HCL.HR

Telltale je pred raspadom, otpustili su većinu zaposlenika

Zoran Žalac 22.09.2018.   •   35 komentara   •   Industrija videoigara, Svijet igara


Studio zaslužan za hvaljene avanture epizodnog formata još je jednom otpustio poveći proj ljudi i nalazi se u teškoj poziciji.

Razvojnom timu Telltale Games donedavno su cvjetale ruže. Nakon što su se proslavili avanturom The Walking Dead dobili su priliku raditi na velikim franšizama poput Minecrafta, Game of Thronesa i Batmana. Međutim, kvaliteta njihovih igara počela je opadati što se najbolje moglo vidjeti na trećoj, ujedno i najkraćoj sezoni The Walking Deada. Prošle godine studio je napustilo više od 90 zaposlenika, a sada je Telltale dobio još jedan veliki udarac.

Naime, Telltale je jučer otpustio većinu svojih zaposlenika, njih čak 285, i nalazi se pred raspadom. U timu je ostalo još 25 ljudi, ali je upitno koliko će dugo oni raditi prije nego se studio u potpunosti zatvori. Za ovakvu situaciju navodno su krivi loši rezultati prodaje njihovih igara.

“Bila je ovo nevjerojatno teška godina za Telltale tijekom koje smo radili na postavljanju novog smjera za tvrtku. Nažalost, ponestalo nam je vremena za to. Izbacili smo neke od svojih najboljih igara ove godine i primili smo dobre kritike, ali to se nažalost nije odrazilo na prodaji.” – pojasnio je predsjednik tima Pete Hawley.

Ostaje nepoznato što će se dogoditi s projektima koji su bili u planu kod Telltalea. Kako sada stvari stoje, bit ćemo sretni ako The Walking Dead: The Final Season uopće bude dovršen, a za druge projekte poput nove sezone The Wolf Among Us ili Stranger Things videoigre sada baš nema gotovo nikakve nade.

Prema neslužbenim informacijama, otkazani su svi Telltaleovi projekti osim Minecraft Story Modea kojega razvijaju za Netflix.

Označeno sa: ,

Komentari (35)

  • Vexido

    22.09.2018 - 10:30

    šteta

  • Darcoolio

    22.09.2018 - 10:36

    Velika šteta za ovaj studio, pratim ih još od Sam & Max.

  • Negan

    22.09.2018 - 11:00

    Ljudima dopizdilo igrat jednu te istu igru s drugim premazom.

    • Kr4t0s

      @Negan, 22.09.2018 - 11:13

      Da je to tako, Ubisoft bi već odavno propao.

    • Negan

      @Kr4t0s, 22.09.2018 - 11:19

      Kruške i jabuke.

    • Kr4t0s

      @Negan, 22.09.2018 - 11:32

      Kako su to kruške i jabuke? Zašto su telltaleove igre iste s drugim premazom, a ubisoftove nisu?

    • Negan

      @Kr4t0s, 22.09.2018 - 11:37

      Budi objektivan. Ubisoftove igre su otvorenog tipa. Toranj vamo, toranj tamo, ali mislim da se jedan Far Cry dosta razlikuje od AC-a, Siegea ili Divisiona. Telltale stvarno ima par fantastičnih igara, ali ono što sve imaju zajedničko su sustav odluka koji je mizerno realiziran i hodanje lijevo-desno nalik na tipični walking simulator.

    • Kr4t0s

      @Negan, 22.09.2018 - 11:50

      Ok, možemo se složiti eto oko Ubisofta, ali evo uzmimo onda npr. R*, iste igre, samo u jednoj kradeš aute u moderno doba, u drugoj jašeš kao kauboj na divljem zapadu, u trećoj zlostavljaš klince u školi. Sve iste, samo drugi premaz.

    • Rock_Lee

      @Kr4t0s, 22.09.2018 - 14:07

      po toj logici su sve igre koje pripadaju istom žanru iste…zato postoji nešto što se zove priča,svijet,likovi itd itd tako da veliko NE niti su telltale igre sve iste (iako imaju isti gameplay) niti su R* igre sve iste niti su ubisoft igre sve iste,vi momci vodite totalno glupu raspravu 😀

    • Kr4t0s

      @Rock_Lee, 22.09.2018 - 14:38

      Evo, zato si ti pametan došao da nas prosvijetliš.

    • Mah

      @Kr4t0s, 22.09.2018 - 11:38

      Zašto ljudi kupuju cod i fifu? Jer eto novi premaz zlata(para) vrijedi

    • Kr4t0s

      @Mah, 22.09.2018 - 11:48

      Mislim da si krivoj osobi uputio post 😀

    • funky0308

      @Kr4t0s, 22.09.2018 - 16:49

      Nekako mi bas ova paralela ne ide tu, za RockStar se jos manje slazem. Ovo sto je TT radio u zadnje vrijeme je kategorija za sebe. Potpuno isti gameolay, mehanike, art style i grafika, to nigdje dalje ne mozes vidjeti nego samo kod njih i na kraju i ih je to skupo stajalo. Igrao Minecraft Story, Batmana ili bilo sto drugo, osim price, sve je ostalo isto. Meni se Batman svidio ali vrlo vjerojatno samo iz razloga sto volim mracnog viteza,- sve je ostalo vec vidjeno. Bez obzira volio ili ne volio Ubisoftove ili Rockstarove igre, kod njih se igre poprilicno razlikuju, a to najbolje vidis po tome koliko ti vremena treba da se naviknes na igru. Kod TTa toga nema, sve ti pise i uvijek je sve isto. Ako nije strelica lijevo i “X” onda je strelica lijevo i “kocka”

    • Veblar

      @Kr4t0s, 24.09.2018 - 00:25

      Kratos kraljuuu hahaha svaka čast za Ubisoft komentar 😀

    • Artyom

      @Negan, 22.09.2018 - 16:13

      Slažem se s Neganom. Već godinama grdim ovaj studio što muzu pare na poznatim franšizama, a ne rade nikad ništa novo. Samo reskin stalno, i tobože su kao neki dobri scenaristi i u igrama imaš kao moralne “odluke”, no tko god je bilo koju njihovu igru zaigrao dva puta zna da ubitu nikakvih odluka nemaš, i da je samo trik kojim te zavaraju kod prvog prijelaza. Igra se praktički sama igra. Sad kad su to više manje svi skužili nitko više ne kupuje njihove igre, i studio propada. U jednu ruku, tak im i treba…

    • DjokaBA

      @Artyom, 22.09.2018 - 19:57

      Slazem se. Uzivao sam u GoT i Wolf. Nakon toga, sve isto..

  • AdvCool

    22.09.2018 - 11:42

    Trebali su se držati samo The Walking Deada i još recimo jednog serijala, najbolje The Wolf Among Us. Previše su se širili na svakakve gluposti, a time je normalno i došlo do pada kvalitete njihovih igara. Prva sezona TWDa je daleko najkvalitetnija od svih igara koje su kasnije napravili. Ne pomaže im niti činjenica što reklamiraju igre da ti donosis odluke što će se dogoditi, a zapravo nemaš nikakvog utjecaja tijekom igre već na samom kraju, koji je jednak ma koje god odluke tijekom igre napravio, daju ti kao izbor za glavnu odluku.

    • 312AE

      @AdvCool, 22.09.2018 - 12:17

      Ma ja mislim da nisu trebali raditi sve one igre sa filmskim licencama. Tales from the Borderlands, Batmeni i The Wolf Among Us su bile zabavne i dobre igre.

  • CrashGamer

    22.09.2018 - 13:17

    Stvar koja me je najviše naživcirala je da sam spasio svog prijatelja Harveya Denta, umjesto neke tamo Seline Kyle. Šta se onda dogodilo? Lik posto Two Face(sa jedinm licem), a Selina se idalje jebala sa Wayneom.

  • SonOfZeus

    22.09.2018 - 13:21

    Nisam iznenaden, zao mi ljudi koji su ostali bez posla.

  • Serpico

    22.09.2018 - 13:31

    Sažaljevam slučaj ali nisam bio ljubitelj njihovog tipa igara.

  • siblyx

    22.09.2018 - 14:47

    Volio sam igrate njihove ranije igre, ali u zadnjih par godina je jedna te ista igra s drugim skinom. Bilo je samo pitanje kad ce im to propasti. Nisu nista inovirali, nista novo probali, samo su spamali epoizodne reskinove i sad im se obilo. Ne mogu rec da zalim takve developere.

  • snooker

    22.09.2018 - 14:54

    možda su tribali drugačije odlučiti. sigurno ne bi bez obzira imali uvik isti kraj kao u njihovim igrama

  • Zagorhac

    22.09.2018 - 15:59

    sjećate se prvog the walking dead-a i one odluke da li otići kamperom ili ostati u motelu (ako se dobro sjećam, tako nekako je bilo). Prvi puta sam otišao, a pri drugom prelasku napravio sam drugačiju odluku no ta odluka je samo uzrokovala negodovanja pojedinih likova i svejedno se otišlo (kamo se već išlo). Tu sam se prilično razočarao, a imali su stvarno priliku napraviti da vrijedi ponovo prelaziti igru. na kraju, što god odlučio nije imalo nikakve posljedice…

    • Artyom

      @Zagorhac, 22.09.2018 - 16:15

      Yup. pogledaj moj post gore, mislim da su ih sad mnogi prokužili…

    • Kecap

      @Zagorhac, 24.09.2018 - 17:24

      Ali bez obzira na to priča je bila pre dobra zbog čega sam ju i volio

    • Kecap

      @Zagorhac, 24.09.2018 - 17:24

      Ali bez obzira na to priča je bila odlična zbog čega sam ju i volio

  • moordrak

    22.09.2018 - 16:26

    Žao mi je što su ljudi dobili otkaze ali za talentiranu ekipu uvijek ima mjesta negdje drugdje. Telltale ću pamtiti po markantnom stripovskom stilu crtanja i odličnim player choice-driven igrama. Šteta sto nisu krenuli i u nekom drugom smjeru. Njihove igre su opasno koketirale sa animiranim filmovima i mislim da su na tom području imali velike šanse. Da su se ostavili igara i krenuli kao proizvođači crtanih serija za televiziju, Netflix , Hulu i slične, vjerujem da bi imali i danas posla do nosa. Šteta.

  • funky0308

    22.09.2018 - 16:56

    TT se pretvorio u stampariju novaca. Ne mijenjaju nista osim teme i ocekuju da ce ljudi i dalje kupovati igre. Kupe fanovi “teme” i to je to, a zivjeti samo od fanova se ne moze, nigdje, ne samo u igrama. Kad se covjek sjeti da je to studio koji je radio Monkey Island, Sam and Max i puno drugih pdlicnih igara, tesko je povjerovati da se radi o istom studiju koji danas radi ovakve bedastoce. Jbga…nismo puno izgubili, odavno to nije ekipa koja radi igre kao Monkey Island

  • i_love_all_games

    22.09.2018 - 21:15

    Nikad me nisu zanimale njihove igre jer ja igre igram a ne gledam ali sa tim rečenim žao mi je jer barem su priče iz njihovih igara bile hvaljene i dosta ljudi ih je voljelo pokrenuti. Ovo je bio brzi slom i tu izgleda nema povratka

    • Darcoolio

      @i_love_all_games, 23.09.2018 - 14:06

      “i love all games” 😀

    • i_love_all_games

      @Darcoolio, 23.09.2018 - 14:50

      Uglavnom je istina

  • svraka12_LIX

    23.09.2018 - 02:36

    Baš šteta.

  • marko1106

    24.09.2018 - 08:52

    šef uzeo pare i pravac neki otok

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?