HCL.HR

Zabavio sam se jednom u Falloutu 4, bilo je užasno

Zoran Žalac 14.05.2016.   •   36 komentara


Gdje je to Bethesdina najnovija igra podbacila toliko da vam ubije interes za Fallout serijalom, a da pri tome nije ispala loš proizvod od kojega treba zazirati?

fallout-4-kolumna (2)

U vrijeme kada je Fallout 4 lansiran gaming zajednicom zavladala je rijetko viđena euforija oko te igre. Zbog fakultetskih obaveza tada nisam imao vremena posvetiti se Bethesdinom novom uratku pa sam igranje odgodio za zimske blagdane. No, kad sam konačno uhvatio malo slobodnog vremena, početna Fallout euforija odnekud je nestala i o igri se više nije toliko pričalo. Tada mi nije bilo skroz jasno zašto, ali pola godine kasnije nije mi jasna samo jedna stvar – kako uopće uživati u Falloutu 4?

Igru sam držao instaliranu tih pola godine i odigrao svega desetak sati iste. Više vremena zapravo sam proveo istražujući modding scenu i skidajući modifikacije. A taj dio, ta meta-igra isprobavanja modova bila mi je zanimljivija nego sam Fallout 4. Vrijedi napomenuti da za igru nisam iskeširao ni lipe jer sam ju dobio u dijeljenoj kolekciji na Steamu, ali da sam ju platio vjerojatno bih bio još više razočaran u nju.

fallout-4-kolumna (5)

Mislim da se svi možemo složiti da je riječ o igri pristojne kvalitete. Nijedan njezin dio ne ističe se posebno u moru drugih igara, ali vidljiv je trud uložen po pitanju količine sadržaja i „noviteta“ barem u kontekstu Bethesdinih naslova. Moj problem s Falloutom 4 je taj što sam fan serijala još od prvog dijela iz 1997. Prelazak serijala u ruke Bethesde nije mi baš najbolje sjeo, ali trojku sam nekako preživio. Vrlo je važno spomenuti da me ne smeta prelazak na FPS perspektivu jer sam u New Vegasu uživao jednako kao u prve dvije igre. Smeta me samo što Bethesda izvrće temelje Fallout serijala u nešto sasvim generično i bezlično.

Ovdje ću pokušati obrazložiti zašto to vidim tako, ali u isto vrijeme me zanima i protuargument onoga kome Fallout 4 spada u sam vrh virtualne zabave. Jer svjestan sam činjenice da nostalgija za igrama iz mladosti jednim dijelom ima utjecaj na moj doživljaj Fallouta 4, jednako kao što bih danas prve dvije Fallout igre smatrao sporim i dosadnim neredom da ih nisam igrao u vrijeme kada su još bile aktualne.

fallout-4-kolumna (1)

Fallout je u svojim ranim danima bio vrlo mračna igra. Pri tome ne mislim na „iznutrice pobacane po banderama“ mračna, nego po općenitom tonu beznađa i jada. Prizori ljudi u ropstvu nisu bili vidljivi kao zasebni slučajevi negdje na zabačenom dijelu mape – bili su prva stvar koja vam je zapala za oko čim ste ušetali u veći grad. Ovisnici o drogama i alkoholu vukli su se po ulicama dok su se djeca igrala oko njih.

Klasne razlike bile su izraženi dio svijeta, a vi kao pripadnik nekog plemena niste mogli tek tako ušetati u grad umišljenih i licemjernih aristokrata. Da biste dobili quest od jednog takvog morali ste biti elokventni i reći prave stvari koje on želi čuti. Ako niste bili dovoljno rječiti, quest ste mogli dobiti i na druge načine, uključujući konzumiranje štetnih supstanci da biste postali brbljavi.

fallout-4-kolumna (3)

Na temelju odigranog Fallouta 3 i nekoliko sati četvorke, nisam se susreo sa situacijom da je Bethesda ikada igraču oduzela priliku za quest na takav način ili postavila uvjete za njega. Jer svijet Fallouta 4 je svijet koji pomaže vama točno onoliko koliko vi pomažete njemu. Za potvrdu toga ne treba tražiti dalje od Commonwealth Minutemen sheme koja je s razlogom postala sprdnja. Teoretski, može se iznijeti obrana za to na temelju činjenice da se igra odvija 2287. godine – stoljeće nakon prve igre, što je valjda dovoljno vremena da se čovječanstvo malo sredi i da post-apokaliptični svijet postane malo vedrije mjesto. Ali takvo pojašnjenje je doslovno hvatanje za slamke spasa kad vam Fallout 4 ne dopušta da budete zao lik.

Svijet Fallouta 4 je izopačeno mjesto koje vam pomaže točno onoliko koliko vi pomažete njemu.

Primjer? Želite ubiti lika koji je važan za glavni quest? Ne možete. I to ne jer nemate šanse ako ga napadnete nego zato što vam igra doslovno ne dopušta da to učinite. U prijašnjim igrama to nije bilo tako. Nije bilo linije koja je određivala što se smije ili ne smije. U dvojci ste, recimo, imali zadatak potrage i spašavanja, jednako kao i u četvorci. Međutim, na kraju te igre mogli ste biti totalno đubre od lika i netko bi zbog toga ispaštao. Hoćete biti đubre koje ubija djecu, mladost pustopoljine? Budite, ali onda budite spremni suočiti se s posljedicama da polovica suboraca više ne želi imati posla s vama.

fallout-4-kolumna (4)

U Falloutu 4 može biti zli tako da u nekoliko sporednih questova stanete na stranu koja očito tlači nevine. Ali ako to učinite ništa se ne dogodi – nema nikakve reputacije ili karme koja će vas pratiti poslije toga, nećete vidjeti nikakve posljedice. Za mene je to svijet koji ne poštuje igrača kao stvarnu osobu nego ga tretira kao nekakvog „jedem sarme po sahranama“ tipa koji rješava probleme od naselja do naselja.

Da je Fallout oduvijek bio takva igra vjerojatno me to ne bi smetalo. Ali to nije pitanje mehanike, čemu svjedoči Obsidianov vraški dobro odrađen posao sa New Vegasom. Mislim, New Vegas je igra u kojoj jedan od questova možete riješiti tako da svog suborca date kanibalima da ga serviraju kao večeru. Usporedite to s besmrtnim pratiteljima iz Fallouta 4 i zapitajte se o čemu ovdje pričamo?

Izbacivanjem reputacije i karme Fallout je izgubio ono po čemu se prije isticao među sličnim igrama.

Ali nije stvar ni u tome što igra nema opcije da budete đubre. Stvar je u tome što nemate prilike biti išta drugo od onoga što vam je predviđeno. Možete biti sarkastični, ali opet – bez posljedice. U Falloutu 4 ste lik koji može napraviti apsolutno sve – s limitima od 50-75-100 koju određuju kada to možete napraviti. Ako niste igrali prve dvije igre morate razumjeti koliko je to debilno i nazadno. U prijašnjim Fallout igrama lik kojemu ste odredili nisku inteligenciju nije znao sastaviti rečenicu, a kamoli biti sarkastičan. To je to vodilo u neke iznimno smiješne situacije i jednostavno ste se morali nositi sa životnim pravilom „If you’re gonna be dumb, you gotta be tough“ – jer to je odabir koji ste vi napravili za svog lika.

U Falloutu 4 taj odabir za vas je napravila Bethesda i nikada u povijesti čitavog serijala niste imali manje utjecaja kojim se smjerom vaš lik razvija. Napredovanje u Falloutu 4 je najdosadniji sustav napredovanja koji sam vidio u zadnje vrijeme. Da se razumijemo, nije ni ono u Witcheru 3 svetinja, ali je pomak prema naprijed u odnosu na Witchera 2 dok je Fallout 4 napravio ne jedan, već tri koraka unatrag.

Odabiri glavnog lika u Falloutu 4 zapravo nisu vaši kad vam je sve unaprijed određeno.

Prioriteti Fallouta 4 su negdje drugdje i ako to usrećuje veći broj ljudi neka im bude. Ali sudeći po euforiji koja je brzo splasnula ne vjerujem da je tako. Dani u kojima su Bethesdine igre bile posebne zbog ogromnog svijeta davno su prošli. U vrijeme kad Ubisoft štanca sandbox naslove kao na traci, Bethesdina specijalnost na tom polju znači sve manje. Talenta za pričanje značajne priče nemaju, to je sada već svima jasno, a s Falloutom su elemente RPG žanra podredili ionako osrednjem modelu napucavanja.

U Falloutu 4 stoga mi sve djeluje kao distrakcija da se sakrije praznina nastala gubljenjem posebnosti – Fallouta kao serijala i Bethesdinih igara kao RPG naslova s velikim svijetom. Po meni je ovo što ekipa iz Bethesde radi od Fallouta čista sprdnja, makar i s dobrim namjerama. Ilustrativno, imate prase, dali ste mu slobodu da šeta po stanu, kad mu kažete da legne ono legne, svijetu je smiješno, ali ZBILJA HOĆETE ONAJ KAKTUS DA VAM DAM?

Tako sam ja doživio Fallout 4. A žao mi je što je tako, jer igra ima i dobrih strana. Ali jednostavno ne vidim kako je ovo bolje od onoga što mu je prethodilo. Ako mi netko može objasniti kako se uživa u ovoj igri bez da se moram praviti blesav – molit ću odgovor u komentarima.

Označeno sa:

Komentari (36)

  • Lovac

    14.05.2016 - 18:48

    Slažem se, ja sam “ostavio” 48h i obrisao. Usporedbe radi, u NV i F3 je to bio troznamenkasti broj. Istraživanje nije dovoljno ako je priča mlaka, a dijalog kao da imam frontalnu lobotomiju.

    No nije stvar samo Fallout, svi se lagano prodaju jer misle na prosječnog “Beliebera”. Dokaz da su ljudi željni hard core igri je serijal Dark Souls. Zamislite RPG s poštenom pričom/izborom, dijalogom razgranatim kao na Planescape: Tornment i DS combatom. To se na žalost neće dogoditi. Mass Effect Andromedu sam otpisao, nadam se da Cyberpunk 2077 neće podbaciti te da će Obsidian izbaciti Fallout spinoff koji dodaje “R” i “P” u ovaj “G” (kao Game ili Govance”) što nam Bethesda ostavi.

    • Lovac

      @Lovac, 14.05.2016 - 18:58

      EDIT: Nisu ni F3/NV ne znam što, ali masno bolji od F4 po tim pitanjima. Levelanje u F4 nisam ni htio komentirati jer imam problema sa želučanom kiselinom. Uglavnom nema skill pointa, nema thrilla. Perkovi su od uzbudljivih “extra” kartica postali nekakva bljuvotina po kojoj klikate/tiskate kod levelanja itd. Uglavnom, baš s kolegom na Skypeu pričam da namjeravam prodati PC i ostaviti si samo laptop. Za 2 i pol igre koje stvarno valjaju na godinu ne isplati se više imati grafu od par soma kuna koja guta struje kao prenosni frižider.

    • nikola2222253

      @Lovac, 14.05.2016 - 19:00

      Bolje da je bethesda išla novi Elder Scrolls radit.

  • nikola2222253

    14.05.2016 - 18:57

    Slažem se sa svime što si gore rekao .

  • LepiSladja

    14.05.2016 - 19:09

    Inače nekomentiram igre koje nisam igro, ali da mainstreamovan je fallout do ibera, da se razumijemo i 3.jka je bila isto ali bila je sta ja znam osrednja, NV je napravio par stvari genijalno, tako da je su digli fallout iznad prosjeka, open world je bio puno organskiji (ako to ima smisla reći), i evo sada cu preci wolfenstein old blood i front mission 5 (za eng patchem preko emulatora) hocu li preci na fallout 4?
    Kratko i jasno ne, uopce me nezanima, power armor nakon 2 sata?? U new Vegasu sam imao 79 sati igre kad sam ga nabavio ffs (istina je odigrao sam ga 2014 kad su izasli svi dlc-vi) ali opet, svacate poantu.
    Mozda budem presao fallout 4 ipak, nakon 2,3 godine, kad izadju svi dlc i izadje neki overhaul mod koji ce napraviti od igre ono sto je trebala biti.

  • don5pro

    14.05.2016 - 19:18

    Zorane super ti je članak i slažem se s tobom

  • delight353

    14.05.2016 - 19:30

    Totalno se slažem sa člankom. Imam oko 120 sati u igri. Veliko razočaranje…

    • blacklist0907

      @delight353, 14.05.2016 - 20:33

      I ja isto tu negdje…zapocelo je zanimljivo ali ostali segmenti igre su jako zakazali

  • Apocalypse4987

    14.05.2016 - 19:39

    Ne znam, meni je ok igra, neke stvari su puno bolje napravljene u odnosu na prethodne djelove, kao vaultovi (izgled, ne questovi), ulice i naselja, okoliš, a i sustav modifikacije oružja, oklopa, robota, cooking, izgradnja naselja .slažem se da su zakinuli dosta slobode i RPG elemenata, najviše mi smeta sustav napredovanja, u 3 i NV je bio idealan, očito su previše vremena posvetili akcijskom segmentu igre. Dijalozi su isto osakačeni sa 4 izbora koji se svode na isti rezultat. Glavna prića nije baš nešto, al pročešlja sam mapu od vrha do dna, i nađe se masu zanimljivih stvari, kao feral ghoulovi koji štuju mačke u podrumu crkve na groblju, ili luđak koji je ušeta u gnjezdo supermutanata da ih podući Shakespearu, do tajnog bunkera koji je gradonačelnik bostona napravija za sebe i svoju obitelj, ravnatelja koji je djecu kljuka mentatima da dobiju veće bodove na ispitima… ima dosta zanimljivih prića nevezanih za glavni quest i to me drži zaintertesiranim za igru.Uz par modova igra može postat 5 puta bolja, a nadam se da će bethesda naučit lekciju

  • franZberg

    14.05.2016 - 19:51

    Po meni je Fallout4 iznad konkurencije, ali ako cemo secirati i odvajati dio po dio i traziti iskljucivo mane, naci cemo ih…”Ne rodilo sto je svakom ugodilo”
    Mozda ne nasljeduje duh prijasnjih nastavaka, ali svejedno me zaokupila nekih 70-ak sati. Toliko hvaljen Uncharted ima svega 14 sati kampanje sto je 5 puta manje zabave za iste novce (ne potcijenjujem uncharted niti malo) samo hocu naglasiti da su igre zabava za masu, a mene je dobrano zabavila i jos zabavlja…
    Postovanje svim protumisljenicima 🙂

    • RedEy3

      @franZberg, 15.05.2016 - 05:11

      Tih 14 sati u unchartedu produkcijski i u svakom smislu gameplay-a, grafike, priče, animcije, ma svega nije usporedivo sa 100 sati F4-a. Realno.

    • Toma_HR

      @franZberg, 16.05.2016 - 07:22

      Uncharted je u svojoj koncurenciji svjetska špica, vrh u svim segmentima, a Fallout4 je u svojoj konkurenciji ispodprosječan.

    • franZberg

      @Toma_HR, 16.05.2016 - 21:09

      Realno gledajuci postapokalipticnih igara je jako malo, i u tom segmentu Fallout 4 jako dobro kotira. Igra je globalno jako dobro prihvacena i pobrala dobre pohvale. Nakon bure i opce euforije fanovi i dalje nastavljaju prebirati kosti po pepelu trazeci sto je ili sto nije po duhu serijala.
      Sve mane koje se navodu odaju dojam sustavnog trazenja istih, a ne samo usputno primjecivanje. Sustav predrasuda s kojima kategoriziramo i etiketiramo sve i svakog oko nas uvelike smanjuju objektivnost. Tesko je, kad si na neki nacin povezan, objektivno donositi sud o necemu ili nekome. Kvalitete koje donosi fallout u svom zanru nemaju konkurencije, zasad. Cijela ova prica se vrti samo oko razocaranja pojedinaca koji su trazili nesto vise.

  • croBilly394

    14.05.2016 - 22:33

    Fallout se pretvorio u običan open-world shooter s elementima RPG-a, pojednostavljen kako bi se prilagodio širokoj masi.. I to ne samo Fallout, hrpa današnjih igara ima tu dijagnozu…

  • sonicboom

    15.05.2016 - 00:27

    Išli su se svemu malo prilagodit svima (ne kažem da je to loše) ali kod tog prilagođavanja nastale su sitne rupe koje predstavljaju neke trofeje i neke sitnice koje će te zadržat da ih sve nađeš i ispuniš.

  • Czar

    15.05.2016 - 01:44

    Igra mi je bila čisto pristojna za odigrat.
    Ipak Fallout danas je više nekakav casual rpg, nikako nije nešto tipa Pillarsi, Planescape i sl. sa tonama teksta i izbora jer jednostavno takve igre privlače samo jedan uzak krug ljudi.

    • Bojko

      @Czar, 15.05.2016 - 21:11

      Dijelim mišljenje s tobom. Ima genijalnih stvari, npr. questovi i priče suputnika, ali i većih failova, npr. sustav napredovanja i način na koji se vrši dijalog. No, svejedno sam uživao i potrošio 200tinjak sati 🙂

  • Stratis

    15.05.2016 - 01:49

    “Ako mi netko može objasniti kako se uživa u ovoj igri bez da se moram praviti blesav – molit ću odgovor u komentarima.”

    – Blesav si sam po sebi 😉

  • RedEy3

    15.05.2016 - 05:12

    Slažem se sa člankom. Ja imao 15-tak sati i jednostavno izgubio volju, od tih 15-sati polovicu sam iskoristio na settlemente koji su mi bili fora neko vrijeme… Čekam ekspanzije i overhaul s modovima pa se vjerojatno vratim.

  • HighCro

    15.05.2016 - 08:54

    Ovakav slican slucaj po meni je imao i da:i (po meni bolja igra od fallouta) koji je dozivio nekakav downgrade na demou na pax eastu su pokazali rpg mojih snova odlicna grafika, vazne odluke (npr. hocete li poslati ljude da brane grad, brinu se za ozljedene ili da se vrate u tvrdavu tj. Keep), zanimljiv i taktican combat i jos bolje misije ( bila je misija u kojoj ste morali u crestwoodu zapaliti neprijateljima brodove dok su se oni borili tako da nemogu pobjeci) ali nazalost takvu igru nismo vidjeli kao da su ga pojednostavnili, ali necu da ovo izgleda kao da je dai losa igra to je odlicna igra, ali nije igra koju su svi ocekivali i koju nam je bioware obecao

    • drazensi

      @HighCro, 15.05.2016 - 16:28

      meni je DA:I najvece razocaranje u zadnjih nekoliko godina. Iako igra ok, ono kakva je mogla biti i kakvu su je prikazivali i zavrsni proizvod veze nisu imali jedno s drugim. Da ne pricam o tome da su kraj price prodavali pod DLC i jos k tome glup kraj price. Ne znam gdje je tocno doslo do takvog downgrade-a u svakom smislu u produkciji, ali nesto ocito nije stimalo..

    • drazensi

      @HighCro, 15.05.2016 - 16:30

      A o Fallout-u uopce da ne pricam. Meni je to zapravo losa igra i to na vise razina. Za mene u toj igri nema apsolutno nista zanimljivog. I to govori osoba koja em voli otvorene svijetove, em su mu RPG-i najbolji zanr.

    • Ekstrim77

      @drazensi, 15.05.2016 - 19:58

      Kad sam komentirao da je DA:I razočaranje godine, ljudi su mi govorili da sam bolestan xD. Drago mi je da nisam jedini…bolesnik ;D. A Fallout je na čekanju kad neću imati šta za igrati boljega xD.

  • ashstash

    15.05.2016 - 11:56

    ma igru su pojednostavili radi šire publike, i debilizma općenitog koji se dns pojavljuje…

  • KhorneFlake

    15.05.2016 - 16:52

    Nisam dugo piratovao ništa, ali FO4 sam htjeo da probam zbog sve zabave iz prethodnih njihovih igara. Počeo sam da skidam igru i došao skoro do pola, a onda digao ruke nakon što sam uvidjeo koliko su sam gameplay i RPG elementi pojednostavljeni. Mislim da se neko kome je čisto stalo do napucavanja pronašao u ovome. Nakon RPG savršenstva što je bio New Vegas, jednostavno nisam imao volju ni da probam, ali uvijek je u meni bilo zrno sumnje da bih možda promjenio mišljenje ako zaigram i sam. Gledajući ovakve tekstove, kao i koliko je splasnula euforija oko igre, te da u ovom momentu ima nešto manje igrača nego 5-6 godina stari Skyrim (nakon početnok talasa od 400k igrača u jednom momentu), sve se više udaljavam oko pomisli na njeno igranje.
    A najsmiješnije mi je što to ljudi gutaju uz opravdanje da su modovi uvijek popravljali njihove igre, uzmeš igru i čekaš da ti neko sa strane za džabe štancuje modifikacije i popravke… Nadam se da će TES VI ispasti bolji, to je nešto što igram obavezno.

    • Ghostlygameslp

      @KhorneFlake, 15.05.2016 - 17:45

      Bethesda naprqvi igricu napola pa čeka modere da poprave ono što im je bilio mrsko uraditi.I poprave moderi ali samo na PC pošto na konzolama ne možemo skidati modove.

  • mokrEE

    15.05.2016 - 18:10

    igra je prilagodjena razini inteligencije danasnje mladezi

  • Ekstrim77

    15.05.2016 - 20:06

    Zorane trebao si zanemarit faks i pod cijenu pada godine napisati recenziju za Fallout :).
    Ne, ne šalu na stranu nije bila loša recenzija kolege Juraja, jedino onaj plus za grafiku joooj ;). Odličan članak btw

  • Bojko

    15.05.2016 - 21:02

    Ono što je najsmješnije je kako je HCL sam sebe pljunuo ovim člankom. Koji je motiv? Trebam li uopće vjerovati vašim recenzijama?

    Znači, recenzija sa ocjenom 89 uz komentar “Vraćao bih se kući i u tramvaju planirao taktički što ću napraviti u par sati igranja kada u toplini doma upalim konzolu”, u par mjeseci se pretvorila u “Ako mi netko može objasniti kako se uživa u ovoj igri bez da se moram praviti blesav – molit ću odgovor u komentarima”. Koja debilana… Možda da pitaš kolegu recenzenta?

    • Zoran Žalac

      @Bojko, 15.05.2016 - 22:55

      Mislim da bi ti to trebala biti najbolja stvar na portalu, što imamo pluralizam mišljenja oko istih igara. Da svi na HCL-u imamo jednaka mišljenja oko svega biti bi predvidivi i svaka bi recenzija bila ista. Ja se s kolegom ne moram slagati, ali poštujem njegovu ocjenu. Još jednom kažem – ne vjerujem da je Fallout 4 loša igra. Meni je samo razočaravajuća kada ju gledam kao fan prijašnjih nastavaka i to sam u gornjem tekstu nekoliko puta naglasio. To je motiv. A kad se igra recenzira onda ju ne možeš recenzirati kao fan prošlih igara jer ju ne recenziraš samo za fanove prošlih dijelova… To sam svojevremeno pokušao u recenziji Fallouta 3 i nisam se najbolje izrazio pa je recenzija dobila hejt. Valjda sam ovdje bolje objasnio. Inače, pitao kolegu Juraja za odgovor, ali kaže da nema vremena za oprečnu kolumnu. Tako da se još uvijek nadam da će mi netko od publike dati odgovor.

    • Bojko

      @Zoran Žalac, 15.05.2016 - 23:21

      Apsolutno poštujem raznolikost mišljenja, ali ne znaju svi unutarnju strukturu HCL-a. Ne znaju tko je Zoran, tko Juraj a tko Igor i koji što igra i voli (evo recimo ja ne znam, a posjećujem portal svaki dan-dva već nekoliko godina – čak sam se i registrirao 🙂 ). I korisnik dođe na portal, nađe taj pluralizam – i u što bi trebao vjerovati? Vjerujem da prepoznaješ činjenicu da vrijedi odvojiti minutu-dvije i razmisliti o tome.
      Ako tražiš odgovor na pitanje, svatko će ti dati drugačiji odgovor, ali on ti neće vratiti vjeru u igru, tvoj sud je već donešen, zbog čega je ovaj članak po mom mišljenju besmislen.
      Ali evo, da pljunem i ja sebe, moj odgovor je ovaj – prati priču, ne samo glavnu, i daj vremena questovima suputnika u kojima će svaki lik drugačije utjecati na tvoje odluke, jer želiš da ti se otvore kako bi napredovao u priči a za to nekad treba pregristi govno ili promozgati. To je ono što je zaokupilo moje vrijeme. Peace.

    • Zoran Žalac

      @Bojko, 16.05.2016 - 00:23

      Pošteno. Al gle, ja sam sucker za post-apokaliptičnu teme, svidio mi se Rage, Mad Max nisam igrao ali u planu je, Wasteland 2 mi je ugasio žeđ za klasičnim izometrijskim Falloutom; tako da u biti tražim samo kako da se nagovorim da četvorci dam još jednu šansu, možda kao zasebnoj igri. Doduše, Bethesdine priče me nikad nisu uspjevale držati uz ekran, ali eto. Inače, ovo za autore, smatram da smo napravili barem prvi korak redizajnom tako da sad imaš profil autora i na jednom mjestu možeš vidjeti sve njegove objave.

  • Grunf_ze_Flyer

    15.05.2016 - 21:30

    Joj idući The Elder Scrolls biti će za vrtićku dob

  • fez

    16.05.2016 - 14:50

    Podbacili su. Trebalo je bolje ali je ipak zabavno. Previsoka očekivanja a prosječna igra…

  • LukaDamn

    18.05.2016 - 21:54

    woooooow cica gica 😀

  • CoBE10

    17.06.2016 - 23:42

    Sto se mene tice Fallout mi se nikada nije svidao.Taj trud koji su oni ulozili u Fallout je za mene uzaludan.Kada sam prvi put igrao Fallout 3 potrosio sam 2 h i izbrisao.Sto se tice Fallout 4 izgredalo mi je na prvi pogled kao remaster trojke i posle trailera nije me vise privlacio.Sto se tice Bethesde oni umiju napravit vrh igricu,a mogu napravit i najgluplju.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?