DirectX 12 debitira na ovogodišnjem GDC-u
Vjerojatno najistaknutija najava ovogodišnjeg Game Developers Conference okupljanja bit će Microsoftovo predstavljanje dvanaeste verzije DirectX API-ja.
„DirectX: Evolving Microsoft’s Graphic Platform“ naziv je jednog od panela koje će Microsoft održati u sklopu ovogodišnjeg Game Developers Conference okupljanja, a zanimljiv je prvenstveno iz razloga što će tim povodom biti službeno predstavljen DirectX 12. Microsoftov API zadnju značajnu nadogradnju dobio je sada već davne 2009. godine, a kako nam uskoro stižu i novi Windowsi 9, u Microsoftu smatraju kako je pravo vrijeme za još jedan napredak.
„Već gotovo 20 godina DirectX je platforma koju proizvođači igara koriste da bi kreirali najbrže i vizualno najimpresivnije igre na planeti. Međutim, tražili ste da vam omogućimo više… Tražili ste nas bolje alate s kojim biste izvukli posljednje atome snage iz vašeg računala, tableta, smartphonea i konzole. Dođite da biste doznali kako vam to planiramo dostaviti.“ – stoji u opisu panela na stranici GDC-a.
Otkrivanje mogućnosti DirectX-a 12 zakazano je za 20. ožujak. Na službenoj teaser stranici vidljivo je kako će isti podržati partnerske kompanije Intel, Nvidia, Qualcomm pa i AMD koji je nedavno lansirao svojevrsnu alternativu DirectX-u – vlastiti API pod nazivom Mantle. DirectX 11, s druge strane, neće ostati zanemaren pa se na temu istoga za GDC priprema osam panela.
lxexo
07.03.2014 - 14:30R.I.P Mantle xD
Corvodin
@lxexo, 07.03.2014 - 14:31Vjerovatno
Lovac
@lxexo, 07.03.2014 - 16:10Zašto? Sumnjam da će donjeti išta revolucionarno osim bolje optimizacije i možda koji kič tu i tamo.
LudiMax11
@lxexo, 07.03.2014 - 18:53pa sta nije mantle najbolja solucija za optimizaciju….Directx je kao auto setup kako ce graficka procesirat igru ….a sa mantle developeri iskoriste potencijal graficke kartice 100% (tako nesto)
Stribor88
@lxexo, 08.03.2014 - 11:22mantle je ubojica, directx bottlenecka strasno na gpu-u, neiskorištava 8 jezgri kod cpu-max 4, ne znam kud je zapelo toliko s mantle-om…
marcusmali
07.03.2014 - 14:42a tek kad pokazu kako sve to radi na xbox one konzoli,:D
Chris28
@marcusmali, 08.03.2014 - 18:24vidi se da si fanboy
The Longshot
07.03.2014 - 16:38Hoce li R9 270 podrzati DirecX 12?
Corvodin
@The Longshot, 07.03.2014 - 19:48U određenoj mjeri, vjerovatno. Ako se ne varam uz svaki novi directX ide novi silikon, tako da punu podršku imaju grafe koje izađu kasnije.
fxp1990
07.03.2014 - 17:22proci ce jos puno puno vremena prije nego sto igre pocnu koristiti DX12 kako spada.
Adrian Sutil
07.03.2014 - 19:46Sijecam se jednoga komentara kada je aktualan bio Direct x 11,,, kada bi napravili igru koja koristi puni potencijal direkt x 11 sve aktualne graficke koje su trenutno na trzistu bi pale u vodu!!!
jancec
@Adrian Sutil, 31.01.2015 - 17:39+1