Mjesto radnje je New York, usred jedne od najvećih oluja koja je pogodila Veliku jabuku. Iako kiša nekontrolirano pada, grad živi svojom uobičajenom užurbanošću. Sve izgleda normalno sve dok se u centru grada ne pojavi mlada žena, obučena samo u donje rublje sa pištoljem u ruci i počne nekontrolirano pucati. Kako se poslije pokazalo, ona nije jedini luđak koji se pojavio tog dana, već samo jedna od petero ljudi koji su nađeni u sličnim situacijama po cijelom New Yorku. Svi sa pištoljima u rukama, ali bez ikakve memorije tko su oni i kako su tamo došli.
Tumačite ulogu Davida McNamare, mladog psihijatra koji je pozvan da riješi taj misteriozni slučaj, koristeći svoju posebnu tehniku hipnoze. No David ni sam nije potpuno sređena osoba. Njegov odlazak u New York samo je bijeg od svojih problema i pokušaj zaboravljanja svoje mračne prošlosti. Uz karijeru koja neslavno propada, probleme sa čestim nasilnim ispadima i brakom koji nezaustavljivo kreće u propast, misterij petoro mladih ljudi Davidov je najmanji problem.
Napredak same priče riješen je doista sa stilom. Čim počnete intervjuirati ispitanike njihova sjećanja javljaju im se u obliku flashbackova, koje onda vi morate proći dok se oni tokom toga prisjećaju sve više stvari. Ali problem je u tome što njihovo sjećanje nema prevelik doseg pa počinjete od samog kraja, odkud polako krećete prema početku priče.
Nakon nekog vremena postaje jasno da su svih petero ljudi ustvari na nekom vojnom zemljištu, i da se međusobno znaju. Kada svakome od njih uđete u glavu morat ćete riješiti sitni dio priče čime flashback prestaje. Ti djelovi igre pojedinačno su veoma kratki, jer su skriptirani ( jer je to ustvari sjećanje i već se dogodilo ) i većinu vremena morate napraviti samo 2-3 sitne stvari prije nego što flashback prestane. David sve flashbackove i reakcije pacijenata snima na svoj PDA, a te snimke ćete morati koristiti u prisjećanju ostalih pacijenata. Takav način napredovanja tjera vas na stalno razmišljanje o pacijentima, njihovoj povezanosti i motivima. Upravo zbog toga velika je šteta što se priča negdje na sredini dobrano razvodnjava i gubi dosta od svoje zanimljivosti. Iako nije potpuno razočaravajuća, sve uništava kraj koji je klišejiziran i jednostavno ne paše cijeloj atmosferi igre.
Overclocked je jedna od rijetkih igara koja se gotovo u potpunosti oslanja na priču. Da bi se taj nekakav rizik isplatio priča mora biti dobra i zanimljiva, ali nažalost to Overclockedu uspijeva tek do samoga kraja, kada sve nekako dobiva pomalo gorak okus. Nažalost, upravo zbog ovog razloga igra se ne može proglasiti nekim velikim uspjehom. Da je priča bila još samo malo razrađenija, ovo je vrlo lako mogao postati klasik. No njena atmosfera, originalan pristup i kvaliteta samo su neki od razloga zbog kojih je ni jedan obožavatelj avantura ne bi smio propustiti.
Provjerite i ostale stvari koje imamo o ovoj igri: Overclocked ( Wallpapers ) Overclocked ( screenshots )I naravno, ostavite kakav komentar ispod, a ako vam je do razgovora ili imate kakvo pitanje dođite na forum i pitajte nas što vas muči.
Seengeer
19.06.2008 - 06:32Zanimljiva igra. Vjerovatno ću je i probati.
GG!
Ementaler
19.06.2008 - 20:43Mnogo dobra recenzija Grga, traileri za ovo su dobro izgledali, morao bi probat malo…
Under
23.06.2008 - 00:45Mogu je i ja pokrenuti, tako da si nabavim. Priča zvuči poprilično zanimljivo. I najs reca.
gta_fan
27.09.2008 - 16:11Za mene kraljevi avantura su Agatha Christie i Sherlock Holmes