HCL.HR

Da li vam smetaju igre koje vas ocjenjuju na kraju završenog levela?

  • 17 Odgovora
  • 15574 Hitova
*

iris94

  • ***
  • 641
Pozz ljudi,

Evo baš danas razmišljam koliko su mi počele smetati igre koje imaju neki sistem ocjenjivanja i rankinga na kraju poput novih Hitmana i AC igara na primjer. Nedostaje mi Assassin's Creed kec i dvica gdje sam imao slobodu da uradim misiju kako želim. Mogao sam da ubijem metu na najdebilnije načine i da uživam jer je to bio moj izbor. Igrao sam kako ja želim i imao punu slobodu pristupu. U zadnjih par godina sam primjetio trend da se igraču unaprijed ponude side objectives, challenges i na kraju naravno i ocjenjivanje kako smo uradili zadatak.

To me iskreno iritira i kad vidim takav sistem izgubim volju za igranje. Zašto ne mogu da otkrijem svoj neki način da uradim misiju nego imam unapijed određene skriptirane parametre? U ovom polju su mi najgore AC igre kada se miješaju direktno u moj način igranja stavljajući mi da moram metu da ubijem sa AIr assassination da bi dobio full sync. To više nije optional objective ako mi je neophodan za 100% prelazak. Shadow of Mordor je ovo ispravio na primjer tako što su side objectives potpuno nebitni i nepotrebni te se ne računaju u finalni prelazak.

Jednostavno prezirem igre koje se svode na unaprijed postavljenje načine igranja i onda vas nagrađuju za to ili suprotno. Uživao sam u zadnjem SC Blacklistu, ali mi je pičilo na živce što ne mogu da ubijem nekoga jer odmah mi igra govori da sam rambo ili tako nešto.

Vaše mišljenje o ovome?
« Zadnja izmjena: 16. Ožujak, 2016., 13:38 iris94 »

*

level

  • **
  • 218
  • Bitches be like...
To je dodana vrijednost u nedostatku imaginacije. Nekad je bilo dovoljno proći level ili misiju, međutim, kad ju prođeš onda je gotovo. Ovako kad ti prate određene parametre možeš ganjat Full Sync, 100%, bez greške, ovako ili onako. Jer jednostavnije je uvest to, nego nove i maštovitije misije. Danas sve mora imat natjecateljsku komponentu kao uspoređivanje progressa ili rezultata online, zato i single player igra ranka igrača, da bi znao koliko si dobar. Jer kad onda kažeš koliko si novaca dao za koliko sati gameplaya uputit će te na to da nisi igru završio u potpunosti jer nije 100% completion .

Ne smeta mi ni najmanje, Jednostavno me nije briga.

*

general98

  • ***
  • 759
  • “Always trust computer games.”
Mene za to ocjenivanje uopće nije briga.Ne igram single-player igre da bih se natjecao sa nekim nego uživam u njima.
Igram kako mi se dopada i opće se ne zamaravam sa tip ocjenama jer mi one ionako ništa ne znače...
"If you have everything under control,you're not moving fast enough!"

*

metalni

  • ****
  • 1395
  • Seoski mudrac
    • My Art Gallery
To je dodana vrijednost u nedostatku imaginacije.

Dobro rečeno!  :thumbs:

Pa zvjezdice na kraju levela su nekad simpatične, a nekad prenaporne.

*

bartul_9

  • *****
  • 3430
  • Welcome to the matrix.
Ja osobno nemam nista protiv toga, ima ljudi kojima je bitno imat 100% i ti achivmenti na kraju levela/igre im pokazuju koliko su daleko dosli.Cak i volim da vidim sta sam skupio, sta nisam, sta sam propustio, koje sam opcije sve imao i usporedit iste sa svojim Steam prijateljima.

Takve stvari su oduvjek postojale u igrama u obliku statsa itd. i oduvjek sam volio povirit i doznat koliko sam cega skupio/propustio.

*

L8

  • *
  • 26
Mene za to ocjenivanje uopće nije briga.Ne igram single-player igre da bih se natjecao sa nekim nego uživam u njima.
Igram kako mi se dopada i opće se ne zamaravam sa tip ocjenama jer mi one ionako ništa ne znače...

Moram priznati da se slažem sa tvojim postom, no ima jedna stvar koja me dodatno motivira kod primjerice GTA V - a to je da kad recimo po uspješnom završetku neke misije dobijem slabiju ocjenu, dođe mi da kad budem drugi puta prelazio igru, što i jesam,  pokušam dobiti bolju ocjenu, što na nekim mislijama jesam, na nekima ipak ne..

Ne smeta me uopće. Dapače, odlično funkcionira u nekim igrama i "tjera" te da pokušaš bolje, što podiže trajnost same igre.

*

neo

  • *
  • 52
Ne smeta me uopće. Dapače, odlično funkcionira u nekim igrama i "tjera" te da pokušaš bolje, što podiže trajnost same igre.
Potpuno se slazem, ume da bude motivaciono i tera me da pokusavam ponovo dok ne resim 100%.

Bolje da ih nema onda mi dođe da opet prelazim lvl čisto da probam imat što bolju ocjenu
French Car Mafia EST.2016

Ne smeta mi to ocjenjivanje na kraju samo po sebi,ali kad daju bonus objective gdje moram tocno odredenu stvar napravit na tocno odreden nacin,e tu onda izgubim zivce.Ne samo da mi tako ogranicavaju slobodu,nego igra time zapravo gubi na vrijednosti ponovnog prolaska zato jer ako me zanimalo kako nesto mogu napravit drugacije,bonus objective mi ubije svaku zelju za tim.A osim toga postoji i onaj zloglasni provokator zvan warning:leaving mission area.

*

iris94

  • ***
  • 641
Ne smeta mi to ocjenjivanje na kraju samo po sebi,ali kad daju bonus objective gdje moram tocno odredenu stvar napravit na tocno odreden nacin,e tu onda izgubim zivce.Ne samo da mi tako ogranicavaju slobodu,nego igra time zapravo gubi na vrijednosti ponovnog prolaska zato jer ako me zanimalo kako nesto mogu napravit drugacije,bonus objective mi ubije svaku zelju za tim.A osim toga postoji i onaj zloglasni provokator zvan warning:leaving mission area.

Posebno bi tu naveo AC serijal kao vrhunac nerviranja -.- Šta mi imaš određivat kako da ubijem metu. Oću da ga ubijem kako ja želim a ne leteći kroz zrak, dok plešem kolo, pjevam narodne i bacam novčiće. Jebiga, samo tako moš dobit 100% sinhronizaciju.

a, nije da me toliko živcira, ali je glupo nekad više nekad manje, ovisno  o igri... recimo u DMC serijalu ima donekle smisla jer su leveli relativno kratki i nabijeni akcijom, ali u GTA 4: BoGT mi je skroz nepotrebno da mi prati koliko sam sekundi potrošio na rješavanje misije itd.  I još onda naprave trofej koji zahtijeva upravo to rješavanje svega 100% za čeg moraš biti stvarno lud za igrom.   Sve u svemu, još jedna vrsta reciklaže   :(

jasno je da to sve nije ni najmanji problem i da kmečite bezveze :faca:

*

bartul_9

  • *****
  • 3430
  • Welcome to the matrix.
jasno je da to sve nije ni najmanji problem i da kmečite bezveze :faca:

Pametno zboris.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9