Uglavnom
Dok-ing xD
http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/97493/Prvi-hrvatski-auto-izlazi-iz-tvornice-u-svibnju-2012.htmlNegdje smo se facaa i ja zakačili na twitteru, da auto nije sto posto hrvatski proizvod, kakvim ga se (čini mi se barem) predstavlja u javnosti, kažem da se veći dio auta uvozi i to onaj najvažniji od baterija i pogona pa mi nije totalna drkica, ali je drkica. Jer ipak će biti predstavljen Europi kao HR proizvod i nadam se, daj bože, da će uspjeti, jer bi me to moglo motivirat pa da nastojim ostati u HR, a da ne naginjem negdje vani za život. Ono
Nije da sam mjerodavan i imam iskustva u proizvodnji, kao ni facaa pretpostavljam, pa da se kačimo tko što zna i misli, ja sve što znam o njemu sam saznao od profesora i vjerujem u to. Znači onaj dio o uvozu pogona.
Ne hejtam ništa generalno isusa mu. Jedva čekam da izađe iz tvornice i bit ću u prvom redu da to vidim
edit: da, šta hejtam:
cijenu od 19000 eura, koja će se tek uspostaviti nakon nekog vremena, hejtam nekako dizajn, volim niže i šire, npr unutra je super, jedno je sjedalo za vozača i sa strane dva, malo odiza za putnika, ko u mclarenu..
zatim, euroncap ne znam ima li kakvih rezultata
konkurencija:
Tesla ovome nije konkurencija.
BMW (spreman mini cooper koncept, ali ne za prodaju)
Smart (-||-)
Renault Zoe (jebe ga neka Zoe Renault pička zbog korištenja imena :tired:, a i nije još gotov)
uglavnom, ima ih, i to renomiranih.
Smisla ima proizvoditi ako se zaradi na njemu, a u to ne ulazim, jer ne znam baš ništa o tome nit imam ideju kako to funkcionira. Zato gledam svoje komunističko dupe i meni se to ne isplati zasad. za 19000 eura (predviđena cijena za par godina) kupi se fin auto, jako fin, normalan... kad premoste tu razliku, u guštu, ekskluzivnosti, brzini (isplativost je onako, malo smrdljiva. jebemu, jednom se živi)
Sad ću linkat nešto što me privlači. samo da pronađem... jedan jako pametan i sposoban mladac