HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 45701 Hitova
*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #135 : 18. Kolovoz, 2010., 12:38 »
paralela je nemoguća potpuno. društvo ne funkcionira više na takav način ni izdaleka da bi se to moglo uspoređivat.  :wildboy:

mislim smiglov je problem što je pao na glavu pa mu popularno znači dobro.

ali istina je da je mp 90 posto kupovine igara. al ono. nas ne boli kurac.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #136 : 18. Kolovoz, 2010., 12:39 »
Realno, već 10 godina se govori da je PC kao platforma mrtav. Također, već 10 godina se govori da je SP mrtav.

Al, jednostavno, nije.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #137 : 18. Kolovoz, 2010., 12:50 »
paralela je nemoguća potpuno. društvo ne funkcionira više na takav način ni izdaleka da bi se to moglo uspoređivat.  :wildboy:

Zašto se ne bi moglo uspoređivati?
smigl buba bezveze. Nije on bio nepopularan tada zbog nemogućnosti prijenosa informacija.  :hihi:
To su gluposti. Kako bi onda njegovi sinovi bili popularniji? Oni su pronašli bolji način prijenosa informacija?  :hiha:

Bio je nepopularniji jer su njegovi sinovi skladali u duhu onoga što je u to doba bilo već popularno, pa je ljudima lakše sjelo, dok je on uvodio inovacije, pa je to bilo teže prihvatiti. Ae, ovo je pomalo topik i čini se da nema veze s onim što pričamo, al samo pokušavam dokazati da popularnost i kvaliteta ne idu uvijek ruku pod ruku. Također, nemoguće je s tolikom sigurnošću (kakvu smigl kao ima) predviđati što će se dogoditi u sljedećih nekoliko godina. Pogotovo u industriji poput gaminga.

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #138 : 18. Kolovoz, 2010., 12:53 »
samo pokušavam dokazati da popularnost i kvaliteta ne idu uvijek ruku pod ruku.
+1

A cini se da je to jedini smiglov argument u svemu :wildboy:

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #139 : 18. Kolovoz, 2010., 12:55 »
nemoguće je predviđati ikako. ali..moguće je pogledati trendove.

dobro, on je unosio inovacije. Tko je pandan tome u gejmingu, znači da TRENUTNO unosi inovacije i da je nepopularan, a tko je u skladu vremena da je popularan?

fora je u tome da su inovatori (nintendo LOL) također popularni, i to zbog MP-a.
u skladu vremena su WOW i CODovi, također popularni...zbog MP-a.

neznam. :wildboy:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #140 : 18. Kolovoz, 2010., 12:58 »
paralela je nemoguća potpuno. društvo ne funkcionira više na takav način ni izdaleka da bi se to moglo uspoređivat.  :wildboy:

Zašto se ne bi moglo uspoređivati?
smigl buba bezveze. Nije on bio nepopularan tada zbog nemogućnosti prijenosa informacija.  :hihi:
To su gluposti. Kako bi onda njegovi sinovi bili popularniji? Oni su pronašli bolji način prijenosa informacija?  :hiha:

Bio je nepopularniji jer su njegovi sinovi skladali u duhu onoga što je u to doba bilo već popularno, pa je ljudima lakše sjelo, dok je on uvodio inovacije, pa je to bilo teže prihvatiti. Ae, ovo je pomalo topik i čini se da nema veze s onim što pričamo, al samo pokušavam dokazati da popularnost i kvaliteta ne idu uvijek ruku pod ruku. Također, nemoguće je s tolikom sigurnošću (kakvu smigl kao ima) predviđati što će se dogoditi u sljedećih nekoliko godina. Pogotovo u industriji poput gaminga.

ja sam rekao da nije bio poznat svima zbog ogranicenosti prijenosta informacija u to doba. da nije stvarao nesto novo nesto drukcije da se nije isticao iz mase s drukcijim idejama i da name takvih ljudi ti bi i dan danas mislio da je zemlja ravna ploca.

Pretpostavka se krece od logickih zakljucaka u ovom slucaju slijedom dogadjaja. Od igara za 1 igraca se kretalo prvo na 2 kontrolera pa na 4 pa prvi znaci multiplayera online do danasnjih masivnih igara koje stvaraju svijet u kojem se nalaze tisuce i tisuce igraca.. nije to nesto sto mi je samo tako palo na pamet nego nesto sto se dogadja zadnjih 20 godina i sto treba samo vidjeti... sp nece umrijeti dok bude populacije koja ce kupovati sp igre ali cinjenica da se igre danas prestelavaju na mp je neupitna cak i jedan FF te jedan NFS koji su bili sinonim za sp sele jako ubrzano na MP... jer iskreno ja necu/ne mogu dati 400kn za igru koja mi nudi 20 sati igranja jer kako objasniti da jedan cs zivi i dan danas? dok je masa sp fps.ova prolazila kraj njega i padala u zaborav?


nismo se mi udaljili toliko od teme jer itekako ima smisla povezati mp dio s temom o vaznosti price u igrama... opcenito mp igre imaju losiju pricu jer nije toliko ni potrebna, treba stvoriti ugodjaj (dizajn,grafika) gameplay (inovativnost,zanimljivost) i ljudi ce sami stvarati svoje price... ako mp prevladava i naznaka je da ce potisnuti sp i slozimo se da prica u mp nije ni priblizno bitna onda je sasvim jasno da su price danas samo jedan mali + ili mali - nikako nesto sto ce odlucivati o kupnji igre...

Meni kao mp orijentiranom igracu nije jasno kako vi stekate u nazovimo to gaming evoluciji i kak vam je zabavnije halati sami doma s sobom nego s frendovima online ili na lan.u iz toga svega ispadnu lijepa druzenja, nova poznanstva, nova iskustva.
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2010., 13:04 smigl »

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #141 : 18. Kolovoz, 2010., 13:03 »
Osim što su prve igre bile jebeni šah (1950-e čini mi se), tenis (1958) i faking pong (70 neke).
Dakle zabava za dva igrača.

Mislim, pričaš kao da je multiplajer izmišljen od kad je DSL-a.
Arkade silne su bile za dva igrača. jebeni tetris se mogao igrati 1 vs 1. Uz to, od samoih početaka postoji nešto što se zove high score. Da se vidi ko je najbolji...što je također jedan oblik natjecateljskog multiplajera.
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2010., 13:05 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #142 : 18. Kolovoz, 2010., 13:05 »
Grga, nisi skužio. Il ne čitaš. Poanta nije bila da danas ima njegovih direktnih pandana u gamingu. Poanta je samo bila u tome da jedan od danas najpoznatijih i najcijenjenijih skladatelja tog doba u svoje doba nije bio ni poznat, ni popularan, a ni previše cijenjen. Ergo, poanta je da ono što je popularno danas ne mora biti popularno sutra. I ono što danas izgleda svježe i inovativno ne mora biti smjer kojim će cijela industrija ići in the long run.

A smigl, znam ja da si ti rekao da nije popularan zbog ograničenog prijenosa informacija. Al to jednostavno nije točno. Glupavo je zapravo.

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #143 : 18. Kolovoz, 2010., 13:08 »
jer iskreno ja necu/ne mogu dati 400kn za igru koja mi nudi 20 sati igranja jer kako objasniti da jedan cs zivi i dan danas? dok je masa sp fps.ova prolazila kraj njega i padala u zaborav?
Dobar razlog zasto ne dati 400kn za SP igru :hihi:

Ja ne mogu shvatit zasto bi netko igrao igru bez price. I sto sad?

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #144 : 18. Kolovoz, 2010., 13:10 »
jer iskreno ja necu/ne mogu dati 400kn za igru koja mi nudi 20 sati igranja jer kako objasniti da jedan cs zivi i dan danas? dok je masa sp fps.ova prolazila kraj njega i padala u zaborav?
Dobar razlog zasto ne dati 400kn za SP igru :hihi:

Ja ne mogu shvatit zasto bi netko igrao igru bez price. I sto sad?

nista, ja evouliram u skladu s kretanjem industrije (koja naravno zaradjuje na meni kao i sve ostale grane)
ti umires kao dinosaur i gledam ti kosti za 50 godina u muzeju ispod pise "covjek koji se opirao evoluciji" :P:)

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #145 : 18. Kolovoz, 2010., 13:11 »
mi bar jebemo.  :mrs:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #146 : 18. Kolovoz, 2010., 13:13 »
Smigl, glas nejebaca :hiha:

*

Đester

  • *****
  • 2126
  • OSOBNI TEKST
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #147 : 18. Kolovoz, 2010., 13:15 »
On nije moj glas :hiha2:
Cuando puedo ni siquiera el tabaco, por lo menos voy a ser oblejan,,,,

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #148 : 18. Kolovoz, 2010., 13:19 »
jedan od meni najvaznijih prednosti MP.a je ucenje rada i komuniciranja s ljudima, ostavimo sad po strani sto se to sve vrti oko igre, kolicina informacija i onoga sto sam naucio kao jedan od oficira u 100+ guildi igrajuci wow je zapanjujuca. Uskladiti toliko ljudi da rade kao cjelina, rijesavati probleme a da se nitko ne osjeca zakicen te medju odnos s ljudima su mi dali veliko iskustvo koji mi se pokazalo jako korisno u zivotu (na stranu moju tvrdoglavost koju teze kontroliram)

Znaci stvorila se jedna mala zajednica ljudi koji dijele iste ciljeve i slicno razmisljaju i iako se vodjenje guilde cini kao nesto jednostavno oni koji su probali biti dio toga znaju da je daleko od jednostavnosti... ali zadovoljstvo kad sjednes sa 50+ ljudi na pivo i kad skuzis da je svima drago sto smo dio tamo neke igre je stvarno odlicno. Uvijek i gotovo redovito ce te nailaziti online na masu napuhanih kretena koji su face iza svog nick.a ali kada se osjeti ta car grupacija ljudi lako se prelazi preko toga.

Jednostavnije, u samoj prirodi covjeka je komunikacija i drustvo nikako ne samoca i izolacija, u nekakvoj ludoj usporedbi to je kao odnos mp i sp.. znaci nije bilo pitanje kak ce se razvijati gaming nego je bilo pitanje samo vremena kad ce biti dostupan... i da ISDN pogotovo ADSL imaju ogromnu ulogu i tako velikom rastu MP populacije...

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #149 : 18. Kolovoz, 2010., 13:21 »
on je dio socijalnog pokreta.  :ave:

DAJ SHVATI VIŠE JEBOTE  :hihi:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9