HCL.HR

Grafika i gameplay

  • 84 Odgovora
  • 25130 Hitova
*

seymour

  • ****
  • 1445
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #60 : 02. Studeni, 2009., 00:41 »
čekajte,faca nije u pravu ? Jel to moguće  ;)
Di ćemo večeras, pusti prazne priče<br />Di ćemo večeras da se ubijemo pićen<br />Di cemo večeras, da bude luda kuća<br />Tu su Kuzma i Shaka Zulu, doktori puknuća

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #61 : 02. Studeni, 2009., 00:49 »
A meni je to dobar kompromis. Ja to isključim i sretan sam. Kežualci to uključe i sretni su. Industrija zaradi više i sretni su.

Ma stoji sve što ti kažeš. Al opet, forza konkretno. Uveli sve to radi kežualaca. Iako je prije F3 50 milijuna ljudi kupilo GT. Koji kakti nije za kežuale, jel. Oće reć, postoji tržište za sim igre. A sumnjam da će se F3 prodat u više od 5 mil primjeraka.  :wildboy:

To me muči. Ne kežualnu igru rade da bude primamljiva kežualima. Oke, sve pet. Al opet, takav je žanr da će privuć možda samo tri kežuala. Umesto toga su mogli izmodelirat još par auta il staza.


I nije da sam ja u pravu il nešto slično. Samo hejtam to trenutno. :wildboy:
A zapravo više hejtam laganost betmena. To niko ne komentira.  :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #62 : 02. Studeni, 2009., 00:57 »
Betmena nisam igro.  :wildboy:

I ne budi smiješan, za izmodelirat još par auta treba još dost para, a za modelirat još par staza treba još hrpa vremena. Ak misle to kvalitetno napravit, ae.  :wildboy:

Nego, upravo pročitah rumor da bi GT5 mogo fičrat track editor.  :ementaler:
Sumnjam, al bilo bi moćno. Nije da bi se meni dalo, al drugoj hrpi gikova bi.  :ementaler:

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #63 : 02. Studeni, 2009., 01:04 »
Mah, ionako su autsorsali skoro svo modeliranje vozila. Tak da ne bi bilo ni skupo nit dugo trajalo. :ementaler:


Inače, men se slika u fotomodu. :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #64 : 02. Studeni, 2009., 02:30 »

A zapravo više hejtam laganost betmena. To niko ne komentira.  :wildboy:

Na hardu igrat.

Nego, ja odusevljen sa Borderlands trenutno. Decki iz Gearboxa napravili finu stvar.
Istina da je online zakurac ako zelis zaigrati malo random s nekim. Ali sa nekim lokalnim ljudima igrati dusu dalo.

No da, spomenuh ga jer ulazi u okvire ove rasprave. Naime, igra je cista igrivost. 30 h za zavrsetak singleplayera, pa onda hop odmah drugi prolazak na jos vecoj tezini.
Kad je to gotovo, onda ponoviti sa drugom klasom. I jos mi igra nije dosadila.

Ima igrivosti u danasnjim igrama, jebene. Ali mislim da je stvar u tome sto smo.... stari.  :wildboy:
Recimo, da pitate nekoga tko je igrao kompletni MGS serijal koji mu je nastavak najdrazi(najdrazi, jel, sentimentalno), 90% bi reklo MGS1.

Omjer poznatih/nepoznatih elemenata u gameplayu igara utjece na nas vise nego sto mislimo.
Ne znam. Opet MGS kao primjer, jel. Kod MGS nas je vecina ulazila u nepoznato. Ono, nitko dotad nije takvo nesto igrao.
Novo, divlje, sexy.  :hiha:
2. nastavak mi je bio *meh* nakon toga. 3. nastavak jako dobar, ali sa previse jebenih izbornika.
4. nastavak mi nije sjeo tijekom cijelog prvog prolaska. Nikako. Sve mi bilo cudno, drukcije. Nije mi bio toliko poznat.
Trazio sam stvari kakve bih nalazio i u elementima gameplaya prijasnjih nastavaka. Nekoliko mjeseci kasnije ga pokrenuo opet, odigrao ga 6 puta odonda.

Uglavnom, zbog vlastitih ocekivanja ponekad ne vidimo ono sto je pred nama.
I onda se cudimo zasto su ove nove "smecaste" igre tako dobre danasnjoj generaciji.

Sto se tice gore spomenutog Borderlandsa, men' genijalan upravo zbog spoja hrpe poznatih elemenata.
Pucacka mehanika iz COD4 sa RPG/equipment sustavom iz Diabla i jos sve umotano u grafiku koja se doima kao da je rukom crtana. Kud bolje?
Poanta je u tome da decki iz Gearboxa nisu tijekom promocije predstavljali igru kao nesto sto njie.
Pa nije bilo nerealnih ocekivanja.

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #65 : 02. Studeni, 2009., 09:39 »
jebeni potpis.  :wildboy: :ave:


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

Phylip

  • **
  • 293
  • Zakon
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #66 : 02. Studeni, 2009., 10:42 »
Kaj nije guitar hero inovacija na wii-u.I jebote cijeli wii-je inovacija,sa onim palicama.A onaj aerobic.
Mislim kaj nije uspjeh jedne igre kad privuce sarenu publiku ,a ne samo privremene igrace?
Međutim graficki engine je toliko napredovao da mozemo vrhunsku grafiku pronaci i u shareware igrama koje se proizvode u 300mb
i uz puno manje troskove.Kak da objasnim da igre nemaju vise onaj stimung nego samo smrde na pare.
Mozda jer smo stariji a mozda jel je nesto drugacije.Zasto jedan audiosurf nije dosadan,a isprogramirao ga je jedan covjek ili ona igrica creyons koju je jedan frajer napravio u ne znam kolko sati?Sve to meni smrdi na lopove
Uostalom ima faca pravo .Razmazeni smo od gaming industirje,probo sam igrat neke starije igre s abandonije recimo i nisam mogo prec.To su igre za koje ti defintivno treba vjezba.Nema vise takvih igara.
Zast nitko nece samnom na kavu?

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #67 : 02. Studeni, 2009., 11:25 »
Prvi Guitar Hero je izišo na PS-u 2. Tak da, nije to wii inovacija.  :wildboy:

I idete mi na živce s tom težinom.  :tired:
Kako nema? Nemojte stavljat na normal, stavite na hard.

Stavi UT2004 na najteže postavke i probaj preći turnir. Javi mi se kad uspiješ.  :thumbs:
Stavi u CoD-u 4 na veteran i pređi onu misiju gdje se na kraju braniš snajperom i pištoljem u onom napuštenom lunaparku.  :wildboy:
Pređi Guitar Hero III na extreme.
Pređi Ninja Gaiden na hard.
Velika većina igra je poprilično teška na najtežim postavkama.
To što sad imaš izbor i to da ti igra ne bude frustrirajuće teška ne može bit loše.

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #68 : 02. Studeni, 2009., 13:04 »
Težina ez in izazov. Nema ni jedan trenutak u bemtenu da ti je izazovan. Samo ideš..ko film.

Ne mislim na teškost ala uber jaki bos ili jebeni bot koji me vidi kroz zidove.  :tired:
I hejtam botove koji varaju. :wildboy:




Naputak; sakam u objašnjavanju + ne da mi se pisati smislenije rečenice.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #69 : 02. Studeni, 2009., 13:53 »
Kad ste se već uhvatili težine i količine simuliranja, onda tu nemaju kaj tražiti akcijske igre (ak je i najteža, na pamet se nauči rješenje ak treba).
Tu su prisutne dvije firme, ISI i SimBin i njihovi rFactor i GTR 2 Legends, prave simulacije za koje su potrebne godine!
Znam ekipu koja igra ozbiljno, kaj mislite kolko imaju godina, 18, 25, 30?
Ne, svi redom prek 30 (ajd ima par iznimki), igraju godinama samo to, proučavaju mehaniku i karakteristike svih pravih auta koje voze u igri, uče o telemetriji i slaganju setupova. To nije posao od jučer do danas, to nije kežual, to se dobiva s dugotrajnim iskustvom.
Da ne govorim o opremi i dodatnim modifakcijama iste, kako bi bila što učinkovitija.

Uostalom, zakaj ima toliko interesa za CoDom, BFom... NFS-om, zakaj nema za GTRom ili rFactorom ili LFSom?
Zato jer igre navedene prije nude instantnu akciju bez puno znanja, živciranja, volje i potrošenog vremena, dok je s "ekipom" u nastavku potpuno suprotni efekt, a nude najviše od riječi simulacija.
Da, i ove prve navedene nude; eye-candy grafiku...

No vrlo je izgledno i neće se nikad promijeniti to da budu vladale tzv. "plug&play" igre!
Naravno, moraju biti top grafike!

Primjer: Imam u GTR 2 i ostalima simulacijama već stotine sati igranja, gdje sam - pa nekih 1-2-3s po lap timeu iza te najbolje ekipe. 1s je prilično puno, u mojem stadiju ekstremno puno, da se zna.
Nadalje, "normalna" ekipa koja kakti vozi kasni za mojim vremenima po 5s, pa do 10 i više sekundi!
Te normalne ekipe je najviše, to govori valjda sve, ove brojke su ogromnih razmjera, ti razmjeri broje se u stotinama/tisućama sati treninga.
Ja inače napredujem po stotinkama, svakih xx(x) odvoženih krugova...jedne staze naravno!
A "normalna ekipa" ubrzo se preseli natrag na Shift, GRID itd...ili do kraja odustane.
Igral sam i ja GRID, među stotinama tisuća igrača, dugo sam bil među prvih 100, godinu iza izlaska igre.

Probajte igrati GTR 2 u Simulation modu, AI težinu niti ne morate povećavati...
A pravi izazov su ljudi naravno.

Bijedna je istina da su te igre uvjek bile i uvjek će biti (barem kod nas), ne u drugom, već u trećem planu!
Eto to je mali osvrt na neke stvari, na neke igre koje ne plijene krajsis grafikom niti su user friendly nastrojene prema krajnjem korisniku, no svaki uspjeh u njima više je sladak nego li u njihovim "arcade" killerima.
No to su one igre kod kojih grafika nije bitna, bitna je volja i ljubav prema motorsportu.





"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #70 : 02. Studeni, 2009., 14:15 »
Sto je izazov? Kad nesto sto je "tesko" postane nesto sto je "izazovno"?

Kad to rijesis, ne? Dotad ces normalno bitchat da je pretesko ili sto vec ne.

Batmana su nazalost morali prilagoditi malo, da bude pristupacniji masama. Batmana vole i klinci i odrasli, jebi ga. Pa je tu nekakav kompromis. Mracna atmosfera za odraslije i nesto laksi gameplay za one koji casualno igraju, ali lajkaju Batmana i tako to.

Uostamo, rekoh vec. Hard igrat. Nema onih jebenih munjica protivnicima iznad glave kad te krenu napadati.
Pa ti treba malo vise koncentracije tijekom igre. I protivnici se namnoze. I puno brze krepas ako te netko napuca oruzjem i tako to. I protivnici te lakse primjete, ne mozes im samo prozujati ispred nosa i zavrsiti na gargoyleu.

Doduse, sad ga mozes jebat. Sad ti je vec tajming napada usao u naviku, pa ni Hard nece biti pretezak.


A sto se tice tih hardcore autosimulacija. Iskreno? Sere mi se od takvih stvari.
Strebanje necega na pamet, na najbolji moguci nacin mi je besmislenost u igrama. Ono, to je igra. Da hocu realne utrke, uclanio bih se u neki moto klub i kad-tad odvozio par krugova na nekoj stazi. Zasto do takve mjere oponasati stvarnost i tjerati ljude da doslovno strebaju kako igrati? Jel mi moze to netko objasniti?
GT kao serijal mi je bio zlatna sredina sto se tice autosimulacija. Nije okrutna igra usporediva sa hladnom frigidnom kujom. Vec i prasta ponesto.

Pa ono, zasto ljudi ne igraju toliko hardcore autosimulacije? Jer su prenaporne, jer su ekvivalent strebanju nekog stiva iz knjige. Ako nemas odredeni setup i stazu ne znas doslovno napamet, nemas jebene sanse. A vecina ljudi nema toliko slobodnog vremena da bi se toliko posvetila tome.

*

Đester

  • *****
  • 2126
  • OSOBNI TEKST
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #71 : 02. Studeni, 2009., 14:17 »
Pa naravno da će takve igre uvijek biti u drugom, trećem planu kako i sam kažeš čisto iz razloga što neki ljudi imaju život (al vrlo rijetki :hiha:), a nekom se pak jednostavno neda 3 sata proučavat teoriju iza igre kako bi 10 minuta koje provede igrajući proveo čim bolje. No hej, 100 ljudi 100 ćudi :wildboy:


Liberalno :hiha:
Cuando puedo ni siquiera el tabaco, por lo menos voy a ser oblejan,,,,

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #72 : 02. Studeni, 2009., 14:19 »
Tako je, mislim da si ovim postom sve rekao, previše ima tu postova vezanih za crysis, znam da se uzimao za primjer, odigrao sam pun kurac fps-a, igram ih već 13,14 godina, ti si rekao bitnu razliku što se tiče arkada/zabava/simulacija tema, već rfactor igram već jako dugo i znam šta znači proći stazu 1000 puta, nedavno sam gledao kolko imam lapova u australiji na melbourne parku, 1932 kruga... Za približit se hard kor vozačima mi treba još barem 2 put tolko, jer kao što si rekao za takve igre treba godine učenja da bi se reklo e sad sam vozač/igrač nebitno... To je jebena razlika, isto kao i u "našem" topicu nba 2k10/9 nije bitno koja, to je simulacija za razliku od arkadnih nba livea koje igrao još od 99te za koje sam bio prikovan maksimalno mj dana, dok sa ovakvim simulacijama za ekranom me zadrži i više od godinu dana. Vjerovatno se sječaš f1 callenge 99-02, pa modova sezona, pa u principu prelazak na rfactor, to su godine učenja, i to mene drži, GAMEPLAY/GRAFIKA?! ne kužim šta nije jasno, imamo i jedno i drugo, sam treba izabrat, to što nas developeri nisu počastili s simulacijama kakvim bi željeli, ili sa dobrim igrama, nam osiromašili grafiku, to je tako, protiv toga se nemože, ili napravite svoj studio, osnujte ekipu i napravite biznis i zadovoljstvo... Ja sam zadovoljan sa stanjem kakvo je, netko je bio rekao da su prije igre imale dušu, netko je rekao isto da smo mi stariji nego prije pa drukčije sad više percipiramo, te i na drugi način doživljavamo, bivamo zadovoljniji ne? Sve to stoji, mene je prije zadovoljio i više nego dovoljno jedan LEGENDARNI Gift, arkadica koja je tolko teška, a zabavna i puna svježine i zabavnog gameplaya, neznam takve igre, dok danas isto ima takvih "malih" igara, no mi biramo, ali često ne i izaberemo one koje možda baš i tražimo, tu dolazi i do toga da ima pun kurac igara, jer vau danas je grafika must have u igrama, pa često ni ne razmišljamo trijezno kad dajemo ocijenu igri, jer poluproizvodi imaju briljantnu grafiku, a to novije generacije pali, inače nisam uopće opsjednut grafikom, a što se tiče dal imamo igara u novijem dobu, imamo, al kažem mislim da smo postali svi mi "stariji" previše izbirljivi... Sam sam krenuo npr. igrat Velvet assasin, te igra je možda i dosta dobra, al nije mi se svidjela na prvi pogled, rekoh ima puno bolji od ove i ide uninstal, prije sigurno tako nije bilo i uvijeren sam da je tako i kod ostalih gejmera, sa puno igara.

P.S. Post se na početku odnosi na Armorov
« Zadnja izmjena: 02. Studeni, 2009., 14:21 cole »

Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #73 : 02. Studeni, 2009., 14:25 »
Half Life 2
Gran Turismo (bilo koji)
LittleBig Planet

Recimo.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: Grafika i gameplay
« Odgovori #74 : 02. Studeni, 2009., 14:45 »
Zasto do takve mjere oponasati stvarnost i tjerati ljude da doslovno strebaju kako igrati? Jel mi moze to netko objasniti?

Jer su prenaporne, jer su ekvivalent strebanju nekog stiva iz knjige. Ako nemas odredeni setup i stazu ne znas doslovno napamet, nemas jebene sanse. A vecina ljudi nema toliko slobodnog vremena da bi se toliko posvetila tome.
Bitna je razlika da je to "štrebanje" na koje upozoravaš samo 1 dio, dio koji se odnosi na setupove i mehaniku.
Zaboravljaš da je tu i 2. dio, a on je vožnja - to se ne štreba!
Vidim da se prema pravim simulacijma odnosiš prilično hejterski ;)
Objašnjenje na tvoje pitanje - ponudil sam odgovor u svojem prethodnom postu - ljubav prema motorsportu.

@cole, tak je.
Mislil sam spomenuti i sportske simulacije 2K Sportsa al sam ipak svoj post orijentiral samo na trke.
Također dobar primjer Live i 2K serijala - Live je mamac za publiku, a 2K za prave igraće!
BTW, F1 Challenge 99-02 se igra i dan danas, ima F1 Mania 09 mod jednog Španjolskog modding tima!
I to puno govori...
Da ne govorim kakvo veselje nastaje kad popraviš PB za par stotinki ili čak tisućinki - nakon stotina lapova po jednoj stazi.
Meni nije uopće problem staviti 30 krugova neke staze, manual šifting (G25) i najteži AI (ili online) i rokati cijeli sess od Practicea, Qualifya i Race-a...uživm u tome

Ima još jedna jača simulacija, samo jedna, dolazi u više verzija...Fritz, Rybka, Shredder, Hiarics....da, šah :hiha:



 
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9