HCL.HR

Battlefield 5 prikazat će nam priču iz njemačke, ali ne i nacističke strane

Zoran Žalac 19.10.2018.   •   91 komentara


Zadnje poglavlje single-player kampanje Battlefielda 5 bit će posvećeno jednoj njemačkoj jedinici, ali DICE kaže kako se ne radi o nacistima.

Prije otprilike dva mjeseca doznali smo kako će Battlefield 5 u sklopu svojih single-player priča imati misiju zvanu The Last Tiger, u kojoj ćemo igrati na strani njemačkih vojnika. Ta misija neće biti dostupna odmah po izlasku igre, ali će doći kao besplatni dodatak do kraja 2018.

U službenom opisu misije stoji kako ćemo pratiti grupu grupu njemačkih vojnika u tenku koji će početi propitivati ideologiju koja ih je dovela do poraza. Iako svi znamo koja je to ideologija, u razvojnom timu DICE žele se jasno ograditi pa poručuju kako u toj misiji igramo s njemačkim vojnicima, ne i s nacistima. U igri također nema svastike.

Konkretno, igramo s likom zvanim Peter Mueller, a njegova priča neće biti herojska. Umjesto toga fokusirat će se na emocije i “aspekte posljedica”, kako kažu u DICE-u. Prava “zvijezda” te misije ipak će biti Tiger tenk, strah i trepet brojnih savezničkih trupa. Upravo zbog tog tenka ova misija i postoji, jer su iz DICE-a željeli ponoviti tenkovsku kampanju kakva je u Battlefieldu 1 zaradila dobre kritike.

Komentari (91)

  • SonOfZeus

    19.10.2018 - 12:04

    Greska u naslovu :))

  • blacklist0907

    19.10.2018 - 12:05

    Bezveze

  • GTA222

    19.10.2018 - 12:09

    Čuj nema svastike oprostite na izrazu jebeš igru koja se hvali drugim svjetskim ratom a nema svastike. Pa pogledajmo samo jedan Wolfenstein, svastike na svakom koraku.

    • Aldin219

      @GTA222, 19.10.2018 - 18:59

      Nemoj molim te govoriti “s******” bez da daš trigger warning.

    • MrCrowbarFTW

      @GTA222, 20.10.2018 - 07:41

      Takoje.

    • kuky90

      @GTA222, 20.10.2018 - 09:56

      Svastike su zabranjene u Italiji, Austriji, Rusiji i Hrvatskoj. Za svaku od ovih nacija bi trebali raditi posebnu verziju igre. Wolfenstein je maknuo ta sranja i srezao pola igre u njemačkoj verziji, tako da ne hvala. Rađe ću igrati cijelu igru nego da mi režu radi glupog znaka.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 12:22

      Nisu svastike zabranjene u Hrvatskoj, prestani uporno lagati ljude. Nije ni cudo sto gutas sva sranja, vjerojatno vjerujes i u gender pay gap, i u 80+ gendera.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 20.10.2018 - 14:03

      Je nisu zabranjene pa je Joe Šimunić dobio kaznu za fašistički pozdrav, a i kaznu za kukasti križ na poljudu. Ajde ga nacrtaj negdje pred policijom pa mi javi kako si prošao.

      Ti prestani lagati i u sloveniji i kod nas i češkoj i mađarskoj je zabranjeno isticati, poticati ili crtati ikakve fašističe i nacističke znakove. Kazna može biti i do 18000kn. Zakon donesen još 2005 godine. U češkoj i mađarskoj još devedesetih…………
      Kazna čeka i onoga tko na javnom mjestu govorom, pisanjem, nošenjem različitih znakova, amblema ili na neki drugi način sramoti društvenopolitički poredak, odnosno izaziva ili vrijeđa moralne, nacionalne ili patriotske osjećaje građana. Za takve se prekršaje pravna osoba može kazniti novčanom kaznom do 600.000 tolara (oko 18.750 kuna), a osim nje i odgovorna osoba kaznom do 60.000 tolara (otprilike 1875 kuna).

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 18:45

      Sa takvim neobrazovanim glupostima sto tipkas, ni ne cudi me sto nisi nacitan:

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Post–World_War_II_legality_of_Nazi_flags

      Nadi Hrvatsku. Cekam.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 20.10.2018 - 19:03

      Dobro onda mi reci zašto je Šimunić dobio kaznu? Zašto je čovjek ove godine dobio? Wikipedia je uređivana od strane ljudi, a ne službeni dokument.
      http://www.novilist.hr/Vijesti/Crna-kronika/Hrvatski-drzavljanin-dobio-15-mjeseci-zatvora-uvjetno-zbog-isticanja-nacistickih-simbola-u-Bleiburgu

    • kuky90

      @SonOfZeus, 20.10.2018 - 19:19

      link nisam htio postati slučano lupio kad sam čitao o ovome, pa me zanimalo hah

    • Luka 6c

      @kuky90, 20.10.2018 - 20:38

      SonOfZeus je u pravu. Nacistički simboli se smiju isticati u “djelima”. Npr. književna djela – odi u Menart i naći ćeš barem 5 knjiga sa ogromnom crvenom svastikom prek cijele strane. Npr. u filmovima – inglorious bastards najbolji promjer pogotovo kad brad pitt nožem liku u čelo urezuje svastiku. Prije nekih desetak godina je princ harry u britaniji za noć vještica isfurao nazi uniformu. malo mediji dramili ali nikome ništa. Npr. u igricama – stari COD, wolfenstein itd itd itd na stotu. Nijemci nisu niti d dozvoljavali DO NEDAVNO kada su ukinuli te zabrane i opet se u videoigrama filmovima itd može koristiti svastika.

      Ne želim sada tu pisati eseje i ići u detalje ali šimunić i poljud su druga priča. Tu se radi o PROPAGIRANJU nacizma i fašizma i namjernim provokacijama šire javnosti. Pls nemoj sad tu ulaziti u polemike neg si fkt malo pročitaj o tome, ovo je činjenično stanje, a ne moje mišljenje 🙂
      Pozz 😀

    • kuky90

      @Luka 6c, 20.10.2018 - 21:43

      @luka 6c Problem dolazi čak i ako nije zabranjeno riskira se ogromna lova, milijuni para. Jer nebi bilo prvi puta da je igra naknadno zabranjena u nekoj državi radi nekog znaka ili cutscene. Eto recimo BF4 je bio tek nakon par mjeseci ukinut i zabranjen u kini jer su imali kinske mape itd. MOH 2010 je bio zabranjen jer je imao teroriste protiv amera, tek prije izlaska su pomjenili njima ime u nešto drugo……ljudi ovo je nama i vama igra, ali ljudima koji rade na ovome je ovo posao, jebi ga mora se zaraditi, a riskirati takvo nešto radi jebene svastike je glupost. Zato ju je BF1942 isto maknuo, kao i mnoge druge igre.

    • Luka 6c

      @kuky90, 21.10.2018 - 00:18

      Ovaj tvoj komentar je na mjestu. Samo želim reći da nije ilegalno kao što si napisao u prošlim komentarima. Slažem se da se nije za igrat al ono, tužno je. Film sa svastikom im je ok, al igra nije 🙁

    • kuky90

      @Luka 6c, 21.10.2018 - 09:50

      nije ni svaki film haha. Pa kolko filmova zabranjeno u drugim državama radi nekih znakova

    • SonOfZeus

      @kuky90, 21.10.2018 - 16:17

      Opet sereš bezveze, ako je wolfenstein mogao napraviti patch za par drugih država niskog tržišta, bome je mogao i EA i Dice za svoju igru.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 22.10.2018 - 13:37

      eto ti znaš, radiš u toj industiji pa sve to znaš.

    • Ante2003

      @kuky90, 27.10.2018 - 10:26

      Isticao je u Bleiburgu a ne u grvatskoj

  • Mah

    19.10.2018 - 12:25

    Politička korektnost je sranje

  • Mah

    19.10.2018 - 12:31

    Ovo je diskriminacija prema svastikama

  • SanKa

    19.10.2018 - 12:45

    DICE si može komotno je*ati mater. otkad im je ona glupača/feministica armenskog prezimena došla držati predavanja, odjednom pogodoju malim interesnim skupinama analnih žlijezda kojima sve smeta. kako je moguće da nema svastike ? kako je bilo ok prije 17 godina vidjeti svastiku u CoD 1 ? jel to odgojilo generaciju nacista ? NE ! prvo idiotarija sa ženama koje imaju kuke u sastavu britanskih komandosa, a sad ograđivanje od vojnika da to nisu nacisti (što je moguće ajde, ali većina su bili) i micanje svastike. treba bojkotirat to smeće od igre.

    • sallaD

      @SanKa, 19.10.2018 - 14:06

      Samo ću te nakratko posjetit zbog da njemačkih zakona svastika nije bilo u ww2 multiplayer igrama da ne bi imali region locking kada bi odigrali na server unutar njemačke ili njemci izvana njemačke

    • MrCrowbarFTW

      @sallaD, 20.10.2018 - 07:42

      Igre su prepoznate kao Entertaiment sa filmovima I serijama,svastike su legalizirane za igre

    • Luka 6c

      @sallaD, 20.10.2018 - 20:40

      Ukinuli su to, može se sad

    • kuky90

      @SanKa, 20.10.2018 - 15:49

      Došla im na predavanja prije 6 godina od tada nisu imali ni jednu ženu u igrama, iako su druge igra drugih izdavača imale. O čemu ti pričaš? Stavno čitate gluposti po internetu i dajete si krojiti mišljenje na osnovu nečij zabluda i teorija. Ko ovce.

  • blacklist0907

    19.10.2018 - 13:46

    Sve si reko??

  • blacklist0907

    19.10.2018 - 13:49

    Da su se potrudili i 2% ko rockstar ovo bi bilo epic al ovako je skroz bezveze… Trebali su rade neki izmisljeni rat isfurat sa teroristima i bok

  • sallaD

    19.10.2018 - 13:51

    “Ne znam tko tocno stoji iza svega toga, Dice ili EA,..”

    Sve što se to događa u zadnje vrijeme može se pogledat unatrag prije par godina otkad se u gaming sceni pojavila Anita Sarkessian koja je svojim lažima i manipulacijama oko njene izmišljene “borbe protiv seksizma”i korumpirala cilu gaming scenu sa P.C. glupostima, a mnogi ljudi zaboravljaju da Anita nikad nije bila gamerica i jedini razlog zašto se krenula bavit s feminzmom jest da bi mogla zarađivat na nečiju štetu što je prije par godina tu štetu napravila gamingu. Ovakvi ljudi koji misle profitirati na nečiju nesreću mi se jako gade. Ono što je žalosno jest da gaming novinari, UN, čak neki na HCLu i ostali nastavljaju podržavati njene laži unatoč brojnim dokazima da je ona obična prevarantkinja, a naravno bilotko progovori o njenoj prljavoj strani su napadani i prozvani “seksistom” jer sjw ne žele prihvatiti istinu.

    A ono interesatno je što sam našao da je zapravo DICE bio jedan od prvih developera koji išli “podržati” njene izmišljotine, što time objašnjava njihovo ponašanje. Još uz to kombinirajući cenzuriranje riječi ‘white man’ na BFV i DICE negirajući tu cenzuru, ja ne znam šta će biti DICEom u budućnosti.

    • pleto

      @sallaD, 19.10.2018 - 14:26

      Nisam ni znao ko je ta, sad procitao. Nek im ona kupi igru

    • sallaD

      @pleto, 19.10.2018 - 16:05

      malo ću te razočarati, ali ti ona ne daje nista svojim fanovima, cak ako joj neko pokloni ona ti to proda. Slobodno pitaj one koji su joj dali 400000 dolara za njen “projekat” koja je spuvala na nove šuze

    • pleto

      @sallaD, 21.10.2018 - 12:37

      Ma nakon 10 minuta čitanja sam odma skužio levu

    • kuky90

      @pleto, 20.10.2018 - 11:27

      @pleto Ako si pročitao dobro posjetila ih je 2012, dakle prije 6 godina, od tada su izdali 5-6 battlefield igri, gdje tek sad imaš izbor da budeš žena. Da totalno su nju poslušali hahah koja glupost

    • pleto

      @kuky90, 21.10.2018 - 12:36

      Pogledaj njihove tweetove, kad god je ona nastupala negdje oni su je podržavali, ne bi se čudio da ta ideja neustrašivih žena ratnica sa k..ama, nije povezana s dotičnom ili da su tu ideju smislili u znak podrške dotičnoj

    • sallaD

      @sallaD, 19.10.2018 - 16:11

      bolje da nisu jer bi inače DICE zaklalo humoristične B Company drugove sa tim stvarima

  • Shadow king

    19.10.2018 - 14:40

    SJWs everywhere…

  • dandelion

    19.10.2018 - 15:24

    buhuuuu,mamiceeee,nema svastikaaaa
    kmečavci,igrajte Wolfenstein,svastika na bacanje
    a ako vas baš smeta što ih nema u BF5,da bi ublažili bol i tugu i izbjegli psihičko rastrojstvo zbog SJW zavjere,kao Peter Mueller možete radi ugođaja i nostalgije igrati u rezervnom crnom Dinamovom dresu kao ja ( ili Hajdukovom )

    • sallaD

      @dandelion, 19.10.2018 - 15:43

      a sigurno ti je uredu onaj anti-bijelacki rasizam sto Dice potiho ubacuje , iduci put kad dođe novi bf zahtjevati će od tebe da skeniraju tvoje lice za pristup u igri

    • dandelion

      @sallaD, 19.10.2018 - 18:10

      ma nije u redu, DICE nam je u stanju i Isusa prikazati kao tamnoputog iako i moja baba zna da je bio bjelji od M.Jacksona
      ja iz protesta jedem samo bijelu čokoladu

    • Shadow king

      @dandelion, 19.10.2018 - 16:07

      nebrem vjerovat da podržavaš SJW idiotarije

    • Aldin219

      @dandelion, 19.10.2018 - 19:01

      Ne blamiraj se vec se malo radije obrazuj.

    • SonOfZeus

      @dandelion, 19.10.2018 - 23:18

      Dandelion ima Anitu na lockscreenu mobitela, tako da kada ga otkljucava ju moze potragati po obrazu. Nemojte ga dozivljavati. ;))

    • kuky90

      @dandelion, 20.10.2018 - 10:07

      zapravo je ironično kako ljudi ovo u igri i tebe nazivaju SJW, a oni sami najviše kmešte na Social Netowrku o tome kako je igra SJW.

      Dakle ljudi vi mrzite SJW sranja, da bi sami posali SJW samo na suprotnoj strani. Najbolje da se i jedna i druga strana pokrije dekama po glavi i shvati da je ovo igra.

    • dandelion

      @kuky90, 20.10.2018 - 11:44

      nekad je na ovakvim člancima bilo puno više psihotičnih komentara ali Igor je neke rastjerao a ovi nevoljnici što sanjaju SJW Anitu puno su oprezniji
      istina je da se mogu prijaviti pod drugim nickom kao što su neki i napravili,ali lako ih je prepoznati kad počne kmečanje o nekoliko igara koje im ne odgovaraju a na tržištu milijun drugih
      ako mi je BF5 zabavan naravno da ću ga igrati, nedostatak svastika mi nije problem a ovi nezadovoljnici si mogu par svastika istetovirati na guzici kad im baš nedostaju ili ako nisu tako radikalni da naljute mamu i tatu,barem upotrijebiti vodootporni flomaster

    • moordrak

      @dandelion, 21.10.2018 - 17:33

      Nije problem u nedostatku svastike. Svastika se još uvijek koristi u nekim vjerama, a predstavlja sreću i prosperitet. Nažalost, zbog nacista i njihovog korištenja ovog znaka u vidu bijelog kruga na crvenoj pozadini ovaj drevni simbol dobio je posve drugo značenje. Ako su autori igre kao temu uzeli WW2 i razdoblje zasada najvećeg rata, pokolja i genocida svjetskih razmjera, onda je za očekivati da će u toj igri biti prikazana neka obilježja tog rata. Autori su očito odlučili zabiti glavu u pijesak, biti ziheraši i napraviti samo reskin sličan bilo kojoj BF igri prije petice. Ok nemam ništa protiv. Onda nebi trebali koristiti riječi WW2 jer je to obmana potrošača. Online multiplayer je ionako glavna okosnica ove igre i tko voli napucavanje, slažem se, kupiti će BF5. Zanimanje za drugim svjetskim ratom je još uvijek veliko zato sve što se dešavalo u njemu i oko njega treba uzeti kao povijesnu činjenicu, a ne kao teren za različita prepucavanja. Žao mi je što se EA i Dice igraju sa ovakvim stvarima. Mogli su kao glavnu temu uzeti bilo koje ratno zbivanje od 45 na dalje. Ne fali ih.

    • kuky90

      @moordrak, 22.10.2018 - 13:42

      @moordrak
      Autori ne rade igru o genocidu i pokolju, niti nacistima. Nego su WW2 uzeli kao inspiraciju za igru u smjestili je u to doba. Tolko toga ima što nije zapravo desilo u WW2, čak i prva igrau serijalu BF1942 ima tolko toga što ne prikazuje prvi rati ali eto nikome nije smetalo do današnje generacije kmečavih gamera koji bi htjeli biti nacisti…..ne igraju se oni ništa. Jednostavno Battlefield nikad nije ima naciste i svastike u igrama, prikazivao je taj rat na svoj način, a ne da bude povjesi podatak o tome što se desilo. Jednostavno nemožeš to zamjerati igri ako ne želi to ni biti.

    • moordrak

      @kuky90, 22.10.2018 - 18:05

      Frende nisi shvatio. Ne možeš stavljati u isti kontekst sprdačinu od igre i riječi drugi svjetski rat. Ako nisu imali muda prikazati nešto što se desilo i što je bilo, onda nisu trebali petljati sa škakljivim povijesnim razdobljima koja će zbog njihove iskrivljene, trenutno politički korektne interpretacije sigurno izazvati burne reakcije na sve strane. Ne postoji vanilla verzija drugog svjetskog rata, možeš li to shvatiti? Na jedan način, to je odličan PR jer se o igri priča, ali sa druge strane, “možete igrati kao njemački vojnik” je otvoreno poigravanje sa osjećajima velikog broja ljudi. Amerikanci su možda idioti ali molim te, nemoj i ti biti amerikanac u glavi. Ovo nije razbijanje tabu tema nego čisti bezobrazluk i svinjarija u režiji EA.

    • kuky90

      @moordrak, 22.10.2018 - 19:38

      @moordrak zašto nebi mogao staviti? Doslovno ima mali milijun igri koje se sprdaju sa WW2. Battlefield Heroes, Wolfenstein, WW2 zombiji, Sniper Elite, Dino D-Day se doslovno sprdaju sa WW2 settingom i totalno ga prikazuju u šaljivom smislu. Pa jebo te ovo je IGRA. I.G.R.A ne fucking dokumentarac, igre su rađene za zabavu, a ne da ti dobiješ PTSP kad ju igraš….ajde to bi sve imalo smisla da ta igra nekakva realistična pucačina ili simulacija i pokušava prenjeti te stvari iz WW2 u igri. Ali jebo te nije, ova igra ne pukušava biti realistična niti je battlefield to ikada bio, doslovno svaka igra je čista fantazija od rata, a setting uzima samo kao ispiraciju…..nema to veze sa nikakvim amerikancima, to je čista logika i zdrav razum…..to kao da netko krivo proumači jebeni film. Recimo Nemilosrdne gadove ili The Man in High Castle…..Pa ne pišu knjigu povijesti da se tolko ljudi vežu za svaki detalj o WW2, nego rade fucking IGRICU koja je jebena zabava. I da je realistična opet je zabavna ljudima gdje kolju druge. Ona ne predstavlja nikoga niti je posvečena ikome….To što možeš igrati kao njemački vojnike je napisano jer se to obično izbjegava, a natpis nije napisao EA nego novinari, tako da nekužim kakve to veze ima. Oni su samo potvrditi da je Last Tiger priča iz strane švaba, vjerovatno onaj Tiger 131 u WW2. A svi znaju da battlefield nema nacista jer ih nikada nije ni imao u svojim WW2 igrama…..Stvarno ne kužim današnju generaciju mladih, svi bi da igre rade prema njihovom ukusu, ako nije tako samo plaču…Pa jebi ga imaš 1000 drugih igri koje su po tvom ukusu, ne mora svaka biti 100% realistična, i po njihovom.

    • moordrak

      @kuky90, 24.10.2018 - 12:23

      Pa da ne povjeruješ koliko neznanja, ignorancije i krivih zaključaka u samo jednom postu. Kao da čitam izjave PR predstavnika EA.

  • undisputed_kiki

    19.10.2018 - 16:49

    Hebeni SJW moralisti

    • Aldin219

      @undisputed_kiki, 19.10.2018 - 19:02

      Nema ovo veze sa moralom, a kad se povuku parelele i produzene linije, dolazi se do zakljucaka da je ovo zapravo najnemoralnija moguca stvar koju covjek moze uraditi.

  • Rock_Lee

    19.10.2018 - 17:14

    not bad,nadam se nečemu ovakvom ali sa fokusom na Luftwaffe strah i trepet koji je vrebao s visina

  • Aldin219

    19.10.2018 - 19:06

    Sve si upravu, ali mislim da se iza svega toga kriju ovi mrzitelji ljudske rase koji se kriju iza zastave “ravnopravnosti” i pokusavaju da nas odvedu u haos. Nemoj se cuditi da postoje takvi ljudi koji teze da nas odvedu u haos. Kao bore se protiv zapadnog drustva koje ih ugnjetava a da su procitali jedan odlomak jedne historijske knjige znali bi da je ovo drustvo najmirnije i sa najmanje ugnjetavanja u kompletnom postojanju ljudske rase. I oni sada hoce protiv toga. Sto toga nema u arapskom svijetu npr? Zato sto tamo noge lome takvima. Ali nazalost na zapadu misle da “imaju prava” koja im daju nekakvu abstraktnu zastitu, a zapravo su se obrusili na upravo ono sto im daje tu kakvu-takvu zastitu. Nevjerovatan nivo nepromisljenosti i gluposti.

    • rajv0sa

      @Aldin219, 20.10.2018 - 03:22

      U kojim to arapskim zemljama lome noge ? Koji primitivni orijentalizam nekoga ko nosi arapsko ime, arapske zemlje su i maroko, alžir, egipat, sirija, jordan, libanon, katar, itd zemlje u kojima su zastupljene sve slobode kao i na zapadu. Ima tamo jedna zemlja u kojoj ne postoje elemetarna ljudska prava ali ta zemlja je najveći saveznik konzervativaca na zapadu. I takođe koliko ja znam sve totalitarne ideologije su nastale upravo na tom “najmirnijem” zapadu.

    • Aldin219

      @rajv0sa, 20.10.2018 - 09:26

      Ne mogu reci da sam puno ponosan na svoje ime, ali nisam ga davao sam sebi. Imaš sve slobode? O čemu pričaš? Ljudi budu obješeni zbog homoseksualnosti, a uopšte ne trebamo dalje ulaziti u detalje. Zapad nije savršen i jeste izrodio puno bolesti uključujući komunizam i fašizam, ali u poređenju sa bilo kojim drugim sistemom ima najbolje fundamente i slobode za ljude. To je jedan zaleđeni momenat u historiji baziran na hiljadama godina prije svega religijskog meditiranja koji nam daje zapravo npr da trenutno nismo primorani da imamo puške u rukama i da nam ne umire pola novorođenčadi i da možemo sve svoje nebuloze i ideje koje nas obuzimaju (uključujući neokomunisticke, anticovjecanske, i sve ostale maskirane SJW ideje) javno paradirati kao da ih vec jednom nismo prevazišli. Arapski svijet jeste kompletan u kooperaciji sa “zapadom” sa par izuzetaka, ali ja ne pričam o politici.

  • Artyom

    19.10.2018 - 19:58

    Kad će već jednom napravit igru u kojoj ćeš igrat kao švabo i tamaniti “američke gadove”???? Ili igru u alternativnoj povijesti u kojoj ćeš sa švabama moći osvojiti Normandiju, okupirati Moskvu, bacit atomsku na Washington i pobijediti rat…

    • ivan2324

      @Artyom, 20.10.2018 - 00:17

      Švabe jesu osvojili Normandiju, mozda si htio rec kako bi ju u alternativnoj budućnosti obranili.

    • Artyom

      @ivan2324, 20.10.2018 - 14:03

      Da da. Naravno, obrana u onoj legendarnoj bitci gdje nisu pustili zrakoplovstvo da im pomogne jer su mislili da im ne treba. Samo jedan eskadrila da je bila, sve bi bilo rješeno u trenu…

  • Jason Voorhees

    19.10.2018 - 21:22

    Njemačkim vojnicima koji nisu NACISTI u Drugom svjetskkom ratu?
    Gluplju logiku nisam nikad čuo

    • kuky90

      @Jason Voorhees, 20.10.2018 - 10:08

      bisu to bili ni u Battlefieldu 1942, njemačka je u toj igri imala čak i zastavu iz WW1, a ne 2. Sve ovo jer su nacistički znakovi zabranjeni u dosta država.

    • Luka 6c

      @Jason Voorhees, 20.10.2018 - 20:42

      Grab a history book 🙂

    • Jason Voorhees

      @Luka 6c, 20.10.2018 - 22:05

      Znam da nisu svi Nemci bili NACISTI,ali nije ih bilo ni 15%

    • Luka 6c

      @Jason Voorhees, 21.10.2018 - 00:22

      Između 4% i 10% iz je bilo nacista.

  • kuky90

    20.10.2018 - 10:05

    Piča ovaj nešto da se netko uvrijedio, a lik naziva igru lakrdijom zato jer je uvrijeđen što igra nema swastike na svakom koraku. Koji k?!

    Pa valjda kužim da su neke WW2 stvari zabranjene po državama, svastika, a i zastava za švabe još u BF1942 je bila ona iz drugog richa.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 12:20

      “Whilst legal in the overwhelming majority of countries,[3][4] i” Sto seruckas? To sto smeta ukupno manje u deset drzava u cijelom svijetu predstavlja problem? Jesi znao da se lagano napravi minimalno drugacija verzija za tih nekolocinu drzava, dok sve druge budu autenticne? Ne bi bilo prvi ni deseti put da neka igra isto napravi, cak cijele scene su maknute u odredenim drzavama, kao npr scena pokolja na aerodromu u COD-u.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 20.10.2018 - 13:58

      I kupiš igru u drugoj državi i opet igraš. Ili ako kupiš svoju pa ti izrezano pola stvar iz igre.

      U večini država je dozvoljeno, ali nije u Rusiji koja je nakon kine najveći market za igre. Italija i Austrija nemaju ne vole baš takve stvari, a sam znaš što se sve u Hrv brani, čak i za dom spremni se ne smiješ derati.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 18:51

      Stari moj, prestani se sramotit. Barem fact checkaj prije nego napises glupost. Opet sam te uhvatio u lazi u istom clanku. Jel ti trollas ili si ozbiljan? Rusija najveci market za igre nakon Kine? Rusija je tek 11-ta nakon SAD-a, Kanade, Japana, UK-a pa cak i Italije i Francuske. Dokaz: https://www.statista.com/statistics/308454/gaming-revenue-countries/

    • kuky90

      @SonOfZeus, 20.10.2018 - 19:19

      Dao si mi stranicu gdje moram plačati premium da ovo vidim bravo. Battlefield rusi obožavaju i na to sam mislio. I kako već znaš obično su tamo igre jeftine i kupuju ih preko drugih stanica. Bio podatak gdje se igra najviše BF, i Rusija je bila druga. To što sa kod njih manje zarađuje ne znači apsolutno ništa pošto nema svaka država istu cijenu, a tu su i grey marketi koji se ne računaju pod njihovu državu….Taj podatak je bio u doba BF1 i gdje se najviše igraju, bilo na redditu ne mogu naći sad. BF4 su zajebali tako pa su zabranili potpuno igru u kini i popušili su brdo para….Zato rađe ne žele stavljati stvari koje će im sjebati sav profit, a to im treba pošto su DLC paketi ovaj puta besplatni.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 21.10.2018 - 16:19

      https://ibb.co/n8QA5f

      Jel i sad moraš plaati da vidiš statistiku?

    • SonOfZeus

      @SonOfZeus, 21.10.2018 - 16:22

      ”.Taj podatak je bio u doba BF1 i gdje se najviše igraju, bilo na redditu ne mogu naći sad” – Rekla kazala?
      Znači ja ti stavljam provjerenu statistiku i informaciju, a ti rekla kazala i dalje si toliko tvrdoglav pa nećeš priznati da izvlačiš informacije iz guzice? Ko političar si, svaki put kad si uhvaćen u laži radiš spin i skrećeš temu. Ponavljam, rekao si: ”ali nije u Rusiji koja je nakon kine najveći market za igre” – ” NAJVEĆI MARKET ZA IGRE NAKON KINE” – tvoja izvjava. Sada više nije drugi najveći market jer si totalno u krivu, već drugi najveći za BF 1 – dakle radiš spin, no naravno ne možeš naći ni taj podatak. Jel shvaćaš koliko si se smotao?

    • kuky90

      @SonOfZeus, 22.10.2018 - 13:38

      Već sam ti napisao prije, ali uporno guraš financije. Rusi kupuju igre jeftinije, rusi obično kupuju preko VPNa i “sivih stranica” znano i dokazano. Broj aktivnih igrača u jednom od statistika DICE prikazivao da su Rusi na drugom mjestu

    • kuky90

      @kuky90, 22.10.2018 - 14:18

      Rusi u principu igraju MMO, a onda FPS igre među kojima je Battlefield u vrhu. Za sam battlefield oni su bili drugi….Problem kod njihovih financijskih izvješataja je što je piratsvo veliki problem u rusiji, pa zato stalno snizuju cijene za njih ili oni jednostavno kupuju “ilegalnime putem”.

  • kuky90

    20.10.2018 - 10:17

    Ne vjerujem ove ljude u komentariam. Dakle sve što vam nije po volji je SJW, a sami najviše ste SJW jer kmečite o tome. Ljudi doslovno žele biti nacisti u igri? haha

    Pa jel kužite da bi igra sa takvom temom bila zabranjena u dosta država, Rusija, Austrija i Italija, pa čak i Hrvatska nisu baš sretne sa takvim stvarima. Njemačka navodno ukinula pravilo, ali kolko sam čuo nisu baš dali zeleno svjetlo da se može promovirati samo tako.

    Samo pitanje jel BF1942 imao svstike, pravu njemačku zastavu? Nije ni jedno ni drugo, jel to bio problem? Nope.

    I nemojte mi tu sa ženama i crncima u WW2 početi jer ako vas to smeta onda bi trebala i V1 raketa koja gađa precizno kao laserski navođene rakete. Ili kako Sturmtiger juriša na druge tenkove. Tek kojih je bilo 15 na svijetu i to su samo zgrade rušili s njime.
    Ili kako britanski vojnici nose STG44 u 1940., znaš njemačku pušku iz 1944.

    Ili kako švabo nosi Sten SMG.

    Mislim ovo je ipak igra, a ne simulator rata.

    • sallaD

      @kuky90, 20.10.2018 - 11:06

      Niko ne s*re oko svastika, žena ili oko povijesne autentičnosti, nego dosadilo su nam te budalaštine od DICE i EA što iz dana u dan ponavljaju, mnogo toga se moglo izbjeći da je DICE jednostavno porazgovarao s gamerima oko tih problema, ali ne oni povuknu GHOSTBUSTERS s*anje i idu na medijima govorit gluposti nad gamerima, svojim lojalnim fanovima itd. Kao što sam već napiso gore, DICE je inspiran feminističkim pokretom lažovke Anite Sarkessian i prvi su krenuli podržavati tu njenu “borbu protiv seksizma” u gaming, što ukratko objašnjava njihovo ponašanje. Ako taj DICE tvrdi da su za jednakost svega, zašto ne možemo u BFV jednostavno upisivat ‘white man’ u chatu bez da se ne filitrira. Dvostruko mjerilo, što je najgore DICE se nije ispričao za ovo potiho ubacivanje anti-bjelačkog rasizma već su okrivili da je to greška u algoritmu chata. Ako DICE bude nastavljao ponavljati te budalaštine ili ako ja čujem u kampanji kako neki bijeli lik ranta “kako su bijelci zli”, nek oni smatraju da su moji dani s njima gotovi.

    • kuky90

      @sallaD, 20.10.2018 - 11:24

      SallaD daj nemoj mi tu ljepiti teorije zavrjere s reddita. Ništa od toga ne drži vodu. Osim toga žena je posjetila DICE prije jebenih 6 godina. Od onda su izdali fucking 6 naslova, od kojih je tek Star Wars imao žene. Nisi mogao upisati white man i chat zato jer je bio jebeni bug u fiteru rječi. Već je ispravljeno, bile su zabranjene rječi kao Titafall, DLC, a nije bio DIck i cock….Pa nemoš vjerovati kakve ljudi guposti na interentu čitaju, što je još bitnije vjeruju tim sranjima na osnovu nekih teenagera na redditu. Koji nemaju šta raditi drugo osim se baviti teroijama zavjere u jebeneim IGRICAMA….Najgore je kako sebe uvjeravaš da nije problem sa ženama ili drugom rasom u igri, a onda odmah nakon toga napišeš kako će napraviti novi Ghostbusters i feministkinju povezuješ s njim. Da buraz, samo laži sam sebi. I ne kužim ovo oko gluposti od DICE-a?! Ovo im prva igra gdje su stavili da imaš opciju da budeš koja god rasa želiš i da biraš spolove. Prva fucking igra, i ljudi odmah osječaju ugroženima jer buhu briže bjelce s planete, haha….evo ne mogu doći k sebi, i onda još traži ravnopravnost, a nebre podnjeti žene ili crnce/azijate u igri. Koji li ironije.

    • sallaD

      @kuky90, 20.10.2018 - 12:19

      Slobodno idi kupovati taj bfv, iako su meni sve te modern millitary pucačine skoro iste, ja ću jednostavno čekat da dođe i kupim nastavak kralja svih fps-oma DOOM Eternal da razdere sve živo, to bi se trebalo igrati nego ove igre koji godinama kopiraju jedne druge.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 12:17

      Cak i Hrvatska kazes? Zato mogu kupiti wolfenstein u svakom ducanu sa gaming opremom, jer je svastika zabranjena. Ne seri kuky, to sto ti spadas u pahuljice koje trpe sva sranja koja im se dostavljaju u ime politicke korektnosti, ne znaci da i mi ostali nemamo svoje ja i gutamo govna u slobodno vrijeme. Zanimljivo je kako je DICE napravio 180 okret kada je njihov zaposlenik nazvao sve koji ne vjeruju u njihovu izmisljenju editiranu povijest (Zenski crni britanski komandosi sa umjetnom rukom u borbi protiv nacista bez svastike) neobrazovanim idiotima koji ne trebaju kupiti igru. Pa se pojavila vijest da su im preorderi manji nego IKADA za jednu bf igru, i odjednom panicare i vise nece bit amputiranih ruka i slicnih sranja, te priznaju da nisu povjesno autenticni vec se zele osjecati dobro kada ih kcer od 12 godina pita: “ Ali tata,zasto ne mogu igrati kao zena?”” Jer battlefield je igra za 12godisnje djevocice, tako da kuky ti ces se dobro snaci u istoj.??

    • kuky90

      @SonOfZeus, 20.10.2018 - 15:58

      Kao prvo dokazuješ kolko nemaš pojma o ničemu. Lik nije DICEov zaposlenik nego EAov. Wolfenstain ima više verziji igri, u nekim su maknuli sve svastike, čak i hitlera……U hrvatskoj nisu tako striktna pravila oko igri, jer nma država takva da nitko ne provjerava ništa, od kud se naručuje ili kako. Tek kad dođe u javnos onda se poduzmu mjere, inače po zaknu je zabranjeno…..Preorderi igru su “navodno” manji prema analitičarima neke tamo stranice koji su prije mjesec dana isto tako napisali da će BF5 rušiti rekorde, tolko o tome kolko su eksperti……..Jedini koji spada u pahuljice si ti jer se bojiš žena i druge rase, čak i igrama. haha pa neš vejrovat da te ovakvi prozivaju, a izmišljaju laži kako bi dokazali da žene ili crnci nemaju pravo biti u igrama, čak ni BF1942 nije ima svastike……imam eto uskoro 30 godina ako baž zanima. Tako da nemoj mi tu soliti pamet dečec. Em sam stariji, em sam tu na HCLu već oko 10 godina…..Sad idi malo na zrad da vidiš pokoju ženu.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 19:04

      Uhvatio sam te dvaput u tvojoj neinformiranosti i lazima samo u ovom clanku. Govoris da nisu stavili svastike jer je u nekim drzavama zabranjeno kao i hrvatskoj, onda kazes alo ali wolfenstein ima vise verzija igri i ispadnes bedast (jerbo verzije sa svastikom su HR hmm), kazes prema nekim analticarima kmekme kada je dovoljno viditi odnos lajkova i dislajkova izmedu bf 1 trailera i bf 5 trailera. BF 1 50 lajkova u odnosu na jedan dislajk, BF 5 0.7 lajkova u odnosu na jedan dislajk. To je razlika od nekih 7000%. Isto kak je infinte warfare imao grozan ratio u odnosu na prosle naslove pa se i grozno prodao (sami Activision je priznao isto i napravili su 180 stupnjeva od toga), istom logikom ocekuj slican slucaj i sa BF5. Vidimo se na ovom clanku za koji mjesec da ti utrljam u lice po stoti put koliko si u krivu.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 20.10.2018 - 19:25

      Vidi se da si mlad kad ti likeovi i dislikovi igraju ulogu….ti si stavio globalni market i kolko se para u kojoj državi zaradi, a ne tko igra BF i od kud…Rusi su na drugom mjestu, ne mogu biti na prvom jer su kod njih igre jeftinije…..Ako nisu ti znakovi zabranjeni zašto se kaznio Šimunić i bio prisiljen otići van iz repke? Zašto se kažnjavalo za svastiku na poljudu?….Zašto se brani Thompson i za dom spremni? Sigurno jer nije zabranjeno, jel? I onda mi wikipediju navodiš kao neki glavni izbor…..Ti jedini kmečiš ovdje jer se bojiš žena u igrama haha…….i nisam ništa rekao da će se dobro prodati ili išta takvo. Samo da vjeruješ kome god i daješ svoje mišljenje krojiti na kojekakvim glupostima s interneta. I to prije nego si vidio ili probao igru/proizvod. To ti je ta današnja mladež, s njihovim čuo sam tako na Internetu pa moram imati mišljenje kao druge ovce….Eh eh, jao si ga nama.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 21.10.2018 - 16:36

      Majstore, ti si komentirao: ” ali nije u Rusiji koja je nakon kine najveći market za igre”. – Čista laž, jer si ti uopće svjestan što je na ekomonskoj bazi ”market” i što znaći biti ”najveći” ili ”najunosniji”?

      Dokazao sam ti da si u krivu, tu informaciju možeš provjeriti doslovno za 5 sekundi na google na bilo kojoj statističkoj stranici. Onda si preokrenuo priču i odjednom više nije Rusija drugi najjači market za sve igre, već za BF1. No taj podatak nikako ne možeš pokrijepiti već ga vučeš iz dupeta. 🙁 Inače, USA je drugi najveći market za igre te zarađuje 25+ miljardi dolara, dok je Rusija tek 11 sa ”sitnih” 1.53 miljarda dolara. Govoriš mi o godinama, a ko neki osnovnoškolac smatraš ako je netko za autentičnost da se ”boji žena”, a malo je reći da ti glavna ljubav u životu ruka kojom upravo klikaš na mišu. Ajmo dalje, govoriš mlad sam jer mi lajkovi/dislajkovi igraju ulogu. Ne, već imam nekoliko godina fakultativno ispred tebe pa znam što je positive ili negative social marketing, te kako reagiraju u odnosu na različite proizvode. U ovom slučaju indirektno je povezano iznimno razočarenje za inače jako popularan proizvod (COD) sa lošim trailerom i općenito razočarenje ljudi što nisu dobili ono što su očekivali. To ti mogu i potvrditi konkretnim brojkama, Infinite warfare je druga NAJGORE prodana igra u COD franšizi od 2006 godine!! (COD 3). Dok je BF1 koji je imao izrazit popularan social marketing (i ratio lajk/dislajk koji tebi je toliko nebitan) je najprodavanija BF igra ikad, i prestigao je znatno COD po prvi put u povjesti te dvije franšize. Toliko o tome kako ”likeovi i dislikovi ne igraju ulogu”. Haha. Totalno si van elementa. Drži se teen365 i sličnih stranica.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 22.10.2018 - 13:51

      @sonofzeus ha pa vidio sam to na početku BF1, nemam podatak od prije kad nito to nije davao van. Ne trebam googlati to jer sam zapamtio takve stvari, još se pirčalo kako rusi koriste VPN i G2A stranice za jeftinu kupnju pošto ih tolko ima……ne to autentičnost je samo maska za to što se bojiš žena i crnaca, oduvijek je bilo….Zato jer igra je autentična u svojim nekim mjerama, ima zvukove svih oružje snimljenih u pravom životu, kao i presliku starih gradova, i borbi. Tenkovi,avioni, oružja su isto tako snimani i kopirani do sitnih detalja….da ali tu sve ostalo staje. Ne misle biti 100% autentični pa napraviti genocid u igru, napraviti da moraš silovati žene itd….Jer to je jednostavno IGRA, koju će i DJECA igrati, a ne fucking povijesni dokument ili kniga, nego fucking IGRA….Ta ista igra koja nika nije niti pokušavala, niti li sad pokušava biti 100% realstična i povijesno točna…Nikad ni prvi battlefield nije ima naciste, niti li je ima svastike, niti su švabi imali svoju zastavu iz WW2, nego zastavu iz WW1…..Igra isto nakon par DLCova tako imala jetpackove, mlažnjake i kojekakve druge izmišljotine koje su odstupale od WW2….A zašto? Jer rade jebenu igricu, da se zabaviš, a ne da bi je posvetili mrtvima iz rata. Jer vi stvarno mislite da bi svi ti veterani bili sretni da ih se prikazuje kako ginu u ratu? Jel misliš stvarno da su se borili za ovakva sranja?… Ma daj nemoje me hebat. Neki se ponašaju ko srednjoškolci.

  • nixxxa120

    20.10.2018 - 14:54

    U battlefield 1 mi je najsmesnije kada mi igra odabere da igram sa crnem u Njemačkoj vojsci u 1. svjetskom ratu ili sa ženskim likom u Ruskoj vojsci

    • kuky90

      @nixxxa120, 20.10.2018 - 16:00

      Vidiš Crnci su se borili za švabe, ali u jako malim brojevima. Njemačka je u doba WW1 imala Kongo kao koloniju pa su povukli od tamo. Rusi su isto tako imali jedan vod pod žena, kao što su u WW2 imali žene pilote, i isto tako pješadiju. ..Britanci su imali žene pilote koje su vozile spitfire, dok su kod amera često popravljale avione….švabi su imali oko 400 000 žena u vojci, nisu ratovale na prvoj liniji, ali su bile kao protuavionski operateri, tek pred kraj rata su žene, pa čak i djeca natjerani da brane berlin.

    • kuky90

      @kuky90, 20.10.2018 - 16:02

      I sad recimo će se netko uvrijediti jer zna bolje povjest pošto je gledao Spašavanje Vojnika Ryana i Band of Brothers hahah

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 19:06

      Braco kaze se letile, avioni se lete, ne voze. Da si bar imao jedan predmet u avijaciji isro bi znao.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 21.10.2018 - 10:01

      Dobro što to učiš*

    • SonOfZeus

      @kuky90, 20.10.2018 - 19:06

      A ti si onaj kreten sta je rkao da su zene vozile spitfire. Hahaahahahahahhahaha Mislis kao dostavljacice jelde?

    • kuky90

      @SonOfZeus, 21.10.2018 - 10:01

      Jesu letjele s njima? Naravno da jesu. Dostavljale su na frontu i bombardere i spitfirere, kad bi trebale onda bi se i borile. Čudo kako si to izvukao iz svega, a Rusi su recimo imali žene koje su se baš borile, neke vozile i tenk….Dobro što to nekoga tko je pucao iz Strijele ili ti Strela

    • SonOfZeus

      @kuky90, 21.10.2018 - 16:38

      ” kad bi trebale onda bi se i borile. ”

      – Britanke se nikad nisu borile, pogotovo ne u nekakvom spitfire-u. Dokaži suprotno- – Čekam.

    • kuky90

      @SonOfZeus, 22.10.2018 - 13:57

      @sonofzeus. Nikad nisam ni napisao da su se borile, čitaj malo. Rekao sam da se trebalo bi se borile, jer znam da sam čitao kako su slale pisma Churchillu da im dopusti da lete avionima i da se bore. Prihvatili su ovo prvo….a i fulao si cijelu poantu mog posta. Samo zato što se nisu borile za Britance ne znači da nisu negdje drugdje. To je isto kao da se žališ što Britanci korsite STG44 ili MP40. Dakle Britanac koristi njemačku pušku. Ili kako ćeš nakon DLCa koristiti rusku ili japansku kao Britanac ili obrnuto. Nema smisla niti se dešavalo ili je bilo rijetko, ali je ipak postojalo za vrijeme rata i koristilo se….Stavili su da mogu svi korsititi kako bi igrači imali više opcija, isto kao i žene u redove britanaca….Jebi ga ne možeš se žaliti za žene u britanskoj vosci ili neke takve anomalije I onda prihvatiš da Britanac koristi STG44 ili da V1 raketa korištena kao pracizno oružje za napad na frontu. Ili Sturmtiger kao standardni tenk. Jednostavno nema smisla da jedno opisuješ samo IGRA, a drugo ti opet smeta. Time samo pokazuješ svoje pravo lice.

    • SonOfZeus

      @kuky90, 21.10.2018 - 16:44

      ”. During the Second World War, about 600,000 women served in the three British women’s auxiliary services: the Auxiliary Territorial Service, the Women’s Auxiliary Air Force, and the Women’s Royal Naval Service, as well as the nursing corps” – Nauči što znači Auxiliary.

      ”In 1949, women were officially recognized as a permanent part of British Armed forces, although full combat roles were still restricted to men.” – Dakle čak 4 godine poslije WW2 još uvijek nikad nisu bile u borbi ili borbenim jedinicama.

      ”In December 2015, it was announced that women would be permitted to begin training in autumn 2016 in order to enter all roles by the end of that year.[80] In 2016 a ban on women serving in close combat roles in the British military was lifted by Prime Minister David Cameron.[81] In 2017 the Royal Air Force’s ground-fighting force became open to women for the first time, making the RAF the first branch of the British military to open every role to female service personnel.[82]” – Dakle tek od prije jedne godine žene mogu biti u zračnim bobrenim jedinicama. :))) Ali nek neuki Kuky90 uvjerava ljude da su ”kad bi trebale onda bi i se borile” u WW2. Izvori:

      Escott, Beryl, Women in Air Force Blue, Patrick Stephens, 1989. ISBN 1-85260-066-7
      Escott, Beryl, Our Wartime Days, The WAAF in World War II, Sutton Publishing Ltd, 1995. ISBN 0-7509-0638-3
      Escott, Beryl, The WAAF : A History of the Women’s Auxiliary Air Force, Shire Publications, 2003. ISBN 0-7478-0572-5 (also quoted at [1][dead link] in context of Czech WAAFs)
      Gane Pushman, Muriel, We All Wore Blue: Experiences in the WAAF, Tempus, 2006. ISBN 978-0-7524-4130-6
      Halsall, Christine, Women of Intelligence. Winning the Second World War with Air Photos, The History Press, 2012. ISBN 978-0-7524-6477-0
      Manning, Mick & Granström, Brita: Taff in the WAAF (English Association Award Winner), Janetta Otter-Barry Books (Frances Lincoln), 2010. ISBN 978-1-84780-093-0
      Rice, Joan, Sand In My Shoes: Coming of Age in the Second World War: Wartime Diaries of a WAAF, Harperpress, 2006. ISBN 0-00-722820-1
      Stone, Tessa. “Creating A (Gendered?) Military Identity: The Women’s Auxiliary Air Force in Great Britain in the Second World War”, Women’s History Review, October 1999, Vol. 8, Issue 4, pp. 605–624, scholarly study
      Turner, John Frayn (2011). The WAAF at War. Barnsley, Yorkshire: Pen and Sword Aviation.
      Watkins, Elizabeth, Cypher Officer, Pen Press Publications, Brighton, 2008. ISBN 978-1-906206-27-7 A first-hand account by a young WAAF cypher officer on active duty in the Egypt, Kenya, the Seychelles and Italy in World War II.
      Wyndham J., Love is Blue, Heinemann, 1986. ISBN 0-00-654201-8
      Younghusband, Eileen, Not an Ordinary Life. How Changing Times Brought Historical Events into my Life, Cardiff Centre for Lifelong Learning, Cardiff, 2009. ISBN 978-0-9561156-9-0 (Pages 36–70, 251–55 and 265–67 describe the experiences of a WAAF radar Filterer in World War II.)
      Younghusband, Eileen, One Woman’s War, Candy Jar Books, 2011. ISBN 978-0-9566826-2-8

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?