HCL.HR

Assassin’s Creed Shadows obećava 80+ sati igranja za sve svoje sadržaje

Zoran Žalac 05.03.2025.   •   43 komentara


Redatelj Assassin’s Creed Shadowsa otkrio je predviđenu trajnost te igre u sklopu glavne priče te u kombinaciji s opcionalnim sadržajima.

Zadnji “punokrvni” Assassin’s Creed – Valhalla – ostao je upamćen kao igra s prenapuhanom količinom sadržaja. Glavna joj je priča trajala šezdesetak sati, a za kompletiranje sporednih sadržaja u igri trebalo je izdvojiti barem još toliko vremena. Nametnulo se stoga pitanje hoće li Ubisoft sa sljedećim “velikim” Assassin’s Creedom smanjiti gabarite. I sad smo doznali odgovor. Hoće – ali ne drastično.

U nedavnom je intervjuu redatelj Assassin’s Creed Shadowsa, Jonathan Dumont, otkrio podatak o očekivanom trajanju te igre. Dumont kaže kako će glavna kampanja / priča Shadowsa trajati otprilike 30-40 sati, dok će vam cjeloviti sadržaj sa sporednim misijama i aktivnostima uzeti i do 80 sati.

Dakle, ipak nešto manje od Valhalle. Međutim, računajte da se ovo odnosi samo na glavnu igru. Već je najavljeno da će igra imati barem jednu ekspanziju – zvanu Claws of Awaji, ako ne i više njih. Osim toga, iz Ubisofta navode kako će ovisno o povratnim informacijama igrača ponuditi dodatne sadržaje poput New Game+ opcije i sl.

Komentari (43)

  • BeLLicus

    05.03.2025 - 11:16

    Ne znam za vas, ja sam više umoran i od open worlda i od 2 milijuna questova po mapi. Nema ništa bolje od igara poput Mafie, The Last of Us, Uncharteda, ideš riješavaš strikno main story i uživaš. Open world me umorio i to pošteno.

    • vragec25cro

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 11:24

      Pa najbolja Mafia,Mafia 3 je open world gdje ne moras striktno pratiti pricu i ici kako te igra vodi.

    • BeLLicus

      @vragec25cro, 05.03.2025 - 12:48

      Najbolja Mafia je Mafia 1 pa 2, a 3 je jedno 10 mjesta ispod 🙂

    • SanKa

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 13:18

      potpis

    • DjokaBA

      @vragec25cro, 08.03.2025 - 08:30

      Veca laz nije izgovorena na ovom portalu. 😀 … Rece covek Mafia 3 najbolja Mafia, o zivote.

    • Hadvar

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 11:27

      A mislim, mozes i open world igre igrat na isti nacin. Samo se drzis mainstorya. Problem je kad te igra sili da igras side questove radi grinde-a ili necega.

    • Agent

      @Hadvar, 05.03.2025 - 12:02

      Pa i ne baš, ja sam Origin i Odyssey završio bez igranja i jedne sporedne misije. Valhallu sam odustao ali vjerujem da i nju možeš tako.

    • GogicM99

      @Agent, 05.03.2025 - 14:16

      Kada sam ja igrao Odyssey igra te tjerala da igras side questove da bi izgrindo levele da nastavis main story sada ne znam da nisu sta patchovali kasnije

    • Agent

      @GogicM99, 05.03.2025 - 19:24

      Možeš biti do 2 lvl-a manji od misije koju rješavaš

    • Smike

      @Agent, 05.03.2025 - 16:48

      Ne mozes Origins odigrarti bez side misija,ne lazi

    • tomekplejka89

      @Smike, 05.03.2025 - 17:42

      Ja neznam o kojoj igri prica ovaj covjek ali nije sigurno AC Origins. Tamo bi me ubio golub lvl 6 ako sam ja lvl 5. A da bi bio lvl 6 morao sam ubiti 10 goluba lvl 4.

    • Agent

      @tomekplejka89, 05.03.2025 - 19:24

      Premalo koristiš štit.

    • Smike

      @tomekplejka89, 05.03.2025 - 19:34

      😂😂😂😂😂

    • GAMEmaher

      @Smike, 06.03.2025 - 13:09

      To i ja velim… Guštao sam u Originsu ali side misije su se morale igrati paralelno jer inače nisi mogao dalje preko ovih koji su dosta levela iznad tebe

    • moordrak

      @Agent, 05.03.2025 - 18:36

      Nema šanse. Moraš odigrati sporedne misije jer si zaključan levelom. Barem nekoliko ih moraš odraditi jer su obje igre tako postavljene.

    • Tony Ghost 1811

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 12:13

      Ni jednu open world igru nisam nikada zavrsio. Cak i one za koje sam bio lud na pocetku. Totalni smor.

    • mirkunjaaa

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 13:28

      Ja znam za sebe, open world mi nikad nije odgovara i općenito me takve igre ni ne zanimaju.
      Još me manje privlače igre sa 100 + sati gameplaya 🤷‍♂️
      Cin mi neka igra obećava puno sati kao neki plus to me odma odbiva.
      Pobornik sam kraćih ali dotjeranih igara. Ovo nabacivanje repetitivnih side questova “ubisoft style” mi je za 🤮🤮
      Singlplayer igra nema šta trajat priko 30,max 40 sati. Amen 🤷‍♂️

    • f_152

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 15:01

      Istina. Zato sam tako uzivao igrajuci Plague Tale: Requiem

    • Goblin

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 15:09

      Open world, action hodaj do iduće animacije adventure, AAA, blabla… možete vi meni dat što hoćete, kad se ja se na kraju navučem više na pizdariju tipa Balatro.

    • mamojebac

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 20:15

      Brate nisam završio 2 možda najbolje igrice otvorenog svijeta Witchera 3 niti rdr2 zbog predugog trajanja, a ne ova sranja haha

    • Chimichangas

      @BeLLicus, 05.03.2025 - 20:18

      Ukrade mi rijec iz usta. Pogotovo ako open world i questovi nisu dobro napravljeni (gledam tebe ubisoft)

    • DjokaBA

      @BeLLicus, 08.03.2025 - 08:28

      Covek razuma, isto razmisljamo.. Jbg nemam strpljenja, ni vremena.

  • MAJSTOR RINGO

    05.03.2025 - 11:31

    Ja se iskreno nadam da ce poraditi na prici, jer vise nego ocigledno je da Ubi po tom pitanju u zadnje vreme bas zapostavio, iako i ranije nisu bili dobri po pitanju narativa, ali u poslednjih par igara, pa to kao da je pisano AI.
    Ako ubodu taj segment, mislim da mozda, ali mozda posle dugo dugo godina uzmem jednu AC igru po punoj ceni.
    Nema preordera naravno, cekace se recenzija.

    • Agent

      @MAJSTOR RINGO, 05.03.2025 - 12:03

      Rade predugačke igre da bi uspjeli imat dobru priču.

    • MAJSTOR RINGO

      @Agent, 05.03.2025 - 12:16

      Pa sad kolega to nije nikakav izgovor. Postoje druge open world igre koje su dugacke a pritom imaju izvrsnu pricu. Mislim da znas i sam koje su to igre, ne mora da ti ih nabrajam sada.

    • kebbab

      @Agent, 05.03.2025 - 15:30

      Ne, price u AC Origins, Odyssey i Valhalli su dobre samo je problem što su igre predugacke pa dosta igraca odustane dosta pre kraja. Problem je veliki grind koji je potreban da bi nastavio s pricom pa tako treba ocistiti dosta tog sporednog sadrzaja kako bi mogao zavrsiti igru i to pisle ide u 150+ sati. E sad, neki igraju po dva-tri sata dnevno dok neko lupi dve jake seanse za vikend i pređe komad igre za koji ovome sto igra dva sata treba mjesec dana (jedne te iste igre) i posle ga smori.

    • Gebro_gaming891

      @kebbab, 10.03.2025 - 09:51

      AC Odyssey je dno dna po pitanju narativa u AC serijalu.

  • SanKa

    05.03.2025 - 13:19

    iskreno, u valhalli me to nije smetalo toliko, iskreno uzivao sam vise manje. krajolik i engleska je fantasticno prikazana i volim taj dio povijesti. ali razumijem generalni sentiment

  • Chronosus

    05.03.2025 - 13:57

    To, prodajemo igre na kile! Koliko sati igranja po uloženom euru, to je metrika. Fuj. Odigrao sam u zadnjem razdoblju nekoliko kratkih igara (10-20 sati) o kojima i dalje razmišljam i kojih ću se sjetiti i razmišljati o njima, i koje su baš taman. S druge strane o FF16 i Hogwartsu razmišljam samo kako bi bile puno bolje da su 10-20 sati kraće i s 10 puta manje sporednog sadržaja. I u jednoj i drugoj sam uživao do jednog trena, a nakon toga je postao samo smor.

    • Zoran Žalac

      @Chronosus, 05.03.2025 - 14:18

      Problemi ostarjelih gamera! Al realno, da, sve su igre danas duže nego imaju potrebe biti.

    • Chronosus

      @Zoran Žalac, 05.03.2025 - 15:32

      Stvarno nije stvar u godinama.
      Primjerice prošle godine sam napokon odigrao prvi Horizon i DLC Frozen WIlds, inače igra za koju sam godinama slušao kak pati od Ubisoftitisa.
      Kaže Sony da sam potrošio nekih 120 sati u igri i moram reć da sam uživao u gotovo svakoj sekundi – a na kraju sam gotovo sve sidequestove i dodatne aktivnosti odradio. isto bi rekao – da ih je bilo više ne bi bilo dobro, ali nekako su za moj ukus pogodili mjeru i svijet je uvijek nudio nove misterije. Kao kontrast, u Harry Potteru sam potrošio nekih 60 sati, al nakon 40 već mi je postalo zlo uopće vidjet Merlin trial – na prvu su bili odlični al onda je samo copy paste jednog te istog i bilo kakve magije i izazova nestane, koliko god mapa bila zanimljiva .

      Možda se sve svodi na ono što je nedavno rekao game designer Kingdom Come 2: “If a game is 150 hours and all of your sessions are the same, you’re gonna get bored”

    • Zoran Žalac

      @Chronosus, 05.03.2025 - 17:00

      Nema veze s godinama ako imaš jednaku količinu slobodnog vremena kao kad si imao dok si bio školarac. Današnje se igre ne dizajniraju prema životnom tempu odraslih ljudi s obavezama. Inače Elon Musk ne bi morao plaćati druge da igraju za njega 😅. Ja da KCD2 nisam igrao za recenziju po 4-5 sati dnevno, igrao bi ga valjda 3 mjeseca, što bi mi na kraju štetilo cijelom iskustvu s toliko odugovlačenja.

    • djosic85

      @Zoran Žalac, 06.03.2025 - 06:32

      Meni osobno višemjesečno igranje jedne igre ne šteti cijelom iskustvu. Evo gow ragnarok igram dva mjeseca i nimalo mi ne šteti iskustvu čak dapače volio bi da ne završi iskustvo. E sad druga je stvar što ti i Musk zbog posla nemate vremena 😁

    • moordrak

      @Chronosus, 05.03.2025 - 18:10

      Isto mislim da se ne radi o godinama. Je, nemam više toliko vremena za igranje ali nije mi više niti bitno da igru prijeđem prvi, prije svih, u jednom dahu. Ne pišem recenzije, ne radim YT sadržaje, ne moram strimati live. Igram doslovno za svoj gušt. Trajao prijelaz 2 tjedna ili 4 mjeseca, nebitno. Evo, trenutno prelazim HZD po ne znam koji put ponovno. Sada konkretno ignoriram apsolutno sve questove sa strane, igram u story modu i opet sam nagurao 60 sati. Lagano. Perfektno pogođen tempo igranja. Ne znam bi li mogao nabrojati 5 takvih igara od svih ovih silnih na polici.

    • Daky_13

      @moordrak, 07.03.2025 - 12:40

      Ja bas sada igram HZDFW drugi put.Mislim da su u drugom delu malo preterali sa aktivnostima i masivnom svetu.Rešio sam da čistim sve po mapi,eto već 50 sati a možda par odigranih glavnih misija.Jednostavno previše sadržaja ali ne mogu reći da ne uživam u igri.Jedino što me smara je update oružija po mapi i kada to sve završiš dolazi novo oružije i opet sve isto.One arene to ne igram i hunting grund

    • mirkunjaaa

      @Zoran Žalac, 05.03.2025 - 16:07

      Donekle si u pravu ali nema to veze sa godinama koliko sa navikama.
      Prije su igre trajale kraće i mi stariji (bar ja) takve igre volimo.
      Ali isto kao što reče “kolega Chronosus” ako je igra dobra i povuče te nećeš se obazirat na vrijeme.
      Bitno je da nema repetitivnosti koja umjetno produžuje igru 🤷‍♂️

    • Toma_HR

      @Zoran Žalac, 05.03.2025 - 16:34

      U krivu si, nije problem u godinma – problem je u tajmingu. Priča ima svoje narastanje, uvod, kulminaciju i rasplet. Netko to napravi u 12 sati, netko u 20, netko u 35 – nije bitno koliko sati bitan je tempo. Vallhala je najbolji primjer svega lošeg – priča narasta ide kulminacija, pa reset – ispočetka i tako pet puta. Pomisliš, ajd više u tri p.m. i deinstaliraš igru na 70% dovršenoga. Dobar primjer je ME trilogija, točno tempirano kako treba – mogu je još koji puta preći bez da žalim.

    • DjokaBA

      @Zoran Žalac, 08.03.2025 - 08:35

      Zoki ja cu stati na tvoju stranu i reci da ima veze sa godinama. Zena, dete, posao, u stanju sam mesecima da igram igru koja traje 40ak sati. Nekad kad je ukljucim treba mi vremena da se isprva setim nekih kontrola i fora, a ako si pri kraju i bude tesko bas bude zajebano. To naravno i steti celom iskustvu i utisku o igri.

  • GogicM99

    05.03.2025 - 14:10

    Zadatak questova ubij 6 zivotinja i donesi 5 biljaka

  • Sinek

    05.03.2025 - 14:11

    reci mi da skroz prekrizim ovu igru bez da mi kazes da prekrizim igru

  • Darac83

    05.03.2025 - 15:15

    Ovo je preglupo za isticat. Izbaci fast travel iz igara i imaš 80+ sati gameplaya. Kvalitetnog gameplaya ne, ali ipak gameplaya.

    • moordrak

      @Darac83, 05.03.2025 - 18:33

      Fast travel je divna stvar za ogromne mape. Zašto ne. Vrlo često transport od točke a do točke b nije dobro riješen, tipa nemaš adekvatno prijevozno sredstvo. Recimo u GTA se možeš majmunirati vozeći razno-razna vozila. U RDR2 postoji kao vlak odnosno jahanje, ali pogineš od dosade kada te počnu šetati sa questovima od jednog kraja mape do drugog. Ubisoft je kao uveo poboljšanja u fast travel na način da prvo moraš otkriti neku vrstu tornja. Mapa je podijeljena na zone po težini. Vrlo često si u njihovim igrama Bio to AC, Watchdog ili Far cry “zaključan” po zonama dok se ne leveliraš. Zašto pobogu… Isto mi se ne sviđa niti linearno napredovanje. Rijetko koja igra ima dobro riješenu mehaniku “povratka” na početak bez osjećaja reciklaže. Recimo u Fable serijalu, određene stvari “ubereš” tek nakon što prijeđeš skoro cijelu mapu. Tomb Rider je imao slične mehanike… Ono ima načina kako napraviti zanimljiv gameplay samo koliko puta možeš ponoviti istu šemu, a da igraču to ne dosadi

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 06.03.2025 - 09:51

      Meni najdraži pristup fast travelu je kao u Falloutu (1&2) ili nešto kao u Kingdom Come / Mount & Blade. Gdje je svaki fast travel zapravo rizik od random encountera, ali i prilika da naletiš na nešto jedinstveno.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?