Sympathy for Mr. Vangeance - prvi dio Chan-wook Parko-ove triologije o osveti je ujedno i onaj najteži i najbizarniji, barem što se tiče sudbine likova. Pošto je glavni lik gluhonijem tu će biti poprilično malo dijaloga, ali i to pridonosi posebnoj i bizarnoj atmosferi filma na svoj način. Nažalost, nisam uspio nabaviti Director´s Cut verziju u kojoj je Park ostvario svoju ideju prelijevanja boja u crnu i bijelu sa bliženjem kraja filma. Ali čak i bez tog "artističkog" efekta, film je obavezan za pogledati.
8.5/10 Inside Man - iako od Hollywood-a u zadnje vrijeme ne očekujem previše, ovaj film me se prilično dojmio. Odlična gluma Denzela, Fosterice i Owena te zanimljiva priča o savršenoj pljački povezana sa otkrivanjem starog suradnika nacista i više su nego dovoljni za zabavan i intrigirajući film.
8/10The Crow 4: Wicked Prayer - uvijek sam volio Vranu kao lika, filmovi su mi bili ok, a i seriju sam pratio. Ali ovo, ovo je nešto preloše. Od jeftine produkcije, smiješnog odabira glumaca (Tito Ortiz, Tara Reid, David Boreanaz, Danny Trejo) i podjele likova, do katastrofalne glume čak i za gorenavedene i njihove standarde. Da ne spominjem retardiranu priču... Sve u svemu, ako se želite ismijavati nečemu može, ali ukoliko hoćete ubiti vrijeme ili pogledati zanimljiv film zaobilazite u širokom luku.
3/10Troy - iako prije nisam volio Ilijadu (zbog toga je nisam ni pročitao), nakon čitanja Simmons-ovog Ilija stavio sam je na listu čekanja. No eto, filmska adaptacija je uletjela prije pa da iznesem dojmove. Cijeli film nažalost izgleda dosta loše s tehničke strane, to mu ne bih uzimao kao lošu stvar da se ne radi o "povijesnom" i epskom spektaklu kakvog je film trebao prezentirati. Također, i potpuni izostanak bogova Olimpa iz sukoba mi se baš i nije dopao, no zbog očitog nedostatka kvalitetnih specijalnih efekata, i bolje je da su to izostavili nego izveli loše. Radnja je zanimljiva (iako to nije ni čudno pošto se radi o adaptaciji radnje), no gluma likova je uistinu čudna. Varira od odlične pa sve do preloše i neuvjerljive. Ni odabir glumaca mi se nije previše dopao u nekim slučajevima, ali bar su Ahileja i Hectora koliko toliko pogodili. Dobar i zabavan film svakako, ali ništa što ne smijete propustiti (ovo je mogao biti da ga je režirao npr. Jackson).
7/10Taegukgi / Brotherhood of War - o ovom filmu sam čuo dosta, i to najviše kao o brutalnom azijskom "Spašavanju vojnika Ryana". Glavna radnja je zapravo retrospektiva jednog od glavnih likova, koji se prisjeća svojih doživljaja iz vremena sukoba Sjeverne i Južne Koreje. Film je prepun osjećaja, tuge i radosti, odlične atmosfere... ma nemam pojma šta da napišem.
9/10