A ako naletiš na neki problem i sranje s robom onda ne vratiš to natrag u dućan nego se javiš direktno proizvođaču sa svim informacijama (datum kupnje, mjesto, dućan, LOT broj, slike kao dokaz - račun, proizvod i itd.) I naravno nezaobilazan zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.
I da, čarobni i najčarobniji članak 33, II. glava (Zakon o zaštiti potrošača) "Zavaravajuća poslovna praksa".
I naravno smisao za složiti suptilnu prijetnju inspekcijama, nezadovoljstvo, elokventnost i stav.
I sve dođe na svoje. Podravka, Ledo, Koestlin, Kandit, tvornica vafla Karolina, Amis, Tele2, Bnet i itd.
Od svega izvučeš najbolje, samo moraš za te stvari poznavati ta 2 zakona i još poneke pravilnike HAKOMa za specifične situacije.
EDIT:
Zaboravih i na uvijek mi dragi Kraš