.2019 - 20:58

    Hardcore u 30fps ?

    • movie

      @Oblakoder, 29.06.2019 - 21:38

      Vidio si PS5 pa znas da će biti u 30fps?

    • Oblakoder

      @movie, 29.06.2019 - 22:28

      Nema sta da gledam to se podrazumeva. PS4 ekskluzive koje rade na vise od 30fps mogu na prste jedne ruke da se prebroje, a ne vidim da ce izuzetak biti PS5 zbog forsiranja 4k rezolucije. Da bi igra radila u 4k i 60fps trebace mnogo ozbiljnija i skuplja masina nego sto ce biti petica 🙂

    • PsyBorG6of9

      @Oblakoder, 29.06.2019 - 23:48

      jel sony mozda negdje hvalio prilikom najave da ce ps4 vrtit 1080p u 60fps-a? ni ps4 ni xbox nisu bili neke hardverske mrcine prilikom izlaska, daj mi reci gdje sony hvali ps5 da ce vrtit igru u 4k na 60fpsa, jedino sto hvale je suport za 4k i 120hz, to ne znaci da ces ti vrtit 4k u 120fpsa, prije 1080 s 120fpsa u necem tipa bfV ili pubg. jedino sto jbg nes moc postavke na lov stavit

    • Oblakoder

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 00:04

      Kazu da ce konzola biti za orijentisana na hardcore igrace, a moj komentar govori da je ta konstatacija smesna jer kakvi su to hardcore gameri u 30fps.

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 00:33

      “Hardcore Gamer
      Someone who plays video games as a primary hobby. They tend to spend large amounts of time playing games, often in excess of two or three hours a day.

      Hardcore gamers tend to care less about graphics then casual gamers. While some specialize in a single genre, they typically have fairly diverse taste in games, frequently playing a wide variety of games from different genres. They’ll often seek out obscure and older games, based on word of mouth or positive critical reception. Hardcore gamers put good gameplay above all else, and don’t mind if a good game has poor (or even nonexistent) graphics, sound, characters and plot. ”, “When players use hardcore to describe others, it generally refers to them as a very committed and skilled individual. The use of hardcore was typical to describe these players that were the most dedicated to the games and put the most effort in.<”

      Otisao sam na dictionary i esports stranicu i nigdje hardcore gamer = 240fps/8k FTW LEL . Zanima me od kud si izvukao taj logicki zakljucak ko svaki do sada?

    • SanKa

      @SonOfZeus, 01.07.2019 - 12:59

      ti samo IZBACUJEŠ definicije, a ne svoje mišljenje ! ĆITATI S RAZUMJEVANJEM !!!

    • PsyBorG6of9

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 11:00

      pa ti na svom piceku ne mozes vrtit ni 20 fpsa u 4k, ako ce nesto i vrtit preko 60 fpsa bit ce to u 1080p.

    • Oblakoder

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 12:16

      Ne mogu naravno PC je zreo za remont sto ce se i desiti ove godine.

    • Kr2t0s

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 01:36

      “Da bi igra radila u 4k i 60fps trebace mnogo ozbiljnija i skuplja masina nego sto ce biti petica”

      Npr. Nintendo switch, jel tako?

    • Oblakoder

      @Kr2t0s, 30.06.2019 - 01:47

      Evo ih Sony fanbojcici se uznemirili 😀

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 03:56

      Kad nemas argumenata, udri o fanboyzmu.. Rugala se sova sjenici. Nego kako zoves tvoje komentiranje apsolutno svakog ps clanka u negativnom svjetlu? Pogledaj si samo zadnjih 100 komentara, 80% i vise su ti na toj bazi. Jer ti stvarno nisi svjestan da si najveci nintendo fanboy koji je ikad postojao?

    • Oblakoder

      @SonOfZeus, 30.06.2019 - 12:20

      Cek pa zar stvarno mislis da ce se hardcore gameri, oni koji igraju redovno ili sta vec, zadovoljiti sa 30 ili sa nestabilnih 30 fps? Daj covek ovo je prazna prica, obican marketinski trik Sonija, ma kakve crne razlike u orijentaciji PS5 naspram PS4.

    • blacklist0907

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 14:56

      Hardcore gamer je onaj koji igra hardcore ne koji hardcore prigovara

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 01.07.2019 - 12:02

      Prvo, ti mislis da PS5 nece nuditi 60fpsa?
      Drugo, nemam sta misliti. Definicija i opcenito misljenje tako kaze. Onaj koji puno igra igre i nuzno ne bira platforme jer zeli odigrat sto vise je hardcore gamer. Brkas competitive gamer i hardcore. Competitive trazi tih slatkih slatkih 240, a ne 60 fpsa.

    • Goran1234

      @Kr2t0s, 30.06.2019 - 22:10

      Očekivati od Switcha 4K/60fpsa je naprosto smiješna pomisao. ?

    • SonOfZeus

      @Goran1234, 01.07.2019 - 12:03

      Ocekivati od switcha full HD je smjesna misao. ?

    • movie

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 17:24

      U odnosu na PS4, PS5 je daleko ozbiljnija igračka. S obzirom na nepotvrđene specifikacije te SSD disk plus činjenicu da je konzola zatvoren sistem optimiziran za igranje, ne bi trebao biti problem vrtiti igre u 60fps. Pogledaj samo količinu i vrstu memorije koje će koristiti PS5 u odnosu na PS4, potom grafičku karticu i procesor. Jedini što se podrazumijeva je tvoja odbojnost prema konzoli te paušalni zaključci na osnovu vlasitih želja inferiornosti konzola spram računala.

    • Oblakoder

      @movie, 30.06.2019 - 20:42

      Jeste ozbiljnija ali dolazi i sedan godina kasnije od PS4. Logicno…

    • movie

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 21:07

      Pa je li onda logično da ta sedam godina kasnija konzola pokrene igre u 60fps. Koja je uopće poanta nove konzole koja će igre pokretati kao i stara, nekoliko puta slabija konzola? Logično?

    • Oblakoder

      @movie, 01.07.2019 - 01:05

      Ne mogu da verujem da moram da ti objasnjavam ovakve stvari ali ajde. Druze nakon sedam godina igre postaju graficki daleko lepse, teksture detaljnije, vece rezolucija i jos mnogo tehnikalija se izmisli u medjuvremenu, a sve to trazi drasticno jaci hardver. Recimo primer GoW koji na obicnom PS4 radi u 1080p 30fps dok je na Prou samo rezulucija podugnita i opet igra ne radi u 60fps, a taj Pro je poprilicno jaci od base PS4. Sve u svemu ovo nije toliko bitno kada bi proizvodjaci igara imali zelju da igre rade u 60fps umesto sto budze detalje. Ja sam ubedjen da ce eventualno samo ove prve Sony ekskluzive raditi u 60fps jer se praveza PS4 i PS5, posle ce prioritet biti rezolucija i detalji…

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 00:26

      Kak se ne sramis sa 720p switchom kao main konzola pricati o perfomansama hahahahaaha? Gle si novi sword&shield usporeden sa 21 godina starom igrom: https://nintendosoup.com/wp-content/uploads/2019/06/pokemon-sword-shield-ocarina-of-time-tree-banner-jun162019-900×576.jpg Such graphics, so amazing. Wow.

    • Oblakoder

      @SonOfZeus, 30.06.2019 - 01:50

      Jbg tacno je da je main, a tacno je i da imam Pro koji mi skuplja prasinu. Bukvarno odigran samo TLoU dok mi jos 5 igara stoje u ormanu sa sve celofanom. Najgora investicija ali velike nade ulazem u GoW samo da mu padne cena na 15 eura, za Sony singleplayer igrice ne dam vise…

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 03:52

      Znam, sa covjekom koji u splatoon ulaze tisuce sati igrajuci sa ostalom djecom, sposoban je dati punu cijenu za oddisey i zeldu (sp igre) ali goty gow ne se ni nema smisla raspravljati o ukusu, daj mi psn account, zanima me koje igre imas i da li uopce si palio. Nego ne skrecimo s teme, jer stvarno mislis solit pamet o perfomansama kada igras na konzoli koja ima u najgoru ruku, igre sa grafikom ps1, a u najbolju ps3?

    • SanKa

      @SonOfZeus, 01.07.2019 - 13:07

      grafika razine tostera

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 01.07.2019 - 12:06

      Ja na PC-u imam 4k 120hz monitor. I cesce stavljam u prednost detalja/rezolucije nego fps-a. Radije cu cyberpunk igrat 4k na ultra hard locked na 30fps-a. Nego na 60 ili 120 ali za znatno manje detalja. Osobno se brzo prilagodim na razliku. Jedino gdje stvarno zelim vise fps-a su akcijske MP igre.

    • Oblakoder

      @SonOfZeus, 01.07.2019 - 22:02

      Ja radije izaberem 60fps jer dzabe mi svi ti detalji ako ce posle da me boli glava i da imam mucninu

    • moordrak

      @Oblakoder, 30.06.2019 - 10:31

      A gle komentara….ja ću se ranit… Oblakoderu moj, ti si legenda!

  • MaliMicek

    29.06.2019 - 21:00

    Stvarno se i skrušeno nadam da “hardcore” ovog doba ne znači; Fortnite, Apex Legends, PUBG i ostale BR igre.

    • PsyBorG6of9

      @MaliMicek, 29.06.2019 - 23:52

      ne, br era dolazi svome kraju, kao sto je i moba era prije br ere dosla svome kraju, sad dolazi auto chess era 🙂

    • Mah

      @PsyBorG6of9, 30.06.2019 - 07:21

      Neznam kako ti vidiš njihov kraj, kad su i br i mobe još uvijek najigranije igre na svijetu? + f2p su pa ih svatko tko želi može igrati = stalni dolazak novih igrača

    • PsyBorG6of9

      @Mah, 30.06.2019 - 10:15

      ovisi sta smatras krajem, ali ni moba, ni br nece vise imat igraca kao u zlatno doba lol-a, i pubg. iduci je auto chess, dovoljno je samo pogledat sta ljudi gledaju na twitchu. auto chess ima jako veliki potencijal posto sadrzi likove iz warcraft, lol univerzuma i nije toliko ograniceno rng smece kao hs, ftp je i nije hardverski zahtjevno, tako da vecina djecice moze vrtit 120 fpsa i na krumpiru

    • xxved

      @MaliMicek, 02.07.2019 - 01:21

      Kad ce doci strategije na red…

  • filip1f

    29.06.2019 - 23:51

    Hardcore i u eurima.

  • heredino

    30.06.2019 - 02:33

    Meni osobno, jedina dobra stvar kod ps4 osim
    3-4 dobre exclusive je ta što uvijek imaš barem jednog frenda a često i više njih, kojima skuplja prašinu pa ga posudis na tjedan dva da odigras te exclusive i vratiš ga nazad pa za godinu dana opet 🙂

    • SlucajniProlaznik

      @heredino, 30.06.2019 - 07:37

      3 do 4? Odakle si sada ti pao? Ja ti nabrojim 10 bez guglanja. Kojeg vraga tako dobrog ti igraš da napišeš samo 3 do 4? Xbox ih ima višenod toga a kamoli ps4 ili switch.

    • Wolfman

      @SlucajniProlaznik, 30.06.2019 - 09:22

      Vjerojatno misli godišnje, što i nije daleko od istine. U 2018. si imao God of War, Spiderman, i Detroit (koji više nije ekskluziva) od većih ekskluziva. Ajd’ i Shadow of the Colossus koji je remake i Yakuza 6, igra iz 2016. koja je izašla na zapadno tržište u 2018.

    • SlucajniProlaznik

      @Wolfman, 30.06.2019 - 10:03

      Ne znam što misli jer nije napisao da misli godišnje 3 do 4 igre. Ali ja sam sa tim brojem zadovoljan jer igram i sony i nintendo i ea i ubi i igre ostalih proizvođača i psvr ekskluzive i tako to. Ali ok, to sam ja. Možda on igra samo Sony igre i to samo top tri najboljih pa mu to nije dovoljno. Tko zna?

    • Wolfman

      @SlucajniProlaznik, 30.06.2019 - 10:09

      Pa na Sony konzoli očito igra samo Sony ekskluzive, zato i posudi konzolu od frenda svake godine da prođe te ekskluzive koje su izašle u tekućoj godini 🙂

    • SonOfZeus

      @Wolfman, 30.06.2019 - 19:32

      Zasto ti ubacujes svim ljudima rijeci u usta tocnije “godisnje”, kada apsolutno nitko od istih nije to spomenuo? Voditi argument za druge koji nisu rekli ono sto ti mislis ti je jednako da pokusas slijep piloti zrakoplov. Jednostavno ne ide. Kuzis?

    • M_11

      @heredino, 30.06.2019 - 21:45

      Tema je PS5 ne 4

    • xxved

      @heredino, 02.07.2019 - 01:25

      U zivotu nikad mi ne bi palo na pamet uzeti konzolu posto(izuzev streamera) nema sanse da ces preko njih ikad vratiti pare nazad dok kod pc-a koliko god da ulozis na igre mozes vratiti putem programiranja i sl…
      To sam mislio dok nisam otkrio The Last of Us…

  • SlucajniProlaznik

    30.06.2019 - 07:34

    Oni nisu najbolja platrorma generacije jer imaju najjači hardver nego jer imaju najbolje igre koje neću nabrajati jer ih ima strašno puno. Ali kako svi kažu i usprkos wikipediji, za mene je hardcore gamer onaj koji ne samo da igra igre i to da ih igra puno nego su to AAA igre. Znači, na stranu sada frejmovi i superiorniji hardver i sve te činjenice (vidiš, sada sam shvatio da su oni što seru o tome koliko je slabiji hardver zapravo jak SJWovi hardverskog svijeta poput onlakodonera i takvih HardwerSocialWarriorsa koje očito jako bole činjenice) hardcore je meni gamer koji igra kvalitetne visoko-produkcijske igre na dobrom ili još veći hardcore na najboljem mogućem hardveru. (I to nije PC automatski nego PC koji dere multiplatform igre bolje u odnosu na najjače konzole)

    • Wolfman

      @SlucajniProlaznik, 30.06.2019 - 09:53

      Hmm, ne znam, to mi je kao da kažeš da su hardcore filmofili samo oni koji gledaju isključivo holivudske blockbustere. Primjerice, svatko tko S ranka cijelog Cupheada je za mene više hardcore nego netko tko igra najnoviju AAA igru na najskupljem hardveru 🙂

  • lkuka13

    30.06.2019 - 11:26

    Mislim da se svijet igrača polako mijenja. Igre igraju sve više odrasli ljudi koji nakon posla traže razbibrigu sat dva, i njima je bitno sjest u fotelju i zavalit se pred tv. Miš, tipkovnica, konfiguracija, fps ostaje bitno većinom za klince koji sjede pred monotonom.

    • xxved

      @lkuka13, 02.07.2019 - 01:28

      Fps ti je bitan samo u odredjenim igrama. Primjerice u FPS igrama poput Overwatch imati svega 30 fps se smatra gotovo neigrivo dok kod strategija poput Hearts of Iron IV, imati 20 fps-a nakon 1945. godine u igri se smatra nemoguce velikim brojem…

  • CloakENgaged

    30.06.2019 - 11:46

    Nadam se da će multiplayer biti besplatan kao na PS3,a da ne treba plaćat.Ako bude multiplayer besplatan razmišljat ću da ga kupit kad izađe.

    • M_11

      @CloakENgaged, 01.07.2019 - 01:16

      Nema ništa besplatno lol

    • xxved

      @CloakENgaged, 02.07.2019 - 01:29

      Zaboravi na mp…

  • funky0308

    30.06.2019 - 14:11

    Nakon sto sam pogledao jucerasnjeg Super Maria na HCLu pala je odluka da PS4 S ide u prodaju i da na njegovo mj dolazi Switch. Kada izadje Last of Us II kupiti cu PS4 ili PS5, odigrati i prodati. Cini mi se da mi Switch ne bi stajao neskoristen kao sto PS4 stoji. Ne sjecam se kada smo upalili zadnji puta PS4, a Maria bi bas volio igrati. Bas me vraca u neka druga vremena i sve izgleda tako dobro i nevino. Bas sam se zazelio nedeljnog popodneva uz Mario Odissey, Kart ili Maker. Pogotovo taj Maker 2 sa svim tim genijalno kreiranim levelima u stilu proslih Maria. Takvih igara Sony i PC nece nikada vidjeti… genijalna mi je igra 🙂

    • Wolfman

      @funky0308, 30.06.2019 - 14:42

      Pa u biti na PS4 imaš Little big planet, a uskoro dolazi i Dreams ako te to zanima 🙂 Ali da, ako voliš 2D Marija, onda je Mario Maker 2 genijalna igra.

    • funky0308

      @Wolfman, 30.06.2019 - 15:19

      Little Big Planet imamo ali nismo ga nesto puno igrali, mislim da smo trebali ali eto, ispalo je tako da smo ga kupili ali nikada odigrali, par lvl samo i tako je i stajao jer su se igrale druge igre. Dreams me zanima da,da..to bi moglo biti zanimljivo. Vidjeti cemo, najmanji problem je kupiti konzolu, treba to tenkirati stalno inace stoji bezveze i gubi na vrijednosti

    • moordrak

      @funky0308, 04.07.2019 - 13:30

      Četvorci je drastično pala cijena zato nisam siguran koliko ćeš se usrećiti prodajom. Ne znam ima li kod nas takve ponude, ali znam da slovenci mijenjaju/otkupljuju konzolu za konzolu (goblin, playgame). Uglavnom, nećeš pogriješiti sa Switchem. Junior(i) će ga obožavati! Koliko ćeš ti stići igrati, a hoćeš kada dođeš na red 🙂 Nintendo ima nekoliko vrhunskih igara vrijednih kupovine i igranja. Osobno, ne bih se tako brzo odrekao plejke. Klinci danas većinom imaju PS, igraju se u multiju, chataju, dok je switch rijetka biljka.

  • SlucajniProlaznik

    30.06.2019 - 20:15

    Ide day one ali treba ipak malo debatirati, ne?

  • darkness666

    30.06.2019 - 22:13

    eo da vam kazem svoje misljenje o misu itpkovnici..znaci na xboxu sam konstantno peglao owervatch sve do onog trenutka dok nije dosla mis i tipkovnica…znaci apsolutno je nemoguce da jedni protiv drugih igraju u nekom natjecateljskom duhu..znaci konzole-joystick a pc-mis i tipkovnica..pa tko sta voli nek izvoli..

  • Bojko77

    02.07.2019 - 00:57

    I ja kad bih se htio pogubiti u nebitnim debatama… no eto jedan umjesto mene da ušutka PC ljubitelje…

    https://www.youtube.com/watch?v=p2bm5kXGiVg

    • xxved

      @Bojko77, 02.07.2019 - 01:33

      Uuhhh… Samo sto pare za ovo ne mogu vratiti nitko drugi doli streameri, a kod dobra PC-a uvijek mozes dodatno zaraditi i na kraju biti i u plusu i imati dobar PC…

    • Nijam Kaj

      @Bojko77, 02.07.2019 - 11:49

      Nije mi jasno zašto nekoga treba “ušutkavati”, no dobro..
      Zar ps5 neće koristiti ryzen 3000 procesore i navi grafiku koji ce bit lansirani za 5 dana?

    • Bojko77

      @Nijam Kaj, 02.07.2019 - 13:56

      Ma što se tiče ušutkavati, eto trolam, priznam… stvarno neka voli tko šta želi, a ima koliko može ovisno o svojim financijskim mogučnostima, znam da večina sklopi neki dobar PC i onda torrenti za igrice jer nema love… naravno ima i onih koji imaju pa preferiraju PC, online trgovine i sl… Ja sam davno pustio PC, danas imam laptop, i ne sječam se kad sam pokrenuo neku igru na njemu, iako je Gejming ne znam zašto sam kupio… tu je PS4 Pro, koliko sam imao problema s tim igricama na PC, ok windows 10 nije windows Xp ili Vista… ali… sami problemi s njima su me otjerali od PCa, a igrice kao The Last of Us Remastered, God of War, Horizon Zero Dawn i sl. mi je da mi netko da ultra PC konfiguraciju od 15000€ a ne mogu igrati te igre ne bih uzeo… toliko su dobre igre i koliko zadovljstva su mi dale…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?