HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 45703 Hitova
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #60 : 16. Kolovoz, 2010., 22:29 »
Slažem se.

U slučaju igara, ne ispričano, nego prezentirano.

Mislim. Sotc recimo, nikad ne bi mogao biti tako lijepo prezentiran/ispričan kroz knjigu. Kao i bilokoji horor. ( zamislite RE knjigu ono. Ko bi to uzimao )  Ili PES recimo.

Nije nužno da sve igre imaju smeće priču, al rijetko je kad priča primarna. Ne računajući RPG-e.
Također, ni jedna igra još nema neku mega priču. Odnosno, da budem malo jasniji, nema igraćeg Građanina niti igraće Odiseje i slično.

Kao neki trenutni i ultimativni vrh nečega. To mi nedostaje u igrama.

Pa rijetko kad je primarna.. niti bi trebala biti primarna. Trebala bi biti jedan od najvažnijih djelova igre, bez koje dobra, kompletna igra ne može biti.
Al to što ne mora biti i nije PRIMARNA, ne znači da nema odličnih priča, koje potaknu na razmišljanje/djelovanje/formiranje karakera/sreću ili što bi već podrazumjevalo rezultat dobre priče. Znam po sebi.
I sad ne znam na što misliš; igru kao sveukupno djelo da je "vrhunac" gaming nečega ili isključivo na priču misliš ?
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

*

n00b

  • ****
  • 1663
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #61 : 16. Kolovoz, 2010., 22:38 »
Njegov općeniti problem je traženje ultimatuma u nečemu, što ne postoji. Nit Odiseja nit Kane nisu ultimatumi, već su samo jako hvaljeni i strašno ispred svoga vremena.
Ultimatum ono. To ne postoji kao takvo, samo individualni dojam.  :wildboy:

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #62 : 16. Kolovoz, 2010., 22:45 »
Pa da, al ono, shvaćam ga. :wildboy:
Mislim, i ja slično razmišljam o stvarima, bilo muzika, filmovi, igre bla, što god se može usporediti, ali.. ne shvaćam to kao ultimativno najbolje ikad objektivno, jer je toliko stvari toliko kvalitetno na toliko mnogo razina, koje su neusporedive ako bi ih se mjerilo do te neke "ultimativne" forme kvalitete. Ultimativno nešto je stvar pojedinca. Što si u biti i rekao. :wildboy:
Prije mislim da nekako hoće upitati, bar ja na to mislim, što bi preporučili bilokome bilokada, jer je eto toliko dobro i općenito prihvatljivo, da bilo tko može odgledati/odigrati/nešto, a da je kvalitetno. Tad se već lista s individualnih ultimatuma poprilično smanjuje. Bar ja to tako vidim.
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #63 : 16. Kolovoz, 2010., 22:47 »
Legend of the Galactic Heroes

Jest da je adaptacija romana, no svejedno...
Priča nad pričama.

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #64 : 16. Kolovoz, 2010., 23:09 »
Jebena je priča u Beyond Good and Evil. Jer, mogao bi biti crtić i niš mu ne bi falilo.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #65 : 16. Kolovoz, 2010., 23:44 »
Njegov općeniti problem je traženje ultimatuma u nečemu, što ne postoji. Nit Odiseja nit Kane nisu ultimatumi, već su samo jako hvaljeni i strašno ispred svoga vremena.

:wildboy: :wildboy:


Bubnuh mega popularne primjere, koje nisu meni nužno vrh. Al, ono, vrh su. Priznati, cijenjeni, ispred svog vremena, bla. Al ne samo zbog priče, neg tisuću drugih stvari. E, to mi nedostaje u igrama.


Pa rijetko kad je primarna.. niti bi trebala biti primarna. Trebala bi biti jedan od najvažnijih djelova igre, bez koje dobra, kompletna igra ne može biti.

Općenito mi smeta što se igrama prečesto pristupa kao filmovima. Iz perspektive developera, jel. Problem dodatni je i što se rijetko zapošljava netko tko zna pisati. Ili ak se upošljava dovodi se pri kraju. Rijetko koja igra nastane zbog pričanja igre. Više radi mehanike ili stila. Priča se umeće naknadno. Al, najviše me smeta umanjuje interaktivnost igre kroz uporabu filmskog jezika. Jer ono, FF i MGS primjerice, 90% priče, kakva god da jest, je ispričano korz cut scene. Dakle, ne kroz jezik igre već kroz filmski jezik. To me muči.

MGS, s pozitivne strane, ima par genijalnih momenata. Prboijanje 4 zida i to. I svaka čast za to.

Half Life, Portal, SOTC rulaju (imo, bla) upravo zato što drugačije pričaju priču. Igrač skoro nikad ne gubi kontrolu te se ne osjeća odvojenim od svijeta igre. Iskorištava se moć i mogućnost samog medija.
Veliki RPG-i također imaju problem. Previše toga se ispriča tekstom. Tekst u igri. Kilometri teksta u igri. Ono.

Može, naravno, al, htio bih vidjeti neku igru koja maksimalno iskorištava jezik igre. Da se napravi nešto što je nemoguće u drugom mediju (strip, film). Mogućnosti su beskonačne, a primjera malo. Eto, to me muči. Jasnije sad ka?

Zamislite neku igru tipa GTA. Velik živući grad. I, ono, idete na neku misiju i pogine lik kojeg ste trebali spasiti. I, zamislite, ne bude game over, već se igra razvija drugačije. Mijenjaju se neke stvari. Poredak u organizaciji. Mišljenje drugih prema vama i slično. Da nema ključnih, skriptiranih likova o kojima ovisi daljni tijek priče. Ono, ak je cilj recimo, ubit glavnog nekog tipa. Bos fajt ovo ono. Sretnete ga negdje slučajno na ulici i ubijete ga. GG.

To me uvijek smetalo u GTA-ovima. Odvojenost priče i svijeta. Jebemu, pokupovao sam pola grada, imam hiljadu para, imam četiri bande i vladam ulicama, al neeee, kad igram misije i dalje me se smatra kriplom i potrčkom. Odvezi auto u garažu. Nabijem. Odvezi ti. :wildboy:



I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #66 : 16. Kolovoz, 2010., 23:49 »
Ovo za interakciju priče. Uncharted 2. Jebene igrive cut scene, bez ono quick time event dreka. :piva:
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #67 : 17. Kolovoz, 2010., 07:20 »
Nema dobre price od tamo kraja 20.tog stoljeca kad su avanture rulale... danas je sve samo blah ili su nas toliko nafilali istim glupostima?... btw mgs prica.. lol daj da pogodim da ti je arnold schwarzenegger najjaci glumac?

igra s dobrom pricom? = LOTRO... prica (ako volite malo maste i takav stil zivota/borbe) rula... a igra.. meni jedan od najjacih mmorpg.ova koji ce uskoro postati free :)

o blizzardu da ne pricam... samo oni mogu jednu pricu prozeti kroz 47 igara i da dalje bude cijelovita i smislena (u tom zanru naravno) jer blizz ne stvara knjigu oni stvaraju cijeli svijet, usudio bi ga se usporediti s star trek fransizom ali cu navuci hejtere odma..

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #68 : 17. Kolovoz, 2010., 08:22 »
Mislim da avanture još manje igraš nego RPG-ove.
Više dođu kao interaktivni filmić, u potpunosti, jel.

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #69 : 17. Kolovoz, 2010., 09:43 »
Nema dobre price od tamo kraja 20.tog stoljeca kad su avanture rulale... danas je sve samo blah ili su nas toliko nafilali istim glupostima?... btw mgs prica.. lol daj da pogodim da ti je arnold schwarzenegger najjaci glumac?

igra s dobrom pricom? = LOTRO... prica (ako volite malo maste i takav stil zivota/borbe) rula... a igra.. meni jedan od najjacih mmorpg.ova koji ce uskoro postati free :)

o blizzardu da ne pricam... samo oni mogu jednu pricu prozeti kroz 47 igara i da dalje bude cijelovita i smislena (u tom zanru naravno) jer blizz ne stvara knjigu oni stvaraju cijeli svijet, usudio bi ga se usporediti s star trek fransizom ali cu navuci hejtere odma..

http://piv.pivpiv.dk/
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #70 : 17. Kolovoz, 2010., 10:35 »
Nema dobre price od tamo kraja 20.tog stoljeca kad su avanture rulale... danas je sve samo blah ili su nas toliko nafilali istim glupostima?... btw mgs prica.. lol daj da pogodim da ti je arnold schwarzenegger najjaci glumac?

igra s dobrom pricom? = LOTRO... prica (ako volite malo maste i takav stil zivota/borbe) rula... a igra.. meni jedan od najjacih mmorpg.ova koji ce uskoro postati free :)

o blizzardu da ne pricam... samo oni mogu jednu pricu prozeti kroz 47 igara i da dalje bude cijelovita i smislena (u tom zanru naravno) jer blizz ne stvara knjigu oni stvaraju cijeli svijet, usudio bi ga se usporediti s star trek fransizom ali cu navuci hejtere odma..

http://piv.pivpiv.dk/

kaze mi "gospodin tvrdi" kojemu je FF vrhunac price a na msg svrsava... nuf said

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #71 : 17. Kolovoz, 2010., 12:20 »
setting =/= priča
MMORPG nema priču. :tired:
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #72 : 17. Kolovoz, 2010., 15:52 »
Samo ga ignoriraj, kad smo njega već odriješili :wildboy:

Jasnije sad ka?

Jest. :ementaler:
Al opet, to je do režije priče, ne do priče same. A i previše usko to gledaš imho, jer i scenografija, dizajn su isto dio priče.
U biti, nekako sad kad razmislim, seting je dio priče, a priča čini dio setinga. Ako me bereš :wildboy:
Dalje, na koji točno način bi ti htio da se dijalozi obave ? Mislim, do komunikacije svakako mora doći. I Portal i SOTC su poprilično.. usamljene igre, tj, igrač je sam u igri, te iz tog razloga i je moguće da ga se na nekoj višoj drukčijoj razini ubaci u igru.
I da, meni iskreno možda i najbolji dojam u kojem je upotrebljena jedinstvenost konzola u interakciji s korisnikom.. MGS2, kad Colonel popizdi i počne pričati pizdarije. Kad kaže "ugasi konzolu, previše igraš" ono, sjećam se da sam u trenutku stvarno pomislio da to napravim. :wildboy: Savršeno.
I u PoPu mi je to lijepo riješeno. Kežualno ideš kroz zamke, ili borbe, i čuješ princa kako valja baze sam sa sobom, ili svojom gorom/boljom polovicom. Rula mi i to.

Dalje, kako bi se ti riješio teksta u RPGovima ? ;(

Za ovaj virtualni grad što si rekao.. to pak nije ikakva priča. :wildboy: I nemoguće da je izvedivo, bar u obliku kojem si ti napisao. Tj, možda jedino kao MMORPG.

Iako, jesi igrao The Witchera ?
To je igra koja je baš rađena poradi priče, a i odluke koje učiniš imaju koliko toliko znatan utjecaj na priču. I prejebena atmosfera, seting uz to. I igrivo je. Rula u biti.
I SH: Shattered Memorries ? To je kao igra koja se mjenja ovisno o tome kako je igraš. Što je meni pak sjebano, je to što ne znam što se mjenja, pa nekako to i ne s stignem cijeniti dovoljno.  :wildboy:
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #73 : 17. Kolovoz, 2010., 16:04 »
Paono, SH2 je meni odličan upravo zato jer osim dijaloga u animacijama, velik dio same igre govori dodatne podatke o priči.

Recimo, zašto su jedni od glavnih protivnika u igri medicinske sestre? Zato jer su odraz Jamesove potisnute seksualnosti nakon ženine smrti. To je samo jedan od mase primjera, al veseli me jer je promišljeno i logično. Zato mi i fejla što su gurali te iste medicinske sestre u više manje svaki nastavak poslije dvojke. ;(

Kod MGS-a mi ne valja prezentacija priče. Polusatni razgovori preko codeca? Polusatne animacije koje se odvijaju u istoj prostoriji gdje likovi samo stoje i razgovaraju? Okej, kužim da tu dosta u igru dolazi i ograničenje tehnologije (pogotovo ako govorimo o jedinici, recimo), al opet mi je to loš storytelling. ;(

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #74 : 17. Kolovoz, 2010., 16:12 »

ajmo jedan primjer kakav bi to izgledao story telling u mgsu bez animacija.
srsly, kako bi izgledao, molim vas?  igre su vizualni medij i priča se odvija vizualno, bez obzira što to asocira na -----FILM----. 

npr; u dvojci ima djelova gdje imaš onaj prišluškivač i možeš ga slobodno micat i slušat razgovore; al opet nemoraš. Evo to bi bio neki primjer. ima ih i još, ali niejdan nebi funkcionirao sam sa sobom, bez animacija. Mislim mogli su oni napravit da se priča razvija tako da ti nalaziš neke dokumente, prisluškuješ ljude, itd, al to bi bilo dosadno.
 I zato se pribjegava cinematicsima, koje su kolko se i ja sjećam, jedini način pričanja priče i u sotcu. ustvari u svakoj igri koju ste nabrojali osim...

Half Life 1 (prvi dio igre, ostali nema priču) i HL2, to je jedina igra koje se ja mogu sjetit.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9