HCL.HR

Activision Blizzard zaradio je više od četiri milijarde dolara od prodaje mikrotransakcija u 2017.

Petra Rukav 10.02.2018.   •   13 komentara   •   Gaming Related


Prema nedavnom izvješću prodaja predmeta unutar videoigara pokazala se profitabilnijim poslom za Activision Blizzard od prodaje samih naslova.

activision blizzard studios

Unatoč tomu što se igrači burno protive implementaciji mikrotransakcija u modernim videoigrama, isti se ne ustručavaju otvoriti vlastite novčanike kako bi novce potrošili na upravo takve virtualne proizvode. Naime, neke tvrtke već su potvrdile kako prodajom predmeta unutar naslova zarađuju više novaca nego prodajom samih igara, a nedavno im se pridružila i američka kompanija Activision Blizzard.

Konkretno, prema financijskom izvješću za 2017. godinu Activision Blizzard zaradio je 7,16 milijardi dolara, no zanimljivo je, a možda malo i zastrašujuće, što više od polovice – preko četiri milijarde – dolazi od prodaje odnosno kupovine raznih in-game itema. Treba naglasiti kako većina tog iznosa potječe od Kinga, tvorca Candy Crusha i drugih mobilnih igara krcatih mikrotransakcijama, kojeg posjeduje Activision. Međutim, čak i ako odvojimo Kingov udio u vrijednosti od dvije milijarde dolara, ostaju nam još dvije milijarde koje su potrošene u videoigrama za PC i konzole.

„Blizzard je generirao rekordne rezultate za godinu bez lansiranja velikih naslova već je uglavnom bio potaknut postojanim dotokom sadržaja i događaja diljem svojih franšiza, napose Overwatcha, Heathstonea i Wold of Warcrafta“, poručuje financijski direktor tvrtke. Također, dodaje kako je „impresivno ulaganje igrača u dodatne virtualne proizvode i usluge nadmašilo ulaganje u DLC-ove u 2017. za Call of Duty te Destiny“, a ništa manje ne očekuje se od ove godine.

Označeno sa:

Komentari (13)

  • striborino

    10.02.2018 - 13:53

    Meni iskreno ne smetaju lootboxevi dokle god ne utječu na gameplay i nemaju nikakve prednosti nad drugim igračima.Ako ih ljudi hoće kupovati ,nek kupuju.

  • funky0308

    10.02.2018 - 13:54

    Odlicno…ovce su opet sami sebi pucali u koljeno. Zasto bi i micali mikrotransakcije ako ne moraju kada imaju ovce koje kupuju sve i svasta. Ocito vrlo brzo stitu potpuno besplatne AAA igre koje ce nas rasturiti s boxovima i transakcijama. Izdavaci ce odlicno proci. Piratstvo ce svesti na minimum, para zaraditi vise nego prije od prodaje igre i njima dobro. A mi kreteni cemo na svakom cosku davati po 2, 3 ili 10$ za majicu, pusku ili prigusivac. Kada vidim kuda sve ide, nije mi ni zao sto sve manje i manje vremena imam za gejming. Ne mozes te ovce ni osudjivati tek tako…jbga, ako neki amer zaradi 4000$ mjesecno, sta je njemu dati 2 ili 3 dolara za neki item u igri?! Nama je to, naravno nedostizno..

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 10.02.2018 - 15:08

      Ali nema to niti uvijek veze sa time koliku plaću imaš. Znam ih nekoliko koji štede na bitnim stvarima a onda troše na gluposti sa in-game itemima.

    • Marac77

      @funky0308, 10.02.2018 - 15:35

      Sto je najjace to sve djeca kupuju od para roditelja.

    • baDarmageddoN

      @Marac77, 10.02.2018 - 20:31

      Da. Puno puta starci ne znaju što ovi kupuju…

    • funky0308

      @Marac77, 11.02.2018 - 15:04

      Nesto roditelji odobre, a nesto i ne… neki dan malac u rukama ima moj mob i igra neke igre…nesto mi cudno, premiran je – pogledam sto radi, a on u storeu – bira neke aute, mape…gluparije. naravno, ne moze kupiti nista bez mog odobrenja, odnosno passworda ali da nije bio password, kupio bi sve i svasta. Nisu svi sposobni kontrolirati klince na nacin na koji to radimo mi. Razumijemo to i time se bavimo na neki nacin ali vecina je ona koja pojma nema sto se sve moze i ne moze. Slazem se, siguran sam i ja da je velika vecina tih para dosla od roditelja. Ali, da se vratim kratko na mobilne igre, ocajno je i bezobrazno ponasanje izdavaca i developera. Igra se reklamira kao igra za klince, bas bas klince (5-6 god) – Cars, konkretno. Kupim igru malcu i platim je 40ak kn bas zato da nema reklametina i nametljivih “kupi” tipki. U igri je dobio jedan autic i jednu stazu, uz konstantne reklame (preko pola ekrana) da kupi druge autice i staze. Ne bi on ni isao sam kupiti nesto jer zna da ne smije ali djete jadno konta da treba klikniti da dobije taj sadrzaj (5.5 godina dijete bas i ne kuti pojmove zaraditi, novac ili potrositi). Naravno, svaki dodatni autic je jos 20, 30 ili 40kn. Igrao je ko blesav ali apsolutno nista nije mogao otkljucati (uz moju pomoc i uz hrpu XPa).. sto hocu reci…s jedne strane se cudim ovcama koje kupuju dodatni ssdrzaj, s druge strane sam ja ta ovca jer ti nije puno dati 20-40 kn kada vidis kako se malac veseli tome… Tesko je tu biti pametan ali otimacina je na svakom koraku i cilja se na one najmladje koji onda obradjuju starije kod kojih je trezor 🙂 .. Plakati cemo mi jos za vremenima kada se islo kod jednog cike s tatom, odabrala kaseta za C64, pricekalo malo da se kaseta snimi (presnimi) i to je to, to su igre. Nema dodataka i otimanja…

  • Mixa

    10.02.2018 - 16:40

    Neverovatno.

  • chupacabra1

    11.02.2018 - 03:45

    Fuj.

  • Virty

    11.02.2018 - 07:25

    Blizzardu nema smrti.
    Doduse, neka njih, volim njihove igre.

  • RocketGaming HD

    11.02.2018 - 12:04

    Activision Blizzard je supp gaming tvrtka ali ja nezz zasto onda svi osuduju EA zbog mikrotransakcija u Star Wars Battlefront 2 ako ih ima i u drugim igrama i niko se previse ne zali.

    • baDarmageddoN

      @RocketGaming HD, 11.02.2018 - 20:42

      Jer se trenutno mrzi eA kao što se prije mrzio Ubi i prije njega Activision (dok nije bio Blizzard)

    • RocketGaming HD

      @baDarmageddoN, 11.02.2018 - 20:44

      Istina…i to bez potpuno opravdanog razloga 😀

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!