HCL.HR

Sljedeća igra Naughty Doga imat će još ozbiljniju priču, idu na pristup iz svijeta TV serija

Igor Belan 28.12.2022.   •   52 komentara


Možda je to novi The Last of Us, a možda nešto sasvim treće, ali Naughty Dog je svjestan svojih snaga u pripovijedanju pa za sljedeću igru obećavaju još ozbiljniji pristup.

Naughty Dog je s igrama poput The Last of Us postavio letvicu scenarija i pripovijedanja poprilično visoko, no čini se da je planiraju podići još više s novim pristupom pisanju priča koji više nalikuje onom viđenom u produkciji TV serija.

Otkrio je to šef Naughty Doga Neil Druckmanm u nedavnom razgovoru za The New Yorker izjavivši da će njihova sljedeća igra biti strukturirana više nalik TV seriji nego bilo koja prijašnja igra iz njihovih redova.

Nadovezavši se na to, rekao je da su formirali cijeli “writers room”, baš poput kakve TV serije. To ukratko znači da će još više ljudi kolaborirati u kreativnom procesu razvoja priče i svježih ideja za najnoviju im igru. Neki su krivo protumačili njegove riječi da znače kako će sljedeća The Last of Us igra biti epizodna, baš poput kakve TV serije ili možda onih Telltaleovih igara. No po svemu sudeći to neće biti slučaj.

Dapače, nije rečeno ni da Neil pri svemu ovome uopće govori o novoj The Last of Us igri, samo o njihovim “novim projektima” koje nam se veseli pokazati čim uzmognu.

Komentari (52)

  • Deus

    28.12.2022 - 19:16

    Znači bit če hrpa pedera,lezbi i ostalih sranja koje moramo trpiti po serijama i filmovima a od nedavno i igricama..great!

    • Igor Belan

      @Deus, 28.12.2022 - 21:00

      Izbrisan je cijeli thread odgovora na ovaj Deusov komentar, a Deus je naravno banan sada.

    • [email protected]

      @Igor Belan, 02.01.2023 - 06:54

      Igre, prvo sam pročitao Deusov komentar i digla mi se kosa na glavi…nakon njegovog sam pročitao tvoj i srce mi se iz grla vratilo na mjesto. Inače, 100% sa hetero. 👍

    • SanKa

      @Igor Belan, 02.01.2023 - 13:26

      taman isao napisati: kako dobiti ban u 5 sekundi hahahha

    • SonOfZeus

      @Deus, 28.12.2022 - 23:51

      Ja bi to malo ljepše sročio, ali djelomično se slazem da je woke neizbježan. Nazalost s vremenom sam otupio na woke jer je toliko uguran u sve do te mjere da je uništio jedne od mojih najdražih serijala (Wheel of time, LOTR, Witcher) da iskreno ne trepnem dok ne doslovno bude rečenica “white cis man bad”. Naughty dog mi je bio najdraži studio, no sada mi nije ni u top 10, ta mjesta sam propustio Santa domenici, Larianu, Sucker punchu.. Ne očekujem apsoltuno ništa od Neil-a jer je taj lik u rangu Anite Sarkeesian, a to puno vise govori o njemu nego bilo koja naza rekla-kazala ili subjektivno mišljenje.

    • mocii

      @SonOfZeus, 29.12.2022 - 00:47

      Santa domenica ha, a oke je trgovina, al monica je bolja ipak 😅

    • SonOfZeus

      @mocii, 29.12.2022 - 13:37

      Gle, ne dobivam 10% popusta od Sante bez da ih ne ubacim slučajno tu i tamo. 😜😹

    • PppPP

      @Deus, 29.12.2022 - 03:58

      jel moguće koliko ste naporni s ovakvim komentarima

    • djosic85

      @PppPP, 29.12.2022 - 07:38

      Trebao si vidjet raspravu obrisanu od jučer. Za prste polizat…

    • DjokaBA

      @PppPP, 29.12.2022 - 10:02

      Pa znas kako, koliko su oni naporni sa guranjem woke politike.. toliko su ljudi uporni da prkose tome.

    • PppPP

      @DjokaBA, 30.12.2022 - 17:08

      Rekao bih čak da su ovi i više naporni. Ne treba mi ni jedno ni drugo

    • nebitan.sam

      @Deus, 30.12.2022 - 11:29

      Samo nam još fali peder kao glavni lik u cod-u…

  • Lazy

    28.12.2022 - 19:49

    Uh jedva cekam, do sad gospoda iz noughty dog-a nisu pogrijesila, ajmo pozurite to malo.

  • Cheesemassacre

    28.12.2022 - 20:14

    TLOU 2 baš i nije imao ozbiljnu priču. Priča je bila napisana da mogu ubaciti čim više woke propagandi. Jako loš golf simulator hehe.

  • superdeda2000

    28.12.2022 - 20:51

    Svi vi nasilnici koji na silu sada pokušavate biti veliki hejteri woka jednako ste naporni kao i ovi nasilnici što guraju woke. Gledajte svoja posla, okrenite se stvarima koje su vama bitne u životu, igrajte što želite i ne forsirajte svoja razmišljanja drugima

    • Igor Belan

      @superdeda2000, 28.12.2022 - 21:14

      A lijepo rečeno deda. Morat ćemo počet i češće banati ekipu koja se upušta u takvo komentiranje… uništavaju se rasprave.

    • PppPP

      @superdeda2000, 29.12.2022 - 04:01

      al znači ono nigdje nije ni spomenuto išta u tom smislu, ne razumijem koji im je vrag s tim

    • Lazy

      @superdeda2000, 29.12.2022 - 08:34

      👏👏👏👏

    • PicardMT

      @superdeda2000, 29.12.2022 - 12:34

      E kad bi bar gledali svoja posla i mogli kontrolirati te ispade primitivnog bijesa, mržnje i nemoći. No to je očito tražiti previše od takvih, praktički zatruju svaku temu svojim ideološkim baljezganjima i suludim teorijama anti-muško, anti-hetero, anti-bjelačkih zavjera. Mržnja i jest jedino kaj imaju u svom jadnom i nebitnom kvazi- životu. Nadam se da Igor misli ozbiljno i podiže ljestvicu kulture dijaloga i poštovanja različitosti te kažnjavanje diskriminacije i govora mržnje na portalu.

    • Igor Belan

      @PicardMT, 29.12.2022 - 13:35

      Ovo je također provokativan komentar, nabijen mržnjom i negativnošću. Za ovakve stvari također ide ban ubuduće, čim ih uočimo.

    • PicardMT

      @Igor Belan, 29.12.2022 - 14:05

      Ovakav komentar s moje strane dakako da i ne postoji kada prethodno sankcionirate klasičan udžbenički primjer protuzakonitog i pravno kažnjivog govora mržnje i diskriminacije koju vidimo u prvom postu ove teme. Nisam bio jučer ovdje kada je incident eruptirao, no da jesam to bi već tada privatno vama prijavio bez oštrog javnog komentara koji sam ovaj put uputio, pri čemu se portalu na svojoj trećoj rečenici prethodnog posta i ispričavam. Naprosto apeliram da osim monetarno, napokon u 2023. i mentalno uđemo u europski sustav vrijednosti i mentaliteta u kojemu nema mjesta tim užasima i gadostima diskriminacije i mržnje, opsesivne ridikulizacije i progona nevinih skupina ljudi na ovom gaming portalu. To nije nešto što uopće postoji na najvećim svjetskim gaming portalima koje pratimo, zar je zaista previše tražiti da nestane i s HCL-a?

    • voodooguyy

      @PicardMT, 30.12.2022 - 10:04

      Život je prekratak za ovakve komentare Sokrate

    • Monster Tamer

      @voodooguyy, 30.12.2022 - 10:56

      Čovjek izvlači riječi koje prvi put čujem te neznam što uopće znače.

    • Combat 28

      @voodooguyy, 30.12.2022 - 23:14

      Your brain on filozofski fakultet u zagrebu.

    • mg

      @Igor Belan, 29.12.2022 - 15:03

      Što očekuješ?Kad si stavijo taj vražiji osmeh sa Ellievog lica

    • djosic85

      @PicardMT, 29.12.2022 - 13:45

      Opet potpaljuješ vatru Greta…

    • PrydaCro

      @djosic85, 29.12.2022 - 14:38

      Ma jok ne bi ona to radi co2.

    • Combat 28

      @djosic85, 30.12.2022 - 20:20

      Pusti covjeka neka objasni igoru kako da vodi portal.

  • Dick Johnson

    28.12.2022 - 21:14

    Ne kuzim čemu to da igre moraju bit filmske. Ja se slažem sa Johnom Carmackom po pitanju priče u igrama kolko je bitna. Mislim oču igrat a ne gledat. Jel ikom Čovječe ne ljuti se bi bil bila bolja igra da ima 50 str priče i lorea. Daj mi loading screen, zadatak i ajmo, ak več ima priča obavezno mi daj il da je skipabilno il kroz gameplay nek bude.

    • Igor Belan

      @Dick Johnson, 28.12.2022 - 21:23

      Pa dobro, postoje igre kao Čovječe ne ljuti se i postoje igre kao Return of the Obra Dinn… i Monkey Island… i Uncharted… sve različiti žanrovi… sve različita potreba za različitim razinama nekakve priče. Ali da, istina je, jedna “snaga” igara kao nekakvog multimedijalnog iskustva je da ne trebaju priču uopće, pa tako ni dobru ni lošu ni filmsku ni serijsku.

    • Dick Johnson

      @Igor Belan, 28.12.2022 - 22:23

      Imaš pravo, naravno u određenim žanrovima priča drži sve na okupu. Očito volim drugačiji stil igraga, prešo sam valjda sve Tomb Raidere, Pokemone i Assassins Creedove, a da doslovno nemam blage o čem se radi jer sam preskočio svaku cutsscenu, a i dalje su mi dobre igre. GTA si ih pogledam npr jer budu šaljive al da se sječam o čemu je nemam blage.

    • Zoran Žalac

      @Dick Johnson, 28.12.2022 - 21:25

      Mislim da se ovo nije odnosilo baš na “cinematičnost” u tom smislu, nego više na strukturu priče, da svako poglavlje ima svoj neki tijek, od uvertire do epiloga. Meni je to baš u TLOU 2 smetalo, što na sredini igre priča staje, onda se kronološki vraćaš par dana nazad i treba proći još jedno 7-8 sati da priča nastavi na cliffhangeru gdje je stala. Format serije s naizmjeničnom izmjenom likova *možda* bi riješio taj problem. I vjerojatno stvorio novi problem negdje, ali tako to ide.

    • Strahinja Radonjic

      @Zoran Žalac, 28.12.2022 - 23:15

      “Na sredini igre priča staje, onda se kronološki vraćaš par dana nazad i treba proći još jedno 7-8 sati da priča nastavi na cliffhangeru gdje je stala”, ovo! Ovo me je u TLOU 2 ubilo… Prešao jednom, probao i drugi put i na pola stao, ne mogu. Redosled dešavanja u TLOU 2 je nenormalno loš. S’ druge strane gledano, priča je nekako morala biti ispričana. Dal’ se svaki flashback previše odužio ili ne, to već nije na meni da kažem. Mogu samo reći da je bilo naporno.

    • PppPP

      @Dick Johnson, 29.12.2022 - 04:03

      igre moraju bit filmske onome koji voli filmske igre. tko ne voli ne mora ih ni igrat. bar danas ima brdo izbora po pitanju igara bilo kojeg žanra

    • Dick Johnson

      @PppPP, 29.12.2022 - 08:53

      Naravno nije da me neko sili. Navel sam Tomb Raider ko primjer, skippam sve cutscene koje mogu. Prvi ne sjecma se jel imal kaj osim intro filma, dobis mapu, zadatak i igraj, a sad u novima svako malo neko prica neki kurac, a tombovi za rjesavat su opcionalni. Ak igra nije pnc avantura il RPG treba imat pricu, za ostale zanrove zabranit 😀

    • djosic85

      @Dick Johnson, 29.12.2022 - 13:43

      Pa dobro kako znaš o čemu se radi ako ne gledaš cutscene. Ne znaš šta se dogodilo, tko je koga ubio ili ne znam šta… Aj razumijem da neki pretjeruju kao onaj Kojima, ali cutscene su glavni izvor informacija o priči, zadacima itd.

    • Dick Johnson

      @djosic85, 29.12.2022 - 14:21

      Neznam, a nit me ne zanima. Trebam skupit 6 Pokemna što bolji tim da lakše nabijam protivnike. Doom znam da morma doc do kraja nivoa i počistit sve po putu. Forza skupit aute i počistit mapu. Itd.

    • djosic85

      @Dick Johnson, 29.12.2022 - 16:56

      A dobro sad si nabrojao igre u kojima stvarno nema neke mudrolije. Evo baš igram Doom eternal, tu ni nema nekih cutscena, a ni priča nije sveto pismo, samo udri. Ali Tomb raider i AC ipak imaju priču i cutscene imaju svoju svrhu.

    • Dick Johnson

      @djosic85, 29.12.2022 - 17:46

      Pa valjda i igram vecinom takve igre di je nebitna prica pa me smeta kad ubacuju. Ja volim dobit mapu, zadatak i igraj… 😀

    • PppPP

      @Dick Johnson, 30.12.2022 - 17:20

      Al kužiš da nije isto kad imaš zadatak ubit nekoga samo da ga ubiješ i kad ti priča kaže da ti je on ubio sina ili nešto takvo. Priča daje motivaciju i smisao

    • Dick Johnson

      @PppPP, 30.12.2022 - 18:30

      Ma razumijem te, očito nekim ljudima je tak. Ja očito drugačije doživljavam igre. Znam da moram bombu plantat na A ili B, a tka mi ej svejendo zašto :D, ista stvar i s drugim, ko križaljka za rješit. Evo svi su nahvalili GoW i Uncharded, ono ekskluzive tip top, ja kad sma probal od Uncharteda odusto, jer gameplay mi je genericki i nonstop neke story kerefeke (moram kvačit sajle na kontjer wtf je to?), a GoW isto 10 min igras pa neka cutscena, pa daj mi sma tranziciju na novu mapu s novim protivnicima i dobro, bmk zašto je to tak. Ja kužim da sma očito u manjini tu i da ljudi očito preferiraju drugačija iskustva, vjerojatno zato jer sam star i oronuo i odraso na igrama kada priče nije bilo, tj, ne na ovaj način kak je današnjih dana ubačena.

    • PppPP

      @Dick Johnson, 31.12.2022 - 04:38

      Nez, ne mogu ti reć da razumijem tvoju poziciju ovdje. Čak je i jedan crash bandicoot imao priču jer nema bsš smisla da ti daju taj i taj zadatak bez konkretnog cilja i smisla. Nema veze šta većina nije marila za to u toj igri, čak i platformeri se trude da znaš zašto skakućeš po nekim kutijama, šta li ja znam.. I normalno da će se ta komponenta s godinama i s napretkom tehnologijom razvijat i poboljšavat, i danas je tako kako je, i ljudi to vole. Al mislim, i sam govoriš da si u manjini, a čudiš se zašto to. Pa jer se ljudima sviđa.

    • PppPP

      @Dick Johnson, 30.12.2022 - 17:16

      “Naravno nije da me neko sili.”, “Ak igra nije pnc avantura il RPG treba imat pricu, za ostale zanrove zabranit” – aj dobro

    • StJimmy90

      @Dick Johnson, 02.01.2023 - 09:11

      Ovo.
      Meni su neka od najboljih gejming iskustava iz mladosti gta igre u kojima sam redovito preskako cut scene. Ni danas nemam pojma sto se dogadjalo u tim igrama.
      Max payne, meni osobno jedna od najboljih igara, igra u kojoj je prica poprilicno bitna, da, nemam pojma sto se tocno dogadjalo. Preskako sam one stripove izmedju misija.
      Danas pogotovo smaraju pricanjem u cut scenama.
      Predugo sve to traje. Vise ih ne preskacem toliko jer si uporno ponavljam da sam platio igru i da sam odrasla osoba pa bi bio red da sve odgledam, a najradje bi sve preskocio.

  • Darac83

    29.12.2022 - 00:21

    Meni ova ideja saka, ali rekao sam to i za Death Stranding pa ispalo dobro.

  • tylerogg

    29.12.2022 - 09:16

    Igro jedinicu sto puta na ps3 cim je izasla i na ps4 i sada cekam taj dan kad dode na pc.

  • konjspadi

    29.12.2022 - 12:03

    Neil je bio na setu za last of us seriju pa su mu se vjerojatno svidjele neke stvari. Iako nisan bas fan ovoga jer i last of us 2 je imao jako jako puno cutscena s obzirom na trajanje igre. Ali ocito se Neil ne boji eksperimentirat kao sto je sa last of us 2 napravio.

  • PicardMT

    29.12.2022 - 12:44

    Naughty Dog i Neil su apsolutni genijalci koji su s TLOU2 napravili savršeno remek-djelo po pitanju priče u igri i razvoja likova. Jedva čekam njihovo novo podizanje ljestvice kvalitete s još više kompleksnosti i raznolikosti na svim područjima.

    • sebo0880

      @PicardMT, 29.12.2022 - 13:30

      Slažem se, igra je dobra ali kraj mi je meh. Pobiješ milijun ljudi da dođeš na kraju do zadnje borbe kako bi ju poštedila…

  • Fenner

    30.12.2022 - 21:59

    To će sve biti bljak!

  • moordrak

    31.12.2022 - 05:37

    Protezanje priče kroz nekoliko djelova nije ništa novo, nikakvo revolucionarno otkriće. Apsolutno svi to rade. Obzirom da me nisu izuli iz cipela Unchartedom i TLOU-om neznam što bih trebao očekivati. Iskreno, odbija me ideja sjeckanja igre na više djelova i onda čekanje izlaska drugog nastavka. Čitam li između redaka, očito postoji nešto na čemu rade. Ajde lijepo. Bez obzira na moj ukus, bilo bi lijepo vidjeti nešto novo iz ove kuće.Posao definitivno znaju 🙂

  • SanKa

    02.01.2023 - 13:28

    hmmm, ne razumijem, pa TLOU i TLOU 2 su bili vrh sa aspekta storytellinga i ozbiljnosti. zar moze ozbiljnije i depresivnije od toga ? xD

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?