HCL.HR

Šef PlayStationa naljutio svoje zaposlenike pričom o psima i macama

Zoran Žalac 13.05.2022.   •   92 komentara   •   Industrija videoigara


Šef PlayStationa, Jim Ryan, obratio se svojim zaposlenicima s porukom da poštuju različite stavove po pitanju teme pobačaja, a zatim je u istom obraćanju nastavio pričati o rođendanima svojih mačaka.

Portal Bloomberg dokopao se internog maila kojega je šef PlayStationa, Jim Ryan, poslao svojim zaposlenicima. Ryanova poruka navodno je izazvala nevjericu i ljutnju među jednim dijelom zaposlenika PlayStationa zbog načina na koji je cijeli mail sročen.

Prema navodima Bloomberga, Ryan se zaposlenicima prvo obratio oko polarizirajuće teme pobačaja. Naime, legalizirani prekid trudnoće na zahtjev majke zadnjih je tjedana u SAD-u stavljen pod upitnik i moguće je da više neće biti potpuno legalan. Nekoliko je studija iz industrije videoigara javno iznijelo svoje stajalište o tome (Bungie, Double Fine Games), a u Sonyju/Playstationu o tome se raspravlja interno. Stav predsjednika PlayStationa o pravu na pobačaj nije definiran u obraćanju zaposlenicima, već poziva na uvažavanje različitih uvjerenja.

“Dugujemo sebi i milijunima korisnika PlayStationa da poštujemo različitosti u mišljenjima naših internih i eksternih zajednica. Poštovanje nije isto što i slaganje, ali je temelj za ono što predstavljamo kao tvrtka i globalno cijenjeni brend.” – navodno je poručio Jim Ryan.

Neutralnost možda ne bi bila sporna da je stalo na tome. Međutim, Ryan je u istom mailu navodno odlučio progovoriti o manje polarizirajućim temama, kako bi “inspirirao svoje zaposlenike o važnosti zdravog balansa za ublažavanje stresa u ovim neizvjesnim vremenima”. Raspisao o tome kako su njegove dvije mačke proslavile prvi rođendan, kakve su torte imale i da razmišlja o nabavljanju psa. Za pse je navodno napisao kako su dobri jer znaju gdje im je mjesto i rade korisne stvari, npr. grizu provalnike.

Bloomberg je navodno došao do internih rasprava nekih zaposlenika i zaposlenica PlayStationa, koji su neugodno iznenađeni tonom poruke i tvrde da je Ryan pitanje prava na pobačaj učinio trivijalnim stavljajući ga uz osobnu priču o psima i macama.

Vrijedi napomenuti da je Sony/PlayStation kao tvrtka i kao brend ranije imao javni stav oko drugih polarizirajućih pitanja, poput prava na rodno i seksualno opredjeljenje. Tvrtka Bungie, koja će uskoro prijeći u vlasništvo Sonyja, javno je zauzela stav podržavajući pravo na legalan prekid trudnoće, uz objašnjenje da je to pitanje slobode i zdravlja svih zaposlenica studija.

Označeno sa:

Komentari (92)

  • Iron666

    13.05.2022 - 11:04

    Jutros sam pojeo 3 jaja na oko, sry… 3 pileta 😛

    • Cro_Maher

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:16

      debilan komentar, totalno. Abortus je ubojstvo, jedina sporna stvar je dali žena ima pravo na to ubojstvo.

    • SanKa

      @Cro_Maher, 13.05.2022 - 14:40

      zoki daj lockaj ovo, ovakvim temama nije mjesto tu

    • movie

      @Cro_Maher, 13.05.2022 - 22:13

      Svatko tko misli da je to ubojstvo neka usvoji jedno takvo dijete i s ispraznih riječi krene u djela. Nitko od katotalibana ne trči u dom za nezbrinutu djecu ali vole stalno moralizirati. Sad će opet malo paradirati gradom pa na zasluženi ručak.

    • Lazy

      @Cro_Maher, 14.05.2022 - 17:49

      Zena ima pravo da radi od svog tijela sto zeli, tko uopce ima pravo da raspravlja o “njezinom” izboru, njeno tijelo njena odluka!Treba lock teme ovo nije primjereno za ovaj portal.

    • trotoar222

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:17

      Djete od 6 mjeseci ima razvijen mozak i više nije abortus već feticid. Jesi dobio sendvič jučer na prosvjedu sa svojom divom Severinom.

    • Iron666

      @trotoar222, 13.05.2022 - 13:24

      Slažem se ja sa svime navedenim. Teške su to teme za raspravu. I taj embrij koji u toj fazi nema ni mozga, ni svijesti ni ostalih karakteristika što te čini čovjekom, isto tako danas sutra, može postati čovjek i postalo bi, kada se proces razvijanja nebi ugasio. To isto jaje, koje spominjem u tom primjeru, isto tako može postati pile, pa ga jedeš i ne nazivaš piletinom. Kompleksna tema i tu nema točnoga i najtočnijeg odgovora. Svi životi na ovom planetu jednako vrijede. Svaka jedinka, svaka biljka, svako zrno atoma. Od toga si došao u to ćeš se i vratiti. Ne volim ideologije gdje se ljudi osjećaju nadmoćnije i bitnije od svega ostaloga na ovome planetu, a svjesni činjenice da bez primjerice pčela, drveća i masu drugih JAKO bitnih faktora, nebi poživjeli duže od mjesec dana. To je apsurd…

    • trotoar222

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:29

      Dijete od 6 mjeseci nema razvijen mozak i embrij je, odnosno jaje? Bravo, dr.sc.med, spec. likvidator.

    • djosic85

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:33

      E sad si ga pretjerao. Svaka biljka, svako zrno atoma… Baš ga filozofiraš

    • Iron666

      @djosic85, 13.05.2022 - 13:46

      Jbg, zato nam i je tako kako je i zato sami sebe i odvodimo u propast. Jebeš pčelu, drvo, plodno tlo, zrak, ledenjake, gmo hranu i stotinu drugih stvari. Zaklat ću sve i svakoga tko mi dođe pod nišan, pobit ću sve nosorge i likvidirat ih sa planeta zemlje, radi kljove. 🙂 Sve je nebitno i irelevantno. Čitaj između redaka i skuži šta sam htio reći s time i s tim “zrnom i atomom” ako ti to um i razum dopušta. Nisam ja za likvidiranje i klanje ljudi i nerođene djece, ali isto tako nisam za preseravanja i borbu za moral u svijetu gdje svega ima, samo morala i zdravog razuma ne. To je odluka svake žene i njezina borba, a ne tvoja ni moja. Nemoj se praviti kao da si emocionalno oštećen jer je tamo neka ženska u Mongoliji pobacila. Reći ćeš kao i svaki drugi čovjek “A joj, žalosno, bolno”, kao i za ratovanje i klanje nedužnih ljudi, a onda ćeš za 2 i po minute nakon “teške i emocionalne borbe” koju si proživio u tim tenucima nastaviti biti ti, sa svojim životom i “boli k” za sve i svakoga.

    • movie

      @trotoar222, 13.05.2022 - 22:10

      Ako nije ti ćeš sigurno dobiti pusicu od markićeke nakon ovakvog komentara.

    • brlja

      @trotoar222, 14.05.2022 - 09:28

      Trk u nazorovu usvojit neko dijete! A markcicka NIKAD NI JEDNU RIJEC nije rekla kad bi roditelj ubio dijete od 2,3 godine…nemam nis protiv ideala s kojima se ne slazem, ali ovih laznjaka i fakera kod nas je puno previse. A jesi se kad pito ko financira te hodove? Ko i sve nase ‘desnicare’ – rusija! Tak da u naredbim godinama bumo vidli eksponecinalni pad istih…ideala nema i nikad ih nije bilo – samo pare…

    • djosic85

      @brlja, 14.05.2022 - 10:05

      Pa čudno malo onda da se naša desnica unisono stavila na stranu ukrajne protiv svojih vlastitih financijera. Pa i lijeve liberalne i zelene ti financiraju neke strane grupacije i države.

    • SonOfZeus

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:49

      Znaci kokos je tebi po vrijednosti u rangu čovjeka?

    • Iron666

      @SonOfZeus, 13.05.2022 - 13:59

      Prijatelji, nećemo zalaziti u dublje teme, tko hoće shvatiti, shvatit će, tko neće, ne mora. Realist sam i to tvrdokorni. Jasno mi je da ljudi mješaju vjeru sa znanošću i stvarima onakvima kakve zaista jesu. I ti si organsko tijelo kao i ta kokoš. Naravno da ćeš se osjećati nadmoćnije i bitnije nego ta kokoš, jer ju upravo gledaš tako, kao glupu, nebitnu kokoš koja kljuca i ne radi ništ koristi. A s druge strane sama ČINJENICA da se apsolutno ništa na ovome planetu nebi pogoršalo ili unakazilo da se cijelokupna ljudska civilizacija obriše u jednom trenu, dovoljno govori koliko ti kao čovjek si bitan i koliko doprinosiš balansu i zdravlju ovog planeta kojeg nazivaš svojim domom. Jedna obična pčela, koju sam naveo ima veću korist nego i ti i ja zajedno. Jedino kome doprinosimo smo sami sebi (a i to je relativno i upitno, jer da je uvijek tako, nebi i dalje radili i klali, silovali i sto drugih gnjusnih stvari koje radimo a da nas i dalje zaboli jaje za posljedice istog). Tu neka rasprava stane. Nije mi bio cilj ikoga uvrijediti i žao mi je ako jesam! LP.

    • SonOfZeus

      @Iron666, 13.05.2022 - 15:27

      Kul kul kul, zašto nisi Vegan?

    • Iron666

      @SonOfZeus, 13.05.2022 - 15:59

      Objašnjeno ti je malkoc ispod, čitaj.

    • SonOfZeus

      @Iron666, 13.05.2022 - 16:42

      Zato sto ti nije zgodno? Not good enough, to je kao da kažem da ubijam i jedem ljude jer inače se moram odreci cigareta kako bi imao dovoljno za hranu. Kažeš da su ljudi jednako vrijedni ko i zivotinje, ALI ti jedeš te zivotinje svaku dan. Meso nije vise tako jeftino kao prije tako da ti je to apsolutna izlika i ništa drugo. Prava si moralna vertikala.

    • MD2

      @SonOfZeus, 13.05.2022 - 21:08

      Kako jebeno ne kužite što je čovjek napisao? Nije izjavio ništa pogrešno, a nekoliko vas se bez razloga okomilo na njega.

    • SonOfZeus

      @MD2, 14.05.2022 - 00:05

      Nema se tu kaj kužit, nije rekao ništa duboko osim dječačku naivnu izjavu “svi životi su jednako vrijedni” dok ždere mesine svaki dan.

    • marko1106

      @Iron666, 13.05.2022 - 16:59

      Pola ih ni ne konta šta hoces reci. Problem ljudi je što se nađu uvrijeđeni na ovako nešto jer se nađu prozvani. Ti si to objasnio opcenito situaciju ljudske vrste i kako smo svi u biti licemjeri. Razlika je što si ti svjestan toga. Sad ce se opet netko naći uvrijeđen da sam i ja neka moralna vertikala, nisam ali pokušavam svojim postojanjem ne usrat nešto ako ne moram. Ali kad ogladnim pojest cu i meso i biljke.

    • Iron666

      @marko1106, 13.05.2022 - 17:37

      Ah, bilo je za očekivati da ću takvim izjava triggerati jako puno ljudi. Sve je tako kako je, i ništa ja slagao nisam, nažalost xd Puno većih i bitnijih problema mi kao ljudi imamo na globalnoj razini, ali ponavljam, kao da je to bitno, kao da je išto bitno van osobnog interesa 😀

    • djosic85

      @SonOfZeus, 13.05.2022 - 14:43

      Ne samo kokoš nego i tratinčica izgleda

    • Demon90

      @Iron666, 13.05.2022 - 14:07

      Vjeruj nemoguće se raspravljati s “proliferima” njima je kao bitno da se dijete rodi a poslije nikoga nije briga. Neki ne kontaju da u slucaju USA to znaci radanje djece od silovatelja čak ako je u pitanju i rodbina, zdravlje majke, djeteta i sl. Malodobna osoba je ocito sposobna roditi i brinuti se za dijete al ako ta ista malodobna osoba proba posvojiti onda eto nekim čudom više nije sposobna.

    • Smoolex

      @Demon90, 13.05.2022 - 14:14

      Evo, ja sam školovan prolifer i mogu ti reci da vece greške izgovaraju lijeve struje. Prvo svi govore da je zdravstvena skrb temeljno ljudsko pravo što je pogreška, jer temelj pretpostavlja da iz nicega ne proizlazi, azdravstveni sustav jedino moze postojati ako je tu čovjek. Jedino mjesto kada nema covjeka je kada nema prava na zivot. Dakle, to je temeljno pravo. Idemo dalje, pravo na slobodu izbora, ok. Pa mislim da je svima jasno kako nastaju djeca.
      Nitko nikad nije ni sporio u kojim situacijama je potreban abortus, dok neke udruge nisu pocele sa propagandom – girls just wanna have fun – e to se kosi sa ičim razumskim i moralnim, koliko god vi dubili na glavi da dokazete drugacije.

    • Smoolex

      @Smoolex, 13.05.2022 - 14:17

      Zeznio sam se sto se uopce upustamo u ove rasprave na gaming portalu, dalje necu nikako replicirat.

    • Demon90

      @Smoolex, 13.05.2022 - 16:13

      Evo skolovni profileru koji je prvi znak civilizacije? Drugo naravno da neka regulacija treba postojati al kao sto rekoh trenutna situacija u USA ide prema nema situacije rodi i to je to.

    • djosic85

      @Demon90, 13.05.2022 - 19:55

      Nisi u pravu za USA. U nekim saveznim državama da, ali u nekim ne, podijeljeno je.

    • Moonlight22

      @djosic85, 13.05.2022 - 20:00

      Kao i apsolutno sve u njihovom društvu.

    • Demon90

      @djosic85, 13.05.2022 - 21:01

      Pa repunlikanci rade na tome da bude u cijeloj USA, nikada nisam napisao da je tako svugdje trenutno.

    • djosic85

      @Demon90, 13.05.2022 - 21:33

      Ima saveznih država u kojima republikanci nikad neće osvojit vlast. Oni se zalažu za to i to je njihovo pravo, ko i demokrati što imaju svoju agendu

    • Demon90

      @djosic85, 13.05.2022 - 21:47

      Vidis problem je “supreme court” ako oni odluce da abortusa nema onda su i ostale demokratske drzave u problemu. Ako znas sami izborni sustav za presjdenistvo im je uzasno glup i polako jos otežavaju samo glasanje. Ono kad u jednoj drzavi 3/4 afroamerikanaca ima manju vrijednost nego 1/4 bjelaca.

    • djosic85

      @Demon90, 13.05.2022 - 22:17

      Supreme court odlučuje samo u pojedinačnim slučajevima, koji nisu toliko česti. A pitanja kao što su pobačaj, legalizacija marihuane itd su ostavljene državama da ih uređuju same. Glasanje se ne otežava nego upravo suprotno, što se vidjelo na zadnjim izborima. Što se tiče crnaca i izbornog sustava to je već drugo pitanje. Ne znam kako misliš da glas crnaca manje vrijedi ili što? Svaka savezna država daje određen broj predstavnika, a problem crnaca je što su koncentrirani u svega par država gdje su ogromni gradovi tipa new york ili los angeles, a SAD ima 51 državu i u većini tih država ećina su bijelci bez obzira na broj stanovnika tih država

    • Demon90

      @djosic85, 13.05.2022 - 22:31

      Tako sto kroje izborne okruge kako im pase. Sto se tice supreme courta inace se bave pojedinim slucajevima a u ovome zapravo odlucuju o pobacaju u cijelosti. Vjerujem da si cuo za Roe v. Wade. Al nebitno nije u redu da se mi sad raspravljamo o istome na gaming portalu.

    • djosic85

      @Demon90, 14.05.2022 - 00:30

      Svaka država je jedan izborni okrug oduvijek, nitko ih ne kroji. Al ajd nećemo dalje…

    • LetMeBeFrank

      @Demon90, 14.05.2022 - 01:07

      Roe v. Wade i odluka vrhovnog suda o tome znaci samo da ce to pitanje bit “given back to the States”, a ne da ce bit zabranjeno jer se ne radi o tome. Trenutno je “pravo” na abortus dio te odluke iz 1973. koja je to dekriminalizirala, ali ako se ista odluka ponisti to jest overturna onda svaka savezna drzava odlucuje za sebe. To znaci da ce tipa u Floridi ili Texasu bit ilegalno, ali u Californiji i New Yorku nece. Ne razumijem kako je to problem za demokratske drzave. Mislim da oni imaju puno vecih problema za rjesavat od tog. Nije slucajnost da svi bjeze iz demokratske prijestolnice, Californije i odlaze u republikanske savezne drzave.

    • Fumer

      @Iron666, 16.05.2022 - 22:48

      nisi, pojeo si 3 kokošje menstruacije. jaja iz trgovina su neoplođena.

  • vragec25cro

    13.05.2022 - 11:15

    S jedne strane je u pravu,oni kao kompanija vezana uz gejming ne bi trebali mjesati u takve teme i na zaposlenicima je da se odluce sta ce podrzavati normalno bez prepirki,a s druge amstrane sad su mi neke stvari jasnije kad cujem da priprema rodendan i tortu mackama.Previse je podijela na svijetu,ali najbitnije sta se tice i nas u gejmingu.Tko sta gdje i kako igra skoro svaki dan prepirke ovdije na portalu bez uvazavanja i argumenata 🙂

    • trotoar222

      @vragec25cro, 13.05.2022 - 11:48

      Nema neutralnosti, ovdje se doslovno raspravlja o legalizaciji ubojstva.

    • Iron666

      @trotoar222, 13.05.2022 - 12:17

      Da imaš 30 sekundi, spasiti iz goruće prostorije 30 embrija u epruvetama, ili jednu bebu od 9 mjeseci koja leži i plače na podu, koga bi spasio? Kada jedeš jaja na oko, jedeš li piletinu i pile ili jaje? Kada znaš da će ti nerođeno dijete umrijeti i ili biti rođeno sa užasnim defektima, ubijaš li ti zaista nekoga tko još nema ni mozak, ni razum, ni svijest? Mješate vjeru sa zdravim razumom, logikom i znanošću jer se osjećate bitnijima nego što jeste. Zrno si pjeska, i htio ti to sebi priznati ili ne, jednako si nebitan kao i ja. Nije te bilo prije, neće te biti ni poslije i ništa se zbog toga neće promjeniti (čast izuzecima koji cijeli svoj život provedu fokusirajući se za doprinost budućim generacijama)

    • Iron666

      @Iron666, 13.05.2022 - 12:23

      PS. Htijeli vi to sebi priznati ili ne, ali vaš život kao i moj, jednako vrijedi kao i život bilo koje životinje (i ne, nisam vegan/terijanac). To što imaš intelekt i mozak naprijedniji od njega, ne znači da vrijediš išta više. Kad toga bude svjesna većina, živjet ćemo u ljepšem svijetu. Uostalome, ljudi od pamtivijeka pokazuju da su sposobni za predivne i zastrašujuće genijalne stvari, ali isto tako su sposobni za najgnusnije, najodvratnije i najizopačenije.

    • SilverTurd

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:28

      “vaš život kao i moj, jednako vrijedi kao i život bilo koje životinje (i ne, nisam vegan/terijanac)” — zasto nisi ako to zaista mislis?

    • Iron666

      @SilverTurd, 13.05.2022 - 13:54

      Zato što nisam financijski sposoban davati za hranu 5000kn mjesečno kako bi nadomirio potrebu za moje tijelo i moje tjelesne karakteristike. Ako te zanima, to je 192cm, 85kg, cca 3500cal dnevno (minimum) kako bi održavao ovo tijelo koje održavam u formi koja mi odgovora. Ako mislis da nije skupo i da ti meso nije nametnuno na svakome ćošku, a za “vegansko” jelo od 150 kalorija ćeš pljuniti 100kn, probaj pa mi javi kako ide.

    • SilverTurd

      @Iron666, 13.05.2022 - 14:34

      Zabluda je da je skuplje. Dapace, jeftinije je, osim u restoranu a to je iskljucivo zbog male potraznja i trzisnih zakona. Imas sve veci broj i body buildera i fightera i opcenieo atleta koji se hrane veganski. Ja osobno imam i vise cm i vise kg (ali nisam atleta) od tebe i vegetarijanac sam 17 godina, od toga 7 vegan.
      Nisam te napao, nego me zanimalo kak onda mozes jesti zivotinje ako svaki zivot smatras jednako vrijednim. Meni je to bio glavni trigger za promjenu.
      Da budem i ontopic, svakako sam za pravo izbora, nikom se ne namece da mora pobaciti svoj plod, samo se prave da im je stalo do tudjih zivota i sudbina, a samo svoj gledaju.

    • Iron666

      @SilverTurd, 13.05.2022 - 14:38

      Hajde javi mi se u inboks, rado bi cuo sto i kako jedes i cijene istoga (nisam sarkastičan, stvarno sam zainteresiran). Zadnji put do prije par godina nije mi baš djelovalo jeftinije, a još bolje ako se varam

    • Iron666

      @SilverTurd, 13.05.2022 - 14:01

      I isto tako, zato što sam u potpunosti svjestan prirodnog piramidalnog prehrabrenog lanca. Kao što bi i tebe pojeo lav, bez pogovora, tako i ti bi pojeo kravu. Da nemamo mozga, takav kakav je, ubila bi te biljka, jer nebi bio dovoljno inteligentan da shvatiš da je otrovna… Uglavnom. Kraj rasprave 😀

    • SonOfZeus

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:50

      Znaci jedeš i ljude i rado bi ubio i brcnuo kojeg čovjeka? Kakva ti intelektualne komentare tipkaš majko moja.

    • trotoar222

      @Iron666, 13.05.2022 - 13:26

      To je i Hitler rekao za invalide, one s retardacijskim poremećajima i ljudima bez funkcionalnog mozka, tzv. biljkama.

      Objasni mi kako likvidirano dijete od 6 mjeseci koje da se izvadi iz utrobe prije vremena nije živo biće, već jaje?

    • movie

      @trotoar222, 13.05.2022 - 22:24

      Znači ti i tebi slični spremni ste riskirati život majke zbog fetusa koji nema šanse preživjeti, ali nek se rodi. Ima pravo na to. Majka nema pravo na život i nije problem staviti njenu glavu na panj da bi se zadovoljila konzervativna forma. Što da ovoj ženi fetus umre i ona dobije sepsu? Sam ministar kaže da tumur raste nevjerojatnom brzinom i da dijete nema šanse preživjeti. Je li vrijedno u tom slučaju staviti život ove žene na kocku ili sve okončati na vrijeme bez težih posljedica po majku?

    • RickBarry

      @movie, 14.05.2022 - 12:31

      Ma pusti ih, neka se rodi sa tumorom veličine 7cm (a veličina glave je 10cm) i 10 min nakon toga umre u bolovima pritom ugrožavajući život majke jer eto, najbitnije je da se rodiš a kasnije ko te jebe. Siguran sam da niko od ovih idiota kasnije nebi ni kune dao za održavanje djeteta sa tolikim tumorom na životu, ako bi uopće došlo do prilike za to. Wow big deal jedan plod se neće roditi, a koliko ih se rađa svaki dan bez ikakvih uvjeta za život ali eto, moraju kao biti sretni šta su se rodili. Koja luzerska posrana retorika i smeće od tog boga u kojeg vjeruju….

    • vragec25cro

      @trotoar222, 13.05.2022 - 12:38

      Kako ubojstvo?Kad znas da ce dijete biti bolesno i deformirano bolje prekinuti patnju i sebi i fetusu jednog dana djetetu,žrtve silovanja i slicnih degutantnih radnji bi trebale cuvati i vokjeti taj fetus j3dnog dana djete da ih podsjeca na gnjusan zločin?Ženino tijelo,zenin odabir.Sve ostalo se nema o cemu raspravljati jer se zna do kojega mjeseca trudnoce je fetus i kad prelazi iz fetusa u dijete.Ostalo su zatucani ljudi zbog kojih bi jos uvijek zivjeli u spiljama jer se protive napretku,pa ne zivimo u feudalizmu.

    • trotoar222

      @vragec25cro, 13.05.2022 - 13:15

      Kao što rekoh, do 10 tjedna u iznimne iznimke, ono što se danas u medijima i u ovim prosvjedima tražilo je isključiva odluka žena da u bilo kojem trenutku počine feticid neovisno o bilo kojim nepovoljnim situacijama. Ima se o čemu raspravljati, vrijeme jugoslavnskog jednoumlja je gotovo, to te roditelji nisu naučili, a vidim da nećeš dobiti ban jer si nazvao svakog konzervativca koji se zalaže na pravo na život, zatucanim špiljskim čovjekom. Klasični totalitarist.

    • vragec25cro

      @trotoar222, 13.05.2022 - 16:35

      Liberalist,a ne totalirist jer nemam protiv nikoga nista nebitno kaj je,ali sam razmisljanja zenino tijelo zenin izbor,a ne izbor tamo nekog stotog.

    • Moonlight22

      @vragec25cro, 13.05.2022 - 14:36

      Slažem se. Glavni problem danas što ljudi ne znaju gledati 21. stoljeće kao 21. stoljeće i 3. stoljeće po. Kr. kao 3. stoljeće po. Kr.

      Ljudi tretiraju bibliju kao da je ona apsolutni, nepromijenjivi zakon. Nema relativnosti, sve mora biti tako i nikako drukčije.

      Pobačaj je jedna od tih tema gdje mora postojati relativnost. Slučajevi koji se uz to vežu su jednostavno preraznoliki da bi se kreiralo pravilo koje bi sve pokrilo. Tako da stvari poput “abortus je ubojstvo i točka!!” ne prolaze potpuno.

      A uostalom, zabrani li se abortus, on će se opet događati, samo će ovaj put biti ili ilegalan (opasniji, nereguliran) ili će se morati obavljati u drugoj državi.

  • SanKa

    13.05.2022 - 11:17

    here we go

    • Pararera

      @SanKa, 13.05.2022 - 12:45

      Vadi kokice dok Zoki nije locko komentare

    • Pararera

      @Pararera, 14.05.2022 - 00:17

      Ali Zoki nije lajkao (:(

    • moordrak

      @SanKa, 13.05.2022 - 14:42

      Evo jedan ban za sada… atmosfera se zagrijava…

  • LetMeBeFrank

    13.05.2022 - 11:32

    Ovo je W za Ryana.

  • trotoar222

    13.05.2022 - 11:47

    Abortus je ubojstvo, iznimno u iznimnim slučajevima gdje ugrožava život majke.

    • StargateFan

      @trotoar222, 13.05.2022 - 12:00

      Incest, silovanje, bolest – da. Ja sam za prekid života fetusa. Kontracepcija – ne. Ostalo? Ne znam 😅

    • trotoar222

      @StargateFan, 13.05.2022 - 12:59

      Samo unutar prvih 10 tjedana, sve ostalo je ubojstvo.

    • StargateFan

      @trotoar222, 13.05.2022 - 13:27

      Nisam stručan kada postaje ubojstvo ali kod tih tri stvari ja bi i više od 10 tjedana donio odluku o prekidaju trudnoće ako je to baš potrebno. Međutim, smiješno je sa druge strane da zemlje koje nemaju smrtnu kaznu za zatvorenike dopuštaju pobačaje razvijenih fetusa. Jel da?

    • _Someone_

      @trotoar222, 13.05.2022 - 15:05

      De se odluci, je li nesto ubojstvo ili nije. Ne mozes u tri komentara biti doslijedan.

    • trotoar222

      @_Someone_, 13.05.2022 - 15:18

      Ubojstvo je kako god, no ispod 10 tjedana s opasnošću za život ili incestom je opravdano ubojstvo.

  • Dick Johnson

    13.05.2022 - 11:50

    [Komentar uklonjen od strane moderatora zbog degutantnosti]

    • StargateFan

      @Dick Johnson, 13.05.2022 - 11:59

      😂🤣😂🤣😂🤣

    • Zoran Žalac

      @Dick Johnson, 13.05.2022 - 12:00

      Ban. Jedno je imati stav o abortusu, drugo je sprdati se s pravama žena ili ubojstvom djece. Ako je i bila šala, krajnje je neugodna i nepotrebna s obzirom na temu.

    • trotoar222

      @Dick Johnson, 13.05.2022 - 13:12

      Ja sam dosta politička osoba, tek sam napravio account, mislio malo sprdati sušu igara, izgleda da dobijam rekordan ban jer sam pobornik zaštite nevine djece.

  • alan40rt

    13.05.2022 - 12:13

    Pa zar i tu moram čitati o aktualnim temama u svijetu/nas? Između ostalog, ovaj balvan s slike izgleda točno onak kak si i ljudi pomisle na prvu čim vide sliku. Volim i ja životinje, da se razmemo, al neke granice ipak moraju postojati. Možda se i kupa s macama u kupki od aloe vere…

    • ukek

      @alan40rt, 13.05.2022 - 12:36

      Znaci slika se ubila za clanke vezane za Sony u zadnjih par godina, a i za ovog imbecila 😂 Awkward faca + ocajne vijesti iz Sony ili konstatno malomni istupi ovog mongloida … koji combo brate. Pony army 💪

    • alan40rt

      @ukek, 13.05.2022 - 15:46

      Ma on je sam sebi najbolji i najgori vic. 😂

  • Maki6

    13.05.2022 - 13:23

    Jel ova slika Jima Yarana u UE5?

  • djosic85

    13.05.2022 - 13:23

    Kako im ga je Jim uvaljao, onako iskusno, skoro pa profesorski, u skladu sa svojom dobi. Mislim da bi Jim trebao pisat priču za Tlou 3, da napravimo zaokret 😁

  • Kuso

    13.05.2022 - 14:27

    Dođem se na igre maknut od svih tih pizdarija, dodem na apex, tamo blm i tome slicno, ugasim apex.

  • RickBarry

    13.05.2022 - 14:39

    Zaostalim retardima je bitno samo da se rodiš, kasnije možeš umrijet od gladi i boli ih kurac. Tako i crkva funkcionira. Zanimljivo, običan medicinski zahvat nazivaju ubojstvom a knjiga koju slijepo štuju zasnovana na ubojstvu,incestu,mržnji.

  • SanKa

    13.05.2022 - 14:42

    jedini komentar koji cu dati je da mi je nevjerojatno da se muški nalaze prozvanima komentirati o pravima žena. vidi se da smo duboko patrijahalna nacija.

    • _Someone_

      @SanKa, 13.05.2022 - 15:03

      Ne samo da se osjecaju prozvanima, nego su jos i najglasniji. Licemjerstvo prve klase. Da mi kojim slucajem mozemo zatrudnjeti garantiram da bi se pobacaj mogao obaviti na svakom cosku

    • SonOfZeus

      @SanKa, 13.05.2022 - 15:30

      O tebe nisam očekivao izraz patrijarhalna nacija, ali… jel taj fetus napravljen jedino od žene? Zašto muškarci ne bi smjeli DISKUTIRATI o tome kada već nemamo pravo glasa!? Da se razumijemo, nisam protiv pobačaja – osim poslije 10 tjedna kada je razlog debilan (predomislila sam se).

    • LetMeBeFrank

      @SonOfZeus, 13.05.2022 - 16:01

      Jednostavno se identificiraj kao zena i napisi sto zelis. Ako te netko prozove, reci mu da je transfob i to je to. Slicno kao onaj reper sto je potukao rekord u zenskom deadliftu.

    • _Someone_

      @SonOfZeus, 13.05.2022 - 16:29

      Apropo ovo dijela – “osim poslije 10 tjedna kada je razlog debilan (predomislila sam se).” Mislim da je o tome potpuno irelevantno raspravljati, to nitko niti ne dovodi u pitanje niti trazi. Nakon 10. tjedna postoje tocno definirani uvjeti kada je moguce izvrsiti pobacaj i to nitko niti ne propituje.

    • SonOfZeus

      @_Someone_, 13.05.2022 - 16:43

      Ovisi o kojoj državi se radi. U Americi se u određenim stateovima može znatno kasnije i to bez valjanog razloga (doslovno postoje ženske koje objavljuju abortus date na socijalnim mrežama i vesele im se kao da je proslava rođendana”).

    • Cro_Maher

      @SanKa, 13.05.2022 - 20:01

      Odakle ti pravo da nekoga nazivaš muškarcem ? Ja sam rodno fluidan i kada je riječ o abrotusu osjećam se kao žena.

    • LucyQ

      @Cro_Maher, 13.05.2022 - 23:39

      Onda kad zatrudniš, rodi si, a do tad gledaj svoja posla i okani se tuđih života.

    • Shaman

      @LucyQ, 14.05.2022 - 11:34

      Zar nije privilegija biti zena i odigrati svoju ulogu u produzenju vrste? Zapad je malo iskrivio vrijednosti zivota. Po meni zakonom treba zabraniti javno poticanje na abortus koji jeste ubojstvo, ali ne i sam cin i pravo na izbor majke. Tu je ipak njena zadnja.

    • LucyQ

      @Shaman, 14.05.2022 - 14:07

      Ovo nije sapunica, mi nemamo ulogu, već pravo izbora.

    • Cro_Maher

      @LucyQ, 14.05.2022 - 15:36

      znači žene koje ne mogu zatrudniti nisu žene i nemaju pravo pričati o pobačaju ?

    • LucyQ

      @Cro_Maher, 14.05.2022 - 19:26

      Sad si ga prosro, al nek ti bude. I po čemu su one drugačije od nekog drugog? Ako ne može, a želi, postoji riješenje. Isto tako, ako netko ne želi, ima pravo izbora. Šta se svi volite petljati u tuđe živote. Na tebe i tvoj život jako će utjecati to što tamo neka žena ne želi dijete iz ne bitno kojih razloga.

  • sallaD

    14.05.2022 - 15:45

    Ova čitava stvar u vezi RvW je ništa već obična lutkarska predstava za javnost sa glavnim ciljem da se odvede pažnja od puno bitnijih stvari a pogotovo što dolazi ovu jesen, a istotako da se ponovno spotaknu neredi pogotovo u Americi kao što se dešavalo odmah poslije smrti GF. Ništa se ne događa slučajno, sve vam to ide lijepo po planu kao zadnje dvije i pol godine. Tko je shvatio, shvatio je. Tko nije, a pa ne znam šta reći. Vrijeme nevolja dolazi.

  • Lazy

    14.05.2022 - 18:07

    Abort everyone, od sad na dalje, nitko nema pravo donositi djecu na ovu prčiju od planete, ponavljam zabraniti porođaj, abortirati sve sto je zaceto, a poslije press red button for extinction, nije ova bagra od ljudi zasluzila da zivi na ovoj planeti…previse pametnih moralnih vertikala, isto kao u vrijeme inkvizicije.Osobno bi dao nalog da svi koji nemaju dovoljno novca za uzdrzavanje djece odmah rade abortus, bez pardona, po redu…a sad drvlje i kamenje, unaprijed kazem necu odgovarati na komentare, samo iznosim osobno misljenje, a znate sto kazu za misljenja, da su kao guzica, svak je ima.

    • Moonlight22

      @Lazy, 14.05.2022 - 22:26

      “osobno bi dao nalog da svi koji nemaju dovoljno novca za uzdržavanje djece odmah rade abortus”

      Po meni je to drugi ekstrem, po meni ne valja baš prisiljavati ljude na takvo što.

  • Fumer

    16.05.2022 - 22:52

    ja ću samo iskomentirati da u potpunosti podržavam pravo žene (i muškarca) da radi sa svojim tijelom što hoće.

    s druge strane, ako žena ima pravo na takvu odluku (ne pita se oca), zašto muškarci nemaju pravo na to da odluče žele li uzdržavati dijete ili ne?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?