HCL.HR

TikToker koji je glumio Skyrim u stvarnom svijetu optužen je za ubojstvo supruge i prijatelja

Zoran Žalac 28.10.2021.   •   55 komentara


Tvorac popularnog TikTok serijala Skyrim in Real Life, Ali Nassar Abulaban, uhićen je pod optužbom da je ubio dvoje ljudi – vlastitu suprugu i prijatelja.

Ako svoje najbolje godine provodite na TikToku, možda ste čuli za popularni serijal Skyrim in Real Life, u kojemu lik pod nadimkom JinnKid ismijava tehničke nesavršenosti The Elder Scrolls: Skyrima imitirajući ih u stvarnosti. Serijal je doživio dvije “sezone” te su ga gledali milijuni gledatelja. No, njegov kreator sada je na sebe skrenuo pozornost iz potpuno drugačijeg razloga.

Ali Nassar Abulaban, kako mu je puno ime, optužen je za ubojstvo dvoje ljudi. Kako prenosi Kotaku, u Abulabanovom su stanu pronađeni njegov usmrćeni prijatelj (28) i supruga (29). Prema nekim navodima, kao motiv za ubojstvo spominje se navodna osveta za preljub supruge.

Je li moguće da su Abulabanu smjestio Dark Brotherhood? Teško – kamere u susjedstvu uhvatile su ga kako napušta mjesto zločina. Iz pritvora ga ne puštaju, a suđenje mu je 5. 1. iduće godine.

Označeno sa: ,

Komentari (55)

  • glist

    28.10.2021 - 10:33

    Jel svog prijatelja ili ženinog prijatelja? Nije mi jasno u članku?

    • sebo0880

      @glist, 28.10.2021 - 10:49

      Zašto ne oboje?

    • PuzzLe ShocK

      @glist, 28.10.2021 - 11:13

      Kako prenosi Kotaku, u Abulabanovom su stanu pronađeni njegov usmrćeni prijatelj (28) i supruga (29).

      NJEGOV – šta ti nije jasno?

    • glist

      @PuzzLe ShocK, 28.10.2021 - 11:43

      Jao, jao pokušaj sarkazma… Da je bio njegov pravi prijatelj, ne bi mu taslačio ženu i bio bi živ.

    • Premelo172

      @glist, 28.10.2021 - 12:17

      Ili još bolje , da dotični nije frustrirani jadnik s malim kurcem ne bi uništio 3 života, ajde još njih dvoje al sebi uništit ovako život a za kaj ?

    • Duanador

      @glist, 28.10.2021 - 15:05

      Nigdje nije pisalo njegov pravi prijatelj. Samo prijatelj. A u zivotu ti je to tako. Cuvaj zemlju od neprijatelja u zenu od prijatelja.

    • Klipan22

      @glist, 28.10.2021 - 15:01

      Njezinog, HCL je krivo preveo, jer na originalnom clanku pise “her friend”

  • Hadvar

    28.10.2021 - 11:15

    Stop right there you criminal scum!

  • Gorhton

    28.10.2021 - 12:14

    bome i ja bi svoju rokno ko zeca da me prevari a usput i tog kojeg uhvatim sa zenom na kamari

    • MightyAloy

      @Gorhton, 28.10.2021 - 12:54

      Prevara nije razlog za ubojstvo, a takvi kao ti imaju debeli problem. I u tom slučaju je bitan jedino onaj koji vara, a ne onaj s kim se vara osim ako nije usko povezan sa parom. I ovi prevareni bi se u mnogo slučajeva trebali zapitati zašto je došlo do prevare. Tko svoju ženu ne zadovoljava i treba biti prevaren, a onaj tko svoju ženu zlostavlja na bilo koji način, treba ga još i prisiliti da gleda. Najjači su mi licemjeri koji varaju svoje žene, a ne daj bože da ona završi s nekim drugim. Nego, jeli ti varaš svoju?

    • Darcoolio

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 13:10

      šta ti pišeš sunce ti nenormalno

    • apache

      @Darcoolio, 28.10.2021 - 14:28

      Sta je nenormalno rekao, de objasni ti bruda.

    • SanKa

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 13:21

      jesi ti zaboravio popit ljekove ?

    • Darcoolio

      @SanKa, 28.10.2021 - 13:30

      nije, ali ih meša sa alkoholom pa rade još jače

    • SanKa

      @Darcoolio, 28.10.2021 - 16:28

      svejedno ima 11 lajkova lik

    • SonOfZeus

      @SanKa, 28.10.2021 - 18:29

      Mislim (nadam se) da su većina lajkala prije nego su pročitali komentar do kraja.

    • Manitou

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 14:11

      Uzalud ti išta objašnjavaš incelima. Ovaj može prevariti samo svoju desnu ruku sa lijevom.

    • SonOfZeus

      @Manitou, 28.10.2021 - 15:39

      Incelima? Poprilično sam siguran da osoba koja tvrdi da ukoliko muž ne zadovoljava zenu ili obrnuto da treba biti prevaren je incel primitus. Sto me ne cudi s obzirom na njegovu opsjednutost određenom igrom.

    • LetMeBeFrank

      @SonOfZeus, 28.10.2021 - 18:32

      To “incel” se toliko razbacuje okolo da vise nema nikakvo znacenje. Nesto kao “rasist” (naravno ne do te mjere, ali na jednak nacin). Danas si navodno incel cim kritiziras zenu za nesto i to kad je definitivno zasluzeno. Doslovno kazes da zena koja laze o silovanju i lazno optuzuje treba bit kaznjena i vec te zaskoci 5, 6 fedora wearing redditora da ti viknu incel.

    • SonOfZeus

      @LetMeBeFrank, 28.10.2021 - 21:54

      Ma slazem se apsolutno. Ta riječ ako je ikada i imala ikakvo značenje je odavno istu izgubila. Doduse blago je humoristično sto osobe koje ju koriste u prebacivanju u svakom drugom komentaru su upravo oličenje “incela”.

    • SanKa

      @LetMeBeFrank, 29.10.2021 - 10:50

      joj ti neckbeardovi koje picke nisu dobili u zivotu su najjaci hahah.

    • LetMeBeFrank

      @SanKa, 29.10.2021 - 19:06

      ” I defended your honor online, but you’re still not responding 🙁 “

    • Manitou

      @SonOfZeus, 28.10.2021 - 19:07

      Da, taj sam dio previdio, preglupo, mada ostalo je ok i ja mislim da je Mighty Aloy žensko, možda griješim

    • SonOfZeus

      @Manitou, 28.10.2021 - 21:55

      Nije.

    • TheCaptainCrash

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 14:31

      brate ako te prevari zenska boli te kurac ides dalje, neces ti bit ko ona i varat ili ubit nekoga

    • Cipelcug

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 14:37

      “Tko svoju ženu ne zadovoljava i treba biti prevaren”. Zašto? Zbog neke tašte osvete? Nije baš toliko stran koncept prekinuti vezu s čistim obrazom, taman i da te partner ne zadovoljava, osim ako si sitna duša. Da ne govorim o tome da ti za prijevaru treba još jedna osoba koja ne mora nužno niti znati što se događa. Dobar si mi s komentarima o pravima i toleranciji

    • apache

      @Cipelcug, 28.10.2021 - 15:02

      Ovdje nije u pitanje veza nego brak, veza i brak su dva razlicita pojma. Bil ti ostavio zenu i recimo dijecu,” upropastio” i svoj i njihov zivot samo zato sto te ona nezadovoljava u krevetu, sumnjam da bi, prije bi nasao neku koja ce to uraditi umijesto tvoje zene, pa cak i kad te zena zadovoljava opet ces otici i naci neku drugu jer to je tako uvijek se trazi hljeba ispod pogace . Ljudi varaju jedni druge i bez razloga a kamol sa razlogom, samo je pitanje ko ima kolika muda da to prihvati. Po tvojoj logici on je upravu sto je ubio zenu samo zato jer ona nije imala srca ili hrabrosti da mu kaze da je drugi bolje taslaci i da nije muskarac do jaja, kad bi se radi takvih stvari ubijalo pola nas nebi bilo zivo na ovom portalu jarane.

    • Cipelcug

      @apache, 28.10.2021 - 15:11

      Ajde pročitaj komentar ponovno i nemoj mi “po tvojoj logici”, sve sam jasno napisao

    • apache

      @Cipelcug, 28.10.2021 - 15:27

      Ja sam tvoj procitao, procitaj ti moj haveru. Lako je sjediti za tastaturom i drugom palamuditi sta je i kako trebao uraditi, kontas-kontare.

    • SonOfZeus

      @apache, 28.10.2021 - 15:41

      Daj da ti ja pojednostavim s obzirom da ti je očigledno kompliciran koncept:
      1)Ubiti nekoga jer te prevario je krivo.
      2)Prevariti nekoga iz bilo kojeg razloga, osobito nekakve osobne nezadovoljstine seksualnim životom je također krivo.
      – Sada jasnije?

    • apache

      @SonOfZeus, 28.10.2021 - 16:32

      1)Ubiti nekoga jer te prevario je krivo.
      Ocemu ja drugo i pricam, ne znam kome je onda kompliciran koncept.
      2)Prevariti nekoga iz bilo kojeg razloga, osobito nekakve osobne nezadovoljstine seksualnim životom je također krivo.
      Tu se slazemo, ali uvijek postoji i druga strana medalje, nemora znaciti da je samo i uvijek ta osoba koja je prevarila kriva za sve. Tvoja je duznost da tu osobu seksualno zadovoljis jer je to osnovna ljudska potreba kao i sve ostalo, ako nisi za to sposoban onda se nemoj buniti ako ta ista osoba zadovoljstvo koje si joj ti licno uskratio potrazi na drugom mijestu, i tu je kraj price, ko god misli da stvari mogu drugacije funkcionirati onda zivi u dubokoj zabludi, jel sad jasnije bruda ;)….Mislim ovo je preduboka tema i nije za raspravu, svako ima svoje stavove misljenja i iskustva itd., ja samo hocu naglasiti da nije uvijek kriva samo jedna strana, to jeste ona koja vara, nije bas uvijek jednostavno kazati osobi koju mozda volis, sa kojom si stekao nekli zivot, porodicu, imetak itd. da si je prevario iz nekog razloga, kad je upitanje samo obicna veza bez obaveza to je djecija sala al kad su upitanju mnogo komlikovanije stvari onda je mnogo zajebana stvar moj bruda.

    • SonOfZeus

      @apache, 28.10.2021 - 21:50

      “Tvoja je dužnost.” Dužnost po čemu? Tvoja je dužnost biti vjeran svojem supružniku prvo i osnovno, a sve ostalo dolazi poslije i breaks or makes a relationship ovisno o očekivanjima osoba u istoj. Ako si nezadovoljan i ne možeš zadržavati svoj seksualni nagon kao nekakav tinedzjer onda se popriča sa svojim partnerom o tome te posljedično raskine ako je nepremostiva prepreka. Varanje je nešto najgore sto možeš učiniti toj osobi, odmah poslije fizickog nasilja. Ne postoji nikakvo moralno opravdanje za varanje, a to sto ti sebi osobno tješiš da postoje dobri razlozi za to – to je tvoje pravo, ne znaci da će većina sloziti sa tobom.

    • apache

      @SonOfZeus, 28.10.2021 - 21:57

      Jesil ti u braku i ako jesi koliko si u braku haveru.

    • SonOfZeus

      @apache, 28.10.2021 - 23:23

      Nisam uplovio u bračne vode još no 12 i pol godina sam u neprekidnoj vezi te živimo zajedno, jel to dovoljno dobro?

    • apache

      @SonOfZeus, 29.10.2021 - 00:09

      E pa demi onda kazi cija je duznost ako nije tvoja ili tvog partnera jarancino, de mi samo reci cija je to duznost, a u samom bracnom ugovoru kad ga potpises ce ti se i samo to navesti, mozda ne bas u direktnom smislu ali ono okolo kole kontas. U proslom komentaru sam vidio a i u ovom gore zadnjem da dobro nerecikliras ono sta govorim a meni govoris da kao ne kontam nesto i ti ces da mi kao to pojasnis kako se dijeca prave halo. Nigdje nisam naglasio da je prevara moralna niti da je to dobro za bilo koga to sto ti uvrces i okreces pricu na drugu plocu je tvoja stvar, de mi samo kopiraj recenicu gdje to opravdavam i ja ti janje okrenem na raznju odmah bruda. Opet kazem i naglasavam da uvijek postoje dvije strane medalje u svemu pa i u ovome slucaju. covjek rokne deset ljudi pa mu se opet posteno sudi i iznose se sve moguce cinjenice zbog njegovog postupka a onda mu se presudi i donese odredjena kazna za njegov postupak a kamol kad je rijec o prevari paetnera. Sta ti mislis da su svi na ovom svijetu spremni sijesti i pricati sa drugom stranom o tim problemima i tek tako se razici kao da se vode napiju, nisu jarane moj, vecina ih nije sto posto.Svi pricaju o moralnosti dok se sami ne suoce sa tim da moraju biti moralni a onda se poklope i kriju svoj prljavi ves kako god znaju i mogu, o kojoj mi to moralnosti pricamo u ovako izopcenom svijetu
      gdje su kupleraji krcati, gdje cvijetaju muski striptiz barovi u koje zalaze najvise udate i zauzete dame a da njihovi voljeni muskarci o tome pojma nemaju itd., itd, bezbroj je primjera da ne govorimo o raznoraznim razvratnim stvarima od koje pamet staje a svi su posteni i na ranu ih mozes staviti, daj ba o cemu pricamo. Vijeruj mi ako hoces ako neces i to me gabri, nagledao sam se svega i svacega u zivotu da mi je dosta za deset zivota, neko to nebi mogao ni sanjati a kamol doziviti i vrlo dobro znam kakve sve gadosti ljudi mogu raditi i ja sam mozda radio nije to ni bitno sad, nisam cvijecka niti glumim da jesam, kao mnogi sto glume a iza paravana su sasvim nesto drugo, nadji mi samo jednog covjeka koji je posten i moralan do koske i da nesto ne krije bilo od partnera bilo od nekog drugog, taj se nije jos rodio, a i da nije tako kad tad ce zagristi neku ponudjenu udicu i to je to, gotovo sa moralom.
      A ovo o tinejdjerskom seksualnom nagonu necu ni komentarisati, ako se tebi cuna dizala samo u tim godinama onda nesto nije uredu sa tobom buraz moj, kontam ja sta si ti mislio sa tim kazati ali poredjenje ti je bezveze. Uostalom pred tobom je zivot i vrijeme pa ces mozda i sam zakljuciti da zivot nije maskenbal i da ljudi i sam tvoj voljeni partner nije teletabis, mozda si neke stvari vec i iskusijo necu nista kazati jer to neznam. ali jedno je sigurno, kasd te i ako te tvoja voljena partnerica bude prevarila jednog dana ti ces to posljedni da saznas vijeruj, isto to vazi i u obrnutom smijeru, pogotovo ako sa njom budes imao” petero” nasljednika moj bruda, mozda se nekad i sjetis nekih mojih rijeci, mada ti to nezelim ali……
      😉

    • Cipelcug

      @apache, 28.10.2021 - 15:59

      Ne znam kakve si odluke u životu donosio i kakva iskustva s time imaš, ali kako god ti kažeš. SonOfZeus je shvatio poantu.

    • apache

      @Cipelcug, 28.10.2021 - 16:46

      25 godina braka iza sebe imam, a kad bi ti govorio kakve odluke i iskustva imam trebao bi ti roman ovdje izlektirati i da nepovjerujes opet sve sto sam napisao. Varao sam i ja zenu, varala je i ona mene i evo nas opet obadvoje zivi i zdravi i volimo se ko Tito i Jovanka 😂

    • Tony Ghost 1811

      @apache, 28.10.2021 - 16:01

      A da smiris zivotinjski nagon? Seksualno zadovoljstvo nije najbitnija stvar.

    • apache

      @Tony Ghost 1811, 28.10.2021 - 16:39

      Mozda tebi nije, nekom jeste, deset prstiju na ruci nisu isti tako da….govori za sebe a ne za druge sta je bitno sta ne haveru.

    • Strider NCG

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 14:45

      “Tko svoju zenu ne zadovoljava i treba biti prevaren” to je najgluplja stvar koju sam procito do sad ovdje, znaci imalo bi mi smisla da je on nju prije prevario (sto neznamo) i onda bi se ona njemu htjela na neki nacin osvetit, no u ovom slucaju shvacam da ti pricas da lik vjerojatno ima maloga (neznam ako ima ti si mu ga vjerojatno vidio pa znas) no zato jer ima takvog jebiga takav se rodio, e onda treba da se ga prevari 🤣. Znas sto je bolje ucinit sad cu ti ja rec, jednostavno prekinut s njim i ic dalje, to ti je bolja opcija bez da nekog sjebes mentalno.

    • Cipelcug

      @Strider NCG, 28.10.2021 - 15:12

      Upravo to

    • djosic85

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 14:56

      Ja mislim da bi ti trebao radit na postupcima mirenja bračnih parova koji su pred razvodom, jer baš se kužiš, svaka čast.

    • Duanador

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 15:11

      Jbg stari ti bas oko za oko zub za zub. Ako nema ljubavi izmedju partnera mislim da je daleko bolji nacin to fino rec i razici se normalno a ne zasluzeno je prevariti. Ako varas znaci da hoces jednom guzicom na dvije stolice i onda dolazi do problema, mrznje i zlocina u nekim slucajevima. A uostalom, sta ti znaci to zadovoljavas svoju zenu? Tko moze biti 100% siguran i rec da si bas ti ono sto tvoja zena ceka, da nece sutra u supermarketu upoznat nesto bolje.

    • RickBarry

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 15:13

      Rijetko si glup lik.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 15:43

      Tako si dobro započeo komentar i onda ga završio kao antiteza inteligentnog govornika. Gdje si ti to zaključio da je on nju prevario? Jel moguće da si toliki bijeli vitez da je tebi žena uvijek u pravu, pa čak i kad vara može samo varati zbog dobrog razloga? Valjda si svjestan da žene ne padaju na “muškarce” (navodnici s razlogom) kao ti koji imaju urođene komplekse samo zato sto su muškarci? Stabiliziraj se.

    • PppPP

      @MightyAloy, 28.10.2021 - 17:14

      Uvijek lajkam prebrzo.

    • apache

      @Gorhton, 28.10.2021 - 14:30

      Pazi da se jednog dana za jezik neugrizes .

    • f1GhT3R

      @Gorhton, 28.10.2021 - 14:36

      ja ne bi nista, vjerojatno bi mi smetalo jer mi nije rekla ali boze moj nije ckapi sapun pa da se potrosi, jos bi pozvao doticnog da ju u tandemu isprasimo 😀

  • Dovla Van Pit

    28.10.2021 - 12:20

    A izgleda da je prijatelja našo sa ženom u krevetu, i jbg…trebo ih je samo dobro ispljuskat, a ne ubit…

    • Cipelcug

      @Dovla Van Pit, 28.10.2021 - 15:27

      Da, i to će žena odlično iskoristiti kad bude vrijeme za sudski spor oko rastave

  • Apocalypse4987

    28.10.2021 - 12:55

    Sad triba obrnit uloge, napravit mod za skyrim koji dodaje njegovog lika u igru 🙂

  • apache

    28.10.2021 - 14:33

    To se samo vrati istom mijerom i zavrsena prica, svi sretni.

  • Stecajni_upravnik

    28.10.2021 - 14:43

    Debil….

  • Jurex

    28.10.2021 - 17:03

    ja sam mišljenja da nitko nema pravo oduzet drugome život kaj god se desilo.
    a to za prevare to je preduboka tema, mene da žena prevari reko bi joj okej, sad si si našla novog frajera i još bi ju spakirao, a šta da radim da ju stavim pod zemlju?
    kaže Miroslav Ilić – NIJE ŽIVOT JEDNA ŽENA ŠTO SI GLAVO ZAMIŠLJENA, JOŠ ŽIVOTA OSTALO JE, NATRAG SUZE MOJE 😀
    tako da calm down i ajmo dalje, uvijek ima netko tko će te cijeniti.

  • LetMeBeFrank

    29.10.2021 - 19:10

    #canceled

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?