HCL.HR

Grafika i gameplay

  • 84 Odgovora
  • 25129 Hitova
*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #15 : 29. Listopad, 2009., 13:51 »
A cek, sto je uopce gameplay? Koja je definicija toga? :wildboy:

I ne mislim na neku "sve ono sto nije grafika itd." definiciju. Prava definicija.

*

Sale Hale

  • *
  • 10
  • Tko bi reko čuda da se dese....
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #16 : 29. Listopad, 2009., 14:29 »
Gameplay je "ono nešto", što su imale igre prije deset godina. :wildboy:

*

Radim247

  • *****
  • 2274
  • I ♥ kurac
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #17 : 29. Listopad, 2009., 14:59 »
Gameplay je kad se igra sastoji od jedne točke na ekranu i dvije vodoravne crtice na lijevom i desnom kraju ekrana koje ju odbijaju, a ne možeš prestat igrat. Iako izgleda preloše to ni ne vidiš jer si preopčinjen čistim awesomenessom te "igre".

A tek kad kurci u obliku slova L, I, T i ostalih padaju odozgora, a ti ih moraš pravilno posložit da bi srušio 4 reda....isuse kako zarazno. Vjerovatno jedina igra koja gubi smisao kad se prebaci u 3D, a i dalje ju igraju ljudi diljem svijeta.
Nebi bas reko,živim u Zagrebu i evo jedne situacije:Znači tuku se,imaju 12 godina otprilike i prolaze razni likovi i niko nista,cak je jedan u sali reko Koji je pobjedio..

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #18 : 29. Listopad, 2009., 15:31 »
Dakle gamplay nije usporediv sa grafikom. I nije nesto sto moze napredovati neznamkako, jer nitko ni ne zna sto je.


I onak, ak je igra dobra, dobar je i "gameplay". Ak ne, nije. :bonk:

*

$h4d0w

  • ******
  • 3910
  • Forever is an illusion...
    • Last.fm Profile
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #19 : 29. Listopad, 2009., 17:06 »
Evo izguglao sam nekakvu definiciju gempleja :(
Citat:
Gameplay is a term most commonly used to rate, or score the quality of the experience had by gamer while playing a particular game. The term gameplay is often found in game reviews where a score is given based on player experiences during the interaction with game.


I onak, ak je igra dobra, dobar je i "gameplay". Ak ne, nije. :bonk:
Pa ono, to je kao jedna od bitnijih stvari u igri, uz grafiku, zvuk i te neke osnovne stvari koje se 'na prvi pogled' primjećuju. Tako da ako se u tome fejla onda je valjda i sama igra fail.

Sjećam se da je bilo u pcplayevim recenzijama baš formula po kojoj računaju ukupni overall igre i baš o gameplayu je najviše ovisila ta završna ocjena, a iz ovih ostalih kategorija se samo izvukla srednja vrijednost.
>> Last.fm Profile


>> Xfire Profile

*

Phylip

  • **
  • 293
  • Zakon
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #20 : 29. Listopad, 2009., 17:28 »
@ ixy ono sori kaj nisam napravio opsiran scenarij igre i sto sam u pet minuta moro smisli nesto sto bi se moglo nazvat orginalnim.
Vjerovatno nije.
nisam bas skuzio sto si htio rec za diablo ja sam samo reko da grafika nije bila uvjet kvalitete igre kao sto je danas
Oni nisu imali potrebe razvijat bolju grafiku i uvlacit se u šupak nazovi gamerima koji ne bi znali dobru igru da ih ugrize za supak. Ako diablo 2 nema gameplay zato ga svi do danas jos igraju preko lana, modema i slicno ili igraju uopce.
Zasto ima milijun modova..Zasto se jos uvijek igra baldurs gate,fallout 1 i fallout 2,planescape torment,jebote total anihalation se jos igra.POgledaj simse jebote i kakve novine su uspjeli uvest u 30 nastavaka i dodataka.Jebem ti ja crysis kad ces ga prec u tri dana i nikad ga vise neces pogledat.Svaka cast portalu i mirrors edgu ostalim igrama koje si ti naveo jer su uspjele uvest dasak radosti.Nisam rekao da nema dobrih i orginalnih igara nego da ih ima puno manje nego sto je bilo prije.Nema potrebe ismijavati moje primjere jer ja nisam vrhunski scenarista niti ista drugo.
Ono ixy ja nisam tu da se mi prepiremo oko toga koja je kita veca nego da pokazem svoje misljenje,ako ti imas drugo lijepo ga navedi i reci.Mozes ti objasnit u cemu je tvoj problem ono srdi te sto je neko unistio tvoju malu fantaziju o fantasticnosti gaming svijeta.
Dobro postoje razlicita misljenja mozda nijedno nije pravo mozda su sva prava.Ja sam svoje reko.


Zast nitko nece samnom na kavu?

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #21 : 29. Listopad, 2009., 17:47 »
Evo izguglao sam nekakvu definiciju gempleja :(
Citat:
Gameplay is a term most commonly used to rate, or score the quality of the experience had by gamer while playing a particular game. The term gameplay is often found in game reviews where a score is given based on player experiences during the interaction with game.


I onak, ak je igra dobra, dobar je i "gameplay". Ak ne, nije. :bonk:
Pa ono, to je kao jedna od bitnijih stvari u igri, uz grafiku, zvuk i te neke osnovne stvari koje se 'na prvi pogled' primjećuju. Tako da ako se u tome fejla onda je valjda i sama igra fail.

Sjećam se da je bilo u pcplayevim recenzijama baš formula po kojoj računaju ukupni overall igre i baš o gameplayu je najviše ovisila ta završna ocjena, a iz ovih ostalih kategorija se samo izvukla srednja vrijednost.
Dakle "gameplay" bi bilo ko neko ukupno gaming iskustvo? S tim se slazem.

Ali to bi znacilo da se ne moze "unaprijediti" jer predstavlja skup raznoraznih stvari, toliko da na kraju cini 90% igre ili koliko vec, na neki nacin. Gameplay nije "to i to" vec prije "skoro sve".

Ko da kazes da umjetnost nije napredovala od neznam, vrijeme renesanse. Ni ne moze napredovati, ne radi se tu o nekim brojevima ili teksturama ili rezoluciji... to je sve iznad toga.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #22 : 29. Listopad, 2009., 18:14 »
@Phylip:
 :hihi:

Šabane, to nije stvar mišljenja.
Stvar je u tome da ti općenito gledaš prošlost gaminga. I uzimaš kao primjere inovativnih i originalnih igara stvarno odlične igre. Ali pogledaj vremenski raspon u kojem su se te igre pojavile. Ono, pričaš u stilu uffff, vidi System Shock 2, Super Mario Bros 3, Deus Ex, Doom 2, Quake... to su bile igre (ok, ne toliko drastično, al poanta je ista). Vrijeme je filter. Naravno da ćeš zaboraviti neko smeće koje si igrao sa sedam godina. Ali ćeš se sjećati nečeg što je bilo odlično. Tak da ćeš nabrajat razne Baldur's Gateove, Half Lifeove, Deus Exove i ostale. A za primjere današnjih igara ćeš nabrajat neke prosječne igre.
Uostalom, tad si bio mlađi. Ja kad sam bio mlađi, mogao sam igrati bilo koje smeće praktički i zabavio bih se (Nerf Arena Blast, Trickstyle). Kad se sad sjetim kakve su me sve igre svojevremeno veselile... ma šta sjetim, neke sam opet probao igrati i jednostavno ne ide.
I tko kaže da se neke današnje igre neće igrati za 5 godina?  :geek:
Ja znam da ću se ja nekih igara definitivno sjećati.

I naravno da ima smisla ismijavati tvoje scenarije o skijašima ubojicama. Prvenstveno zato jer ti te svoje ideje navodiš kao bolje od onih koje se koriste u današnjim igrama.  :wildboy:

Uostalom, ni danas grafika nije mjerilo kvalitete. Wii je najprodavanija konzola ove generacije, a ima najlošiju grafiku. A postoje i genijalne igre poput World of Gooa koje se ne mogu pohvaliti nekom grafikom.
A grafika se oduvijek razvijala tak da ti ne stoji da onda developeri nisu imali potrebu razvijat grafiku i uvlačit se ljudima u šupak.  :tired:
To je jednostavno retardirano. Ajde mi onda reci zašto Diablo 2 ima bolju grafiku od jedinice, ako su već imali engine jedinice? Zašto jednostavno nisu napravili novu priču i izdali dvojku?

I opet kažem... to nije stvar mišljenja.
Sve se razvija onoliko brzo koliko je to moguće. Tehnički aspekti igara će se uvijek brže razvijati od gameplay elemenata. Zašto? Zato jer je više poligona uvijek bolje, bolji dim je uvijek bolji dim. I svi će reći da je dim iz Dirta 2 bolji od onog iz Need for Speeda 2.
A kad govorimo o gameplay elementima, tu se dosta toga razvija po principu pokušaja i pogreške. Ja ne mogu znati što će se svidjeti svim gamerima. Niti bilo tko drugi. Zato će jedan TPS, recimo, prvi uvesti cover sistem. I ljudi i kritičari će to nahvaliti, pa će drugi to prihvatiti i kopirati.

A eksperimentirati bezrazložno i riskirati katastrofalnu prodaju igre... to nitko ne želi.

Uostalom, krivi su i sami gameri.
Jesi li čuo za Ico, Shadow of the Colossus, Killer 7, Psychonauts? To su sve originalne i relativno nove igre (bar u odnosu na igre koje ti spominješ) koje su kritičari nahvalili. Šteta što sam našao prodajne podatke jedino za SotC i Psychonautse. Dakle, SotC se prodao u 940 000 primjeraka (po VGChartz.com), a igra je dobila prosječnu ocjenu 91. Psychonautsi su dobili prosječnu ocjenu 88, a prodali su se u 120 tisuća primjeraka.
S druge strane, NFS Pro Street, čija je prosječna ocjena 72 se prodao u 2 milijuna primjeraka na Xboxu te 1.7 milijuna na PS-u 3, a gdje je još PC (za kojeg nema prodajnih podataka)...
Dakle, igra poput NFS-a (koja kod tebe vjerojatno spada u ove nove igre koje tjeraju grafiku) se prodala u preko četiri puta više primjeraka od Shadow of the Colossusa te dvadeset puta više od Psychonautsa, igara koje su imale puno veće prosječne ocjene, originalnije su i velik broj igrača koji su ih ekšli igrali su ih hvalili.
Želiš još ovakvih primjera iz novije gaming povijesti?  :hiha:

I sad ti meni reci, kakvog poticaja developeri imaju da razvijaju nove originalne projekte ako će se oni, ma kako kvalitetni bili, prodati u puno manjem broju primjeraka od ustaljenih i loših franšiza? Mislim, tebi je svejedno, ali oni gube novac.

Na kraju krajeva, tehnička strana igre može biti bitan element u samom gameplayu igre. Recimo, fizika. Razvoj hardvera omogućio je raznim simulacijama koječega, FPS-ovima i praktički svim ostalim žanrovima da se dođu bliže stvarnosti, što je prilično bitno za igru poput Gran Turisma, koja pokušava imitirati stvarnost.
Al hej, ajmo se samo ograničiti na grafiku. I opet može biti gameplay element. Naime, možda si čuo za pojam imerzija? Kako bi Yahtzee rekao, imerzija je kad kreneš u noćnu šetnju nakon igranja Thiefa i uhvatiš se kako tražiš visibility bar. Ili kad igraš Condemned, a mačka ti skoči u krilo, samo da bi bila lansirana mlazom pišaline koju si u strahu... ispustio.  :mrgreen:
E pa, grafika pomaže u imerzivnosti. Nije njezin ključan element, no pomaže. Pogotovo u FPS-ovima poput Call of Dutyja koji pokušavaju dočarati rat. Bilo bi se malo teže ufurati da sve to izgleda kao Wolfenstein 3D.

Na kraju krajevog kraja, možda si čuo za The Last Guardian? Heavy Rain? Dreamers? Alan Wake? Natal? Sonyjev motion kontroler? Očekuju se kao gospa u Međugorju, al to nema nikakve veze s grafikom.

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #23 : 29. Listopad, 2009., 22:35 »
Gameplay je kad se igra sastoji od jedne točke na ekranu i dvije vodoravne crtice na lijevom i desnom kraju ekrana koje ju odbijaju, a ne možeš prestat igrat. Iako izgleda preloše to ni ne vidiš jer si preopčinjen čistim awesomenessom te "igre".

A tek kad kurci u obliku slova L, I, T i ostalih padaju odozgora, a ti ih moraš pravilno posložit da bi srušio 4 reda....isuse kako zarazno. Vjerovatno jedina igra koja gubi smisao kad se prebaci u 3D, a i dalje ju igraju ljudi diljem svijeta.

Ne. To je izvrstan dizajn igre. Dakle, opet je riječ o grafici, odnosno grafičkoj prezentaciji. čisti minimalizam.


3D ne znači grafiku. Nit je grafika samo broj poligona il kvaliteta tekstura.



Grim Fandango se prodao do danas u oko 100,000 primjeraka. :wildboy:
A kad je izašao je imao najbolje ocjene (uz HL) te best evr grafiku.  :ementaler:
« Zadnja izmjena: 29. Listopad, 2009., 22:40 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Phylip

  • **
  • 293
  • Zakon
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #24 : 30. Listopad, 2009., 11:33 »
Citat:
Uostalom, tad si bio mlađi. Ja kad sam bio mlađi, mogao sam igrati bilo koje smeće praktički i zabavio bih se (Nerf Arena Blast, Trickstyle).
Ja ta sranja nisam igrao jer sam imao gaming casopis u kojem  mi  je pisalo dal se isplati igrat.Ti si mozda puno ranije od mene dobio kompjuter pa si mogo igrat ta sranja,al jebote to je stvar djetinjstva ,a ne kvalitete.Ne mozes rec da su ovi veliki naslovi, naslovi za djecu.
To igraju odrasli ljudi.Jebote kuzim ja da neko jos igra minesweeper na kompjuteru jer je to izaslo kad je bio mlađi pa se zeli prisjetit
i da ovi stariji igraju one stvari s amige jos.Ali jebote probaj igrat neku tu igru s amige i vidjet ces da ono sto ja govorim nije sranje.
I da ono sto oni govore nije sranje.Da se te igre jos mogu odigrati.
Citat:
Šabane, to nije stvar mišljenja.
Itekako je stvar misljenja.Jesi vidio kakvog klinca,cast izuzecima,koji je uzeo recimo doom 2 i udostojio ga se nadrkat.Ja nisam.
Svi ti klinci pricaju o grafici bez da su imalo upoznali ikakvu proslost gaminga i uvjerili se bolje od njihovog moze i postoji.
Bar sto se gameplaya tice.A mozda su stvari u ti starim igrama vec toliko isprezvakane da nsu vise zanimljive njima.I koga cemo onda krivit za jadne igre.Sta ce se kopirat za 20 godina.Jer je sve na isti kalup.Od FPs pa na dalje..Cast izuzecima.
Citat:
Stvar je u tome da ti općenito gledaš prošlost gaminga. I uzimaš kao primjere inovativnih i originalnih igara stvarno odlične igre. Ali pogledaj vremenski raspon u kojem su se te igre pojavile. Ono, pričaš u stilu uffff, vidi System Shock 2, Super Mario Bros 3, Deus Ex, Doom 2, Quake... to su bile igre (ok, ne toliko drastično, al poanta je ista). Vrijeme je filter. Naravno da ćeš zaboraviti neko smeće koje si igrao sa sedam godina. Ali ćeš se sjećati nečeg što je bilo odlično. Tak da ćeš nabrajat razne Baldur's Gateove, Half Lifeove, Deus Exove i ostale. A za primjere današnjih igara ćeš nabrajat neke prosječne igre.
Silent Storm je igra koja nije bila hit a opet je imala jebozovan gameplay,Disciplies ,Blade of Darkness,True Crime,Battle Realms,Hooligans Storm Over Europe(nije bio hit a imala je jebenu ideju),Nightlong (to ne znam dal je bio hit),Shadow Watch,Nox(izuzetak sjebo ga Diablo).To su sve igre koje su imale jeben gameplay tj.mogo si jebeno dugo uzivat u njima.Tj trebale su bit hitovi.
Uzmi si bilo koji stariji casopis i pogledaj igre iznad 85% i dal su ikad postale hit i zasto nisu.Nisu imale grafiku.
P.S ja sam nabrojao tri revolucionarne igre iz istog smjera  i iste ere
Citat:
I tko kaže da se neke današnje igre neće igrati za 5 godina?  :geek:
[/qoute]
Pa zasto generalziras da se nece
[qoute]
I naravno da ima smisla ismijavati tvoje scenarije o skijašima ubojicama. Prvenstveno zato jer ti te svoje ideje navodiš kao bolje od onih koje se koriste u današnjim igrama.  :wildboy:
Pa to je istia da ima smisla,al ovo drugo je glupost
Citat:
Uostalom, ni danas grafika nije mjerilo kvalitete. Wii je najprodavanija konzola ove generacije, a ima najlošiju grafiku. A postoje i genijalne igre poput World of Gooa koje se ne mogu pohvaliti nekom grafikom.
Pa to je shareware/indie jebote tkoje uopce od ovih klinaca cuo za tu igru,igra se na kartu graficke privlacnosti jer je to ono na cemu se temelje vrijednosti ovog drustva.Tko je tim klincima usadio neke vrednote koje se ne ticu vanjskog dojma.Cast izuzecima.
Citat:
A grafika se oduvijek razvijala tak da ti ne stoji da onda developeri nisu imali potrebu razvijat grafiku i uvlačit se ljudima u šupak.  :tired:
To je jednostavno retardirano.
Ti to il nisi shvatio il se tjesis.

Citat:
Ajde mi onda reci zašto Diablo 2 ima bolju grafiku od jedinice, ako su već imali engine jedinice? Zašto jednostavno nisu napravili novu priču i izdali dvojku?
Citat:
Jel bi se to onda zvalo expansion

I opet kažem... to nije stvar mišljenja.
Sve se razvija onoliko brzo koliko je to moguće. Tehnički aspekti igara će se uvijek brže razvijati od gameplay elemenata. Zašto? Zato jer je više poligona uvijek bolje, bolji dim je uvijek bolji dim. I svi će reći da je dim iz Dirta 2 bolji od onog iz Need for Speeda 2.
A kad govorimo o gameplay elementima, tu se dosta toga razvija po principu pokušaja i pogreške. Ja ne mogu znati što će se svidjeti svim gamerima. Niti bilo tko drugi. Zato će jedan TPS, recimo, prvi uvesti cover sistem. I ljudi i kritičari će to nahvaliti, pa će drugi to prihvatiti i kopirati.
Kak to onda nije stvar misljenja.A jedna igra se nikad ne moze svakom svidjet kolko god ti utrosio u nju.Stvar misljenja.Ne treba bit picka i pokusavat stalno na grafici zaradivat jel to sigurno prolazi kod ljudi.

Citat:
Uostalom, krivi su i sami gameri.

Pa o tom ja zelim razgovarat

Ne mogu vise razmisljat idem prosetat psa
Umnogim stvarima se nisamo slozili,a mnoge smo zajebali,al dobor je diskutirat
« Zadnja izmjena: 30. Listopad, 2009., 11:35 Phylip »
Zast nitko nece samnom na kavu?

*

Easy

  • ****
  • 1497
  • disi
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #25 : 30. Listopad, 2009., 11:36 »
Jebote, daj nauči kvotat, mozak me zabolio.  :wildboy:

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #26 : 30. Listopad, 2009., 15:33 »
:wildboy:

Sad si opet prešao na neke klince.  :tired:
Kao da su oni ikad bili bitni za išta igdje.
Ako već pričamo da prodaja usmjerava razvoj igara, onda klinci pogotovo nemaju veze. Kolko ti klinaca znaš da kupuju original igre?  :wildboy:
Mislim, oke, osim za PS3 recimo, jer ne postoje pirati. Al za bilo koju drugu platformu?
Dakle, oni nemaju veze s ičim. Koga briga ako oni gledaju samo grafiku.

A što se tiče igara, one se gledaju i ocjenjuju s obzirom na vrijeme u kojem su izišle. Da Half Life nikad nije postojao i jedinica sad iziđe, igra vjerojatno ne bi bila ni hit, a ne da bi postala ikona PC gaminga. A o nekim još starijim igrama da i ne govorimo.
Al zato i ne možemo pričati tako o novim igrama. Jer još ne znamo koja će imati kakav dugotrajniji utjecaj.

A i ove sve igre koje kao nabrajaš da su bile odlične, al nisu bile hit jer nisu imale grafiku... ne znam uopće šta da kažem na ovo koliko je to glupa izjava.  :wildboy:
Koliko bi ti tih igara odigrao da ne igraš piratske igre nego kupuješ originale? Jel bi ikad kupio Hooliganse? Ili Nox pored Diabla? Ili Nightlong? True Crime (tu ni ne znam o kojoj ti igri pričaš, jer su sve za koje ja znam bile govno)? Ne, ne bi. Ili bi kupio jednu. Lako je tebi (i meni) govoriti kad igraš piratske igre i možeš sve probati. Uzmimo, recimo, Silent Storm. Igra ima prosječnu ocjenu 83. Zašto nije postala hit? Ti si zaključio da je zbog nešto lošije grafike. Slažem se. Loša prodaja Silent Storma definitivno nema veze s činjenicom da su iste godine izišli Half Life 2, GTA San Andreas, Halo 2, UT 2004, Splinter Cell Pandora Tomorrow, Ninja Gaiden, Metroid Prime Echoes, MGS 3, PoP Warrior Within, WoW, Rome: Total War, Ratchet & Clank: Up Your Arsenal, Sims 2, Riddick, Far Cry, Sid Meier's Pirates!, Doom 3, Onimusha 3, Colin McRae 04, MGS Twin Snakes, Fable, Jak 3 i NFSU2...


Citat:
Pa to je shareware/indie jebote tkoje uopce od ovih klinaca cuo za tu igru,igra se na kartu graficke privlacnosti jer je to ono na cemu se temelje vrijednosti ovog drustva.Tko je tim klincima usadio neke vrednote koje se ne ticu vanjskog dojma.Cast izuzecima.

 :tired:
Prekini.  :wildboy:
Loše je. I nije istina. Prodajni rezultati igara su rezultat kvalitete igre i marketinga.
Casual gameri i ljudi koji kupuju igre za poklone (a nisu gameri) će uglavnom kupovati igre poput NFS-a jer su, zbog jakog marketinga, za njega čuli. Neće kupiti Project Gotham Racing za koji nisu čuli, iako je kvalitetniji.

A i razvoj grafike nije povezan s razvojem gameplaya. Vjerojatno znaš da u razvojnim studijima imaju programerske timove, od kojih jedni rade na zvuku, jedni na levelima, jedni na umjetnoj inteligenciji itd. Zato mi nije jasno zašto ih povezuješ ako to nisu isti ljudi. A i opet kažem, lakše je razviti grafički dio igre, no to ne znači da oni idu linijom lakšeg otpora. Naime, oni koji rade gameplay moraju paziti na svaku glupost i testirati sve do besvijesti jer bilo kakva sitnica može jako utjecati na gameplay. Od brzine trčanja, visine skoka, brzine pucanja pa sve do količine protivnika, power upova, healthova i ostalog. A ekipi koja radi grafiku su dostupni razni alati koji im olakšavaju posao. DirectX, OpenGL? A većina razvojnih studija ni ne radi svoj vlastiti engine nego jednostavno otkupi neki poznati (UE, RenderWare il nešto), pa imaju puno manje posla. Logično je da obave više stvari u isto vrijeme.  :wildboy:

Uostalom, tko kupuje igru zbog grafike? Kad se najavi novi MGS, svi se pitaju kakva će biti grafika, ne? I onda kad iziđe, pogledaju screenshotove i kažu ISUSE KAKO DOBRA GRAFIKA IDEM KUPITI IGRU!!1one
Ili možda kupuju jer je svaki dosadašnji nastavak jako nahvaljen i od kritike i od igrača?
Koja je to igra postala poznata zbog grafike (osim Crysisa)?

Kad smo kod Crysisa, prekini pljuvati po njemu. Oke, tebi se ne sviđa, ali ne znači da se svima kojima se sviđa sviđa zbog grafike. Zapravo, očito je da nije tako jer igra ima prosječnu ocjenu 91. Dakle, igra ima odličnu prosječnu ocjenu, imala je jak marketing, a i ima najbolju grafiku ikad. Zašto se ne bi prodavala? I zašto je loša? Zato što nije dovoljno inovativna?

I ako dosad još nisi shvatio, da, naravno da je i grafika jedan od elemenata koje gledaš prilikom nabave igre (pogotovo kod kupnje original igre, onda gledaš sve aspekte). Naravno da je dobar dio gamera isprobao Crysis jer ih je zanimalo kako to izgleda u pokretu. Ali to ne znači da je to loša igra.

Ako te takve igre (koje, po tebi, jedino mogu dati dobru grafiku) smetaju, nemoj ih igrati.
I kupuj originalne igre. Nemoj propovijedati drugima. Mislim, ni ja ne kupujem original igre često, priznajem, no ja onda ne bičam o ovakvim stvarima, ali mi je jasno ko dan da smo i mi sami velikim dijelom krivi jer ne kupujemo originalne igre i tako dajemo podršku developerima.

EDIT:
Isusamu, zašt pišem ovakve kilometarske postove?  :wildboy:
Kao da to itko čita.  :wildboy:
« Zadnja izmjena: 30. Listopad, 2009., 15:38 Ixy »

*

Phylip

  • **
  • 293
  • Zakon
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #27 : 30. Listopad, 2009., 20:52 »
Citat:
Sad si opet prešao na neke klince.  :tired:
Kao da su oni ikad bili bitni za išta igdje.
Ako već pričamo da prodaja usmjerava razvoj igara, onda klinci pogotovo nemaju veze. Kolko ti klinaca znaš da kupuju original igre?  :wildboy:
Mislim, oke, osim za PS3 recimo, jer ne postoje pirati. Al za bilo koju drugu platformu?
Dakle, oni nemaju veze s ičim. Koga briga ako oni gledaju samo grafiku.
Pa jel mi igramo danas one igre s amige vecina misli da su sranje,takva je sudbina gaminga
Citat:
A što se tiče igara, one se gledaju i ocjenjuju s obzirom na vrijeme u kojem su izišle. Da Half Life nikad nije postojao i jedinica sad iziđe, igra vjerojatno ne bi bila ni hit, a ne da bi postala ikona PC gaminga. A o nekim još starijim igrama da i ne govorimo.
Al zato i ne možemo pričati tako o novim igrama. Jer još ne znamo koja će imati kakav dugotrajniji utjecaj.
[/qoute]
Molim Boga da ce bit neka pametnija

[qoute]
A i ove sve igre koje kao nabrajaš da su bile odlične, al nisu bile hit jer nisu imale grafiku... ne znam uopće šta da kažem na ovo koliko je to glupa izjava.  :wildboy:
Koliko bi ti tih igara odigrao da ne igraš piratske igre nego kupuješ originale? Jel bi ikad kupio Hooliganse? Ili Nox pored Diabla? Ili Nightlong? True Crime (tu ni ne znam o kojoj ti igri pričaš, jer su sve za koje ja znam bile govno)? Ne, ne bi. Ili bi kupio jednu. Lako je tebi (i meni) govoriti kad igraš piratske igre i možeš sve probati. Uzmimo, recimo, Silent Storm. Igra ima prosječnu ocjenu 83. Zašto nije postala hit? Ti si zaključio da je zbog nešto lošije grafike. Slažem se. Loša prodaja Silent Storma definitivno nema veze s činjenicom da su iste godine izišli Half Life 2, GTA San Andreas, Halo 2, UT 2004, Splinter Cell Pandora Tomorrow, Ninja Gaiden, Metroid Prime Echoes, MGS 3, PoP Warrior Within, WoW, Rome: Total War, Ratchet & Clank: Up Your Arsenal, Sims 2, Riddick, Far Cry, Sid Meier's Pirates!, Doom 3, Onimusha 3, Colin McRae 04, MGS Twin Snakes, Fable, Jak 3 i NFSU2...
Ja sam od svih tih igara igrao ut 2004,Rome:total war,doom 3,Fable i to puno nakon sto su one izasle,jel zbog slabije konfiguracije el zbog cinjenice da svi kupuju te igre i mogu se lako posudit
(True Crime Streets of LA)

Citat:
:tired:
Prekini.  :wildboy:
Loše je. I nije istina. Prodajni rezultati igara su rezultat kvalitete igre i marketinga.
Casual gameri i ljudi koji kupuju igre za poklone (a nisu gameri) će uglavnom kupovati igre poput NFS-a jer su, zbog jakog marketinga, za njega čuli. Neće kupiti Project Gotham Racing za koji nisu čuli, iako je kvalitetniji.
Pa jel onda kvalitete igre i marketinga, ili samo marketinga ili samo kvalitete
Kvalitetne igre su podcijenjene i developeri ih vise ne zele radit rade mainstream

Citat:
A i razvoj grafike nije povezan s razvojem gameplaya. Vjerojatno znaš da u razvojnim studijima imaju programerske timove, od kojih jedni rade na zvuku, jedni na levelima, jedni na umjetnoj inteligenciji itd. Zato mi nije jasno zašto ih povezuješ ako to nisu isti ljudi. A i opet kažem, lakše je razviti grafički dio igre, no to ne znači da oni idu linijom lakšeg otpora. Naime, oni koji rade gameplay moraju paziti na svaku glupost i testirati sve do besvijesti jer bilo kakva sitnica može jako utjecati na gameplay. Od brzine trčanja, visine skoka, brzine pucanja pa sve do količine protivnika, power upova, healthova i ostalog. A ekipi koja radi grafiku su dostupni razni alati koji im olakšavaju posao. DirectX, OpenGL? A većina razvojnih studija ni ne radi svoj vlastiti engine nego jednostavno otkupi neki poznati (UE, RenderWare il nešto), pa imaju puno manje posla. Logično je da obave više stvari u isto vrijeme.  :wildboy:
Pa lakse je radit na grafici nego na gameplayu to je istina,al nadam se da nece tako ostat
Citat:
Uostalom, tko kupuje igru zbog grafike? Kad se najavi novi MGS, svi se pitaju kakva će biti grafika, ne? I onda kad iziđe, pogledaju screenshotove i kažu ISUSE KAKO DOBRA GRAFIKA IDEM KUPITI IGRU!!1one
Ili možda kupuju jer je svaki dosadašnji nastavak jako nahvaljen i od kritike i od igrača?
Koja je to igra postala poznata zbog grafike (osim Crysisa)?
jebote necemo sad od mgs  tu  je jos od ps1
Citat:
Kad smo kod Crysisa, prekini pljuvati po njemu. Oke, tebi se ne sviđa, ali ne znači da se svima kojima se sviđa sviđa zbog grafike. Zapravo, očito je da nije tako jer igra ima prosječnu ocjenu 91. Dakle, igra ima odličnu prosječnu ocjenu, imala je jak marketing, a i ima najbolju grafiku ikad. Zašto se ne bi prodavala? I zašto je loša? Zato što nije dovoljno inovativna?
Da
Citat:
I ako dosad još nisi shvatio, da, naravno da je i grafika jedan od elemenata koje gledaš prilikom nabave igre (pogotovo kod kupnje original igre, onda gledaš sve aspekte
Slazem se
Citat:
Ako te takve igre (koje, po tebi, jedino mogu dati dobru grafiku) smetaju, nemoj ih igrati.
I kupuj originalne igre. Nemoj propovijedati drugima. Mislim, ni ja ne kupujem original igre često, priznajem, no ja onda ne bičam o ovakvim stvarima, ali mi je jasno ko dan da smo i mi sami velikim dijelom krivi jer ne kupujemo originalne igre i tako dajemo podršku developerima.
[/qoute]
Mene osobno zanimaju igre s boljom grafikom ali ne treba bit savrsena,ali da ima i druge karakteristike kao gameplay i sound ako bi kupovao orginal(rekao si)
Ali to je istina zasto bi se neko mucio s takvim detaljima o koima ti pricas.Nitko nece kupovat boli ih.Zato sam ja presto kupovat igre
I nisam napravio ovaj topic da bi te zgazio s tim ,nego da shvatim zasto su danasnje igre po mojem misljenju postale precijenjene
EDIT:
Isusamu, zašt pišem ovakve kilometarske postove?  :wildboy:
Kao da to itko čita.  :wildboy:
Dobro postas
Zast nitko nece samnom na kavu?

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #28 : 30. Listopad, 2009., 21:07 »
Igra je kvalitetna kroz svoj gameplay - ono nešto kaj te na ugodni način drži kraj nje i stvara efekt ubrzanog vremena - dovoljno dobro objašnjenje.
Ista ta kvalitetna igra ima i neki svoj izgled jel, grafiku rekli bismo.
Naravno tu je i glazbena podloga koja se kod dobre igre ne ističe previše, ona stvara ugođaj u kojem igrači ostaju zarobljeni.
Ako ta igra koja je hit jer je ljudi puno igraju ima i grafiku bolju od konkurencije, tad se diže ljetvica koja određuje kaj postaje hit.
Naravno ukoliko neka druga igra ne donese nešto inovativno, dotad neviđeno, a zabavno.
Ovo zadnje danas je jako teško al još uvjek moguće i isplativo kolko-tolko (Plants vs Zombies).
Ostaje ono na kaj je naviknuta publika manjkom dobrog gameplaya (i pomamom za novim hardverom), a to je rat vizualnih efekata i kvaliteta grafičke prezentacije - i prosperiranje proizvođača grafičkih kartica kojima te "igre" ponajprije služe kao prezentacija moći njihovih proizvoda.
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #29 : 30. Listopad, 2009., 21:33 »
Phylipe, preloš si. Rasprava uopće NE POSTOJI ovdje. Ja napišem kilometarski post, fino argumentiram i linkam, a ti pišeš rendom gluposti.
Recimo, cijeli tvoj zadnji post:

Citat:
Sad si opet prešao na neke klince.  :tired:
Kao da su oni ikad bili bitni za išta igdje.
Ako već pričamo da prodaja usmjerava razvoj igara, onda klinci pogotovo nemaju veze. Kolko ti klinaca znaš da kupuju original igre?  :wildboy:
Mislim, oke, osim za PS3 recimo, jer ne postoje pirati. Al za bilo koju drugu platformu?
Dakle, oni nemaju veze s ičim. Koga briga ako oni gledaju samo grafiku.
Pa jel mi igramo danas one igre s amige vecina misli da su sranje,takva je sudbina gaminga

Objasni mi kakve veze ima tvoj odgovor s onim što sam ja napisao?  :wildboy:
Nikakve, eto kakve.  :wildboy:

Citat:
Citat:
A i ove sve igre koje kao nabrajaš da su bile odlične, al nisu bile hit jer nisu imale grafiku... ne znam uopće šta da kažem na ovo koliko je to glupa izjava. 
Koliko bi ti tih igara odigrao da ne igraš piratske igre nego kupuješ originale? Jel bi ikad kupio Hooliganse? Ili Nox pored Diabla? Ili Nightlong? True Crime (tu ni ne znam o kojoj ti igri pričaš, jer su sve za koje ja znam bile govno)? Ne, ne bi. Ili bi kupio jednu. Lako je tebi (i meni) govoriti kad igraš piratske igre i možeš sve probati. Uzmimo, recimo, Silent Storm. Igra ima prosječnu ocjenu 83. Zašto nije postala hit? Ti si zaključio da je zbog nešto lošije grafike. Slažem se. Loša prodaja Silent Storma definitivno nema veze s činjenicom da su iste godine izišli Half Life 2, GTA San Andreas, Halo 2, UT 2004, Splinter Cell Pandora Tomorrow, Ninja Gaiden, Metroid Prime Echoes, MGS 3, PoP Warrior Within, WoW, Rome: Total War, Ratchet & Clank: Up Your Arsenal, Sims 2, Riddick, Far Cry, Sid Meier's Pirates!, Doom 3, Onimusha 3, Colin McRae 04, MGS Twin Snakes, Fable, Jak 3 i NFSU2...

Ja sam od svih tih igara igrao ut 2004,Rome:total war,doom 3,Fable i to puno nakon sto su one izasle,jel zbog slabije konfiguracije el zbog cinjenice da svi kupuju te igre i mogu se lako posudit
(True Crime Streets of LA)

I opet, kakve to veze ima s onim što sam ja napisao? Hoćeš reći da si igrao originale koje si posudio? Vau, bravo za tebe, al kakve to ima veze sa Silent Stormom i tim što nije bio hit? Nemaš veze s isusovom vezom il mozgom.  :wildboy:

Citat:
Pa jel onda kvalitete igre i marketinga, ili samo marketinga ili samo kvalitete
Kvalitetne igre su podcijenjene i developeri ih vise ne zele radit rade mainstream

KRISTE ISUSE KRISTE KOJI NE POSTOJI KRISTE ISUSE
KRISTE KRISTE KRISTE KRISTE

Jel sam to samo ja ili je njegov post potpuno besmislen i nema apsolutno niti jednog argumenta? Ili bilo čega drugog, samo hrpa skoro potpuno rendom rečenica koje nemaju veze s onim što je kvotano?  :wildboy:

Nemam više snage. Kralje, pobijedio si. Sve nove igre su smeČe i svi rade samo grafiku i gameplay je govno u novim igrama.  :thumbs:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9