Fan Sonica napravio ono što SEGA ne zna – dobru Sonic 3D igru
Jedan je fan Sonica posramio Segu napravivši potpuno igrivog Sonica u 3D okružju, s prilično impresivnim rezultatom.
Posrnuli Sonic serijal imao je svojih uspona i padova nakon prelaska u 3D okružje. U dobrom sjećanju ostali su nam primjerice Sonic Generations i Colors, no Sonic Boom je uništio svaku vjerodostojnost tog serijala. Stoga je općenito mišljenje fanova da SEGA ne zna napraviti dobru Sonic igru u 3D okružju, čak i kada ima najbolje namjere za to.
Srećom, ako ne zna SEGA, znaju fanovi. Jedan od takvih, pod nadimkom SuperSonic68, napravio je igrivi dokaz da Sonic može funkcionirati i više nego dobro u trodimenzionalnom prostoru. Zove se Green Hill Paradise – Act 2 i izrađen je na razvojnom alatu službene Sonic the Hedgehog igre iz 2006. godine. Rezultat je, treba priznati, prilično impresivan.
Ukoliko i sami želite isprobati igru, možete ju preuzeti ovdje.
Tony Ghost
05.09.2016 - 12:45Joj joj, ono kad ti fanovi prave igru. Ruzan osjecas, kad saznas da si nesposoban napravit ok igru.
T-ReXx
@Tony Ghost, 05.09.2016 - 14:15Osim ako si Konami, onda ih zajebes pa im zabranis release igre.
Tony Ghost
@T-ReXx, 05.09.2016 - 15:54Jbg. Vecinom bi svi zabranili. I ako izadje prijete tuzbama. Profit im zabranjiva uzitak.
LuckyPro GamingExper20745
05.09.2016 - 13:02Hahah,pa ovi Publisheri naprave puno bolju Sonic igru nego originalni izdavači,hahah,a zaptavo su obični Fanovi,hahah,ali ajde da se i to jednom napokon dogodilo,hahah!!! 😀 !!!
eXcentrik
05.09.2016 - 15:46Jedan je fan Sonca posramio Segu napr – tipfeler
optima
05.09.2016 - 16:33Hoće SEGA upošljavati ljude preko “štele”… Eto im ga sad!
Starduster
05.09.2016 - 18:46Svaka čast..
funky0308
05.09.2016 - 18:48Puno je takvih primjera i na mobitelima i igrama i svoj ostaloj tehnici. Sta ljudi rade to je za nepovjerovati. Nadju sigurnosnu greku u OSu kojega sva sila inzinjera u Googlu pegla godinama, naprave igru devet bolju nego ju je napravio prvobitni dev. Strava. 🙂
funky0308
05.09.2016 - 18:51Koji ludi level design