Steam je dobio novu funkciju – dinamičnu sinkronizaciju u oblaku
Mrežno snimanje pozicija u igrama na Steamu ubuduće će funkcionirati za vrijeme igranja igara, omogućujući lakšu tranziciju između uređaja.
Iz Valvea su najavili korisnu promjenu za postojeći sustav Steam Clouda koji pohranjuje snimljene pozicije iz igara na mreži. Do sada je to funkcioniralo tako da su se snimljene pozicije (save game datoteke) prenosile u oblak nakon što je korisnik izašao iz same igre. Sada je pak sustav postao Dynamic Cloud Sync, tako da se datoteke prenose dok je igrač u igri.
Razlog uvođenja dinamične sinkronizacije u oblaku jest nadolazeći Steam Deck. Valve želi omogućiti što bržu tranziciju između PC-a i Steam Decka, te obrnuto. To znači da na Steam Decku ne morate izlaziti iz igre da biste ju na PC-ju nastavili tamo gdje ste stali na Steam Decku.
Zgodna je to stvar jer će na Steam Decku postojati opcija stavljanja sustava na pauzu, a iz Valvea predviđaju da će dosta igrača koristiti tu opciju kako bi se što brže vratila u igru kad ponovno uključe uređaj.
Doduše, dinamična sinkronizacija u oblaku neće funkcionirati ako ju developeri igara ne omoguće. Drugim riječima, neće ju automatski podržavati sve igre, ali je dobra vijest da će funkcija biti besplatna i developerima i korisnicima Steama.
Rastmahatta
25.01.2022 - 12:07Ovaj Steam Deck se uzima definitivno
Strahinja Radonjic
25.01.2022 - 21:07Živeo Steam! Ovo me je ubijalo u Metro Exodus, imao sam dosta crash-ova u Exodus-u, jbg, dobra igra al’ puna bagova. I kad izgubiš dva sata gameplay-a jer Steam a ni sama igra ne čuva napredak zbog crash-a oćeš da krepaš.