HCL.HR

PlayStation 4 - općenita rasprava

  • 2228 Odgovora
  • 631270 Hitova
*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #420 : 25. Veljača, 2013., 23:36 »
Pogotovo zato jer ne znamo zapravo skoro ništa o Kilzonu osim par skrinova i kratkog videa, za kojeg ne znamo koliko je in game. xD

Sve je in-game. Vrti se u 1080p fiksirano na 30fps-a. I sad s time na umu pogle screenshote u punoj rezi. I eto ti teme za raspravu.

http://www.hcl.hr/screenshots-killzone-shadow-fall-ps4-1525.html

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #421 : 26. Veljača, 2013., 01:01 »
Zasto misle ostat na zakljucanih 30? :wildboy:

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #422 : 26. Veljača, 2013., 09:39 »
Pa to. Zato kažem da imamo o čemu pričati, kontra ixyevim navodima da nemamo jer kao ništa ne znamo :hiha2:

U svakom slučaju, impresivno igra izgleda, hardver impresivno zvuči, ali nije baš impresivno što "moraju" lockati framerate na 30 već na prvoj generaciji igara. Doduše, to "prva generacija igara" je dvosjekli mač jer ujedno znači da to nije vrh grafike novog hardvera, ali ni vrh optimiziranosti samog koda - dev toolsi će sigurno postati bolji s vremenom, kao i sami developeri kad se bolje upoznaju s mašinom.

Doduše - tih 30 zaključanih fps-ova je zapravo savršeno stabilno kroz cijeli gameplay, DF navodi - http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-killzone-shadow-fall-demo-tech-analysis

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #423 : 26. Veljača, 2013., 10:22 »
da, to sam i ja negdje čitao, nije stvar da se igra ne može pokretati u 60 sličica, već bi bio problem što bi broj fps-a varirao, tj. nebi bio stalan, pa kao više žele stalnih 30 fps-ova, nego da nam igra varira između 55 i 60 fps-ova

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #424 : 26. Veljača, 2013., 10:38 »
Varira fps i sada u current-gen igrama pa nemaju problem s time,  mislim - normalno je da varira. Pogotovo tako mala razlika kao 55 i 60 što ti navodiš im ništa ne bi značila - takve varijacije su dovoljne da na igru naljepiš "60fps locked" naljepnicu. Puno igara koje su tobože 30fps padaju redovito ispod te granice na sadašnjim konzolama.

Poanta je da ga nisu zaključali na 60, nego na 30. Što možda govori o snazi konzole (kažem "možda" jer možda govori i o iskustvu developera). Jer iako Killzone novi izgleda dobro, ne izgleda baš kao ogroman skok od onoga što smo na već starom PS3 vidjeli, ali bi bilo jako impresivno da se vrti u finih, glatkih i zaključanih 60fps-ova.

Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #425 : 26. Veljača, 2013., 10:41 »
E al o tome i govorim. Koliko je skok impresivan, to još ne znamo.
Jer ono, ne znamo koliko je veliko/otvoreno išta.

Ako se cijeli taj grad okolo ril tajm renderira, to je baš dosta velik skok.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #426 : 26. Veljača, 2013., 11:11 »
Ma renderira se real-time, ali nije ništa više od ponavljanja istih low-poly objekata i par tekstura niske rezolucije... koje se isto tako ponavljaju.

Pogle ovo:
http://www.hcl.hr/img/galerija/1361717660-killzone-shadow-fall-12.jpg

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #427 : 26. Veljača, 2013., 14:35 »
To smo recimo vidjeli u Mass Effectu 3 na početku igre - klasičan pristup stvaranja dojma živog i velikog otvorenog svijeta čime se štede resuri na stvarima koje ljudi u akciji uopće ne primjećuju.
Što se tiče snage konzole, PS4 može se bez problema opisati mid-range PC-em s nešto jačim procesorom i bržom radnom memorijom. Još kada SSD diskovi ne bi toliko koštali, prijenos podataka od diskovne jedinice, kroz RAM prema procesoru sa 8 jezgri bio bi strašan :)
The greatest teacher, failure is.

Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #428 : 26. Veljača, 2013., 14:43 »
@deadwalker: Upravo.
Ako PSN bude for free kupit cu je (tek kad izadje slim verzija)  jer licno vise volim lezat i sutat iz kreveta. Ostalo sve manje vise je bezveze. A do tad PS3:)

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #429 : 26. Veljača, 2013., 17:38 »
Svi ste se uvatili za tih 30 fpsa a niko ne komentira 1080p rezoluciju, a znamo da se npr cod na trenutnim konzolama vrti u 700 i kusur puta nesto rezoluciji sto je debelo ispod 720p ili cak tih famoznih 1080p koja se najavljivala na sva zvona kad su x360 i ps3 tek izasli.
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

Syzygy

  • *****
  • 1867
  • čvarkuša
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #430 : 26. Veljača, 2013., 18:16 »
720p i 1080p su bile kul stvari prije 5 godina, sada više nisu. Em su najavljeni 4k televizori em je već prožvakana tema.
Mislim, super je to, ali nije materijal za "ovo je next gen, IMAMO 1080P REZU"... jer, ono, realno, kog boli falus, trebate ju imat.
« Zadnja izmjena: 26. Veljača, 2013., 18:20 Syzygy »

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #431 : 26. Veljača, 2013., 18:31 »
dosta tehnikalija, svih 12 Sonyjevih ureda rade na PS4 naslovima
mislim da, očekivano je, ali ono, do sada znamo samo za 3 naslova (Killzone, DriveClub i InFamous). Od Polyphony Digitala 99% dobivamo nastavak Grand Turisma, no što je s Media Molecule, Naughty Dogom, Bend Studiom, Japan Studiom ili London studiom?

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #432 : 26. Veljača, 2013., 19:52 »
720p i 1080p su bile kul stvari prije 5 godina, sada više nisu. Em su najavljeni 4k televizori em je već prožvakana tema.
Mislim, super je to, ali nije materijal za "ovo je next gen, IMAMO 1080P REZU"... jer, ono, realno, kog boli falus, trebate ju imat.


4k će biti dovoljno raširen za komercijalno iskorištavanje za jedno 5 godina. Ako. Tek su došli prvi televizijski primjerci i onako, Sonyjev top model na našem tržištu košta cca 200 000kn. S time da 4k sadržaja de facto nema. Skidam kapu Sonyu što je uopće ugradio podršku za 4k rezu po pitanju multimedije. Što se tiče igara, 1080p biti će još duži niz godina standard, osim za one PC entuzijaste koji vole spojiti 2 ili više monitora. Takvih je bilo i prije, takvih će i uvijek biti.
Next-gen je isključivo PR glupost. Jednostavno je prezentirana platforma s bogatijim mogućnostima čiji će se puni potencijal iskoristiti kroz narednih 5-7 godina. Dao svemir prije, no čisto sumnjam. Poput svega u životu, sve se razvija postepeno, uključujući igre - nećemo imati  danas jednu razinu kvalitete, a sutra 5 puta veću. O next-genu bi eventualno mogli pričati da odemo 5 godina u budućnost te neku igru iz 2018. usporedimo sa ovom današnjom iz 2013.

Opet sam cpt. Obvious :(
The greatest teacher, failure is.

*

Syzygy

  • *****
  • 1867
  • čvarkuša
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #433 : 26. Veljača, 2013., 21:33 »
Pa, zapravo mi je zabavno čitat tvoje postove.


*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: PlayStation 4 - općenita rasprava
« Odgovori #434 : 26. Veljača, 2013., 23:55 »
Uglavnom, uz 8GB GDDR5 RAM-a (gdje će dobar dio tog poola koristiti za framebuffer) i GPU takav kakav je (ajmo reći tu negdje između Radeona 7850 i 7870, samo u zatvorenom okruženju konzole gdje ga se bolje može iskoristiti nego na PC-u) jasno je da ciljaju na 1080p za igre, ali i na podršku za 2K za multimediju. Još jedan cpt. Obvious komentar :ementaler:

Ali kažem - muči me malo što su imali potrebu zaključati Killzone na 30fps-a. Killzone koji tako izgleda - impresivno za današnje pojmove, ali ne baš i "next-gen impresivno". Moguće je doduše da su Killzone radili na starijem devkitu, jer je odluka za 8GB DDR-a 5 pala tek relativno nedavno... vjerojatno pod pritiskom glasina da će Microsoft imati toliko memorije u svom novkm Xboxu. Jer do prije par mjeseci ciljalo se na 4GB, kažu neslužbeno neki izvori "bliski situaciji". Samim time, developeri na ranim dev kitovima nisu iskorištavali puni potencijal mašine koja će na kraju izaći na tržište. Negdje sam nedavno čitao da Killzone koristi samo 1.5GB te memorije.

dosta tehnikalija, svih 12 Sonyjevih ureda rade na PS4 naslovima
mislim da, očekivano je, ali ono, do sada znamo samo za 3 naslova (Killzone, DriveClub i InFamous). Od Polyphony Digitala 99% dobivamo nastavak Grand Turisma, no što je s Media Molecule, Naughty Dogom, Bend Studiom, Japan Studiom ili London studiom?

E3 će biti zanimljiv :ementaler:
Ali do tada ne vjerujem da ćemo čuti išta previše zanimljivo ni o samoj konzoli ni o nekim bitnijim igrama za nju. Možda jednom ili dvaput mjesečno kroz ožujak, travanj i svibanj dobijemo potvrdu da neke multiplatformske cross-gen igre dolaze i na PS4. I onda čuda u lipnju :ementaler: I to od tih "glavnih" developera o kojima se šuti sada.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9