Zašto je The Last of Us moja najdraža igra?
Filip Zorić 04.12.2019. • 103 komentara
The Last of Us je po izlasku 2013. godine pokupio brojna priznanja kritike i očarao publiku, no na mene je ostavio toliko snažan dojam da sam morao napraviti gotovo 20-minutni video o tome.
Označeno sa: Najbolje igre ikada, Najbolje igrice svih vremena, PlayStation ekskluzive, Video kolumne
Povezani članci
- Udruga američkih pisaca ove godine neće nagraditi najbolju priču u videoigrama
- Nijedan pas neće morati stradati u The Last of Us Part II
- The Last of Us Part II neće imati multiplayer
- The Last of Us Part II vodi nas u osvetnički pohod početkom 2020.
- Pogledajte kako izgleda hrvatski "trailer" za The Last of Us Part 2
Links Preporuča
MICROSOFT Surface
Microsoft Surface Laptopi - inovacija, elegancija i snaga za sve zadatke
Kupi
Već od 1.229,99€
empty
STEELSERIES Alias Pro
Studijski mikrofon dizajniran za gaming, stream i podcasting s profesionalnom XLR vezom
Kupi
279,99€
389,99€
XIAOMI Redmi Note 14 Pro+
Vrhunska tehnologija za najzahtjevnije korisnike, ali po priuštljivoj cijeni
Kupi
429,00€
479,00€
Komentari (103)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!
Info box
The Last of Us

- Izdavač Sony Computer Entertainment
- Žanr akcija, akcijska avantura, avantura, horor, preživljavanje
- Developer Naughty Dog
- Datum izlaska 14.06.2013.
- 68
- 90
- 74
- 79
Postali smo umjetna inteligencija u neobičnoj strategiji Heart of the Machine
Kombinirajući nekoliko različitih žanrova, Heart of the Machine čak i u…
-
Zaigrali smo Assetto Corsa EVO - igru koja trenutno vozi krug zagrijavanjaKonačno nam je stigla Assetto Corsa Evo, dugoočekivani naslov Kunos Simulazionija, stoga smo provjerili…
-
Zaigrali smo Civilization 7 i doznali je li mu put do uspjeha zagarantiranProteklih tjedana igrali smo nadolazeći naslov iz popularnog serijala Sida Meiera te vam donosimo svježe…
-
Evo koje bi multiplayer pucačine trebale zaživjeti u 2025.Premda se danas jako teško probiti na tržištu kompetitivnih igara, u 2025. definitivno nam neće…
-
Provjerite koje će sportske igre hvatati formu u 2025.Ako tajming bude dobar, ove godine bismo mogli imati široku postavu sportskih, vozačkih i borilačkih…
Marvel’s Spider-Man 2 stigao na PC i za sobom dovukao hrpu problema
Peter Parker i Miles Morales vraćaju se na PC, noseći sa sobom sve napredne…
-
Najzanimljivije nove igre - 02/2025 U veljači nam ne stiže puno igara kao inače, ali bit će vam drago čuti da se za izlazak priprema nekoliko…
-
Je li Final Fantasy 7: Rebirth na PC-ju doista doživio preporod? Final Fantasy 7 Rebirth nastavlja epsku priču, no je li PC verzija ultimativna verzija igre ili još jedan Shinra…
-
Kako poboljšati iskustvo igranja u CS2 uz NVIDIA Reflex i ASUS GeForce RTX 40 kartice Želite li biti kompetitivni u PC igrama ne smijete se oslanjati samo na brze reflekse, skup monitor i kvalitetan…
-
Igrama kroz prošlost: od kasnog srednjeg vijeka do modernog doba Možemo li kroz igre proživjeti povijest ljudskog roda, ili ju barem malo pobliže upoznati? U novoj seriji članaka…
SimpleHR
04.12.2019 - 16:14Hehehe ??
Filip Zorić
@SimpleHR, 04.12.2019 - 16:46Ispunjena ti želja pretpostavljam ?
Tomislav88
@Filip Zorić, 04.12.2019 - 19:18Svaka cast na videu… uzivo sam gledajuci hvala svakako i od mene
Filip Zorić
@Tomislav88, 04.12.2019 - 19:56Hvala tebi na komplimentu 🙂
Drunkenstein
@Filip Zorić, 05.12.2019 - 15:45U govoru se primijeti Igorov utjecaj, ali s prečestim i nepotrebnim naglašavanjem, šta zvuči previše službeno. Drugi put samo opušteno, s dozom ljudskosti, ka da razgovaraš s nekim bližnjim. Nije potrebna nikakva formalnost.
SimpleHR
@Filip Zorić, 04.12.2019 - 21:09A konačno neki dobar video 😛
Šalim se naravno, ono što svi trebaju znati koji ovo remek djelo nisu odigrali: Ovo je igra koja je odnijela brdo nagrada za igru godine a u konkurenciji je imala GTA V !!! Ako imalo držite do gaminga, ovo je obavezna lektira…
Mirnes87
04.12.2019 - 16:16I meni najdraza igra,atmofera u igri je nesto ne zaboravno ma gotovo svi elementi su savrseni.Jedna od najboljih igara ikada a nadam se da ce i tlou 2 biti jos bolji, ne sumnjam u ND.
deanHR
04.12.2019 - 16:30Da, nije loša ova igra 😛
Filip Zorić
@deanHR, 04.12.2019 - 16:47Ma da, jedva iznadprosječna što se mene tiče ?
Stitrek
04.12.2019 - 16:54Svaka čast na odličnom i kvalitetnom osvrtu za ovo remek-djelo od igre.
Filip Zorić
@Stitrek, 04.12.2019 - 17:02Hvala ti puno
Zoran Žalac
04.12.2019 - 16:56Gle ga kako se već sad trpa za recenziju dvojke… Pff.
Filip Zorić
@Zoran Žalac, 04.12.2019 - 17:01Plan mi je razotkriven…
Zoran Žalac
@Filip Zorić, 04.12.2019 - 17:02Vidim kroz tebe kao Joel kroz zidove.
InDy4962
@Zoran Žalac, 05.12.2019 - 02:09Napravite obojica 🙂
Smike
04.12.2019 - 16:58Ja sam jedini gamer koji ima last of Us koji je igrao samo malo i prestao. Kad sam tek nabavio ps4 kupio sam dosta igrica i krenuo ih igrati u isto vrijeme. Sad sam trenutno zaboravio sve komande pa bih morao iz početka..
marko1106
@Smike, 05.12.2019 - 07:21A slusaj pocetak malo naglo krene pa imas osjecaj da su pozurili bez puno pozadinske price o likovima. Ali kasnije tek vidis (prilicno negdje nakon 2-3 sata da da igra tek pocinje i da tek upoznajes svoje likove. Odlicno je odradjen igra i kako sve vise igras to te vise prica vuce u sebe.
antrax83
04.12.2019 - 17:48Nema igre do The Witcher 3!!
Aldin219
@antrax83, 04.12.2019 - 17:55Ja mogu nabrojati minimalno 5 Super Mario igara koje su puno bolje od W3 u svakom elementu osim grafike
Lord_Sec
@Aldin219, 04.12.2019 - 18:05Kako kome,meni su mario igre iznad prosjecne,zabavne su i to je to.najbolje su bile sa super nintenda
Aldin219
@Lord_Sec, 04.12.2019 - 18:48Pa da slazem se ali po mnogim objektivnim faktorima ja kazem. Nije ni meni Mario najdrazi gaming serijal ali je vrhunski
antrax83
@Aldin219, 04.12.2019 - 21:03ajd nabroj te elemente koji su bolji
Aldin219
@antrax83, 05.12.2019 - 10:25Gameplay u svakom smislu, level design neuporedivo bolji, reward system, AI samo par da nabrojim. Kad bi samo gameplay radtavio na sitnije elemente, postoji 20 stvari
deanHR
@Aldin219, 05.12.2019 - 10:44Ček… jesi ti to sada sve stvarno ozbiljno rekao? ??????? Volim kada ljudi uspoređuju kruške i jabuke ali ovo je usporedba kakvu obožavam jer je smiješna čim više puta je čitam. Hvala za ovo i smao naprijed ????
antrax83
@Aldin219, 05.12.2019 - 11:49Ma ok, mislim da je uopce glupo porediti ove dvije igre zajedno. Ali eto to je stvar ukusa.
Drunkenstein
@Aldin219, 05.12.2019 - 14:23Moraš bit vrlo poseban za ovakvu izjavu.
butjer1010
@Aldin219, 05.12.2019 - 16:08Čovjek mora biti zaljubljen do ušiju – u sebe – da napiše nešto ovakvo! Uspio si, sad svi hoće komunicirati s tobom, jesi zadovoljan?
Aldin219
@butjer1010, 06.12.2019 - 01:23Standardno navikao sam. Ako kazes da Witcher 3 nije Bogom dan, pripremi se na salvu raznih uvreda i nebuloza. Sve sam cuo
butjer1010
@Aldin219, 06.12.2019 - 18:04Oprosti na uvredi, ali nisam ja poludio zato što se tebi ne sviđa Witcher 3, ukusi su različiti, ali usporediti takvu igru sa Mariom (kojeg također obožavam) je jako nebulozno. Sorry još jednom, ali mislim da si malo pobrkao lončiće sa tim postom.
Kiner Pingvin
@Aldin219, 05.12.2019 - 16:32Nabroji mi neke da vidimo jesu li nam mišljenja ista ? Isto smatram što i ti jer Nintendo ima kvalitetne serijale, po ekskluziva,a su najbolji ali nisu baš tehnički jaki. Nebitno,nabroji mi koje su to Super Mario igre bolje od Witchera III?
Marosh
@antrax83, 05.12.2019 - 17:11Evo, meni osobno The Witcher 3 nije nista specijalna igra. Da je dobra – jest. Da je precijenjena – dojma sam da jest. Iskreno se nisam uzivio u nju niti me potakla da ju dovrsim. Mozda jednog dana hocu.
Dakako, ovime ne umanjujem znacaj koji ima kod mnogih ljudi, ali eto.. na mene je drugacije djelovala.
Aldin219
04.12.2019 - 17:54Sve zavisi od igraca. Meni je igra ok, vrhunska prezentacija ali ne puno sustine da bude najbolja ikad. Sigurno jeste mnogim gamerima ali meni ne. Igra je 8 ili 9 od 10 sto je vrhunski.
Filip Zorić
@Aldin219, 04.12.2019 - 18:01Ma naravno, varira od osobe do osobe. Sto ljudi, sto ćudi.
deanHR
@Aldin219, 04.12.2019 - 19:32Tko voli ND igre voljet će sve ND igre. Tko ne voli neće voljeti niti jednu. Zašto? Jer su gameplay i mehanike i likovi i cut-scene pravljene ne isti način uz vrlo malo varijacija. Meni je igra odlična. Mane inače možemo naći kod svake igre pa tako i ovdje ali čak i objektivno igra je dobra. Kao što si rekao- igra je iskoristila sve poznate mehanike od dobrih drugih igara i nema u tome ništa loše. Samo je Ellie malo pokazana prejaka a ipak je to samo curica. Osim toga nema neke veće mane u igri.
Idealist
@deanHR, 04.12.2019 - 23:40da, the last of us je jako sločan sa crash bandicoot-om
deanHR
@Idealist, 04.12.2019 - 23:54Hehehehe Ajde, više od 10 godina rade samo Uncharted i TLOU tako da mi malo pogledaj kroz prste ?
Dragan[MKD]
04.12.2019 - 18:00Nz mene mi nije nesto, dosta je los pacing u igri, takodje dosta je teze fokusirati se na Ellie kroz igru, primjer tu Elie nesto igra pikado, pokazuje na svjetulke, nesto komentira a ja u neku sobu trazim nozice, traku ili tecnost za kraftanje sto se mora jer zombije nisu laki, ako te dohvati clicker i ti nemas shive gotova je prica.
ivan.frakin
@Dragan[MKD], 04.12.2019 - 21:18Igra je precijenjena i naporna meni barem bila
SonOfZeus
@Dragan[MKD], 05.12.2019 - 15:49To su sve sitnice koje pridonose atmosferi. Znači povezuje rebe kao igrača s tim AI-om koji te prati. Na drugu stranu imaš igre gdje AI šuti ili dobacuje konstantno iste one-linere (pada mi na pamet code vein koji trenutno prolazim gdje su najpametniji kad šute).
Recimo pacing je meni osobno savršen i ja se ne sjećam da sam i jednom pomislio ” ovo je naporno i sporo”. Ne bi osvojili tolike nagrade da je igra naporna ili spora.
Lord_Sec
04.12.2019 - 18:06Meni je ovako Nier Automata
Duje0506
@Lord_Sec, 04.12.2019 - 20:40Ima nas još 🙂 Posebno iskustvo
tryon
@Lord_Sec, 05.12.2019 - 08:53e jebiga sad definitvno moram i to odigrat
312AE
04.12.2019 - 18:10Uhh, 2013 davno je to bilo. No sad mi se baš igra opet, s tim da dlc nisam nikad igral, pa bi I to trebalo nadognaditi. Slažem se sa skoro svim osim da bi Tom Hanks trebalo biti Joel. Nikak mu ne pristaje brada, sjetimo se Cast awaya, te nije on za postpokslipsu. Spontano mi na pamet pada Gerade Butler ili Tom Hardy, ljudi s ljepim bradama.
Filip Zorić
@312AE, 04.12.2019 - 18:21Ma to ja čisto jer mi je Hanks drag, a i da nastavim šalu iz prošlih videa ?
312AE
@Filip Zorić, 04.12.2019 - 18:40Kužim, i meni je drag, ali se uvjek iznenadim kolko je ostaril. U mojoj glavi još uvjek imam njegovu sliku iz 90 tih☺️
Filip Zorić
@312AE, 04.12.2019 - 18:50A jadan Hanks, nek posudi onu mladenjačku energiju od Keanua Reevesa
Kiner Pingvin
@Filip Zorić, 05.12.2019 - 17:00Kako ono? Super Fažanko?
SonOfZeus
@312AE, 05.12.2019 - 15:57Definitivno Butler, Hardy je preljepuškast imo.
https://ibb.co/3CpWs29
Goran1234
04.12.2019 - 18:30Iskreno, nisam igrao. ?
mili1985
04.12.2019 - 18:41Odličan članak, odlična igra! Priča viđena već stotinu puta, ali opet ispričana i odglumljena na jedinstven način. Definitivno must play!
bladex
04.12.2019 - 18:58Razmisljao sam dali da zaigram ili ne na playstation now-u jer i nisam neki ljubitelj zombija… al dat cu igri šansu nakon tvog videa 🙂
Filip Zorić
@bladex, 04.12.2019 - 19:58Drago mi je da te moj video potaknuo na to 🙂
Bojko
04.12.2019 - 19:38I moja, Zorro. I moja.
Filip Zorić
@Bojko, 04.12.2019 - 19:58Dosta dobar nadimak ?
Bojko
@Filip Zorić, 05.12.2019 - 10:58Jelda? Uzmi si ga! 😉
MoGaming
04.12.2019 - 19:46Prvo ne razumijem zašto se nekoj igri daje toliko prostora, igra je dobra, ima boljih dosta i spomenu se jednom. Mislim da gaming portal mora što više naginjat objektivnosti a ne šta koji član tima voli. Na kraju bi uputio riječi ovom što je pričo, nismo svi rođeni da pričamo javno i bez uvrede jer mi nije to cilj, nemoj više se snimat.
Duje0506
@MoGaming, 04.12.2019 - 20:45Nije recenzija u pitanju, nema potrebe za objektivnošću. Neka raznovrsnosti ponude na portalu.
I meni je malo paralo uši naglašavanje zadnjeg sloga, ali mi je postalo simpatično 🙂 Samo udaraj Filipe!
Demon90
@MoGaming, 05.12.2019 - 01:45Pa samo je istako svoje mišljenje. Nije rekao da tebi treba biti najbolja. A što se tiče izgovora pa svatko zvuci drukčije nitko te nije ni tjerao da uopće gledaš. Po meni cijela redakcija treba napraviti sličan video s njihovim najdražim igrama. Misliš da su nešto slično imali al ne ovako opširno.
Filip Zorić
@MoGaming, 05.12.2019 - 12:28Hvala ti na komplimentima. Zasad 4 videa na kanalu, ali trudim se što više ih izbacit.
Kiner Pingvin
@Filip Zorić, 05.12.2019 - 17:03Koji su to,ovaj sad,CoD,Minecraft i Mario?
Filip Zorić
@Kiner Pingvin, 05.12.2019 - 18:34Da ?
Stitrek
@MoGaming, 05.12.2019 - 13:14Bro, napraviti kvalitetan i detaljan osvrt za sve dobre igre je ogroman posao tako da autorov izbor za njemu najdražu i svjetski popularnu igru je logičan izbor. U ovoj igri najbitinija je priča, atmosfera i imerzija a to su najbitnije komponente ovog žanra. Naracija autora je odlična i profesionalna, a detalji kojih se dotakao su rijetkost u današnjim osvrtima i recenzijama, ovdje se radi o kvaliteti svjetske razine i zato bi većina Balkana trebala biti sretna da to ima na hrvatskom jeziku.
Drunkenstein
@Stitrek, 05.12.2019 - 14:27Nekima je previše dosadno, a i nikako da se riješe vlastitih frustracija, pa su stekli lošu naviku traženja dlake u jajetu čak i kad to nema nikakvog smisla. Šta bi mi bez ogorčenih ljudi?
Filip Zorić
@Stitrek, 05.12.2019 - 14:38O, pa ovo su stvarno velike pohvale ?
Hvala ti na lijepim riječima. Ne želim se hvaliti, ali trudim se pa je lijepo vidjeti ovakve komplimente.
Stitrek
@Filip Zorić, 05.12.2019 - 16:03Sve u što je uložen trud i dobra volja rezlutira prije ili kasnije kvalitetom i uspjehom, takve pojedince a i portale treba podržavati pogotovo na našim područjima. Video igre su umjetnost i zajedno sa gamerima čine novi ogranak suvremene kulture kojoj svake godine raste broj pripadnika. Ovaj portal bi trebao imati opciju za doniranje tako da podrška bude još potpunija.
Drunkenstein
@MoGaming, 05.12.2019 - 14:41A ko si ti da u ime svih zahtijevaš prestanak snimanja? Kakva objektivnost? To je iluzija koja se odnosi na popularno mišljenje, oslanjajući se na trendove, šta često rezultira lošim i pogrešnim izborima, odlukama i mišljenjima. Mi smo ljudi, a ne ovce ili borg kolektiv, zahtijevamo kvalitetu (barem neki od nas), a istu ne možemo pronać u popularnom mišljenju, već je pronalazimo vlastitom mišlju (barem neki od nas), ili pak filtriramo kvalitetne dojmove drugih pojedinaca, a odbacujemo one nekvalitetne, po svojim standardima i svojoj volji.
SonOfZeus
@MoGaming, 05.12.2019 - 16:00Mogu se kladiti da je neka igra za koju ti subjektivno misliš da je najbolja – ne bi ni pisnuo. Čovjek je još u naslovu spomenuo da je NJEMU najbolja. Nije napisao tlou JE najbolja igra. I video ko video je vrlo kvalitetan. Nismo svi rođeni pametni i bez uvrede jer mi nije to cilj, nemoj više tipkati.
MoGaming
@SonOfZeus, 06.12.2019 - 22:03A koja ste vi hrpa ulizica to je neviđeno. Rekneš nešto protiv člana tima i odmah svi iskorištavaju priliku da namjerno kontriraju da bi ispalo da podržavaju. Ja ovako komentiram jer mislim da je HCL postao velik portal i primjećen je sve više od strane od velikih gaming kompanija i može se reć da je predstavnik Hrvatske u tom svijetu. Mislim da je bolje da taj dan niste ništa izbacili novo nego da popunjavate sa nepotrebnim sadržajem. Igra je odlična ali je to rečeno već sto puta i snimat video nakon što je igra lagano već u zaboravu je besmisleno. Ja imam pravo bit subjektivan jer ja dajem komentar a ne sadržaj. Poenta je da svaki dan izlazi nešto novo i bolje da se prenose novosti nego vraćat se na staro.
Stitrek
@MoGaming, 07.12.2019 - 16:43Bro, video igre kao film i glazba spadaju u umjetnost i neka djela su bezvremenski klasici što znači da će se igrati, gledati i slušati pa čak i ako ljudska rasa postane cyborg. Osvrnuti se na bezvremensko djelo je veliko zadovoljstvo i govori o kvaliteti i zrelosti autora.
crolink07
04.12.2019 - 19:49Dodatak Left Behind,najveća težina,zadnje poglavlje,15 protivnika a imam 3 metka i 2 strijele i nakon pedesetak ponavljanja u par dana,riješeno.
Nezaboravno.?
Filip Zorić
@crolink07, 04.12.2019 - 19:59Uf, to su oni koji pokušavaju provalit u garažu. Previše mi vremena otišlo na to ?
Bojko
@Filip Zorić, 05.12.2019 - 11:02Tražio sam bugove i glitcheve da ovo prođem, i našao ga gore na katu 🙂
burgi
04.12.2019 - 20:02Relativno sam nedavno kupio plejku(cca godinu dana) i dobio sam uz nju i ovu igru ali nikako….nadam se da cu uskoro rijesiti neke igre koje igram pa je to na redu 😀
Duje0506
04.12.2019 - 20:29Fino sročeno. Nije najdraža, ali spada negdi u gornji dio tablice
Jokerhere
04.12.2019 - 20:46I meni najmilija.
darijoman
04.12.2019 - 21:33Filipe ovo je bilo kao neki dokumentarac 🙂
Filip Zorić
@darijoman, 04.12.2019 - 22:57Hvala ti 🙂
moordrak
04.12.2019 - 21:36Koja je mi je najdraža igra svih vremena? Teško pitanje. Rekao bih, ovisi o vremenu. Svaka dekada moga gamerskog života imala je najmanje jednu igru po kojoj se peglalo dan i noć. U vrijeme automata, bili su je to Pacman i Pang! Skoro desetljeće poslije, Super Mario, bez premca. Nešto kasnije, na Gameboyu, Gargoyals quest bio je rame uz rame sa WarioS world. Na Nesu je Tetris bio apsolutni kralj. Uz Super Mario bros. naravno. U vrijeme prvih računala, Sokoban. Prince of Persia. Nedugo zatim je bio DukeNukem. Slijedio ga je Unreal, pa strategije Starcraft, Warcraft, Ages of empiers. Dune, Settlers, Total annihilation, Baldurs gate. Diablo. U novije vrijeme, World of Warcraft online. Chrash na plejki. Apsolutni favorit x360 bio je Assassins creed. Kingdoms of Amalur:reckoning. Bioshock infinite. Crysis. The Elder Scrolls. Gta San Andreas. Wii ludilo je bilo nezaobilazno bez wii sportsa. Mass effect 2. Dragon Age. Red Dead Redemption. Witcher. U zadnjih 5 godina, Horizon Zero dawn. Assassins creed Odyssey ili Origins. Možda su sadržajno čak i ove dvije zadnje navrhu moje Top-liste najboljih igara ikada. Destiny je isto tu negdje pri vrhu iako MP online naslovi imaju određeni vijek trajanja. Eto. Svašta sam ja nabrojao. Zašto se ograničavati. Baš kako reko, svaka od navedenih igara mi je u svoje vrijeme bila najbolja.
Demon90
@moordrak, 05.12.2019 - 01:47Slažem se potpuno. Jednostavno se mijena mišljenje kako izlaze nove igre. Iako su mi prijašnji favoriti i dalje dragi
mokrEE
04.12.2019 - 22:56Nisam igrao igru pa necu komentirati u detalje ali ovo je dosta “djecji” odabir najbolje igre svih vremena za jednu osobu koja radi kao urednik na jednom portalu. od urednika ocekujes da je prosao hitove sa pocetka 90-.tih pa do sada gdje su bili stvarno spektakularni naslovi koji su promijenili povijest gaminga a mi pricamo ovdje o linearnoj akcijskoj igri i to ps eksluzivi gdje pratis zacrtanu pricu i skill koji se zahtjeva od igraca prilagodjen je djeci od 6 god. Zanima me recimo kakav bi Igor imao odabir ugl siguran sam da njemu ova igra nije u top 20 igara koje je ikada odigrao, ne zato sto mislim da je on odjednom baja ali u komentarima koje se recimo cuju od njega dok snima prelaske vidis da obraca pozornost na svaki detalj, od programiranja neprijateljskog AI do naracije, nacina pricanja price, gameplay mehanika i ostalih stvari koje bi jedna osoba koja poznaje osnove programiranja i nacin izrade igara trebala cijeniti. Ovaj odabir je jednak kao da ti osoba koja se 20 god bavi profesionalno glazbom mrtva-hladna izjavi da mu je najbojli ben svih vremena Spice Girls
PeroPoplava
@mokrEE, 04.12.2019 - 23:20Misljenje je misljenje, mislim da ce vecina razumjeti sto s time zelim reci
Drunkenstein
@PeroPoplava, 05.12.2019 - 15:09Najbolje igre mogu bit samo one s bogatim i raznovrsnim sadržajem, popraćenim kvalitetnom atmosferom, sačinjenom od dizajna levela ili mape, kvalitetne i specifične glazbene podloge, možda i specifičnog grafičkog izgleda. Takve igre također nisu zatupljujuće, već su vrlo složene te zahtijevaju od igrača da razmišlja duboko i brzo, a ponekad zahtijevaju i brze, vješte prste. To su bezvremenski klasici koji te jednako drže nakon 5000 sati igranja kao i u početku, ne ovise o vremenu i ne stare. Koje bi to bile igre? Pa prije svega strategije, za mene osobno AoE2, HoMM3 i Stronghold, no svakome svoje, nađe se puno kvalitetnih strategija. Ima odličnih linearnih igara, različite vrste i žanrova, no po meni se niti jedna ne uspoređuje s gore navedenima, jer im nedostaju ili su puno slabije u gore navedenim aspektima. S druge strane, ima nešto igara iz drugih žanrova, od kojih su neke trivijalne, a mogle bi se ubrojit u ponajbolje igre – zadovoljavaju gore navedene zahtjeve.
Drunkenstein
@Drunkenstein, 05.12.2019 - 15:13Pardon, komentar je triba bit usmjeren mokrome.
Duje0506
@Drunkenstein, 06.12.2019 - 11:50Kažeš “najbolje igre mogu biti samo one…” pa mi se čini da želiš reći da bi to triba biti neki univerzalni kriterij, ako sam u krivu, ispričavam se.
Jer opet dolazimo do toga da je ovo tvoje mišljenje, kriterij kojima ti ocjenjuješ igre nije nužno i moj i ti navodiš samo ono što opravdava odabir tvojih najdražih igara. Meni su npr. ove igre odlične, ali ne mogu primirisati nekim nestrategijama (čak i ocjenjujući na navedeni način).
Uzmimo primjer Nier: Automate, ne znam jesi igra. Dakle, bolje (u najmanju ruku isto) u svim ovim kategorijama, a osim toga ima fantastičnu glavnu priču, fantastičan “universe” i dostavlja sve to skupa na način na koji ti nijedan drugi medij to ne more ni približno dočarat. Triba li naglasiti da je to moj stav.
I na kraju opet dolazimo do toga da svi zahtjevamo od igara (filmova, glazbe, hrane itd.) druge stvari i ocjenjujemo ih prema tome. Što volimo nas ne čini inteligentnijima/manje inteligentnim od drugih i to je nešto što bi svi tribali shvatit. Ovo zadnje se ne odnosi na tvoj komentar. 🙂
Drunkenstein
@Duje0506, 06.12.2019 - 19:35Ja svoje kriterije temeljin na svojoj logici, koju u ovom slučaju smatran ispravnom. No da odma razjasnin nešto; moj komentar je neovisan, ima vlastito značenje – ne odnosi se na autorove ili nečije najdraže igre. Naravno da ne odgovara sve svima; neki se ne pronađu u gore navedenim igrama – nisu im zanimljive, neke tako ne zanima Half Life, neke ne zanima The Last Of Us, Red Dead Redemption, neki igraju samo Call of Duty/Battlefield, neke ne zanima ništa osim Simsa, i tako dalje i tako bliže. Nier: Automata nisam igra, ne znam ništa o njoj pa je lako moguće da je tako kako kažeš. Postane li povremeno monotona? Dali je jedna od onih koje su u stanju rasplamsat plamen tisućama igrača na tisuće ili makar stotine sati, čak i offline, i nakon 20 godina? Šta kažeš na takve kriterije, možeš li postavit bolje? Kako god bilo, još nema te igre kojoj HoMM3, AoE2 i Stronghold ne mogu primirisat, kako ti kažeš. Neka i nisu najbolje (nije niti moguće odabrat 10 najboljih igara, filmova itd.), ali nijedna igra ih ne može posramit. Da ponovin, nisu to isključivo strategije, ima ih s takvim osobinama raznih vrsta i žanrova. Za mene su takve igre u posebnoj ligi, i ja tu nikad ne bi moga svrstat nešto linearno u trajanju od 15-30 sati, iako san potpuno uživa i u nekoliko desetaka takvih.
Duje0506
@Drunkenstein, 07.12.2019 - 15:45OK, pošteno. Kriteriji nam se očito razlikuju.
Nier, Bloodborne, MGS serijal, Shadow of Colossus, SH2, Portal 2 itd. Ovo su igre koje su meni kategorija za sebe. Da li budu monotone? Meni ne, iako je to subjektivno. Da li moreš provesti tisuće sati igrajući ih? Ne, i to mi je u potpunosti nebitno. Ali zato ćeš se diviti svakom detalju dok ih igraš, priča, glazba, art stil, level design, gameplay i tako dalje (i tako bliže). 🙂 Nisu bez mana, ali kad ih ugasiš razmišljati ćeš o tome čemu si upravo svjedočija. I onda ćeš ih završiti i tribat će ti neko vrime da sve to probaviš. I koliko će ti biti drago što si sve to iskusija, toliko će ti bit krivo što nećeš tako skoro igrat nešto imalo slično, jer ti se pogled na gaming totalno prominija. I ovo je ono što ja postavljam kao kriterij za remek djelo. Ova igra gori ne ulazi u tu kategoriju, po mom skromnom mišljenju, ali mi je i dalje jedna od dražih igara, a takvih ima podosta. Tu negdi bi ja svrsta i ove tvoje npr.
Cijenim tvoje mišljenje, naravno, moj komentar je jedino bija odgovor na to da oni kriteriji ne mogu bit univerzalni.
deanHR
@mokrEE, 04.12.2019 - 23:29Da ali vi svi gledate krivo nešto – nečija najbolja igra ne znači da je objektivno najbolja ili treba biti objektivno dobra ili da ne postoje bolje. Ja bi rekao da mi je najbolja igra ikada Spell Force: Order of Dawna a nitko nije ni čuo za nju. Za TLOU svi barem znaju 😀 Osobno više volim RPG igre i strategije ali ovo je solidna igra. Mislim da nije u redu ovako omalovažavati nečije mišljenje. Ne baš tim “tonom”.
Idealist
@mokrEE, 04.12.2019 - 23:45kada iznosiš takvu kritiku, moraš iznijeti i nekakve svoje primjere “najbolje” igre i potkrijepiti isto sa svojim objašnjenjima da možemo točno shvatiti što misliš. ovako samo napadaš čovjeka
Stitrek
@mokrEE, 05.12.2019 - 13:30Bro, to što su 90-e bile preokret i boom po pitanju video igara a isto tako i novih glazbenih žanrova, to ne znači da današnja djela masivne umjetnosti nemaju svoje bisere. Ljudi koji su radili The Last Of Us imaju kvalitetu i svakako su potkovani znanjima o OG eri video igara. Uz to umjetnost se ne treba previše separirati kroz žanrove, kao i kod glazbe, postoji samo dobra i loša glazba.
Serpico
@mokrEE, 05.12.2019 - 15:10Urednik da bude starac Fočo od stotinu ljeta a Igoru je najbolja igra Supraland.
SonOfZeus
@mokrEE, 05.12.2019 - 16:07Ja sam prošao igre od pocetka 90-ih od Amige i NES-a pa sada do PC-a, Switcha, Pro-a i ostalih. I TLOU mi je subjektivno najbolja igra ikada jer me jedina uspjela natjerat da zapravo osjećam tugu ili sreću kada i likovi. To je bilo prije nego je osvojila sve one GOTY-e i postala ”mainstream”. Jedina igra koje je meni zaista blizu je prvi MGS i možda DA:O. Ali evo moje greška, očito moraš biti unikatan i izabrat indie igru ili neki skriveni dragulj da bi mokrEE sa hcl portala odobravao odabir. Možda najbolje da slijedeći put Filipu pošalješ dopis sa pečatom koja igra mu smije biti najdraža?
MatrixSOURCE
@mokrEE, 05.12.2019 - 17:32Prejak komentar. “Djecji” odabir igre. Kuzim poantu iza cega stoji tvoj argument no recimo ja big mogao rec da je monster hunter world djecji odabir koji je Pak Puno kompleksniji u sadrzaju no slabiji u prezentaciji price. Ne mozes tako gledati jer sve osim te navedene linearnosti u igri je za “odrasle” od tematike muzike settings prezentacije price I likova. I da ne mora svaka igra nuzno promjeniti koncept I mehanike gameplaya nego treba to znati prezentirati Sto je last of us fenomenalno napravio. Kad vec spominjes programiranje I doticne osobe I nacin izrade igara pogledaj si dokumentarac o izradi last of usa. Drugaciji je fokus. Troy baker se toliko unio u karakter da cak I kada je isao Lexi Nije mogao prestati razmisljati joelu I Kako Kako GA je igra mijenjala. Koliko je truda ulozeno u glumu u voice acting te u Sam story da docara nesto vec videno Sto se bar tematike tice da bude fresh ozbiljno I emocionalno. Ja Sam protivnik open worlda iz vise razloga jer Ono Sto najvise cijenim je prezentacije price I naracije Ali opet shvacam ljude kojima je zabavan monster hunter world, Skyrim it’d. Stvar je ukusa I tko sta zeli od gaminga kao npr Sto mi je drago jer je obsidian donio odluku za outer worlds da igra nece bit skorz open nego nesto kao Deus ex nakrcan sadrzajem I fokusom na world. Kao I cyberpunk. Draze mi je tako neko vast open gdje nemas nista za radit I fetchas non stop sa 100 razlicitih mehanika
Sinek
04.12.2019 - 23:54ne mogu zamisliti da nabrojim 30 najdrazih igara jer bih neke izostavio a kamoli jednu jedinu… megaman 2? metal gear solid? bloodborne? tko god kaze jednu najdrazu igru zaj*** se jer je zaboravio desetke drugih. jednostavno ne mogu zamisliti da si odigrao 500 igara i imas jednu najdrazu. sto se tice samog tlou-a, ok igra, nisam fan gameplaya, prvenstveno jer ga ni nema toliko, ovakve igre (kao i uncharted) je najbolje pogledati na youtubeu i ne dirati gamepad. prvo gameplay pa onda prica, a bolje price sam i gledao i citao. resogun je za ovo izmislio video igre
tryon
05.12.2019 - 08:59u vrijeme kad je izasao last of us, meni definitivno bolja igra je bioshock infinite. i dok je bioshock serijal općenito jedno od najboljih iskustava, moram reći da je bloodborne ipak par ljestvica više. Iako niti GOW iz 2018 nije tako daleko.
Filip Zorić
@tryon, 05.12.2019 - 12:30Vidiš meni Bioshock nikad nije sjeo, nemam pojma zašto. Svejedno poštujem originalnost i tematiku. Ali Bloodborne volim, prešao ga dva puta i stvarno je odlična igra.
Goran1234
@Filip Zorić, 05.12.2019 - 13:26Imam PS3 dugo i igra mi je bila u planu dosta dugo, ali uvijek nešto drugo….
Meni osobno s PS3 generacije, Ni no Kuni NR. ONE PS3 igra.
Filip Zorić
@Goran1234, 05.12.2019 - 14:40Da, igrao sam Ni No Kuni – sjećam se da je imala dosta emotivan početak. Sjajna igra.
crolink07
@Filip Zorić, 06.12.2019 - 10:04Ni No Kuni je fantazija od igre,za trojku sam je dosta kasno odigrao kada je već pala na 35 kuna a nedavno ponovo kupio remaster za četvorku za 350,nisam mogao čekati popust.Vjerojatno ću jednom kupiti i izdanje za Switch.
Kiner Pingvin
05.12.2019 - 16:35Potpisujem sve što si rekao. Precijenjena igre. Realno zaslužuje Metacritic prosjek oko 85. Kao i sad nebitan Super Mario Odyssey koji je također precijenjen,Grand Theft Auto V,Death Stranding,sve precijenjeno do boli.
svraka12_LIX
06.12.2019 - 11:59Stvarno jedna od najboljih igara ikad, i vrh video.
Filip Zorić
@svraka12_LIX, 06.12.2019 - 14:25Hvala ti 🙂
zbosec49
07.12.2019 - 17:05Odlican video. Imas glas koji je ugodno slusati te dobar tempo govora. Slobodno jos slicnih video izbacite. Keep on keeping on !
Filip Zorić
@zbosec49, 07.12.2019 - 17:26Hvala ti, lijep komentar uvijek potakne na keeping on keeping on 🙂