HCL.HR

Unreal Engine 5 prikazao još malo slatke next-gen grafike, lansiran je u early access

Zoran Žalac 26.05.2021.   •   8 komentara


Unreal Engine 5 od danas je dostupan u ranoj verziji za sve zainteresirane developere, a obećava im bržu i lakšu proizvodnju videoigara.

Unreal Engine 5 smatra se osnovnim začinom nove generacije igara kao jedan od prvih pokretača koji je rađen isključivo za aktualni(ji) hardver. Za igrače dolazak novih igara na tom engineu ugrubo znači atraktivniju grafiku, no najveću korist zapravo bi trebali imati developeri kojima Unreal Engine 5 donosi čitav niz tehnika kojima mogu uštedjeti vrijeme u procesu izrade videoigara.

Najveći studiji već su započeli raditi svoje buduće projekte u Unreal Engineu 5. No, manji i nezavisni studiji pristup Unreal Engineu 5 dobivaju od danas, kada je pokretač službeno lansiran u early access. Da – sad i engine ima svoj early access. To znači da engine još nije spreman za lansiranje igara, ali iz Epica poručuju da će sve biti spremno početkom 2022. godine, taman dok developeri istraže nove mogućnosti enginea.

Komentari (8)

  • SilverMelior

    26.05.2021 - 20:30

    Samo neko kamenje prikazuju, daj malo zelenila, malo vode, malo snijega da vidimo na sta to liči.

    • Zoran Žalac

      @SilverMelior, 27.05.2021 - 08:58

      Dok Unreal Engine 5 bude spreman klimatske će se promjene pobrinuti da i stvarni svijet izgleda ovako pa će sve igre zapravo biti ultra realistične.

  • Hadvar

    26.05.2021 - 21:40

    pa i nije bas veliki skok u grafici moram priznat, ali lijepo je sto ce novi engine developerima ustedit vrijeme.

    • Zoran Zabac

      @Hadvar, 26.05.2021 - 23:07

      Grafika je skoro pa došla na max, od sad pa nadalje samo oštro oko će moć primjetit promjene…ili oni koji se bave takvim zanimanjem pa primjete realniju svjetlost, ponašanje modela i ostalo…na neki način problem za developere jer im glavni adut izbijen iz ruku

    • Hadvar

      @Zoran Zabac, 27.05.2021 - 09:25

      vidi se razlika, ali nije nista super impresivno. Trebali bi se fokusirati na realniju fiziku i animacije. Nesto je epic vec prezentirao sa onim animacijama lica bez potrebe za ljudskim glumcem ak se dobro sjecam. To je fora, a i developeri ce ustedit vrijeme i novce zbog toga. Ako zelimo grafika koja je slicna cgi trailerima, trebalo bi izmislti neku novu tehnologiju ili nacin kako citamo i pisemo podatke.

    • RickBarry

      @Hadvar, 27.05.2021 - 15:03

      Pa da, uglavnon će se fokus od sada prebaciti na fiziku i animacije, grafički smo pri vrhuncu

    • Omniweb

      @Hadvar, 27.05.2021 - 09:38

      Da, mislim da ovaj put nije naglasak na extremnoj grafici (koja je već skoro na max), već na skraćivanju puta do same realizacije. Pogotovo kada više ne moraš kao developer voditi brigu od LOD, više mesheva različite kvalitete i takve stvari… Dizajniraš vrhunski model (ili netko umjesto tebe) i koristiš ga odmah u enginu , bez optimizacija ,a opet bez velikog gubitka performansi.

  • abel

    26.05.2021 - 23:13

    Hellblade 2 u UE5 jedva čekam

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?