HCL.HR

Anketa

Najbolja recenzija u 10. mjesecu:

SemirTheChosen
1 (9.1%)
darijoman
2 (18.2%)
14maxx
8 (72.7%)

Ukupno Glasova: 9

Glasanje završeno: 11. Studeni, 2017., 08:05

Natjecanje recenzija 10/2017

  • 6 Odgovora
  • 16378 Hitova
*

hrv4tin4

  • Gost
Natjecanje recenzija 10/2017
« : 01. Listopad, 2017., 07:43 »


Rasprava i svi komentari se odvijaju isključivo u temi - Natjecanje recenzija - Općenita rasprava, a u ovoj temi se postaju isključivo recenzije.

Svi se možete okušati u pisanju recenzija, a nagrade su i više nego primamljive:
- Pobjednička recenzija će biti objavljena na HCL portalu.
- Igra koju dijelimo pobjedniku u 9. mjesecu je:
The Last guardian za PS4


Dobro pročitajte donja pravila kako ne biste bili diskvalificirani!
PRAVILA:
# Igra mora biti originalna i kao dokaz se prilaže screenshot sa Steam (Uplay, Origin, PSN, GOG, itd.) account-a i/ili slika fizičke kopije igre za koju se može vidjeti da je vaša (uz kutiju (BD disk) koji slikate napišite papirić sa svojim nickom s foruma).
# Nema zadane teme i/ili igre, platforme. Izaberite neku igru koju posjedujete (na bilo kojoj platformi), igrajte i napišite najbolju moguću recenziju te igre
# Minimalan broj znakova je 1 novinarska kartica (1800 znakova), a maksimalan broj znakova su 6 novinarske kartice (10800). U znakove se ne ubrajaju screenshotovi i video zapisi.
# Obvezno je imati 5 vlastitih (ne kopiranih s interneta) screenshotova.
# Screenshot mora biti pridodan u recenziju - moraju se slike prikazati u samoj recenziji, a ne biti linkovi.Video tutorial!
# Nije obavezno, ali poželjno je imati i video iz igre koji ste sami napravili. Video ne mora sadržavati komentar nego čisti gameplay u proizvoljnom trajanju. Ako postoji, video također mora biti embedan u recenziju. Video tutorial!
# Recenziju možete najkasnije dostaviti do zadnjeg dana tekućeg mjeseca (npr. 31.07. do 23:59) sve recenzije koje su stigle poslije toga biti će automatski diskvalificirane.
# Recenzija MORA sadržavati iduće podatke ovim redoslijedom:
- Naziv igre[
- Platforma na kojoj je igra igrana + sve platforme na kojima je igra dostupna
- Kada je igra igrana
- Broj provedenih sati u igri
- Sama recenzija
- Dokaz o vlasništvu igre (Screnshot svog librarya ili diska)
# Zabranjeno je svako kopiranje recenzija s interneta, časopisa ili drugih izvora.
# Zabranjeno je postaviti recenziju koju ste već objavili prošli mjesec - dakle ako prošli mjesec niste osvojili nagradu ne možete opet ostaviti istu recenziju u novom natjecanju.
# Povjerenstvo od tri člana će pregledati recenzije prije samog glasovanja i prije otvaranja ankete i glasovanja će izvijestiti sve ukoliko je netko diskvalificiran i zbog kojeg pravila. Sve će biti objavljeno u ovoj temi.
]Primjer recenzije.
« Zadnja izmjena: 01. Listopad, 2017., 07:53 Hrv4tin4 »

Odg: Natjecanje recenzija 10/2017
« Odgovori #1 : 06. Listopad, 2017., 22:38 »
Friday the 13th:The Game
Izdavač: IllFonic / Gun Media
Igrano na: PC,
Platforme: PC,PS4,XBOX ONE
Žanr: Asimetrični multiplayer survival horor
Konfiguracija: i3/AMD Athlon II,GeForce GTX650 Ti / Radeon HD
Broj igrača: 8
Igrano: 27.septembar
Broj provedenih sati: 35
 
RECENZIJA:
Petak je veče, vreme da se sječe!
Asimetrični multiplayer survival horor, zasnovan na najpoznatijem serijalu horor filmova.



Rodonačelnik slasher horor filmskog žanra, njegovo celuloidno veličanstvo Petak 13, konačno je, nakon37 godina, dobio pristojnu igru koja ne blamira njegovo slavno ime. Igru koja vam omogućava da rekreirate najbolje momente iz mnogobrojnih filmova u tom serijalu i igru koja vam po prvi put dozvoljava da igrate kao Džejson. Malo li je?
Friday 13th: The Game je asimetrični multiplayer survival horor koji suočava Džejsona i iritantne tinejdžere,koji su došli da se opijaju i švaleraju u okolini NJEGOVOG jezera i NJEGOVE šume. Igra nema single player kampanju niti podržava bilo kakav oblik offline ili solo igranja-njena kompletna poenta je onlajn multiplayer sa osam igrača po partiji. Od tih osmoro, matchmaking sistem nasumično bira jednog igrača koji če da igra ulogu Džejsona, dok ostalih sedmoro postaju tinejdžeri.



Cilj igre je prost da prostiji ne može da bude: Džejson mora da potamani tinejdžere, a oni moraju, kako, znaju i umiju, da prežive. Kako preživjeti nabildovanog ludaka sa maskom koga je praktično nemoguće ubiti? Postoji nekoliko načina... Prvi i najjednostavniji jeste bežanje koliko vas noge nose i povremeno sakrivanje radi popune energije u nadi da vas Džejson neće pronaći pre nego što istekne vrijeme (15 minuta): loša strana ovog pristupa je to što će vas Džejson najvjerovatnije ipak pronaći jer trčanje pravi buku, a iole iskusni igrač u ulozi Džejsona zna koja su najčešća mjesta gdje se ljudi kriju.
Drugi način je popravka čamca ili automobila, sjedanje za volan i otplovljivanje ili vožnja ka izlazu iz kampa. Svako od ova dva prevozna sredstva prethodno zahtjeva da ga popravite i natankujete gorivom, što zahtjeva timski rad ili napornu solo potragu za delovima (elisa za motor i akumulator) i gorivom. Čak i ako uspijete u namjeri da popravite kola Džejson vas moze sačekati nasred puta, zaustaviti vas i jednog po jednog izvući na kraće maltretiranje mačetom koje se završava vašim <<aaargh>>. Treći način svodi se na popravku telefona i zvanje policije upomoć: kada istekne kraći tajmer, momci u plavom će se pozicionirati na kraju tunela  na izlazu iz zone kampa, a vi samo treba da im otrčite u susret pre nego sto vas maskirani presretne i od vas napravi miješano meso.



Iako je Džejson nadasve smrtonosan, tinejdžeri ipak nisu sasvim bespomoćni. Oružje koje nalazite (bejzbol palica, francuski ključ, sekira, sačmara...) u stanju je da onesposobi Džejsona nakratko dajući vam vremena da pobegnete i zametnete trag. Teorijski, nekoliko naoružanih (i vještih) tinejdžera može i da ubije Džejsona ako ga navuče na zamke za medvede i timski ga obrade sekirama i mecima, ali taj pristup se naprosto ne isplati ako igrač koji igra Džejsona ima tri čiste.
Igranje u ulozi Džejsonaje sasvim druga priča. Naš junak je u stanju da ''namiriše'' strah koji generišu tinejdžeri (ako na primjer, vide mrvo tijelo, počnu da paniće i odaju svoj položaj), kao i da čuju buku koju koju prave kada trče ili popravljaju čamac ili automobil. Džejson ima i nekoliko zanimljivih natprirodnih specijalki kojim dodatno povečava svoje šanse: recimo u stanju je da se teleportuje na izabranu tačku na mapi i spopadne svoje žrtve iz pravca koji nisu očekivali, ili da na krače vrijeme dobije monstruoznu snagu koja mu omogučava da zabarikadirana vrata rasturi jednim udarcem. Kako noć,odnosno, partija budu odmicali, Džejson postaje sve jači, ali posao mu neće biti lakši jer su se tinejdžeri do tada koliko-toliko organizovali.



 Igra ima permanentnu progresiju: svaka uspješna akcija ili kompletriran meč daju vam odredenu količinu XP-a kojim levelujete, otključavate nove preživjele (i garderobu za njih) i druge skinove za Džejsona uključujući i posebno interesantnu ''Savini Jason Voorhees masku sa blještućim očima, masku iz filma Džejson from Hell'' koja se dobija samo u preorder verziji, kao i skin Džejsona u bojama kakve je imao u davnoj Friday the 13th (1989) igri za NES. Levelovanje omogučava i nabavku stalnih perkova koje nasumično rolujete-ti perkovi su mali statistički modifikatori, koji vam omogučavaju da izmjenite ili poboljšate neku osobinu svakog tinejdžera. Recimo, onaj koji vam daje više energije za trčanje je prilično koristan. Džejson, naravno, otključava totalno drugačije stvari, od kojih su najbitiniji načini za likvidaciju. Na početku imate samo davljenje, ali investicijom poena možete da kupujete različite alate za maltretiranje.



Friday The 13th: The Game nije bez problema, naprotiv. Net kod igre nije idealan niti su serveri savršeno izbalansirani, što dovodi do povremenog zapinjanja i laga. Developeri predano rade na peglanju tih problema, a situacija je danas kudikamo bolja nego u prvim danima nakon izlaska igre.

+Igrati kao Džejson je najbolja morbidna zabava u univerzumu.

- Minorni problemi sa serverima i lagom

Grafika: Unreal 4 engine u svom relativno prosiječnom izdanju-developer definitivno mora da dodatno poradi na fluidnosti animacija

Gameplay: Cilj igre je prost da prostiji ne može da bude:
Džejson mora da potamani tinejdžere, a oni moraju, kako znaju i umeju, da prežive.

Zaključak: Najslavniji ubica iz slasher horor filmova napokon je dobio igru kakvu zaslužuje.

Ocjena: 70/100

http://youtu.be/Z5ddMtjcVlA

Slika steam igre:

« Zadnja izmjena: 26. Listopad, 2017., 19:58 SemirTheChosen »

Odg: Natjecanje recenzija 10/2017
« Odgovori #2 : 15. Listopad, 2017., 13:34 »
Naziv igre: Portal

Igrano na : PC

Platforme : PC, PS3, XBOX 360

Igrano u : 10 mjesec

Provedeni sati: 8h


Recenzija


Možemo li  Valve razvojni studio usporediti sa dijamantom ? Pa na neki način i možemo.
Poznato je svima da je dijamant vrlo rijedak element u prirodi, a uz to i od iznimno velike vrijednosti. E pa tako i Valve, vrlo rijetko izbaci neki proizvod na tržište, a kad to učini onda to stvarno uradi sa stilom i stvori nešto vrijedno spomena, gdje  gejmeri još godinama o tome pričaju i maštaju o danu kad će se roditi nova ideja genijalnosti.

Valve je inače poznat po Half life serijalu, pucačini iz prvog lica za koju je gotovo cijeli svijet ako ne igrao barem čuo.
Ako među vama ima onih koji još nisu čuli o Half lifu, onda brzo na YouTube i pogledajte o kojoj se igri radi prije nego nastavite čitati dalje.

Od tako jednog genijalnog tvorca dobili smo i genijalan proizvod. Riječ je o igri Portal.



Portal nas baca u malo drugačije vode od svagdašnjih igara.
Biti pokusni kunić na kojem se vrše eksperimenti  zvuči pomalo brutalno. No kad zaposlimo sive stanice veoma brzo ćemo zaboraviti na sve ružne stvari i pomisliti kako bi nam dobro došao komad torte  da obnovimo mozak  zalihama glukoze.



Pod kontrolom umjetne inteligencije kodnog imena GLaDOS u ulozi protagonistice Chell probijat ćemo se kroz razne komore i rješavati svakojake zagonetke.
Ono što je najvažnije za napredovanje u ovoj igri pored našeg uma  je i korištenje portala, po čemu je igra i dobila naziv.

Za to ćemo imati određeni uređaj, nalik na neku svemirsku strojnicu koja ispucava portale i to jedan narančasti a drugi plavi i tako otvara prolaze na zidovima u druge dimenzije.
Uvijek je jedan ulazni a drugi izlazni neovisno u koji uđemo.



Na osnovu tih portala svodit će se cijeli koncept rješavanja zagonetki. Portale nije moguće otvarati na svim zidovima što će u veliko doprinijeti težini rješavanja određenih zagonetki.
Zagonetke su uglavnom kreativne interakcije sa okolinom, pa i one gdje ćemo prkositi zakonima fizike i to sve kako bi došli do lifta koji će nas prebaciti do sljedećeg nivoa.



Pitate se dali je moguće poginuti u ovoj igri. Da moguće je i to na tri načina: možete pasti  sa neke platforme u otrovnu močvaru, zatim mogu vas udariti energetske kugle, koje služe za aktiviranje određenih energetskih polja koji su presudni za daljnji napredak. Kad sve to prebrodite onda vas na kraju pokose turreti koji su pozicionirani na nekim mjestima u određenim mapama da otežavaju i onako tešku situaciju.
Sva sreća pa je checkpoint veoma blizu a i save game je moguć u bilo kojem trenutku.



Po pitanju tehnikalija igra se izvodi u source enginu tako da je jako dobro optimizirana i nije zahtjevna ni za dosta starije mašine. Dizajn je uglavnom jednoličan u bijelo sivom tonu bez nekog kiča i šarenila, vjerojatno da ne zamaramo dodatno i desnu hemisferu mozga.
Glazba je ambijentalna, gotovo neprimjetna, ali kao takva i odgovara uz sam koncept igre.



Igra nas je ostavila malo razočaranim po pitanju trajanja. Ovisno od sposobnosti rješavanja zagonetki, može se završiti za par sati. Taman kad sam pomislio da počinje pravi party, upečatljivi glas GLaDOS-a me je pozdravila sa dobrodošlicom u završni test.

Hajde da vas malo utješim. Vrijeme možete utrostručiti ako se odlučite zaigrati dodatni sadržaj koji se otključava po završetku glavne kampanje.
Tu su dva moda. Jedan je kao napredni, gdje rješavate zagonetke na nekim mapama koje ste prošli ranije samo u otežanom režimu, a drugi je izazovni mod gdje opet prolazite neke mape pod određenim uvjetom. Primjer takvog igranja je da morate prijeći određenu mapu sa samo 9 otvorenih portala ili recimo morate završiti cijeli test za samo 44 sekunde.

Budući da ste već osnažili svoj um i vještine onda novo stečeno znanje možete testirati u novim izazovima.

Portal svojom kreativnošću može zauzeti počasno mjesto na samom vrhu i u svakom slučaju se isplati zaigrati


Za:

- genijalno i kreativno

- zagonetke

- unikatnost

Protiv:

- kratko

OCJENA: 95/100


« Zadnja izmjena: 29. Listopad, 2017., 18:44 darijoman »

*

14maxx

  • **
  • 293
Odg: Natjecanje recenzija 10/2017
« Odgovori #3 : 29. Listopad, 2017., 18:20 »
Horizon Zero Dawn
Igrano na: PS4 Dostupno na: -
Igrano: U 8. mjesecu
Broj provedenih sati: 50

RECENZIJA

Playstation 4 konzola je od svog službenog lansiranja pa sve do ove godine imala široku lepezu ekskluziva. Neke od njih su bile vrlo dobre, neke ne tako dobre, a neke, kao što su Uncharted 4 i Bloodborne, su bile pravi dragulji u gaming industriji. U 3. mjesecu ove godine ovom tandemu se pridružio i treći član - Horizon Zero Dawn iz Guerrilla Games-a. 


Horizon Zero Dawn je smješten u post-apokaliptični svijet (a koja novija igra nije?) nakon što su se neke misteriozne stvarčice desile sa ljudskom rasom i njihovim svijetom. Zemljom sada vladaju mašine ili, kako ih u narodu popularno zovu, ogromni robo-dinosaurusi. I da prvo preduhitrim sve skeptike koji će pomisliti da igra ima banalnu, već sto puta prežvakanu i nemaštovitu priču, vjerujte mi - nema. Priča je u nekim momentima, makar meni, stvarno odlična i puna intriga. Tome svakako pomaže i činjenica da igrate u ulozi Aloy, odbačenice plemena Nora, koja, kao ni vi, nema pojma šta se dogodilo sa civilizacijom Old Ones-a, te ćete zajedno prolaziti put "preko trnja do zvijezda" kako biste našli odgovore na raznorazna pitanja koja muče Aloy. Dublje u samu priču neću zalaziti, jer ne želim da bilo kome pokvarim doživljaj prelaska iste.


Karakterizacija glavne junakinje mi se, što kažu "na prvu", odmah dopala. Pisci iz Guerrilla Gamesa su odlično pogodili nit svojevrsne mržnje koju Aloy gaji prema praktično cijelom svijetu, a pogotovo svom plemenu. Nerijetko će Aloy izraziti svoje mišljenje kroz sarkazam ili ironiju koji samim dijalozima daju jednu privlačniju i zanimljiviju notu. Takođe, kroz samo igranje Aloy će upotrebljavati one-linere, koji su, usudiću se reći, na nivou onih Natea Drakea iz Uncharted serijala, što je svakako jedan veliki plus.
Međutim, iako je Aloy odlično napisana, svi drugi likovi koje susrećemo su nekako mlaki i nezanimljivi. Istina, skoro svaki pojedini lik ima neke svoje želje, htjenja i ambicije, koje najbolje saznajemo odigravanjem sporednih misija vezanih za te likove, ali jednostavno prilikom igranja nisam stekao utisak da to što radim znači nešto za njih, već da su prosto ubačeni "da bi popunili normu".


Grafički gledano, HZD mogu slobodno ubrojiti u neke od najljepših igara ove generacije. Od prvog momenta kada uskočite u njegov svijet uvidjećete svu njegovu ljepotu. Preko snježnih i pustinjskih regija do džungli i gradova, uvijek će vas okoliš i predivna priroda vući da je razgledate i pritom upalite neizostavni Photo Mode. Ali, naravno, kao što ni sve stvari u životu nisu savršene, tako nije ni grafička prezentacija HZD-a. Tu i tamo ćete naletiti na pojedine bugove ili nešto slabije teksture, ali kada se sagleda šira slika te sitnice stvarno ne igraju nikakvu ulogu.
Što se, pak, samih likova i njihove prezentacije tiče jedine primjedbe imam na poneke prenaglašene facijalne ekspresije koje su mi u par navrata zasmetale, ali i preko njih se lako može preći.


A sada dolazi na red gameplay, vjerovatno najbitniji aspekt Horizona. Gameplay se može opisati kao jedna hibridna vrsta, s obzirom da su njegovi elementi "posuđeni" iz nekih drugih serijala video igara. Tako ćete, na primjer, imati  skill tree i crafting sistem skoro pa identičan onome iz Far Cry igara, melee borba će vam ličiti na onu iz The Witchera 3, a gađanje lukom i strijelom će vas sigurno asocirati na Laru Croft. Ipak, ovo nije minus, jer je Horizon sve ove elemente savršeno uklopio u jednu funkcionalnu cjelinu koja će vas držati prikovanima za ekran.
Sem klasičnog koplja i luka i strijele, na raspolaganju imate i još mnoštvo drugih oružja kao što su Tripcaster, Ropecaster, Sling i mnogi drugi. Ovome još treba dodati i činjenicu da na svako oružje možete dodati i posebne modifikacije koje će poboljšati neke parametre tog oružja. A svako oružje ima svoju svrhu koja je povezana sa različitim vrstama neprijatelja.

Ovdje dolazimo do još jednog maestralnog dijela Horizona, mašina. Imate 25 različitih vrsta mašina, od kojih svaka ima svoje pokrete, napade, prednosti i mane. Od najslabijih, kao što su Watcher-i, pa do onih ogromnih koji podjećaju na T-Rexa, kao što su Thunderjaw-i, svakom tipu se morate prilagoditi odgovarajućim oružjima. Primjerice, jednom prilikom sam se našao u borbi protiv Thunderjaw-a bez strijela ili konopaca, pa sam se morao koristiti jedino Slingom, tj. "bacačem bombica", a da sam se recimo odlučio na borbu kopljem vjerovatno bi me prožvakao za par sekundi. To je samo jedan primjer koji vam može pokazati kako pravilan ili pogrešan odabir oružja može uticati na ishod borbe.
Još jedna bitna stvar vezana za mašine jeste njihovo pripitomljavanje, tj. overriding koji vremenom proširujete učenjem odgovarajućih skillova. Tako recimo možete pripitomiti par živuljki i natjerati ih da umjesto vas odrade prljavi posao.
Osim mašina imaćete okršaje i sa ljudskim protivnicima. I njih, kao i mašine, možete savladati potiho ili pak u otvorenoj borbi.

Ranije sam spomenuo i skill tree, pa da kažem par riječi i o tome. Imate na raspolaganju 3 "rubrike" skillova - Prowler, Brave i Forager, tj. po jednu rubriku za stealth, combat i pasivne sposobnosti. Skillove otključavate skill poenima, a skill poene dobijate napredovanjem u igri ili rješavanjem pojedinih misija.
Što se samog koncepta misija tiče, imate na raspolaganju glavne i sporedne misije, kao i mnoštvo drugih misija koje uključuju rješavanje kampova, korumpiranih zona ili Training groundsa. Ukoliko se odlučite na rješavanje svih ovih misija, lagano ćete ostati uz igru 40-50 sati.


Tehnička strana je skoro pa savršena. Kažem skoro jer se u par navrata znalo dogoditi da FPS opadne za par brojčica, ali isključivo u situacijama kada se na ekranu nađe izuzetno veliki broj protivnika. I to je praktično jedini tehnički problem koji HZD ima. Trebalo bi se još dotaći glasovne glume i zvučnih efekata i reći da su i oni takođe odrađeni na vrhunskom nivou.

Za kraj ove recenzije mogu reći da kroz 50 sati koje sam proveo u igri, niti jednom nisam osjetio dosadu ili potrebu da zaigram nešto drugo. HZD je definitivno moj prvi kandidat za igru godine i svakako još jedan dodatni razlog za sve vas koji niste još uvijek nabavili PS4, da se napokon počastite istim. Jer uz Bloodborne i Uncharted 4, a vjerujem i nadolazeći God of War i The Last of Us 2, Horizon Zero Dawn predstavlja sam vrh onoga što PS4 a i gaming industrija mogu ponuditi.


Za:
+priča i karakterizacija glavne junakinje
+zarazna i izazovna borba
+odličan dizajn mašina
+predivan svijet
+grafička i tehnička strana na zavidnom nivou

Protiv:
-poneki grafički nedostaci preko kojih se lako može preći

Ocjena: 96/100

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Natjecanje recenzija 10/2017
« Odgovori #4 : 02. Studeni, 2017., 07:14 »
Anketa je postavljena!
Sretno svima, pobjednika ćemo saznati iduću subotu  :thumbs:

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Natjecanje recenzija 10/2017
« Odgovori #5 : 11. Studeni, 2017., 15:10 »
Imamo uvjerljivog pobjendika!


Čestitamo 14maxx

*

14maxx

  • **
  • 293
Odg: Natjecanje recenzija 10/2017
« Odgovori #6 : 12. Studeni, 2017., 23:55 »
Zahvaljujem svima na glasovima  :thumbs:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9