Osvrtnikova lista filmova koje trebate pogledati za života
Nisu filmovi samo Star Wars i Marvel. Osvrtnik vam u ovoj epizodi donosi pet dijamanata koje je box office zaboravio, pet izvrsnih filmova koji apsolutno zaslužuju vaše vrijeme.
Uz listu preporuka u gornjem videu, Osvrtnik je složio i prošireni popis u tekstualnom obliku. Kako kaže, još uvijek vjeruje u mit da neki ljudi vole čitati. Evo, dakle, i te liste:
Oldboy
Ako dođete u situaciju da možete birati, apsolutno odaberite korejsku verziju Oldboya. Naime, postoji i američki remake s Joshom Brolinom u glavnoj ulozi, ali držite se originala. Upozorenje, ovo je dosta pomaknut, da ne kažem poremećen film, ali pripovjeda jednu zaista intrigantnu priču. Gluma je na vrhunskoj razini, koreografija borbe i kinematografija također (postoji jedna fantastična scena borbe koja je je snimana u jednom rezu), a kraj neće nikoga ostaviti ravnodušnim. Poslastica za ljubitelje psiholoških trilera.
Hunt for the Wilderpeople
Novi Zeland. Velika šuma. Starac i dječak u bijegu pred policijom. Vjerovali ili ne, ovo jedna topla obiteljska komedija. Taika Waititi, koji je nakon ovog filma dobio na odgovornost Thor: Ragnarok je ovdje ispričao jednu prekrasnu priču o spajanju naizgled nespojivog, uz vrlo svjež smisao za humor. Jako bih volio kad bi Hrvati bili kadri napisati ovako dobru komediju. Ili voditi vlastitu zemlju. Ali, skrenuo sam s teme. U svakom slučaju – preporuka!
Moneyball
Ovaj film se bavi bejzbolom. Ja bejzbol ne volim i vjerujem da time spadam u većinu. Nakon ovog filma ga i dalje ne volim. Ali, film sam pogledao četiri puta. Jonah Hill je kroz Moneyball razbio stereotip o sebi da je sposoban snimati samo komedije, a Brad Pitt je standardno karizmatičan. Prava zvijezda ovdje je scenarij Aarona Sorkina koji na vrlo inteligentan, ali i vrlo pristupačan način priča o priču o tome kako su statistički modeli ušli u sport i pomogli efikasnijem upravljanju sportskih klubova. Na prvu zvuči dosadno, ali zaista nije.
Prestige
Meni najdraži film Christophera Nolana. 2 mađioničara koji se nadmeću za – pa, prestiž. Svatko od njih ima vlastitu motivaciju, kraj sadrži danas već klasični nolanovski twist, ali prava snaga ovdje leži u odlično napisanim glavnim likovima i još boljim glumačkim izvedbama Hugha Jackmana i Christiana Balea. Jesam li već spomenuo da je jedan od likova ovdje i Nikola Tesla kojeg portretira David Bowie?
No Country for Old Men
S braćom Cohen rijetko kad možete pogriješiti, a s No Country for Old Men nećete pogriješiti nimalo. Mnogo se toga ovdje dobro napravilo, što je na kraju i bilo prepoznato nagradama, ali ono što je ovaj film dovelo na ovu listu je glavni negativac, Anton Chigurh, kojeg je vrhunski portretirao Javier Bardem. Pogledajte ovu krimi dramu i uvjerite se zašto je ovo po mnogima jedan od najboljih negativaca ikad viđenih za filmskom platnu.
BONZO
08.11.2018 - 12:51Eh, gleda sam svih 5.
Hunt for the Wilderpeople me najviše iznenadija, savršen pogođen ton komedije. I naravno, dobra lista.
Osvrtnik - Filmski Osvrti
@BONZO, 08.11.2018 - 12:53U videu ih imaš još 5 😉
Osvrtnik - Filmski Osvrti
08.11.2018 - 12:53Napomena: nisu isti filmovi u tekstu i u videu.
Za potpuno iskustvo morate konzumirati oba medija 🙂
Sinek
08.11.2018 - 13:00znači i osvrtnik misli da su se filmovi počeli snimati 2008…. hmmm 🙂
Osvrtnik - Filmski Osvrti
@Sinek, 08.11.2018 - 13:09Osvrtnik planira još ovakvih lista 🙂
karlod1997
08.11.2018 - 15:04No country for old man je klasik….ja bi dodao par svojih: Mystic River, Unforgiven, Citizen Kane, City of God, 12 angry man, Schindlers list, Paths of Glory, Kum 1 i 2, There will be blood, La vita e bella, Childern of man, Seven, Treasure of Siera Madre, To Have or not to have, Le Trou, The Shining, mnoštvo od Chaplina….sad ako san zašao u drugu temu s obzirom na članak od “Osvrtnika” sorry ….ali moga bi ih još nabrojit. Ugodan filmski dan
karlod1997
@karlod1997, 08.11.2018 - 15:15navea bi još 3 od Nicolasa Windinga Refna….možda nisu među top topovima (meni dobri ali ne među onim gore navedenim u prijašnjem mom komentaru, ali misim da su ocjene (imdb) malo niske i možda spada u gornju kategoriju iz članka (mala zarada, stavljeni po strani…) a to su po meni: – Drive (2011), – City of God (2013.) i Neon Demon (2016)…..od ta navedena tri, Drive mi je No.1
karlod1997
@karlod1997, 08.11.2018 - 15:17pa gdje ide ovaj svijet….opet sam sebe komentiram…mala ISPRAVKA… drugi je – Only god forgives (2013), a ne city of god
game0wer
08.11.2018 - 18:29Greben Spašenih (Hacksaw Ridge). Nešto najbolje što sam ikad pogledao.
Crazy Batman
08.11.2018 - 20:18Po menj bi na listi trebali biti:wolf of the wall street,pirates of the caribian,jamea bond skyfall i mad max 4
aca
09.11.2018 - 08:08hvala filmskom osvrtniku što misli na nas koji nemamo zvuk na poslu pa je napisao listu najjakij si 😀 hue hue
Loghain
09.11.2018 - 14:05Godfather trilogy, Scarface, Carlito’s Way, Scent of a woman, The Last of the Mohicans, The Departed, Casino, A Bronx Tale, Goodfellas, Gladiator, Casablanca, The Shining, The Patriot, Braveheart, The English patient, Master and Commander: The Far Side of the World.