100 Fpsa na 60Hz se ne vidi jer je to nemoguće, već se osjeti jer to rezultira nešto manjim input laggom. Ne možeš vidit 100 sličica u sekundi na uređaju koji je sposoban reproducirat 60 ili čak 99. To je kao da ti neko kaže da možeš utrpat sliku od metra širine u okvir od pola metra širine. Nadalje, 60 je optimalno koristit za sve 'prave igre', ajmo reć sve šta nije nekakav lagani mainstream multiplayer poput; Dota, CS, Overwatch, Pugb, Fortnite, LoL, Battlefield, Cod i tako dalje i tako bliže. U tim igrama možeš povisit radi tog input lagga, a i možeš bez problema igrat na 60/75 ako želiš. Pod 'prave' mislin na ajmo reć Metro, Witcher, GTA, neke utrke, sport i općenito zapravo single player igre di nema natjecanja, tu više od 60 ne treba. Vezano uz ranije spomenute multiplayer igre, 60, 75 ili više je osobna preferenca, ništa šta je nužno. Nije nužno jer više sličica u sekundi dolazi s visokom cijenom, a to je: Degradiranje hardvera, puno krači životni vijek komponenti, više temperature, moguću nestabilnost sustava, rizik od prženja matične pa i ostalih komponenti. Kao nuspojave tu su još i famozni screen tearing te možebitni micro stutteri. Možeš dio tih nuspojava eliminirat adekvatnim hlađenjem, no to je skup sport i treba znat šta se radi. Nadalje, vezano uz zaključavanje Fpsa, to se postiže vSyncom (najlošiji izbor), poboljšanim vSyncom (triple buffering i/ili enhanced sync), nekom drugom tehnologijom synca (adaptive/freesync = bolje rješenje) ili pak ograničivaćem Fpsa (limiter) koje možeš pronać u legitimnom programčiću Riva Tuner, koji opcionalno dolazi uz MSI Afterburner ili unutar AMD Radeon softvera. Time rećeno, ja igran isključivo single player igre na stalnih 60 Fpsa zaključanih limiterom unutar AMD postavki koji je moja preferenca pored svih syncova.