HCL.HR

Glumica koja je glumila Bayonettu pozvala je igrače da ne kupuju igru Bayonetta 3

Zoran Žalac 15.10.2022.   •   60 komentara   •   Industrija videoigara


Prilično velika afera nastala je dva tjedna prije lansiranja igre Bayonetta 3. Nakon što je otkriveno da će naslovna junakinja imati novi glas, javila se dosadašnja glumica i pozvala igrače da ne kupuju igru.

Ranije ovoga tjedna otkriveno je kako u nadolazećoj igri Bayonetta 3 nećemo čuti dosadašnji glas naslovne junakinje. Bayonetta je u trećem dijelu dobila novu glasovnu glumicu te će ju umjesto Hellene Taylor glumiti Jennifer Hale.

Ovo na prvu nije neobično jer se takve stvari događaju. Na primjer, protagonisti u serijalima Metal Gear i Splinter Cell kroz godine su mijenjali glumce, a Lara Croft svaku sljedeću generaciju ima novi glas. Međutim, oko Bayonette 3 upravo se podigla velika prašina nakon što se o cijeloj situaciji oglasila dosadašnja glumica Hellena Taylor.

U snimci u kojoj se obraća fanovima serijala, Taylor je objasnila svoju stranu priče. Ulogu Bayonette u Bayonetti 3 odbila je reprizirati iz principa, s obzirom da joj je Platinum Games kao developer igre za cijeli angažman ponudio iznos od  samo 4000 američkih dolara. Taylor navodi kako joj je to velika uvreda za njezino sedmogodišnje obrazovanje za glumicu, pogotovo s obzirom da je Bayonetta franšiza, kako kaže, do sada uprihodila otprilike 450 milijuna dolara.

Taylor iz tog razloga poziva fanove serijala da bojkotiraju Bayonettu 3, tj. da ne kupuju igru u znak svih ljudi čiji se rad ne cijeni dovoljno. Taylor objašnjava kako se ne boji što je ovime prekršila ugovor o povjerljivosti (NDA) jer si ne može priuštiti ni gorivo za automobil. “Što će mi učiniti, uzeti mi odjeću? Sretno im bilo.” – poručila je glumica.

Ako su glumičine tvrdnje istinite, moguće je da su Platinum Games i Nintendo zapravo planirali promjenu glasovne glumice za Bayonettu 3. Naime, nova glumica Jennifer Hale jedna je od poznatijih glumica u industriji igara te je sudjelovala u brojnim serijalima kao što su Mass Effect, Halo, Elder Scrolls, Diablo i drugi. Teško je zamisliti da bi Hale pristala na istu ponudu kakvu je dobila Taylor, stoga je moguće da su se Platinum i Nintendo neprihvatljivo niskom ponudom htjeli riješiti stare glumice bez da joj moraju reći kako za ulogu žele drugu osobu.

Voditelj Platinum Gamesa, developera koji razvija Bayonettu 3, oglasio se kratkom izjavom na Twitteru poručivši kako Taylor ne govori istinu.

Komentari (60)

  • battery992

    15.10.2022 - 18:27

    Hahaha, kad nemaš novca, onda ti 4000 dolara nije premalo.
    Ali eto, valjda plakanjem možeš do uspjeha…

    • Dunjak

      @battery992, 15.10.2022 - 18:58

      Podrzao sam je dok nije rekla da nema za gorivo.Ako nemas nista pa ni gorivo radice i za manje para da prezivi.Ajme siozfrenog nisko inteligentnog mamojebenog cirkusa.

    • Zoran Žalac

      @battery992, 15.10.2022 - 19:16

      Dosta nezrelo razmišljanje. Ako nema novaca i ponude joj posao koji će ju zbog puta u Japan, potencijalno o vlastitom trošku, baciti u situaciju da joj je trošak veći od zarade koju joj nude, ima žena svako pravo odbiti sve da je i kruha gladna. Ako si u lošem financijskom stanju to ne znači da si obavezan prihvatiti ono što bi te dovelo u još gore. Ne tvrdim da je istina ovo što kaže – tko to može znati. Ali ovakvo razmišljanje nema veze s logikom.

    • battery992

      @Zoran Žalac, 15.10.2022 - 20:20

      Ponudi ti netko posao, ti odbiješ, a onda se žališ jer ti ponuda nije bila dobra, krsiš NDA, istovremeno govoreći da te briga za tužbu jer ionako nemaš za biber.
      I nakon svega pozivaš na bojkot igre jer eto osjećaš se uvrijeđeno jer si 7 godina išla u školu.
      Jedino što je nezrelo i nelogično je kako se neke osobe osjećaju privilegirano i misle da se svijet vrti oko njih.

    • Darcoolio

      @battery992, 15.10.2022 - 21:26

      Ne možeš da prihvatiš posao koji traži da ideš na x period o svom trošku u inostranstvo, a znaš da ne možeš to da isfinansiraš.

    • Demon90

      @battery992, 15.10.2022 - 23:11

      Jel to znaci da trebas raditi i biti u minusu. Po tome koga su angazirali kao zamjenu mislim da im je cilj bio dati joj toliko nisku ponudu da jednostavno mora odbiti. Ako si u jednom problemu ne znači da moras biti iskorišten. Iskreno ne vjerujem u dio da nema ni za gorivo al za ponudu vjerujem.

    • battery992

      @Demon90, 15.10.2022 - 23:12

      A kako su je iskoristili?

    • Demon90

      @battery992, 16.10.2022 - 20:40

      Ti ili si čisti balkanski mentalitet ili si poslodavac

    • angryShark

      @battery992, 16.10.2022 - 07:59

      Balkanac. Mora raditi za bilo koju cifru, koliko god neljudski bilo

    • Sinek

      @battery992, 15.10.2022 - 20:19

      nemam pojma da li govori istinu ali prepostavimo da je, zena je bila kljucan faktor u stvaranju proizvoda milijunske naklade, dok mali ljudi strastveno rade na video igrama CEO ubire milijunske premije, bas bih volio vidjeti kako bi postupio da je tvoj talent u igri i da se milijuni okrecu na racun tvog rada…
      igre su zasicene losom glasovnom glumom, hoces dobar voice acting u igrama? onda podrzi skolovane ljude koji to rade! nije to pizdarija od posla, 4000 dolara danas je sramotna cifra za jednog glumca, da bi na taj nacin osigurao sebi dostojanstven zivot trebao bi odraditi 10 glavnih uloga u igrama godisnje sto je malo vjerojatno a i fizicki nemoguce

    • battery992

      @Sinek, 15.10.2022 - 20:31

      Poslodavac ti nudi ugovor po onomu što on misli da vrijediš, ako se to ne poklapa s onim što ti misliš o sebi tada odbiješ i ideš dalje. Ne plačeš da si sirotinja i da si zaslužio neki posao jer si Bogom dan.

    • Sinek

      @battery992, 15.10.2022 - 21:09

      mislim da je jasno, a i glumica je sama rekla, platinum nije napravio nista ilegalno, ona ovdje zeli skrenuti pozornost na izrabljivanje i ucjenu koju je dobila te pokupiti simpatije fanova (moje ima, ukoliko je sve zbilja istina)
      ovo je prica o principima, ne mogu govoriti o pravnim relacijama ali nije tako plasticno kao sto si ti objasnio, kad ti poslodavac da otkaz iz cista mira nakon godina doprinosa firmi onda se odsetas s necim sto se zove otpremnina

    • battery992

      @Sinek, 15.10.2022 - 21:19

      Čekaj malo, kakva ucjena? Kakvi principi? Kakvo ja zaslužujem više? Inače se igre prodaju zbog voice actinga, zato su filmske igre tipa Fast & Furious tako uspješne i dobre.
      Kakav je princip da ako nisi zadovoljan ponudom tražiš od ljudi da bojkotiraju neki proizvod, jer je tvoj ponos povrijeđen?

    • Sinek

      @battery992, 15.10.2022 - 21:53

      da, ucjenjena je jer je bijedni honorar od 4000 dolara jedini uvjet pod kojim ona moze raditi za njih.
      da, moze zvati na bojkot, ima potpuno pravo iako je moralno upitno, kao sto je i moralno upitno talentirane ljude koji su za tebe vec odradjivali vrhunski posao placati kikirikijem. vidjet cemo, po reakcijama fanova reklo bi se da ima veliku podrsku, da ljudi cijene njen rad, sto podupire onu teoriju da je ona uvelike zasluzna za uspjeh serijala i proizvoda koji je okrenuo par milijuna dolara zarade

    • battery992

      @Sinek, 15.10.2022 - 22:05

      Ima podršku na Twitteru… Dok s druge strane 98% ljudi koji su igrali Bayonetu nisu čuli za nju po imenu.
      Postoje vjerojatno ljudi koji su kroz cijeli proces izrade igre radili za 4000 mjesečno, što je s njima?

      Jedini princip na tržištu rada je zakon ponude i potražnje.
      Ako si na krivoj strani njega, možeš plakati na Twitteru godinama, neće ti pomoći.

      Brate pa radije bih išao ljudima čistiti klozete negoli plakao po Twitteru kako se moj rad ne cijeni pa nemam ni za gorivo.

    • Zoran Žalac

      @battery992, 15.10.2022 - 22:28

      … a što bi trebalo biti s ljudima koji su kroz pet godina razvoja igre mjesečno dobivali po 4000 dolara, naspram glumice kojoj su za isti projekt nudili 4000 dolara jednokratno?

    • battery992

      @Zoran Žalac, 15.10.2022 - 22:38

      A daj Zorane, sigurno je ona sjedila i radila svaki dan s njima po 8 sati? Ili je možda trebala doći na par dana snimiti to i gotovo?
      Te razvijene zemlje vjerojatno imaju zakonske odredbe i za voice acting pa te nitko ne može držati za roba.
      Kako god, tražiti bojkot igre zbog osobnog nezadovoljstva je jako sebično!

    • Zoran Žalac

      @battery992, 15.10.2022 - 22:51

      Sebično je da, ali ako je istina što kaže onda i opravdano po meni jer nekorektnom poslodavcu uzvraćaš istom nekorektnom mjerom. Kažeš da je jedini princip na tržištu rada zakon ponude i potražnje. U teoriji je taku, ali u praksi to možeš objesiti mačku o rep. Poslodavci na hrpu različitih načina izrabljuju radnike i ponašaju se nekorektno, ali u granicama dozvoljenog. Nije zabranjeno nekog zaposlenika s dobrim rezultatima stalno držati na ugovoru na određeno, a njegovom kolegi s lošijim rezultatima dati ugovor na neodređeno. Ali je nekorektno i nemoralno, a takve se nepravde događaju svakodnevno. I sad bi onaj zaposlenik čiji rad nije cijenjen trebao šutjeti jer ako progovori onda si je umislio da bi trebao biti privilegiran?

    • battery992

      @Zoran Žalac, 15.10.2022 - 23:07

      Rad se cijeni u novcu, ako su joj davali honorar koji je ispod normalne razine, onda se slažem s njom, što sam vidio na ostatku WEB-a, ovo je neka normalna cifra za njen posao.
      E sad, teško da je igra uprihodila 450 milijuna, za 3 mil prodanih primjeraka, znači tu već laže i pravi se većom žrtvom, a ako su i ostale stvari na istoj razini istinitosti…

    • SanKa

      @battery992, 17.10.2022 - 09:32

      ti znas koliko je ona sjedila, daj ne laprdaj

    • marjanovicut

      @battery992, 15.10.2022 - 21:19

      Znaci poslodavac je u pravu sto nudi 4000 hiljada dolara za ikonu svoje igre? Jesi ti svestan da je RIOT 2009. godine placao 350 dolara kad su pare bile x puta vrednije i to za champione sa 30 voice lineova maksimalno? Jesi li svestan da su voice actor-i u Valorantu placeni 350 dolara sat? doslovno za dve nedelje ti ljudi zarade vise od njenog celog angazmana. Ili nikad nisi bio u random odnosu ili ne cenis sebe. A ne bi me cudilo da je pomalo od oba.

    • battery992

      @marjanovicut, 15.10.2022 - 21:33

      Poslodavac joj je mogao ponuditi 1€, ona odbije jer vjeruje da zaslužuje više i kraj priče. Jednako kao što ideš na razgovor za posao pa isti odbiješ zbog male plaće.
      To je sve uredu. Ali ono nakon toga nije uredu.
      Ja nisam dobila ono što želim, ajmo onda bojkotirati igru.

    • Dunjak

      @battery992, 15.10.2022 - 21:46

      Citava njena argumentacijase svodi na 2 rijeci.KMEEE KMEEEE

    • angryShark

      @battery992, 16.10.2022 - 08:02

      Debiäuy, stvar je u tome da zena ima pravo da se bori sto je balkanoidz kao ti nepojmljivo

    • Ivan Brekalo

      @battery992, 16.10.2022 - 08:17

      Može se sad diskutirati o tome što je sve u redu na društvenim mrežama a što nije, to je druga priča. Možda ima detalja koje i ne znamo, koje nije spomenula i o kojima Platinum šuti za sad. Ali ako ćemo biti realni, tko god je igrao Bayonetta serijal – to je jedna od onih igara gdje je glavni lik nezamisliv bez tog glasa (slično kao David Hayter i Snake u MGS).

      I serijal se solidno prodaje, mogao bi i puno više da se Nintendo malo bolje posloži s marketingom igre.. Ne znam koliko je dobila za Bayo 2, ali ta igra je izašla na platformi s ispod 10 mil korisnika u tom trenutku, dok ovo izlazi na platformi s preko 100 mil korisnika i nakon pojave lika u Smash Brosu, a i vrlo je vjerojatno da će bit jedna od najboljih igara u žanru čim izađe, pa bi bilo ludo za očekivati da će se prodati slabije od Bayo 2.

      Nama se kao Balkancima to može činiti kao solidan iznos, ali to nikako ne zvuči kao neka korektna ponuda. Voice Acting nije da samo dođeš u neki studio i pročitaš 2 sata zapisa iz prve. Možda je u nekim zbilja lošim igrama, ali kod Bayonette to nikako nije slučaj i finalna ponuda za honorar ne bi smjela biti tako niska, doslovno je ponižavajuće.

      Vjerujem da je kap koja je prelila čašu bila to da su na kraju svega rekli da ona nije mogla radi drugih obaveza, imajući na umu da je potpisala NDA i pretpostavljajući da će radi toga biti tiho oko cijele situacije.

    • DjokaBA

      @battery992, 17.10.2022 - 08:30

      Zbog ovakvog razmisljanja smo tu gde jesmo. Sto rekose Balkanac par ekselans.

    • SanKa

      @marjanovicut, 17.10.2022 - 09:32

      nije on svjestan ničega, sere gluposti

    • marjanovicut

      @SanKa, 17.10.2022 - 18:03

      Ne znam ko mi je gori, ovi sto mu lajkuju ili on sto baljezga. Kad je ovako pametan nek ode da radi za 200 evra platu ceo mesec i nek bude zadovoljan. Al lako je pricati kad nemas talenat, taj lik dodje grafickom dizajneru i kaze “aj ti to meni za 5 minuta”. Klasican besposlicar.

    • Demon90

      @battery992, 15.10.2022 - 23:16

      Pa buduci da je bila vise placena za potpuno novi proizvod za koji je odradila odlican posao mislim da za trojku zaslužuju vise nego za prethodna dva a ne manje

    • Pararera

      @battery992, 16.10.2022 - 12:53

      Mozak mi se kratko spojio čitajući ovog Gokua

    • Dunjak

      @Pararera, 16.10.2022 - 13:43

      Sta ti se spojilo oni ponudili ona odbila.Plkanje za gorivo i odjecu je nebitno neka se javi crvenom krstu LMAO

    • SanKa

      @battery992, 17.10.2022 - 09:29

      pričaš idiotarije…kolicina posla kojeg ona mora napraviti je poprilicna. taj angazman vrijedi puno vise od 4 000 dolara. to su sati i sati svaki dan mukotrpnog rada. serijal je uprihodio bolesno puno novaca, i 4000 € je sramotno za voice acting glavnog lika igre

    • TheCaptainCrash

      @battery992, 17.10.2022 - 19:16

      prika da ti radis nesto toliko dugo i da ti poslodavac kaze radit ces za znatno manju placu, bili pristao ili trazio dalje? da mi netko kaze imas svirku odradit i platit cemo te puno manje nego sto smo te inace placali jer eto, moze nam se, vjeruj mi ne bih pristao. Nije da imam ponuda za to ali pricamo hipotetski. Zena se ocito osjetila uvrijedeno i izdato sa strane PG jer ocito je radila s njima dugo.

  • johnnykravitz

    15.10.2022 - 18:45

    jbg sry, vec prednarucio.

    • Darac83

      @johnnykravitz, 15.10.2022 - 20:39

      😂

  • KhorneFlake

    15.10.2022 - 18:54

    A ja pomislio neki veći skandal, neko je seksom ucjenjivao na poslu, ili nešto…
    Anyway.

    • DjokaBA

      @KhorneFlake, 17.10.2022 - 08:30

      Valjda bi bilo u naslovu FOTO, VIDEO 😀

  • Dunjak

    15.10.2022 - 18:59

    Nece ti uzeti odjecu nego te tuziti za prekrsenI NDA i onda krece seks.

  • Donat Miletic

    15.10.2022 - 20:25

    Dosta je smeće biti VA u danas. Jujutsu Kaisen 0 Dub VA je zaradila 150 dolara za svoj posao, a film je zaradio milijune dolara box offica. Razumjem njenu frustraciju jer stvarno su židovi što se tiće plaća animatora i VA.

  • Dick Johnson

    15.10.2022 - 21:40

    Np evo necu odigrat igru jer ti nije 4000$ dost para za angazman. Ima smisla.

  • AmirM

    15.10.2022 - 22:27

    Tek sad neće imati za gorivo, jer ko će joj dati posao nakon ovog. Možda će imati ponuda ako je ljudi podrže, jer će developeri htjeti iskoristiti popularnost, ali ipak mislim da joj je malo ovo malo nepromišljen potez.

  • PppPP

    15.10.2022 - 23:05

    4k zaista zvuči kao smiješna cifra

    • battery992

      @PppPP, 15.10.2022 - 23:11

      Što se može pronaći na netu kažu da je za snimanje 1 sata VA materijala potrebno 3 sata rada VA i 2 sata rada editora.
      E sad, ako ona ima recimo 5 sati voice actinga u igri, i potroši na to 15 sati malo je drukčija perspektiva zarade.

    • PppPP

      @battery992, 16.10.2022 - 01:02

      ma najbolje da su joj dali 30kn sat. 30*15=450kn i eto može skoro i kupit igru kad izađe, a ona se žali. pihh

  • Saren

    16.10.2022 - 03:55

    Zao mi je zbog njezine situacije i kako je to ispalo izmedju nje i CEO-a AKO je to sve istina kako ona tvrdi. No napadati Jennifer Hale – ikonu Voice Acting svijeta da se ona nema pravo nazvati Bayonettom, niti potpisivati na Bayonettin merch te jos pozivati ljude da bojkotiraju buduci spin-off (ako ga bude) sa Jen kao glavnom glasovnom glumicom je ispod svake razine. Dno dna i jadno i bijedno, a kao nije joj ona kriva nista. Ma daj, jos na vrh toga zenska je priznala da zbog lose situacije sa medicnskim sestrama u UK i niskim placama je bila u depresiji i da se mislila koknuti, te da se jedva izvukla. Povrh toga koliko citam otvorena podrzavateljica Trumpa. I sa tim je izgubila po meni svaki kredibilitet. Zao mi je ako je fakat bila potplacena kako tvrdi ili sta se vec dogodilo, no ovo je dno dna sa njezine strane. Lako je uvijek kriviti sve druge zbog vlastitih problema.

    • Demon90

      @Saren, 16.10.2022 - 20:46

      Definitivno ne vidim razlog zasto netko vrijeđa jeniffer u ovoj situaciji. Ona je prihvatila ponudu. Sto se ove tiče neznam jel podrzava trumpa ili ne, iskreno to je njeni izbor al ako je dobila ponudu koju kaze da je dobila slazem se da nije trebala prihvatiti. Al naravno svaka medalja ima dvije strane. Iskreno mislim da su joj ponudili mali iznos da je se riješe.

    • ukek

      @Saren, 17.10.2022 - 10:29

      Jako lepo receno, slazem se od a do ž. Cisto racionalno razmisljanje. Koje ti govori ako nesto nije u redu da reagiras odma i to prikazes, ako bas hoces. Ne kada sve krene niz brdo, ili imas nekih osobnih problema, pa ides kriviti nekog od svojih poslodavaca ili komsiju, sve gotovo uzmes pare pa bi onda se zalio nesto ili jos gore bojkotirao. Nezrelo, pateticno i jadno do bola. Nije bitno dali je rijec o zeni ili muskarcu .. 🤦‍♂️ Mada ovdje vecini ipak jes, vidim par princeva na bjelom konju bore se za prava zena, samo sto im balega iz usta ne ostaje za silnim komentarima, koliko je to zapjenilo, k’o kakva paščad 😅🍿

  • ukek

    16.10.2022 - 06:58

    Eeej ljudi nemojte kupiti igru jer su mene “mAlO pLaCaLi”. Evo citava gaming scena odkazuje preordove radi tvog pateticnog ispada zavisti. Koji komad panjine jebt .. 🤦‍♂️

    • angryShark

      @ukek, 16.10.2022 - 08:04

      Jos jedan imbecil balkanoidski

    • ukek

      @angryShark, 16.10.2022 - 18:09

      Napravi jos 10-15 profila pa sam, sebi odgovaraj i lajkaj i kmeci kljuse degenericno.

    • Dunjak

      @ukek, 16.10.2022 - 09:11

      Budala neopjevana.

  • Dragan[MKD]

    16.10.2022 - 09:41

    Ma vjerojatno fokus će biti na Japanski Dub, a ove ostale Engleski, Njemački, Francuski su nebitne. Japanski VA su profesionalce i imaju najbolju VA instriju na svijetu, imao sam mogućnost igrati God of War na Japanskom i to je perfekcija. E sad Platinum je odlučio da se malo posvjeti Engleskom Duba pa je angažirao Hale za to, ne vidim ništa sporno u to, želim im sreću.

  • HyPo

    16.10.2022 - 22:21

    Potpuno razumljiva njena odluka.

  • SanKa

    17.10.2022 - 09:34

    ako pitaš onog goku avatar lika, trebala bi bit placena ko da reze kebabe. ipak je samo voiceactor za GLAVNI lik u igri

    • battery992

      @SanKa, 17.10.2022 - 12:17

      Goku avatar lik kaže da ako ti nije dovoljno jednostavno ne potpišeš ugovor i točka. Pozivanje na bojkot igre na kojoj je radilo stotine ljudi je nezrelo i patetično.
      Žena posuđuje glas u engleskom dubu igre, sad su je zamijenili pa će uprihoditi ukupno 0 $. Njen izbor.
      Ali ako mi u videu laže o prihodima igre, za 3 mil prodanih igara zaraditi 450 mil $, a pritom svoju tešku životnu situaciju koristi kao argument, što bi trebao reći da su joj morali dati 10 milijuna da se sredi ili što?

  • Bakinson

    17.10.2022 - 09:52

    Puno ljutitih komentara, naravno, jer osoba koja se zali je zena. Argument se svodi na “ako te poslodavac tretira ko smece, nemoj kukat i budi sretan i nemoj pisnuti” sto naravno ni jedan covjek ovdje ne prakticira, ali im smeta kada netko drugi ima veca muda od njih. U ovom slucaju je to zena . Ima zena puno pravo kukat kolko god hoce.

    • Aldin219

      @Bakinson, 17.10.2022 - 10:42

      Vrlo zbunjujuci komentar

    • Bakinson

      @Aldin219, 17.10.2022 - 11:58

      Ne znam sta te zbunilo kad gore inas hrpu komentara koje se svode na “suti i nikad nemoj progovoriti protiv losih uvjeta na poslu”. Prvo im je smetalo sto se zene zale na seksualna zlostavljanja, pa sad im smeta sto se zale sto ih placaju sitnis. 4k dolara za projekt magnitude bayoneta 3 je pisurija, za te novce moze ko blagajnica raditi par mjeseci. A zena skolovana s vrhunskim iskustvom i obozavana medju fanovima. Zenin glas i je bayonetta.

    • Aldin219

      @Bakinson, 17.10.2022 - 12:00

      Ah ok mislio sam da je ironicno, slazem se definitivno

  • Fenner

    17.10.2022 - 11:53

    Meni se sve čini da je gospođa u pravu. Već godinama slušamo i čitamo kako su uvjeti rada u gejmerskoj industriji katastrofalni. Gospođa ima moju punu potporu!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?