HCL.HR

Euclideon tehnologija

  • 10 Odgovora
  • 3890 Hitova
Euclideon tehnologija
« : 31. Listopad, 2012., 18:14 »
Ne znam koliko vas je cackajuci YouTube-om naletjelo na ovo cudo, al' svejedno sam mislio da bi bilo zanimljivo cut sta se ovdje misli o tome. Pogledajte prvo ovaj bolesni video:
Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology Preview 2011 [HD]

Nakon sto je doticni video objavljen, osim velike podrske pojavile su se i brojne negativne kritike i spocitavanja od kojih je mozda najbolje izdvojiti sljedeca:
1. Euclideon Unlimited Detail Is A Hoax
2. Response to my response to Unlimited Detail
3. Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology Preview 2011 [HD] - My Response
4. Unlimited Detail a Scam? It's Been Done Before...  (ovdje obratite paznju na linkove date u description-u)


Reakciju na ova osporavanja pocetni kreator Euklideon engine-a mozete pogledati u sljedecim videima:
1. Euclideon & Unlimited Detail - Bruce Dell Interview
2. Euclideon feature story - Good Game (Nov 8, 2011) Unlimited Detail engine
3. Euclideon - Bruce Dell interview at GamesCom in Germany, August 2011  (ovdje je dato pojasnjenje sta "neograniceno" znaci)


Eto, sad mozete dati svoja skromna misljenja. ;)

« Zadnja izmjena: 01. Studeni, 2012., 15:03 WEAPONX »

Odg: Euclideon tehnolohija - wtf man???
« Odgovori #1 : 31. Listopad, 2012., 18:23 »
Zasigurno ne planiram gledati sve to.
Al ono, ako si pogledao sve to, pretpostavljam da znaš sve uobičajene kritike.

Nisu pokazali ništa dinamično, kloniraju iste objekte, bla bla bla.
Sve što znam o grafici i voxelima govori mi da ne vjerujem da je istina.
Ne vjerujem dok ne vidim.  :hiha:

Odg: Euclideon tehnolohija - wtf man???
« Odgovori #2 : 01. Studeni, 2012., 10:59 »
Zasigurno ne planiram gledati sve to.
Al ono, ako si pogledao sve to, pretpostavljam da znaš sve uobičajene kritike.

Nisu pokazali ništa dinamično, kloniraju iste objekte, bla bla bla.
Sve što znam o grafici i voxelima govori mi da ne vjerujem da je istina.
Ne vjerujem dok ne vidim.  :hiha:
Isti sam ti. ;) Al' neki vrag u meni me tjera da drzim optimizam na nivou. Jadan od najvecih razloga za to je sto sam saznao da ih sada finansira Australijska vlada sa cak 2 000 000 $. Kontam, valjda i ta vlada zna na sto baca pare.  ;)
Sto se tice dinamike, o tome se govori gore u prvoj reakciji na kritike (u intervjuu s kreatorom). Mali veli da je to sasvim izvedivo. Tu se govori i o voxelima, tj. da ova tehnologija ne funkcionira na do sad oprobane nacine - stoga radije sada govore o "atomima", a ne voxelima. Zacudjujuce je da PC za ovaj engine uopce i ne treba 3D GPU da bi postigao 25-35 fps. Sa boljim GPU-om bi, tvrde, sve izgledalo znatno brze, ali jos uvijek ne osjecaju potrebu za tim.
Ono sto je jedino zamagljeno je informacija o "storage-u", tj. koliki kapacitet bi morao imati hard disc za nesto ovakvo.  
Dosta toga je pojasnjeno ovdje:
http://cityofnidus.blogspot.com/2012/05/euclideon-dreams.html
« Zadnja izmjena: 01. Studeni, 2012., 11:09 Whiplash »

*

Facaa

  • *****
  • 2773
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Euclideon tehnolohija - wtf man???
« Odgovori #3 : 01. Studeni, 2012., 12:26 »
Nisu pokazali ništa dinamično, kloniraju iste objekte, bla bla bla.
Sve što znam o grafici i voxelima govori mi da ne vjerujem da je istina.
Ne vjerujem dok ne vidim.  :hiha:

Zašto je problem ako nije dinamično? Pa nisu ni poligoni u igrama dinamični. Manje više.
Ili misliš nije real time? Il nešto treće?


A inače zvuči zanimljivo.
Ali i nekako naporno. Jer, zamisli dizajnirati kamen sa šeto milijardi atoma, čega već. Fun.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Yuri

  • ****
  • 1733
  • Feeeeejk
Odg: Euclideon tehnolohija - wtf man???
« Odgovori #4 : 01. Studeni, 2012., 13:40 »
Pogledao prvi video upravo.

Tipovi su kripli.
Govore da zbog puno poligona moderne graficke kartice trebaju brdo memorije, da ce njihova "atom" tehnologija smanjit potrebu za tim i omoguciti "neogranicene" detalje...
Ne. Teksture su razlog potrebe za brdom memorije. Bez obzira da li je objekt sastavljen od "atoma" ili klasicnih poligona, opet ces trebat brdo VRAM-a za high-res teksture.

I tako to. Uglavnom, jedna velika glupost.

Odgledao i prvi response video, nije mi se dalo gledat dalje.


Zašto je problem ako nije dinamično? Pa nisu ni poligoni u igrama dinamični. Manje više.
Ili misliš nije real time? Il nešto treće?


Nemas dinamicnih objekata, nista se ne mice u videu, kamera jednostavno prolazi kroz scenarij.
Nema promjene osvjetljenja, nema nikakvih sjena.

Uglavnom, uzalud ti drukciji nacin renderiranja objekata kad sve to skupa uzima danak na takvim stvarima.
Je, drvo ce ti biti napravljeno od pecto milijuna atoma, ali sve skupa ce izgledati plasticno.

Odg: Euclideon tehnolohija - wtf man???
« Odgovori #5 : 01. Studeni, 2012., 13:54 »
Zašto je problem ako nije dinamično? Pa nisu ni poligoni u igrama dinamični. Manje više.
Ili misliš nije real time? Il nešto treće?


A inače zvuči zanimljivo.
Ali i nekako naporno. Jer, zamisli dizajnirati kamen sa šeto milijardi atoma, čega već. Fun.
Zato i koriste lasere. Na takav nacin objekt sceniraju za par minuta. Ne vjerujem da bi ni za neke fikcionalne objekte trebalo duze vremena nego s postojecim engine-ima.
Btw, na YouTube-u je procurio jedan video koji je skinut odmah sljedeci dan. Medjutim, neki lik je napravio video tog videa na dan objavljivanja, tako da ga je i dalje moguce vidjeti. Jedna australijska firma AEROmetrex kombinirala je izgleda svoj skener s Euclideon-ovim engine-om i na 1:12 moze se vidjeti rezultat. Zamisli SimCity na taj fazon. :bonk:
euclideon geoverse aka unlimited detail of point cloud/voxels briefly caught in the wild



Pogledao prvi video upravo.

Tipovi su kripli.
Govore da zbog puno poligona moderne graficke kartice trebaju brdo memorije, da ce njihova "atom" tehnologija smanjit potrebu za tim i omoguciti "neogranicene" detalje...
Ne. Teksture su razlog potrebe za brdom memorije. Bez obzira da li je objekt sastavljen od "atoma" ili klasicnih poligona, opet ces trebat brdo VRAM-a za high-res teksture.

I tako to. Uglavnom, jedna velika glupost.

Odgledao i prvi response video, nije mi se dalo gledat dalje.


Zašto je problem ako nije dinamično? Pa nisu ni poligoni u igrama dinamični. Manje više.
Ili misliš nije real time? Il nešto treće?


Nemas dinamicnih objekata, nista se ne mice u videu, kamera jednostavno prolazi kroz scenarij.
Nema promjene osvjetljenja, nema nikakvih sjena.

Uglavnom, uzalud ti drukciji nacin renderiranja objekata kad sve to skupa uzima danak na takvim stvarima.
Je, drvo ce ti biti napravljeno od pecto milijuna atoma, ali sve skupa ce izgledati plasticno.
Mislim da ce te u pogledu VRAM-a razuvjerit video u kojemu je intervju creatora i njegova reakcija na reakcije drugih ljudi. Tu mozes vidjet da lik pokrece doticni engine na obicnom laptopu.
Mislim i da dosta informacija mozes procitat na linku koji sam ostavio u prethodnom postu. ;)

*

Freddy

  • ******
  • 5522
  • Briljantin.
Odg: Euclideon tehnolohija - wtf man???
« Odgovori #6 : 01. Studeni, 2012., 14:15 »
australska, australsko, australski, australskim, australskom,, AUSTRALIJA jebote :wildboy:

inače izgleda dobro, al ko što je Iksi reko, ništa dinamično, samo raspored tla, kamenja i stabala. I neki kip slona i kameni blokovi s lišćem koji su svi isti. Vau

Odg: Euclideon tehnolohija - wtf man???
« Odgovori #7 : 01. Studeni, 2012., 14:18 »
@faca
Problem sa statičnošću nije u ril tajmu.
Možda to i je ril tajm.

Ali uoči da nema animacija. Dapače, uopće ih ne spominju.
Voxeli su super za statične strukture. I ako imaš puno ISTIH statičnih struktura, sve je kul jer se referenciraju već postojeći objekti u memoriji, jel.

Ali problem je kod animacija. Osim što baš i ne postoje dovoljno brzi algoritmi za deformaciju voxela.
Možeš raditi keyframe animaciju, al ej, zamisli koliko podataka ti treba za animaciju tolikog broja atoma.

To je drugi veliki problem. Kao što rekoh, ako imaš iste objekte približno jednakih veličina, nemaš problem.
Ali kad bi imao takav level kao u videu gdje je svaki objekt različit, to bi bilo (rendom procjena) stotine terabajta podataka.

I uz sve to, ovdje nema nikakve fizike, interakcije, ičega.

Sve to predstavljaju kao revolucionarnu novu tehnologiju, a zapravo voxeli nisu ni probližno NOVI.
Postoje već dugo, ali postoje i razlozi zašto se ne koriste.

Ne znam kako bi se riješili ti postojeći problemi, al u slučaju sa stvarno jesu, skidam kapu.
Veća je vjerojatnost da žele zaraditi brzu PARU.

Odg: Euclideon tehnologija
« Odgovori #8 : 01. Studeni, 2012., 22:35 »
-Da, to stoji. Sama cinjenica da neko kontrolerom putuje kroz virtuelni svijet vec potvrdjuje da je stvar u "real time-u".
-Medjutim, kada govoris o tome da se animacija ne spominje, ipak grijesis. U videu "Euclideon & Unlimited Detail - Bruce Dell Interview" na 5:20 se o tome otvoreno govori. Cak postoje stariji demo-i kada je engine bio tek u pocetku razvoja i tu ih se prezentira.
-U istom videu  na 16:45 govori se detaljnije o voxelima i zbog nabrojanih razloga ih se radije proziva atomima. Zato mislim da argumenti koje navodis govoreci o vexelima ne slijede principe na kojima doticni engine funkcionira. Osim toga, nacin na koji se ti "atomi" citaju znacajno je drugaciji od dosadasnjih. O tome se govori na 4:17. Sada se, dakle, ne ocitava ono sto postoji, vec samo ono sto se vidi. U ocitavanju, stoga, glavnu igru igra rezolucija, a ne detaljnost objekta. Jer, engine uvijek cita samo jedan atom po jednom pikselu. Ma koliko detaljno objekt bio izgradjen, PC ce uvijek ponavljati istu radnju, tj. ocitati ce isti broj piksela. Sve vise od toga bilo bi nepotrebno, jer i sada mi vidimo samo jednu boju po jednom pixelu, iako PC "bespotrebno" ocitava i ono sto ne vidimo.

« Zadnja izmjena: 01. Studeni, 2012., 22:54 Whiplash »

Odg: Euclideon tehnologija
« Odgovori #9 : 02. Studeni, 2012., 00:29 »
Nema smisla raspravljati jer ti očito funkcioniraš po principu da ignoriraš pola mog posta, a sve što oni kažu automatski uzimaš kao istinu.

Pokazali su mrtvo smeće od animacije. Nisam rekao da je animacija nemoguća. Pročitaj opet što sam napisao.
I baš ništa nije rekao ili objasnio osim PRIČEKAJTE. Mislim, okej, naravno da ću pričekat, nije da postoji druga opcija, ali do tad ne vjerujem.

I sve ove gluposti koje se spominju oko uzimanja u obzir samo ono što se vidi su... gluposti.  :wildboy:
Odnosno, ima smisla za statične stvari.
Objasni mi kako ima smisla uzimati u obzir sve "atome" pri animaciji ili interakciji.

Da, kralju, ti vidiš samo rub kamena, al kad ga pomakneš, ipak mičeš i atome koje ne vidiš, ne? xDDDDD

Odg: Euclideon tehnologija
« Odgovori #10 : 02. Studeni, 2012., 15:09 »
Nije tacno. Samo sam naveo ono na sto su i oni reagovali. I za smece od animacije govore da je staro 7 godina i da je nacinjeno cisto kao test.
No, svejedno, to ne otklanja dojam da animacije doista jesu zapostavljene i kao da se o njima stalno izbjegava detaljnije govoriti.
Iako se, priznajem, u sve slabo razumijem, ja cak mogu i razumjeti da je animacije moguce ciniti. Fiksirati, recimo, sve djelice jednog objekta za samo jedan atom znatno moze uprostiti algoritam. Medjutim, time bi pokreti objekata bili krajnje uprosceni.Nije tesko razumjeti kakvu bi patnju proizveo pokusaj da se uvede fizika, ili interakcija medju objektima gdje bi postojao veci stepen "spontanosti" u pokretima svakog od "atoma". Zato me i raduje sto se u to previse ne kontam. Time bar moj optimizam ostaje veci. ;)
Kad govoris o brzim parama, oni su tu misiju vec obavili. Sad mogu komotno izaci i rec da su se zajebavli. :D
Al' gamer u meni jos uvijek ne dozvoljava takav rasplet.
« Zadnja izmjena: 02. Studeni, 2012., 15:29 Whiplash »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9