Promidžbeni spot za brazilski parfem smrdi na kopiranje Death Strandinga
Slučajno ili namjerno, jedna brazilska reklama sadrži neobičnu sličnost s kadrom iz nadolazeće igre Death Stranding.
Death Stranding nam se na prvi pogled čini kao dosta originalna igra. I njegov tvorac kaže kako ona ne pripada postojećim žanrovima, premda je to sve marketing. Ali, kad smo već kod marketinga, čini se da netko već kopira Death Stranding.
Naime, reklama za parfem The Blend brazilske tvrtke O Boticário u jednom kadru sadrži sličnost s prizorom viđenim u videu iz Death Strandinga, objavljenom 2017. godine. E sad, je li posrijedi kopiranje ili pak referiranje na Death Stranding, taj dio je za sada nepoznat.
U slučaju da Death Stranding iz nekog razloga ima svoj službeni parfem, rađen u Brazilu, onda znajte da je isti rađen od kombinacije crnog papra, muškantnog orašćića i cimeta. Tako dakle miriši Sam Porter Bridges.
mili1985
23.07.2019 - 19:57To je Rodrigo Santoro iz Westworlda. Ne bi me čudilo da ga je Kojima upiknuo za ovu reklamu.
Novi parfem Kojima by Hideo Kojima.