Staromodna pucačina Dusk dobila datum izlaska druge epizode
Pucačina inspirirana klasicima žanra iz ranih devedesetih dobila je datum izlaska nove epizode i detalje o konačnoj verziji.
Indie igra Dusk ove je godine utažila žeđ ljubiteljima klasičnih pucačina kakve smo igrali početkom devedesetih. Ta “pucaj sad, pitaj kasnije” igra dostupna je kroz jednu epizodu, a sada smo doznali kada stiže i druga. Datum izlaska novog paketa misija postavljen je na 11. 01. 2018. godine.
Na taj datum, Dusk će također ući i u Early Access te će se prodavati u kompletu po cijeni od 20 eura – iako treća epizoda još nije dovršena. Developeri kažu kako su svjesni da Early Access igre nemaju dobru reputaciju, no u tom modelu ne namjeravaju dugo zadržati svoj Dusk.
Primaran razlog pojavljivanja Duska u Early Accessu je, naime, DuskWorld multiplayer mod, odnosno njegova otvorena beta koju developer želi testirati prije izlaska konačne verzije nekad tijekom 2018. godine.
AWPAssasin_69
28.12.2017 - 23:59Iskreno me zanima ova igra nikad vidio ali izgleda mi zanimljivo pogotovo
sto volim sve zanrove igara pogotovo pucacine jedva cekam vasu recenziju kada izadje novi dio 😉
l)oolvl
29.12.2017 - 02:24bolje igrati stari Quake i Doom
Zvonimir Komar
@l)oolvl, 29.12.2017 - 11:34Legitimna izjava, ali zanima me zašto tako misliš (da je to međusobno isključivo i da je bolje igrati stare FPSove). Pogotovo ako je netko odigrao Quake i Doom (i ostale klasične FPS-ove) mnogo puta.
l)oolvl
@Zvonimir Komar, 29.12.2017 - 15:22po viđenom traileru, jednostavno sam stekao takav dojam. Ali činjenica jeste, ako je netko baš i odigrao te stare pucačine i želi ih još, ne ostaje mu drugo nego igrati ovo.
Zvonimir Komar
@l)oolvl, 29.12.2017 - 17:09Mislio sam da si odigrao prvu epizodu, koja je već dostupna onima koji imaju preorder, pa da zato komentiraš. Kažem, za mene je legitimno postaviti pitanje čemu ovakva igre, ne uz Quake, Doom, Blood, Duke 3D i slično, već prije svega uz ogroman broj vrlo visokokvalitetnih custom mapa za Quake. Međutim, treba odigrati sve tri epizode Duska i vidjeti nudi li nešto drugačije, pa onda komentirati. Meni osobno fali ovakvih FPSova (pogotovo zato što novi Doom nije taj tip FPSa, iako ga se reklamira da je takav, ali to je više neka arena Painkiller spika, nego old-school level dizajn i encounter dizajn kao u klasičnim FPSovima, a isto se može reći i za reboot Shadow warriora, a pogotovo za njegov nastavak).