Vodstvo studija koji je napravio The Callisto Protocol dalo je otkaz
Nakon što je studio zaslužan za The Callisto Protocol otpustio više od 30 zaposlenika, sad su svojevoljno otišli čelnici ekipe, uključujući i osnivača studija.
Horor naslov The Callisto Protocol bio je skup podbačaj za korejsku tvrtku Krafton. Igra se nije prodala dovoljno dobro da pokrije troškove razvoja pa je prošlog mjeseca otpušteno 32 zaposlenika. Sada pak stižu vijesti o još odlazaka iz firme, no ovoga puta radi se o svojevoljnom otkazivanju ugovora.
Kako prenosi Bloomberg, studio Striking Distance napustio je njegov osnivač i redatelj Callisto Protocola Glen Schofield. Njegovim su se primjerom također poveli voditelj studija te glavni voditelj financija.
The Callisto Protocol samo je jedna u nizu igara koje su pokazale kako u današnjem okruženju visokobudžetnih naslova financijski neuspjesi mogu pokopati proizvođače skupih igara. Prije godinu dana lansiran je Saints Row pa je njegov developer zatvoren nakon što je igra financijski razočarala u prodaji. Prošlog mjeseca lansiran je Immortals of Aveum pa je svega dva tjedna kasnije objavljeno kako studio mora otpustiti 45% svoje radne snage.
Obje su se igre, baš kao i Callisto Protocol, prodavale po minimalnoj cijeni od 80 eura, s dodatnim sadržajima čija je cijena prelazila stotinu eura.
Mrkvicaa
21.09.2023 - 09:05Šteta… bitno da imamo goat simulatore
Cloud-Aerith
@Mrkvicaa, 21.09.2023 - 09:34ne, čista fer tržišna igra
Iceman73
21.09.2023 - 09:37Šteta,dobra igra bila…
mili1985
21.09.2023 - 09:37Šteta zbog traljave izvedbe. Bilo je potencijala za uspjeh.
Lepoglava
21.09.2023 - 09:43Šteta..meni je super bila igra iako sam moram priznati započeo s predrasudama zbog kritika kritičara i i igrača.. na kraju ugodno iznenađenje. Šteta šteta šteta
Iron666
21.09.2023 - 09:56A ne znam, standard u gaming industriji je nikada veći i ne znam koji prognostičari vide uspijeh u aljkavim igrama, čija izrada košta kao suvo’ zlato, i još ih prodaju po apsurdno visokim cijenama. Calisto je mediocre igra, Immortals isto tako, Saints Row još niže od medicore.. Očekivati neki uspijeh od takvih naslova je jednostavno nerealno i stvarno ne znam kako masa od tih studija ima muda uopće izbaciti tako nešto znajući koliko je novca uloženo i da je još dva puta toliko potrebno da im se isti taj novac vrati.. Žao mi je svega toga, ali opet bolje i tako i da se standard drži na nekoj razini ili ide ka bolje, a ne lošije i lošije što postaje počesta praksa
Chimichangas
@Iron666, 21.09.2023 - 10:08Zašto ne vide da će neki projekt biti fail? Zato što sve glavne odluke kakva će igra biti, kakav će gameplay biti, priča itd, donose ljudi koji nisu gameri u duši i ne igraju igre u svoje slobodno vrijeme – njima je to “samo” posao i misle da razumiju stvari. Onda kada igra bude većini loša, im stvarnost opali šamar
Iron666
@Chimichangas, 21.09.2023 - 10:18Razumijem ja to i slažem se, jedino logično objašnjenje. Vjerovatno je tu i “krivac” taj što je gaming postao puno više “mainstream” stvar nego prije, samim time puno više ljudi vide kruh i zaradu u svemu tome, bez da zapravo iza sebe imaju neku istinsku ljubav i žar prema tome. Zato vjerovatno i je toliko vodećeg kadra koji donosi apsurdne odluke, ideje i ne vide dalje nego od one vizije “moneymoneymoney”. Opet, vjerujem da i ta činjenica da je toliko puno “novopečenih” gamera koji nemaju neko iskustvo i viziju šta valja, a šta ne, krivac što neke igre dobivaju više respecta i hvale nego što bi realno trebale, a mi se čudimo kako i zašto i tko to toliko kupuje sve to. Prosječan lik koji nikada nije bio gamer u životu neće imati problem potrošit 50€ za mikrotranskacije u NBA-u, jer je prije toga potrošio još dvostruko toliko u klubu za vikend, i on u tome problem neće vidjeti… Jebena je to tema
Maki6
@Iron666, 21.09.2023 - 10:41USPIJEH!!!??? 😂😂😂
ILoveVikingPorn
@Iron666, 21.09.2023 - 18:44S obzirom da je industrija video igara jedina industrija na svijetu u kojoj je univerzalno prihvaćeno da proizvodi koji se prodaju dolaze u upola završenom stanju pa se to kasnije zakrpava i popravlja, ne bi baš rekao da je standard nikad veći
Arcer
21.09.2023 - 11:02Nisam igrao ali sam nešto pratio. Šta nije bazna igra od 80e bila bez endinga, pa su izbacili ending da kompletiraju priču i to još dodatno naplatili 30ak eura? Čovjek bi rekao neka..
Serpico
21.09.2023 - 11:42Surovo. Trebalo je da dobiju još jednu šansu. Igra nakon DLC-a ima zaokruženu priču, i nekako sam naslov igre “Callisto protocol” nije adekvatan za nastavke, suviše je ograničen na određeno mesto radnje.
pleto
@Serpico, 21.09.2023 - 13:32….”nakon DLC-a”….
IgorBiH
21.09.2023 - 13:53Nikad nije dobro počinjati sa “ja ću napraviti neku vrstu kopije one igre prije 10-15 godina koju ste svi voljeli”. Ljudi će je držati u lijepom sjećanju ali ne žele igrati isto 15 godina poslije. Gejmerski krajobraz se promijenio, moraš donijeti nešto novo na stol. To je pod br. 1. Pod br. 2 ljudi i dalje podcjenjuju moć velikog izdavača kao što je tad bio EA. Ne ovaj današnji EA ali tadašnji je bio itekakav faktor. Ljudi vide onaj logo/brend i odmah drugačije razmišljaju. Taj premium efekat. Jedno je kad neki anonimus izda nešto kvalitetno što svi hvale i kad tadašnji EA izda nešto što na sva zvona svi hvale. Ljudi se hvataju za novčanik odmah.
moordrak
@IgorBiH, 21.09.2023 - 18:54Bojim se da su vremena o kojima pričaš davno prošla. Mlade generacije nisu toliko vjerne brendovima i racionalnije donose odluke o kupovini, a bome, i prije će dati šansu nekom anonimcu ako se pokaže dobar kroz različite kanale ocjenjivanja i preporuka. Upravo propast ovog studija ide u prilog navedenoj tezi.
Osobno, ako mi se nešto svidi ili mi treba, ne premećem dinar sto puta i ne idem u silne analize i istraživanja. Naravno, uvijek ću dati prednost onome što sam već koristio i poznato mi je, ali ne uvijek. Dopuštam onu da se ponekad u životu treba zeznuti kako bi znao pametnije drugi puta. Evo. Baš konkretno EA . Ne vjerujem im anke 0 jer su zeznuli stvar previše puta. Njihova moć marketinga kod mene ima 0 % utjecaja. Agresivnim marketingom me mogu samo još više naživcirati.
LokiTina
@IgorBiH, 24.09.2023 - 16:14Dead Space remake je apsurdna cijena kao i još neki remakeovi,da naplate 70 i više eura cijenu,to moraš biti ili budala ili bogata budala da daš toliko novca za remake.
IgorBiH
21.09.2023 - 19:47EA je tih godina bio sila. Nogometna revolucija sa FIFA-om 2008, BF3 i 4, Mass Effect, Dead Space, Burnout itd. Na krovu svijeta su bili.
Daky_13
22.09.2023 - 11:28Zasto je ova igra propala nerazumem,nisam je igrao ali sam gledao par videa izgleda impresivno?Svakakve glupe igre uspevaju stvarno je nerealno
LokiTina
@Daky_13, 24.09.2023 - 16:11Pa nije ni čudo,kada je loša kopija Dead Space igre,sa puno grešaka, uopće nema ni malo originalnosti u samoj igri.I PS5 te Xbox S i X verziju su radili isto kao i za staru generaciju u Unreal Engine 4, umjesto da je bila u Unreal Engine 5,te da nisu kopirali Dead Space,ali pošto je radio na njoj lik koji je sudjelovao u izradi Dead Space igre onda se idiot odlučio iskopirati igru samo ju malo promijeniti i drugačije joj dati ime.
Žalim što sam potrošio novac na nju i to deluxe izdanje.Ja bih bolju igru napravio da mi se daju ogromna novčana sredstva,dobri developers i sve što je potrebno za AAA igru.
I hoćemo vidjeti remake Legacy of Kain sagu,da je priča orginal, lokacija, jedino nove kontrole i grafiku i mehaniku,te da Blood Omen 1 bude iz trećeg lica.