ReRoll, igra koja je obećavala 3D sken čitavog svijeta kao igrivu mapu, je propala
Potpuno neočekivano, ovaj sasvim uzemljeni projekt nije sakupio dovoljno novaca da se ostvari. A imali su tako krasan trailer…
Kako biste reagirali da je glavna značajka neke nadolazeće igre to da će u normalan gameplay uključiti naš čitavi planet, renderiran u 3D engineu?
Ambiciozni indie proizvođač, Pixyul, se vodio upravo tom mišlju. Za svoj projekt imena ReRoll, planirali su dronovima skenirati čitavi planet te ga u 1:1 omjeru detaljno uvesti u igru kao jedan ogromni level. Ako vam ovo zvuči kao nekakva neostvariva bajka, još će vam čudnije zvučati to da je Pixyul formiran od strane dvaju bivših zaposlenika Ubisofta, što njihovim riječima ipak daje određenu težinu.
Odnosno, tako smo barem mislili sve do sad, kad je objavljena informacija da je proizvodnja ReRolla obustavljena zbog nedostatka financijskih sredstava. A imali su tako krasan trailer…
Primarni izvor novca za proizvodnju ove igre je trebala biti svojevrsna Kickstarter kampanija koju su tvorci osmislili za ovaj projekt, no valja spomenuti da se ovo odvijalo bez ikakve sigurnosne mreže koju bi mogla pružiti prava Kickstarter infrastruktura, pa su stoga oni koji su ponudili novac proizvođačima u zamjenu za nadu da će ReRoll nekog dana biti dovršen – izvisjeli.
Pixyul su pokušali novac nabaviti i ulazeći u raznorazna natjecanja i državne ponude, no nisu uspjeli naći konkretnog investitora. Kao utješnu nagradu onima koji su pokušali osposobiti ovaj projekt, proizvođači nude eksperimentalni FPS BIOS, koji je trenutačno dostupan preko Early Access platforme na Steamu.
Ovo je samo još jedan u nizu projekata koji su propali zbog prevelikih ambicija proizvođača. Postavlja se pitanje je li cilj koji su si Pixyul prvotno postavili uopće moguće ostvariti? Ako tome jest tako, je li to uopće poželjno? Treba li nam zbilja survival igra u kojoj je igralište cijeli, najvećim dijelom dosadni svijet? Bilo kako bilo, na te ćemo odgovore morati još malo pričekati.
ZhatCRO96
21.06.2016 - 20:23Mislim da bi svi tražili svoj dom, eventualno posjetili neku poznatu lokaciju svjetskih metropola i to je to. Nema nade u ovakvom projektu i nije mi žao da je propao.
Hurt Conveyor
21.06.2016 - 20:28I koliko bi TB igra težila? I što bi bilo kada bi došao u Hrvatsku? Mislim da nije istina da nema nade u projekt. Jako dobra ideja. Bolja od nekog Final Fantasya ili Witchera…
Filip Galeković
@Hurt Conveyor, 21.06.2016 - 21:07Projekt je propao. Mislim da je očito koliko je ideja bila dobra, funkcionalna i – na kraju krajeva, izvediva.
Hurt Conveyor
@Filip Galeković, 21.06.2016 - 21:51Pa ja iskreno ni ne znam kakva vrsta igre je trebala biti? Baš po cijelom svijetu biti u mogućnosti ići? Možda detaljima razine Google Eartha, ali sve više, ne bi bilo izvedivo što kažeš.
BoneDigger
@Hurt Conveyor, 21.06.2016 - 22:01troll
Hurt Conveyor
@BoneDigger, 22.06.2016 - 00:47Tebi je svatko drugi troll haha
BoneDigger
@Hurt Conveyor, 22.06.2016 - 02:02Kad je fail ideja bolje od epic ideje onda je to trolanje.
GazSnake
21.06.2016 - 21:51Kako je rockstar rekao.
Da zelimo mi bi mogli napraviti cijeli svijet,jedino sto nas zaustavlja je memorija diska.
BoneDigger
@GazSnake, 21.06.2016 - 22:23https://www.youtube.com/watch?v=HhyyUiYQolA
pogledaj to, njima memorija nije bila problem.
GazSnake
@BoneDigger, 21.06.2016 - 23:12Istina i stvarno mi se sviđa princip na koji je rađena,ali vj nije toliko popularna ali 311 gb sam za teren. Da je barem rekao.sa svim stvarima kolko bi to gb bilo 🙂
PppPP
22.06.2016 - 00:28Ma nije moguće.
RedEy3
22.06.2016 - 05:03Trajalo mi 20 godina samo da ti dronovi skeniraju cijeli svijet od kutka do kutka.