HCL.HR

Šef Microsofta bi ukinuo ekskluzive na konzolama, optužuje Sony da je kriv za postojanje ekskluzivnih igara

Zoran Žalac 29.06.2023.   •   95 komentara   •   Industrija videoigara


Voditelj tvrtke Microsoft na sudu je izrazio svoje stajalište o ekskluzivnosti u industriji videoigara, osudivši tu praksu i optuživši Sony da je njome definirao tržište igara.

Voditelj Microsofta Satya Nadella jučer je na sudu svjedočio povodom Xboxovog planiranog preuzimanja izdavačke kuće Activision Blizzard. Dočekalo ga je, između ostaloga, pitanje ekskluzivnosti sadržaja u industriji videoigara, na što je Nadella iznio svoje pomalo tipično stajalište, ali i svalio krivnju na tvrtku koja se najviše protivi tome da Microsoft preuzme Activision Blizzard za 69 milijardi dolara.

Nadella je izjavio:

“Da ja odlučujem, volio bih se riješiti cijelog koncepta ekskluzivnosti na konzolama, ali nije na meni da to definiram, posebno kao voditelj firme koja ima najmanji udio na tržištu konzola. Dominantni igrač na tom tržištu definirao je natjecanje koristeći ekskluzive, i to je svijet u kakvom mi živimo. Ja nemam nimalo ljubavi prema tom svijetu.” – poručio je voditelj Microsofta.

Kad kažemo da je ovo Nadellino tipično stajalište, to znači da je Microsoft pod njegovim vodstvom od 2014. godine učinio zaokret u politici poslovanja. Dok je prije bilo nezamislivo da se Microsoftov softver nalazi na uređajima konkurentnih firmi, to se uvelike promijenilo pa danas i na Appleovim uređajima bez ikakvih problema možemo koristiti Microsoftove aplikacije, a unutar Windowsa instalirati Linux. Nadellin pristup precrtao se na politiku Microsofta koji se više nije fokusirao na uređaje, već pružanje usluga što širem krugu korisnika neovisno o uređaju koje koriste.

Doduše, Xbox je tu dobrim dijelom ostao iznimka i Microsoft još nije lansirao nijednu novu live service igru na platformi koja nije u njihovom Xbox / Windows ekosustavu.

Što se tiče njegovog prigovora o ekskluzivnosti, možemo reći kako je definitivno prebacio loptu u Sonyjev teren, ali je posrijedi kalkulirana izjava. Naime, ako ćemo već govoriti o definiranju natjecanja na tržištu konzola, ekskluzivnost se na tom tržištu definirala davno prije nego je Sony uopće imao ikakav trag u industriji videoigara. Godinama prije samog PlayStationa ekskluzivama su se za publiku borili Atari, Nintendo, SEGA i drugi proizvođači konzola.

Komentari (95)

  • ReVamped

    29.06.2023 - 12:39

    Ovaj rat riječima je predivno pratiti. Drugi najdraže praćenje slučjaa suda poslije Haškog kada su naše generale oslobodili i dokazali da smo sudjelovali defenzivno. Treći slučaj bi bio Capt. Sparrow i Amber Turd. Jako bi me iznenadilo da kupnja ne bude potvrđena. A u međuvremenu svakakvi duhovi izlazeiz raznih ormara. Predivno

  • Fenner

    29.06.2023 - 12:53

    Ukinuo bi kad oni sami nisu sposobni napraviti neku kvalitetnu ekskluzivu!

    • Dajsikeks

      @Fenner, 29.06.2023 - 14:23

      To što se tebi ne odgovaraju njihove igre, ne znači da nemaju 😉

    • Fenner

      @Dajsikeks, 29.06.2023 - 15:17

      Evo nabroji mi 3 njihove ekskluzive da su uz bok ekskluzivama od Sony-a? Teško, stari moj!

      Imao sam nekada Xbox 360 i moram priznat, da sam bio jako zadovoljan s istom, ali nikada nije bila neka sreća s ekskluzivama.

    • ReVamped

      @Fenner, 29.06.2023 - 15:53

      Halo, Forza, Geara of War, Fable. Evo 4 uz bok.

    • symbi0n

      @ReVamped, 29.06.2023 - 16:07

      Jesu, prije 20 godina.

    • Bogy

      @ReVamped, 29.06.2023 - 19:40

      Samo Forza se može uz bok Ps igara, Gears i Halo su izgubili korak s ps produkcijom.

    • ReVamped

      @Bogy, 29.06.2023 - 19:42

      Dobro, to je isto istina. MS treba neki novi svježi IP visoke kvalitete. Sve što i pokušavaju nije vrhunski

    • Bogy

      @ReVamped, 29.06.2023 - 20:13

      Pa trenutno da, ali moje mišljenje da bih starfield, hellblade i možda indiana jones mogu biti novi ip koji će konkurirati Ps.

    • vragec25cro

      @Bogy, 29.06.2023 - 20:50

      Pa onda bolje novi Gears nego dosadni Hellblade

    • bacvaman

      @ReVamped, 30.06.2023 - 01:08

      Fable koji nije izašao 20 godina?

    • ReVamped

      @bacvaman, 30.06.2023 - 07:16

      Lost Chapters i dalje u egalu sa svakom ps ekskluzivom. Osim tehnički

    • Fenner

      @ReVamped, 30.06.2023 - 09:28

      Fable prosjek, Halo nekad bio dobar, Gears of War sada gotovo nitko niti ne spominje, Forza ok tko voli simulacije vožnje… Sve u svemu nisu loše igre ali ipak ne mogu se mjeriti s sonijevim ekskluzivama!

    • Xbox Mator

      @Fenner, 30.06.2023 - 09:56

      Phil Spencer stani mi na crtu i Forza Horizon 5 sve će da prestigne😂

    • ReVamped

      @Fenner, 30.06.2023 - 11:06

      To je tvoje mišljenje. Ja se apsolutno ne slažem.

  • opp

    29.06.2023 - 12:59

    Vrhunski biznismen sa mnogo dobrih ideja. Ali meni nije posebno drag jer je, odmah po preuzimanju čelne pozicije Microsofta, uništio Microsoft Lumia i Windows Mobile a samim time i svu zaostavštinu Nokia Mobile. U jednom trenutku imali su čak 11% tržišta sa Windows Phone/Mobile sistemom, sve što je trebalo jeste osigurati fluidan rad aplikacija kao i dolazak mnogih popularnih app koje su već postojale na ios i androidu. Microsoft je to mogao izgurati jer imaju sredstva.

    • SanKa

      @opp, 29.06.2023 - 13:15

      ma windows mobile je bio tesko smece, sta pricas ti

    • Bojko

      @SanKa, 29.06.2023 - 13:36

      Složio bih se sa tobom, kolega. Koliko god smo mi geekovi u razvoju htjeli vjerovati u njihov uspjeh, win mobile je u samom startu bio osuđen na propast.

    • CrazyBunnyGuy

      @SanKa, 29.06.2023 - 14:06

      Windows Mobile je jedno, a Windows Phone drugo. Windows Phone je bio fantastičan operativni sustav, radio je fluidno i brzo i na očajno niskim specifikacijama uređaja, bio je radikalno drugačiji po pitanju UI-ja (što nekima možda nije sjelo, oke), ali ono što ga je ubilo je nezainteresiranost developera. 😀 OS je radio fluidno, ali appovi koji nisu bili dijelom OS-a su bili napravljeni lijevom sisom i štaš…

      Bio sam na Windows Phoneu kroz nekoliko telefona, od Samsunga preko HTCa do Lumia i bilo je stvarno užitak koristiti, ali eto, nisi imao velike igrače (u ono vrijeme Snapchat i Instagram :P) plus Google je kategorički odbijao napraviti first party appove i bilo je osuđeno na propast…

      Ja sad pričam kao krajnji korisnik, znam da je taj OS bio dosta zatvoren kao i iOS na kraju, mnogima se nije svidjelo što ne mogu promijeniti apsolutno sve kao na Androidu…

      Koliko god da sam volio WP, kad sam prešao na Android jesam se preporodio samo zato što sam imao appove za sve. Ali dan danas mi nedostaje elegancija, ljepota, unikatnost tog sučelja; što bi se tek danas sve moglo postići sa povezivosti ni ne znam 🙂

    • Sardonic

      @CrazyBunnyGuy, 29.06.2023 - 16:10

      Slazem se daleko bolje smece od pohlepnog androida koji guta ram kao chrome.

    • Lanko

      @Sardonic, 30.06.2023 - 09:33

      Imao lumiu mislim 620 nešto. Mogu samo potvrditi gore rečeno. Elegantno, fluidno. Nedostatak app me je gurnio na android. Na žalost.

    • Tomislav88

      @SanKa, 30.06.2023 - 14:18

      Tu se moram sloziti s tobom.

  • Fumer

    29.06.2023 - 13:02

    Here we go again 🍿

  • mirkunjaaa

    29.06.2023 - 13:10

    Haha, očekujen do večeras cca 100 komentara 😁😁👌

    • ScoobyDooo

      @mirkunjaaa, 29.06.2023 - 23:30

      Sad ces od ps2 mastera dobit jedno 50 kak je Sony sveti gral 😛

    • mirkunjaaa

      @ScoobyDooo, 30.06.2023 - 19:02

      Da je svoj obol vidin 🤣🤣
      Pod drugin nickom 🤡

  • Iceman73

    29.06.2023 - 13:28

    Dobraaaaa hahaha!

  • zlakob

    29.06.2023 - 13:45

    Ekskluzive su tipicno sranje.. Cemu ta potreba ogranicit neki sadržaj na samo jedan sistem? Sve je to nazalost zbog piratstva na PC, ne branim PC.. Ali svejedno mislim da je sad u 2023 ekskluziva tipicno sranje.. Na kraju lagano to i pony kuzi, ali oni to financijski kuze, nemoraju radit nove ipove nego okrecu stare naslove i zgrcu ostatke koje PC igraci kupuju nakon 5+ godina od prvotnog izlaska… Po meni jadno…

    • vragec25cro

      @zlakob, 29.06.2023 - 14:03

      Kakve veze ima pc piratstvo s konzolama?Da se bolje izrzim,kakve veze ima piratstvo na pc s naprimjer Nintendovim eskluzivama na dođu na Sony/Xbox ili obratno?

    • zlakob

      @vragec25cro, 29.06.2023 - 16:02

      Ima veze kako nema veze, odustaju od PC-a zato sto nemogu sprijecit piratstvo i slabu prodaju pa im se onda “neisplati” portat igre na PC.. nemojte me zezat 🤣…
      A naravno da je tu onda i zbog same konzole.. Međutim ja ili se krivo izjasnim ili ljudeki nekuze sta zelim rec ili me zahebavate….

    • vragec25cro

      @zlakob, 29.06.2023 - 16:07

      Kuzim vezano uz pc,ali kao sto rekoh sta ih sprjecava između konzola da mozes igrati(osim hardwera na switch),posto si reko da na pc nejdu najvise zbog pirata

    • Jkuzma111

      @zlakob, 29.06.2023 - 16:56

      Piratsvo ima takav veliki utjecaj na prodaju igara da je Legend of Zelda Tears of the kingdom napravila rekordni profit za Nintendo ekskluzive makar je igra leakana tjedan dana ranije i piratizirana do te razine da ju možeš igrati na Steam Decku preko emulatora bez problema. Pa mi ti dak primjer gdje je igra dokazano bila neprofitna zbog piratstva. I nemoj zaboraviti da je EU napravila studiju da vide koliko studiji gube od piratsva pa je ispalo dane gube ni lipe.

    • bacvaman

      @Jkuzma111, 30.06.2023 - 01:11

      Jesi duhovit, svaka čast. Da se PS više čipira jer nema Gamepass.

    • Cro legend

      @zlakob, 29.06.2023 - 17:26

      Dosta ljudi koji su kupili igru preko PC-a na Steamu su je prije toga skinuli piratski. Sama piraterija tjera developere da prave igre koje ce ljudi htjeti igrati, a ne samo odigrati ili jos gore probati 2h i ostaviti se iste. Tebi kao kupcu onemogucuje da ti prodaju polu produkt, i takve devse kaznjava, a one sta prave dobre igre nagraduje. Uostalom mnogi ljudi su igrati preko emulatora Nintendo igre i na kraju radi toga uzeli switch.

    • Lanko

      @Cro legend, 30.06.2023 - 09:43

      Tu ima istine. Gotovo sve igre koje sam kupio za PC sam “isprobao” prije. Šteta što je nestao koncept shareware ponude, bilo bi legalno i lakše.
      MS doduše ide korak dalje sa gamepass konceptom, što nije loše.

    • RickBarry

      @zlakob, 29.06.2023 - 15:24

      Nema to veze s piratstvom, nego s time da su bez njih konzole nepotreban komad hardvera. U suprotnom, čemu kupovati uređaj koji je ograničen na jednu radnju a pri tom to radi lošije od pc-a.

    • Cro legend

      @RickBarry, 29.06.2023 - 15:26

      Upravo to 🙂

    • bacvaman

      @RickBarry, 29.06.2023 - 15:30

      Jednostavije za korištenje

    • RickBarry

      @bacvaman, 29.06.2023 - 15:38

      Pa ne treba ti diploma sa MIT da bi koristia pc

    • bacvaman

      @RickBarry, 29.06.2023 - 15:50

      Sve Xbox igre su na PC-ju Day 1 i opet se Xbox One prodao preko 50 milijuna.

    • RickBarry

      @bacvaman, 29.06.2023 - 20:32

      Zamisli ta drljotina da se proda u preko 50 mil primjeraka. Iskreno, impresivna brojka kad razmisliš.

    • bacvaman

      @bacvaman, 30.06.2023 - 00:51

      Misliš to što sam rekao nešto pozitivno za Xbox i to ti se odmah svdjelo dokazujući to da si Xbox fanboy?

    • mirkunjaaa

      @RickBarry, 29.06.2023 - 16:36

      Konzola je u biti ogoljeni pc kako god da okrenes 🤷🏼‍♂️
      Lišena svih funkcija osim onih namjenjenih zabavi.
      Ono što je najbitnije je sklop u glavi.
      Kad pališ konzolu ideš se zabavit a kad pališ pc više to ide prema nekom poslu 🤷🏼‍♂️😁
      A i kad kupuješ pc je itekako ozbiljniji posao nego kad kupuješ konzolu.
      I zato po tisućiti put prestanite mantrat da su konzole nepotrebne. Očito su itekako potrebne.

    • RickBarry

      @mirkunjaaa, 29.06.2023 - 20:34

      Pa da, pc više naginje ozbiljnijim stvarima ali i sam gaming odrađuje bolje. A u isto vrijeme, kad smo kod zabave – nitko ti ne brani da staviš komponente u neko manje kućište, spojiš ga na tv, upališ Steam big picture mod i eto ga , imaš i ono što se danas prodaje kao konzola.
      Ja stvarno ne vidim potrebu za konzoloma.

    • vragec25cro

      @RickBarry, 29.06.2023 - 20:53

      Novac i navika.500euri naspram 1000-1500 bas i nije isto.Za 1000-1200 kupis i ps5 i xsex i nemas brige,a Euro truck simulator 2 i lol tft mi vrti i pc od 300euri,samo Ets dosta losije 🙂

    • mirkunjaaa

      @RickBarry, 29.06.2023 - 21:36

      Ako ništa drugo razlika je NOVAC 😁
      Složit ćemo se, jako bitna razlika 🤷🏼‍♂️

    • bacvaman

      @RickBarry, 30.06.2023 - 00:56

      Ali 300+ milijuna prodanih konzola u zadnjih 10 godina govori da su konzole i dalje tražena roba.

    • tryon

      @RickBarry, 29.06.2023 - 16:07

      ma nema uz windows igara vec otkad

    • Ravel

      @zlakob, 29.06.2023 - 22:57

      “Sve je to nazalost zbog piratstva na PC” jer nitko nije pržio čitave kolekcije igara za PS2, a?

    • Sardonic

      @Ravel, 30.06.2023 - 11:17

      Dokazano vise puta da pirastvo nema uticaj na prodaju igara.Ko kupuje kupovace ko piratizuje piratizovace.Covjek je rob navike.Kupicu total war3 warhammer 3 jer nije krekovan rece niko nikad.

    • Ravel

      @Sardonic, 30.06.2023 - 16:07

      Stoji, ja sam ismijavam argument da je piratstvo izvor svih problema na gamingu i da ga jedino PC kao platforma provodi.

    • Sardonic

      @Ravel, 30.06.2023 - 18:50

      Sve pet kuzimo se

  • Sinek

    29.06.2023 - 14:02

    nintendo jede kokice sa strane, a glavni krivac za sve

  • Valter

    29.06.2023 - 14:41

    Da da…od playa jedinice samo top exklizive…

  • VitMeR

    29.06.2023 - 14:49

    i ja ne volim kad su igre eksluzive

  • Benjamin Scrool

    29.06.2023 - 15:20

    Čudno da nije spomenuo da je Xbox započeo trend naplaćivanja za online igranje, nakon čega su ih svi slijedili.

  • Benjamin Scrool

    29.06.2023 - 15:23

    Nek radije priznaju da jedna od najvećih i najbogatijih korporacija na svijetu svim silama želi prestići korporaciju koja je barem duplo manja, i još im ne uspijeva.

    • mirkunjaaa

      @Benjamin Scrool, 29.06.2023 - 16:23

      Prestanite više brkat pojam veća i bogatija.
      Sony i Microsoft su slične tvrtke samo što Sony ima puno širi spektar djelovanja a Microsoft ima 4 do 5 puta veću dobit.
      Razlozi su jednostavni a zovu se poslovni rizici. 🤷🏼‍♂️
      Ako ćemo gledat samo gaming Sony je najvrijednija kompanija a Microsoft vjerovatno od nastanka xboxa još nije bio u plusu 🤷🏼‍♂️

    • mirkunjaaa

      @mirkunjaaa, 29.06.2023 - 21:37

      Di san ja napisa da nemaju novca?

    • Lanko

      @mirkunjaaa, 30.06.2023 - 09:49

      Možda, ali MS-u Xbox daje reklamu, (upravo što sada radimo), nove korisnike, hype… Dakle sve zalog za budućnost.

  • bacvaman

    29.06.2023 - 15:28

    I ja se slažem da Xbox izvan Amerike ne postoji. Na primjer u Španjolskoj PS5 gazi Xbox 10 naprama 1, a tako je i u drugim europskim zemljama.

    • bacvaman

      @bacvaman, 29.06.2023 - 16:19

      Dobro, ti vjerojatno financijski ne stojiš dobro pa ti je svaki euro bitan, ali nisu svi u takvoj situaciji.

  • johnnykravitz

    29.06.2023 - 15:30

    ukinuo bi eksluzive na konzolama jer je xbox loš u pravljenju istih lol.

  • Chronosus

    29.06.2023 - 16:06

    “Nemojte samo s činjenicama, to mi se kosi sa slikom svijeta”. Al lijepo da se vidi da si bar polusvjestan da pričaš gluposti.

    • Sardonic

      @Chronosus, 29.06.2023 - 16:11

      Nisu to cinjenice nego logicka zabluda zvana whataboutism.Ojab burazer bacvaman je ps2master xD

    • Chronosus

      @Chronosus, 29.06.2023 - 18:13

      Žao mi je ako te uvrijedio moj komentar,nije mi bila namjera. Samo sam htio ukazati da si i sam svjestan da ti je komentar provokacija koja ne drži vodu. Ne treba ti ni nitko od nas to pisati, zadnji paragraf članka već sve kaže.

    • Chronosus

      @Chronosus, 29.06.2023 - 18:37

      Tnx na potvrdi da si samo troll. Nadam se da će mod team to riješiti.

    • Sardonic

      @Chronosus, 30.06.2023 - 12:10

      Prvo mod tim treba da rijesi ove sa avatarom iz hipsterskog walking simulatora kojeg je napravio prolupali azijatski irelevantni boomer koji neironicno popravlja zube u srbiji

    • djosic85

      @Sardonic, 30.06.2023 - 20:45

      A jbg jeftinije u srbiji, moš dobit keramičke s mostom za siću

    • Sardonic

      @djosic85, 01.07.2023 - 09:40

      Ili je kojimbo sirotinja?

    • Chronosus

      @Sardonic, 12.07.2023 - 17:18

      Zbunjeno sam scrollao gore dolje tražeći tog s Death Standing avatarom. Pretpostavljam da bi to trebao biti ja?

      Avatar je iz filma Veliki Lebowski. Super film, pogledaj.

  • Sardonic

    29.06.2023 - 16:13

    PS konzola njihova stvar.

  • mirkunjaaa

    29.06.2023 - 16:26

    Da se ne nazire cloud gaming ne bi nikome padalo na pamet ukidat ekskluzive.
    I ovako je mazanje očiju samo i jedni i drugi drže sve opcije na stolu.
    😁

  • Cro legend

    29.06.2023 - 17:17

    Ovako sam ja mozda razmisljao

    S 12 godina…

  • kebbab

    29.06.2023 - 17:18

    Da da, ukinuo bi ekskluzive ali istovremeno kupuje studie za miljarde.

    • sparrowpunk

      @kebbab, 29.06.2023 - 19:20

      Upravo tako. Ja se ne nadam Falloutu 5 na PlayStationu.

    • Bogy

      @kebbab, 29.06.2023 - 19:45

      Također uvjetuju da igre koje dođu na gamepass ne može doći na ps plus i sami kupuju vremenske eskluzive.

    • Fumer

      @Bogy, 30.06.2023 - 11:31

      može izvor za ovo da uvjetuju?

    • Bogy

      @Fumer, 30.06.2023 - 12:07

      Evo Izvor

    • Fumer

      @Bogy, 30.06.2023 - 14:09

      “In fact, as discovered by Gaming Route, the documents also reveal that Sony and Microsoft got into a bidding war to have certain games appear only on their respective subscription services,…”

      ko bi rekao, i Sony je probao isto samo popušio

    • Bogy

      @Fumer, 30.06.2023 - 16:58

      Nisam ja rekao da Sony to ne radi, ali smiješno je da se prave da su protiv ekskluziva, a u isto vrijeme kupuju ekskluzivnost isto kao i Sony.

    • Fumer

      @Bogy, 30.06.2023 - 19:06

      svašta je smiješno u ovoj parnici

    • Bogy

      @Fumer, 30.06.2023 - 19:32

      Složio bih se, od Ryanove izjave da svi publisheri ne vole gamepass pa do ove izjave kako su protiv ekskluziva. Totalni shitshow je postala ova parnica

  • Mrfloyd

    29.06.2023 - 23:06

    Ne vjerujem da bi ukidanje ekskluziva poboljšalo gaming.
    Postoji od uvijek, od 80tih godina, i nekako mi se čini da i Sony i MS i Nintendo se moraju dobro oznojiti da im 1st party igre privuku ekipu da kupe konzolu i igru.
    Da je sve svugdje prisutno bilo bi živi čušpajz, gledali bi gdje se koja igra bolje vrti pa bi pumpali, ova gore ekipa, hardware i cijenu hardware. Situacija kao PC danas, sulude cijene svega.

  • Daky_13

    30.06.2023 - 11:25

    Upravu je čovek.To treba zakonom zabraniti.To je ograničavanja gejmera.”Ako hoćeš da igras ovu igru kupi našu konzolu”Kada bi se ekskluzivnost u igrama ukinula ja bi prvi uzeo Xbox.Soni je počeo da mi ide na živce koliko su halapljivi

    • Goblin

      @Daky_13, 30.06.2023 - 12:24

      A i mi gejmeri, jel moramo sve igrat? Najmanje me ne dira da nikad ne odigram ni jednu sony ekskluzivu, kao što bi me, da imam PS bolilo dupe za Xboxove

    • Daky_13

      @Goblin, 30.06.2023 - 12:42

      A zasto da ne igramo sve,igre su za igranje , a ne da kompanije developere ograničavaju sta možemo a šta ne možemo igrati na njihovoj platformi.Nego je to njihova politika jer ekskluzive im kupuju konzole.Evo ja bi na primer igrao Forzu ali nisam u mogucnosti

    • Goblin

      @Daky_13, 30.06.2023 - 15:23

      Gejmanje je luksuz, a ne pravo.

    • Daky_13

      @Goblin, 30.06.2023 - 15:45

      Određuju oni “pravo “svojim parama kako oni hoce

    • Fumer

      @Daky_13, 30.06.2023 - 16:53

      sry ali istina je da je gejming luksuz kako je Goblin napisao.
      no slažem se da bi gaming bio ljepši da možeš odigrati sve što želiš na jednom gaming uređaju.

    • Daky_13

      @Fumer, 30.06.2023 - 20:44

      Ma jasno baćo pa danas je i hrana luksuz

    • Daky_13

      @Goblin, 30.06.2023 - 15:45

      Određuju oni “pravo “svojim parama kako oni hoce

  • Cone3006

    30.06.2023 - 13:57

    Da da njih baš briga za igrače samo broje milijarde što zarađuju kao i Sony.Svi su govna od kompanija

  • mirkunjaaa

    30.06.2023 - 19:04

    Pukla je *stoja” kako san i predvidija 🤷🏼‍♂️
    Doduse ne isti dan ali svejedno 😁

    • mirkunjaaa

      @mirkunjaaa, 01.07.2023 - 09:50

      A tema je prikladna, da se zakuvat glatko 🤣🤣
      Ali u tome je draž, ja ta podjebavanja nikad ne bi kažnjava samo nek je bez vrijeđanja 🤷🏼‍♂️

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?