HCL.HR

Call of Duty: Black Ops 2 – Back in Black TV trailer

Duje Kozomara 17.10.2012.   •   103 komentara


U pozadini svira Back in Black, metci lete na sve strane, vojnici su nevidljivi, frajeri lete, avioni eksplodiraju i tako… Nije loše, nije loše.

Jednominutni trailer za nadolazeći Call of Duty: Black Ops 2 Englezi su imali priliku pogledati za vrijeme poluvremena kvalifikacijske nogometne utakmice za Svjetsko Prvenstvo, u kojoj su igrali Poljska i Engleska. Na našim TV programima nekim čudom je nismo ugledali, pa sada propušteno možete nadoknaditi u nastavku. Esencijalni element trailera je, dakako, AC/DC-ov ultimativni hit – Back in Black.

Komentari (103)

  • Black op

    17.10.2012 - 15:19

    Zasto svaki COD trailer mora zavrsiti sa pistanjem i eksplozijom, ako trailere ne znaju promjeniti ne ocekujem nista ni od same igre…

    • xPh4rIm

      @Black op, 17.10.2012 - 15:36

      AHHAAHHAAHHA kakve to crne veze ima isacim TROOALOLO

    • Lord of Destruction

      @Black op, 17.10.2012 - 19:23

      hahahaha, inace imas bezveze komentare (no offense), ali ovaj pogadja u samu srz svega

    • UltimateXioni

      @Black op, 17.10.2012 - 22:10

      Slazem se Lordu potpuno 😀

  • carl

    17.10.2012 - 15:49

    joj e jedva čekam da izađe ne mogu više izdržati jedva čekam

  • -Aragorn-

    17.10.2012 - 16:00

    tko je prije par godina mogao zamislit da će COD BO2!!! ovako izgledat….

    • Pandzinho

      @-Aragorn-, 17.10.2012 - 20:17

      kako ovako lose s obzirom na ostale igrice …. mislim on mozda je zabavan ali konkurencija jede cod ali jebiga ipak je to activision i marketing ne mozes protiv toga

    • vtibor

      @-Aragorn-, 18.10.2012 - 14:57

      O jebemm ti sve pa igre trebaju biti zabavne,

  • goldfinger

    17.10.2012 - 16:29

    WTF??!!

  • armin221186

    17.10.2012 - 16:40

    ovo je igra koju cemo svi kupit i svi cemo je popoljuvati a ne znamo ni zbog cega ….

    • xPh4rIm

      @armin221186, 17.10.2012 - 17:15

      Po meni samo zato ako bude nalik na Mw3 koji zahtjeva toliko skilla da moze svaka prosjecna budala MOAB napravit 4fun …

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @armin221186, 18.10.2012 - 12:37

      istina

  • MaliMicek

    17.10.2012 - 16:40

    Dobro izgleda moram priznat.

  • raso

    17.10.2012 - 16:41

    OVO je skroz drugacije od cega sam ocekivao (u pozitivnom smislu). O.O
    znaju privuci s ovim reklamama

  • snooker

    17.10.2012 - 17:01

    sp kampanja, zombi sp kampanja, zabavan mp, co-op zombiji…dovoljno? nijedna igra ne nudi ovoliko sadržaja

    • B00rek

      @snooker, 17.10.2012 - 17:15

      Bitna je kvaliteta, a ne kvantiteta

    • -Aragorn-

      @snooker, 17.10.2012 - 17:42

      +1

    • snooker

      @snooker, 17.10.2012 - 18:15

      pa i kvalitetno je isto, zombiji i mp su zabavni, sp će biti bolji nego ikad

    • B00rek

      @snooker, 17.10.2012 - 18:19

      Kako kome

    • gta vet

      @snooker, 19.10.2012 - 13:18

      Hahhahahahahahahahhahah nadam se da ti ne mislis ozbiljno

  • ultimate881

    17.10.2012 - 17:51

    jedva cekam ala….. u pizdu nikak doc taj 13.11 …..

    • xPh4rIm

      @ultimate881, 17.10.2012 - 17:55

      Dok on ne stigne ugrij stolicu malo s novim MOH i NFS,onda jos BO2 GG 🙂

    • Mr Newization

      @ultimate881, 19.10.2012 - 12:53

      +5, ali ne zaboravi i AC III. 😀

  • BsTyLer

    17.10.2012 - 17:57

    nakon igre coda i mwa osječaj je isti kao i kad pogledam sa ekipom super loš film c produkcije,Jeftino!

    • xPh4rIm

      @BsTyLer, 17.10.2012 - 18:17

      Imas izjavu trenutnog direktora,o igri,govori o enginu,tolko o grafici,a o gameplay-u se nema sta govorit jer je vrhuunski … Samo lupis neku usporedbu koja kur.a veze nema s igrom i eto … iznesi jednom dokaze,argumente,cinjenice,ili se poklopi s tim "jeftino" i "propala igra" i ovi jos neki ovde glupkici …

  • Ajdin7

    17.10.2012 - 18:00

    Ma CoD je odavno propala igra.. Jedini serijali koji su valjali su oni gdje je vrijeme radnje u vrijeme 1. i 2. sv. rata, sve ovo novije gdje se putuje u budućnost je 0 !

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:18

      Mnogi će te popljuvat a ja ću te muški poljubit u čelo

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:20

      Y a on sigurno govori to iz iskustva … MHAHAHAAHAHAHA EPIC x999 :facepalm

    • eLLyx

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:23

      Upravo. Ovo moderno sran*e je nigdje veze! Black ops 1 je bio super, ali ovo moderno ratovanje je stvarno pretjerano.

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:26

      A gle ti si zagriženi fan tako da nema smisla pričati sa tobom uopće. Kao što ti meni ne možeš utuviti u glavu da CoD valja, tako ne mogu niti ja tebi da ne valja.

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:28

      True Story +5

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:38

      NOP..1. komentirat cu igru,raspravljat o kojoj znam i koju sam igro,vecina ih je pa eto…2. branio bih svaku igru,branit cu je komentarima,argumentima od takvih nekih likova koji dodju i napisu "COD je sranje" "COD je istrosen,izlizan" "NFS je otisao davno kvragu" "AC je sranje vec od 2 djela" isl. retardirane,malumne izjave neiskusnih "bisera" s ovog portala . Od 999999 komentara,rasprava malte ne nitko nije iznio argument cinjenicu,dokaz protiv igre kad dodje pljuvati po njoj , jednostavno jer nema nista od toga,dodje "biser" i lupa okolo ko maksim po diviziji,ko i ti sad,daj nemas veze o igri,niti imas ista protiv nje jer prakticni postoje dokazi koji bi to sve pobili,pa skreces s teme,meni govoris FANboy isl. daj te djecije fore,nagledo sam se toga u LoL-u i svugdje,stvarno zar to nije vise izmodilo

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:46

      Malo si ti to sebi previše uzeo k srcu. No eto, nisam rekao fanboy nego fan i da, ima razlike. A to šta se meni ne sviđa arkada koja nije promjenila engine od 2005. je moj problem. No u svakom slučaju, ako ti se sviđa kupi i bok. BTW obožavam AC serijal ali iz razloga što je pokazao napredak od prvog dijela i to ogromni, pogotovo u priči i iščekujem trenutno AC III. A i po mom mišljenju NFS je srednja žalost nakon Carbona, neki će reći i prije. Kao što rekoh, nisam se došao svađati nego reći što ja mislm i to je u redu.

    • -Aragorn-

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:56

      ma to brate!U potpunosti se slažem s tobom.COD osim ww2 i black ops nije na razini.Sve te neke moderne spike mi već idu pomalo na živce.Priznajem sve je to zabavno ,al nema tu ničeg dubljeg osim spektakularnog napucavanja.A što se tiče NFS-a pogodio si u sridu-poslije Carbona je sve to također skrenulo u neke "futurističke" vode gdje se ljudi po cesti ili stazi naganjaju s mašinama od milijun eura,a nigdje više nema onih starih auta,auta s dušom.

    • -Aragorn-

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 18:56

      +1

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:06

      Ja cu je kupit eto tek tako,premda mi se to posebno nesvidja,to moderno ratovanje,tj buducnost neka FFS . BO je bogovka igra koja ima problem s optimizacijom i zao mi je da je ovo njegov nastavak,s obzirom na to sve,buducnost i sve to,a vidi se vuce i na mw3 koji mi se,nazalost kazem,ali jednostavno "gadi" … radi prekcatocti idiota,i kampera to je nemoguce igrati …

    • -Aragorn-

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:09

      i ja sam očekivao nešto više za nastavka Black ops-a, a ne ove robote i zombije(tko zna možda se i međusobno pošoraju?!)

    • buby8992

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:16

      Fanboy-u i govno kao ruža miriši.

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:20

      Kad ja tebi kazem da obrazlozis svoje izjave,a ti samo skreces s teme i pricas prazne price temeljene na doslovno "nicemu" i tako ponavljas to nije svadja,to je uprazno pricanje,"prepirka" … Jos kad mi mogao barem natuknuti sta si s time mislio "NFS je srednja žalost nakon Carbona, neki će reći i prije" ili komentar ispod .. "ljudi po cesti ili stazi naganjaju s mašinama od milijun eura,a nigdje više nema onih starih auta,auta s dušom" .. Carbon – Darius vozi audi R8 koji je tada bio teska inovacija,novost u stvarnom svijetu uopce kod auta LOL,da ne govorimo o Ford GT ili sl..LOL . A i tuning igre poslije Carbon-a *(osim Shift-a) jest u svih ostalih naprijed identican,tu negdje su svi … gdje je tu problem ??

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:20

      Eto vidiš da možemo naći zajednički jezik. I slažem se, BO je prilično dobra igra. Volio bih samo da barem jednom dobije pošteni Single Player, jedno 20-ak sati vrhunske priče. Nije to neki problem, samo se treba posvetiti tome i razbiti više taj standard da FPS igre nemaju dobru priču i da su generične (većina je). Jako cijenim prvi CoD i ekspanziju mu United Offensive jer 1) F5 Quicksave 2) Nema tamo fore da pobereš granatu u čelo, pa se malo ekran zacrveni i tip dođe k sebi. Napetije je makar će većina reći da su medipackovi zastarjela stvar. I želio bih od srca da se CoD razvije u pravu, ozbiljnu igru koja ne cilja na mase i na glupe klince koji samo znaju sprejat po mapi. Teško, teško…

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:22

      Eh prekriži moj prošli komentar, vidim da pričam u prazno…

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:25

      Ali u redu dat ću ti konkretan primjer loše igre. NFS Undercover. Auti ko da su od stakla, 75% grafike je Bloom efekt, vozila skreću pod 90 stupnjeva, soundtrack je šrot, nabrijavanje isto, priča zadnje smeće. Evo, sretan?

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:27

      Ti ovdje pricas o COD-u … ja sam gore prico o nacinu komentiranja i NFS-u … Ocito sam te dirnuo u bolnu tocku ili neznas obrazloziti vlastiti komentar,pa si sad odjednom protiv mene . AHAHAHAHAHAHA pwned by : himself GG

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:37

      Ako si toliko cjepidlaciv,smanji world effects i eto,stavi destruction off,auta imaju svoj neki tuning koji je cudan,priviko sam se i sve mi +5,iako sa zondom ulezem po 350,400 u krivinu,prica solidna,sad ko odjednom ti bitna prica,da ima epic pricu reko bi nesto 3 da nije u redu … NVM uostalom kako netko rece "tko hoce da nadje manu naci ce je i gdje je doslovno nema"

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:37

      Okej, sad sam potpuno siguran da nisi sposoban shvatiti jednostavne rečenice, a pod time mislim niti one koje si i sam napisao. Nemam ti ja nikakve bolne točke niti išta protiv tebe, jer da imam ne bih pisao ovako smireno. Mislim da se smatraš pametnijim nego što jesi. Naravno, ne sumnjam da ćeš sve ovo shvatiti kao uvredu. Želio si primjer, dobio si ga. A moje mišljenje o CoD-u i dalje stoji i još sam u iščekivanju smislenog komentara koji će mi napokon dati uvid u to zašto bi ja trebao tako željno iščekivati ovaj novi fantastični CoD koji je toliko drugačiji od svojih prethodnika.

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:40

      Gle ne razumiješ, bloom je tu da prikrije mane Engine-a. A i Most Wanted je imao osrednju priču, ali zbog Blacklista si imao osjećaj napretka i utrke sa bossovima su bile odlične.

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 19:52

      Za razliku od "nekih" ne pisem,ne mjesam se gdje apsolutno nemam pojma,mislio sam na ligting eff.ocito si ti mislio nesto 8 nvm … Mw imo Blacklist pricu pa sta sad,sad bi svi trebali imati takvu pricu,on imo bolju ovaj malo jednostavniju pa sta,amo radi toga igri dati ocjenu 1/100 TRLOROLLO

    • B00rek

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 20:02

      Ne shvaćaš me i dalje. Nije problem u tome što kasniji nastavci nemaju Blacklist priču nego zato što to više nije priča nego deformirani užas. A što se "nekih" tiče znam potpuno o čemu pričam kad govorim o CoD-u. Shvati, ne čitaš moje komentare nego gomilaš svoje u nadi da ćeš ispasti pametan. Niti u jednoj rečenici nisam rekao da je CoD sranje nego sam spomenuo u što se pretvorio od onih dana kada je bio igra koju se isplati imati. Pretvorio se u proizvod za mase. I ne, nisam hater. Cijenim dobru igru za koju se isplati izdvojiti novac, a ono što ti ne shvaćaš je to da ja želim reći da zadnji nastavci CoD-a (osim BO) nisu vrijedni novca.

    • xPh4rIm

      @Ajdin7, 17.10.2012 - 21:37

      Shvacam te, i dalje se cudim,jer u ovih godina kolko igram NFS 1 put cujem da je prica deformirani uzas,i da se bas na to tolko neko zali isl.glupe stvari ..ali eto NVM . " Shvati, ne čitaš moje komentare nego gomilaš svoje u nadi da ćeš ispasti pametan. Niti u jednoj rečenici nisam rekao da je CoD sranje" , znas ti citati ili neznas misliti,sta od toga LOAOLALO,rekao sam "likovi s ovog portala" ako si ti citav portal OK ONDA stvarno,BTW ti si taj koji je poceo neke suplje price bez ikakvih cinjenica i dovelo nas dovde,ja gomilam komentare ?? da pametan sam,a ti se zapitaj malo za ovo prije . A to tko je hater i jesi li ti,to se sam zapitaj,i ovi jos neki "biseri" ovdje,u to ne ulazim

    • B00rek

      @Ajdin7, 18.10.2012 - 07:20

      Hahaha vidim da ovo nema više smisla

    • -Aragorn-

      @Ajdin7, 18.10.2012 - 19:15

      prvo-Dariusov Audi Le Mans u Carbonu je bila samo jedna iznimka koja se pojavljuje samo na samom kraju igre i to u toj zadnjoj boss utrci(BTW Ford GT ti nije baš auto od milijun eura i nije tako neuobičajen ,pogotovo u Americi).Al ostatak igre je pun starihameričkih uscle auta i japanskih opakih tuniranih strojeva-jednostavno ne znaš što da odabereš-kad sam već na tuniranju-ono nije nigdje ni približno dobro ni detaljno kao u Carbonu gdje možeš napraviti milijarde varijanti na isti auto.Što se tiče općenito NFS-a ja sam veloki fan tog serijačla jer mi je oduvijek bila primamljivija arkadna vožnja(jer nemam kvalitetan volan:( ) ,al mislim da su u zaddnje vrijeme imali više promašenih igara počevši od Pro streeta pa preko užasnog undercovera koji je tolko lagan da ga može prijeć bez problema i netko tko je dotad igrao saamo Mario kart; Shiftovi su bili OK ,Hot pursuit izvanredan a novi the run opet nekako bez duše s jao lošim osjećajem brzine.

  • ANONYMNY

    17.10.2012 - 18:58

    Jbt u traileru vise Transformersa nego vojnika

  • Maximum

    17.10.2012 - 19:06

    CoD 4 je po meni i dalje De facto sto se tice FPS. Jednostavan ali opet intrigantan, zanimljiv i sa dovoljno opcija sto se tice kampanje ,price i multiplayera…

  • -Aragorn-

    17.10.2012 - 19:06

    BTW nije mi jasno kako je trailer prikazan u poluvremenu utakmice Poljska -Engleska ako ta utkmica nije niti odigrana(natopljen teren) ,a to znači da nije bilo niti poluvremena ,a ni "poluvremenskih" reklama???

    • kmarkecGamer

      @-Aragorn-, 18.10.2012 - 07:34

      vidis, to je jako dobro pitanje

  • Lord of Destruction

    17.10.2012 - 19:29

    COD. s ovime nastavkom sam se oprostio od tebe. potpuno nezanimljivo. di su slavni dani cetvorke kad je rijec COD ledila krv u zilama. danas je smijurija i sprdacina i to takva da mi je zao sto se neke slavne igre kao 4 i 2 zovu COD

    • Lord of Destruction

      @Lord of Destruction, 17.10.2012 - 19:33

      i da, bas me zanima koje ce argumente recenzenti upotrijebiti za opravdavanje (ocekivano) visoke ocjene

    • xPh4rIm

      @Lord of Destruction, 17.10.2012 - 19:41

      Novi modovi,novi nacin zombie moda,*(MW3 ima pregrst SP modova,svasta – mozda i BO2 bude imo isto),nova inovacija kod klasa u MP modu,mnostvo novih sadrzaja MP moda uopce … to su argumenti,svidjali ti se ili "NE"

  • Captain Crash

    17.10.2012 - 19:40

    Ehh ljudi moji dragi…..ako vam se igra jednostavno ne svidja ili je mrzite iz nekog glupog razloga onda ajte sa ove vjesti i nadjite sebi nesto bolje a ne se prepirat i srat s oprostenjem po igri koju cete ionako igrat i to je to.Samo se mogu kladit da svi ovi hateri coda ce black ops 2 svejedno igrat kolko god ga mrzili.Eto ja nevolim Battlefield pa sam mu svejedno pruzio sansu,nije me zadivio,izbriso ga i kraj price.I nisam sro po njemu ko neko malumno djete kao sto ovi debili rade.Eto tolko od mene 😀

    • xPh4rIm

      @Captain Crash, 17.10.2012 - 19:43

      +999999999 … za to s haterima Svaka Cast !!! … nisam fanboy ali branit cu svaku igru od "hatera" i neinformiranih idiota koji samo pljuju po njoj,a nemaju veze sta pricaju

    • Toma1982

      @Captain Crash, 17.10.2012 - 21:43

      Največi problem ti je što se ne vrijedi truditi braniti Cod, jer haterima nemožeš mišljenje promijeniti. Oni če i dalje lupati jedno te isto pa makar igru i neigrali. Zadnji put kad sam stao na stranu Cod-a pokupio sam ban od par dana, bez obzira što nisam psovao niti ikoga vrijeđao nego samo iznosio svoje mišljenje.
      Što je najgore u svemu tome, zašto bi ga netko od nas trebao braniti. Da igra ne valja nebi bila toliko popularna i tolike milijune zarađivala iz nastavka u nastavak.
      I na kraju če pola ovih hatera svejedno kupit igru. A kad je kupe onda neka pričaju šta hoće.
      Cod =Legenda

    • xPh4rIm

      @Captain Crash, 17.10.2012 - 21:57

      +5 … rekao si sve upravo sto i ja mislim..A ti hateri,to su vecinom "nova generacija gamera" velka vecina,malte ne svi dicurlija kojima je netko dao admina,host su ili nesto tamo trece . Sve si fino objasnio,posebno u vezi igre,BRAVO . BTW: a to kad mi je bas dosadno,client mi skida nesto,ili cekam prijatelja ili nesto trece pa dodjem ovdje gdje ima uvjek "bisera" koji imaju bogovske izjave pa eto malo se :facepalm-am i tako,moras u tome svemu naci i pozitivnu stvar :)))

    • Toma1982

      @Captain Crash, 17.10.2012 - 22:27

      Tako i ja čitam te komentare večinom protiv cod-a, i mislim si… ma ne želim se miješati jer ne vrijedi, ali na kraju nisam izdržao. Ja igram Cod od prvog nastavka i svjestan sam da se od četvorke do danas nije puno promijenio. Ali svejedno uvijek mi je zanimljiva priča, zombiji, special ops, i naravno multy. Što se grafike tiče, igra izgleda lijepo i vrti se milina na slabijim konfiguracijama, što če mnogi gameri znati cijeniti (nije na razini Battlefielda 3 ali šta sad). Kad sam več spomenuo B3, kakvu je on mlaku priču imao, puno slabiju nego Mw3 pa nemam želju da govorim protiv njega jer je igra inače super.
      Ali o tome se i radi, ako nevoliš Cod, nemoj ga igrat. Isto tako ako nevoliš B3 nemoj ga igrat ali nemoj pljuvati po njima. Što bi ja sad trebao promijeniti svoje mišljenje o Cod-u jer je netko napisao da je igra sranje??
      Svatko ima svoj ukus o kojem se ne raspravlja.

    • xPh4rIm

      @Captain Crash, 18.10.2012 - 01:45

      Isti slucaj,pratim ga jos od 1 djela,onaj tko ga istinski zna,znat ce koje su njegove prave vrline,njegove vrijednosti i sve,poneke mane,te kako ide njegov razvoj i sta je dobro sta lose…Hatere odma mozes nanjusiti ko strvinare,samo vrebaju dje ce sta popljuvat,kako ce sto vise kvocat a uglavnom bez ikakvog povoda,pogovoto bez znanja,da ne govorim o iskustvu uopce FFS – uglavnom jadna pateticna isflustrirana djecurlija,koja nemaju mozda priliku igrat igru,pogotovo MP,ili su teski BF fanboy-i ili nesto trece,ali oped gledam to pozitivno sta bi oped ja i dosta normalih ljudi da nije takvih idiota,ti "komicara" koji se blamiraju za plakat … rekao bih da mi ih je istinski zao i dubine duse ali oped sam im zahvalan jer mi ubijaju dosadu svojom gluposcu .

  • dado01

    18.10.2012 - 05:18

    Ovaj COD mora valjati. Takva mu je konkurencija da i napucavanje žaba valja a kamo li COD.

  • doky89vk

    18.10.2012 - 07:18

    Recite vi šta god oćete ali mislim da je vrijeme da se uplati listić u kladionici…. Ovo se jednostavno mora igrat!!!!

    • -Aragorn-

      @doky89vk, 18.10.2012 - 19:17

      haah +1(samo nemoj igrat na euro kvalifikacije-ništa ne prolazi;) )

  • kmarkecGamer

    18.10.2012 - 07:37

    dobar je COD, samo me zivcira što ima zastarjeli engine i mehaniku. malo da ga osvjeze i da naprave duzi SP kao kod COD-a 2 mozda i super bi bilo. gameplay se zapravo uopce ne treba mijenjat. ljudima ide na zivce nerealnost u COD-u (noscope, sprintanje,skakanje…), ali to danas oznacava COD zapravo. sad, ko voli nek izvoli.

    • krolesi

      @kmarkecGamer, 18.10.2012 - 09:05

      +1

  • Figo

    18.10.2012 - 12:13

    Ček nije li ovo WaW ili MW2.. identično izgleda … a ne to je Black Ops 2.. Osmi po redu nastavak igre od 2005. godine.. u 7 godina oni su izbacili 8 nastavaka.. i kako onda može igra trajati duže od 4 sata i imati napredak u grafici i gameplayu.. Igra nije napredovala u niti jednom segmentu od 2005.…gameplay je isti u svima kao sto je bio i na početku (od United Offensive expanzije)…u MW-u je dodatno ubrzan s dodatkom perkova koji su totalno uništili sav balans koji je COD nekada imao… svake godine copy paste.. ali naravno da i igra dobije loše ocjene svejedno će se prodavati kao burek, jer ipak moraju klinci u školi vikati: IMAM NOVI COD!!!! žalosno..

    • dragec

      @Figo, 18.10.2012 - 12:41

      Izbacuju ga svake godine kao Pes ili Fifu,a biti je sve ista igra s minimalnim promjenama. Ali šta ćeš na PC-u je ionako nestašica dobrih FPS igara.Onda još potplaćuju recezente da daju visoke ocjene i to je to. Naivni ljudi kupuju misleći da je igra dobra,a u biti je ista glupost,samo drugo pakovanje.

    • Toma1982

      @Figo, 18.10.2012 - 14:02

      Mw izlazi svake druge godine, isto kao i Black ops. Na svakom radi drugi tim developera. Tako da izlazi u biti svake godine po jedan Cod ali ne iz istog serijala, i na svakome se radi po 2 godine. Evo radi primjera; Assassin Creed izlazi isto svake godine pa šta je tu loše?
      Što se tiče grafike slažem se da je engine star ali je brz, jer nemaju svi gameri high-end konfiguracije koja je potrebna za recimo Battlefield 3 i baš zbog toga je Cod toliko igran i popularan.
      Što se tiče gameplaya mislim da netreba puno mijenjati jer ovo je sistem igre koji super funkcionira i zabavan je, a ako želiš realizam igraš Armu ili nešto slično.

    • xPh4rIm

      @Figo, 18.10.2012 - 15:18

      "Naš engine nije sličan ni jednom dosadašnjem. Preradili smo UI, renderiranje, svjetlosne efekte i kompletan gameplay. Engine radi na 60 sličica u sekundi i prekrasan je" – citiram …To o grafici A Gameplay apsoultno ostao BOGOVSKI kakav je uvjek i bio,ocem ti pricas ?? Perkovi su samo inovacija,koja je dobro prihvacena . LOL zar si toliko isflustriran,jadan da moras iznjeti svoj djeciji gnjev ovdje iako nemas pojma sta pises,jer ocito ne pises s razumom LOL

    • BsTyLer

      @Figo, 18.10.2012 - 15:23

      aj daj stvarno izađi malo vani udahni zrak na svakom si postu sa 20 komentara

    • xPh4rIm

      @Figo, 18.10.2012 - 15:24

      Bio do maloprije vani ako te bas zanima.sad doso slusat bisere ko ti,koji naravno uvjek skrecu s teme,jer apsolutno NIKAD nemaju nista pametno za napisat ili argumentirat

    • Figo

      @Figo, 18.10.2012 - 16:56

      @BsTyLer, kamo će izaći van, znaš da ga mama ne pušta napolje.. a za tvoj info @ xPh4rim imam 28 godina.. igrao sam CoD dok si ti još kakao u pelene.. a ovo što danas izdaju je očajan copy paste enginea, gameplaya i grafe a zašto bi i unaprijedili igru ako djeca masovno kupuju ovaj poluproizvod.. i ja bih prodavao sranje da bi bilo ovako traženo.. a što se tiče tvojeg citata developera, isti citat davali su tvorci npr. zadnjeg Duke Nukema.. vidjeli smo kako je on napredovao u današnja vremena.. omfg.. jedva sam čekao da se javiš i počneš lupati gluposti na moj post jer si takav teški fanboy da te svaka kritika boli.. e pa neka te boli.. jer CoD će i ove godine sasvim izgledno biti sranje.. a ti ga prednaruči i hvali se svojim vršnjacima iz prvog razreda osnovne da imaš novi CoD.. uostalom na takve kao ti i developeri svake godine računaju.. živio!

    • xPh4rIm

      @Figo, 18.10.2012 - 17:12

      Kritika me boli ? HAHAHAAHA . 28 god. vidim ti neki HC old school gamer .. 28 god. mozda tjelesno,umno nemas ni 28 dana,a ne 28 god. ako si ti igrao stvarno CoD i sve to,a pises to sto pises o enginu koji je samsvim ok i vise,da ne govorim sto spominjes gameplay HAAHHAHAHA :facepalm djete drago,od "28 godina" .. vidim vec si se poceo koristiti forama *(uvredana isl.) na racun majke,nazivajuci ljude koji samo iznose tocne cinenjice i podatke "fanboy"-ima isl. a usto smo jos i MAD,a ? HAAHAH . živio i ti tako bistar

    • Figo

      @Figo, 18.10.2012 - 17:22

      kupi lizalicu i prednaruči CoD.. vidi se da ti niti hrvatski jezik nejde.. možda još niste do toga došli na nastavi.. a za tvoju informaciju ja nisam rekao da je engine loš, nego da je star 8 godina i ušminkan a sve izgleda isto ko na MW 1..

    • xPh4rIm

      @Figo, 18.10.2012 - 17:37

      Posto si pametan ko 2 glupa pa eto pojasnit cu ti … samo nemam slova s kvacicama,gramatika WTF ?? LOL stvarno si isflustriran da to nije moguce HAAHAHHAHA [3 U … "nisam rekao da je engine loš, nego da je star 8 godina i ušminkan" HAAHAHAHAHAHA cujes ti sebe djete drago . A i gdje je tu problem uopce.? BTW u CoD-u grafika NIKAD nije bila primarna = eto kolko znas . A ove djecije fore ostavi negdje drugo,vec sam ti rekao covjece s "28 godina" HAAHAHAHA sam sebe izdajes i blamiras

    • Figo

      @Figo, 18.10.2012 - 18:18

      hahahah, izgleda da jako 😀
      loše na njega utječu današnji vršnjaci, ili pa se ne može pomiriti s tim da je ostatak svijeta "slijep" i ne voli njegov CoD.. proći će ga, ako ne prije onda dok dođe u pubertet pa će malo i na cure mislit, barem se nadam… LOL

    • Captain Crash

      @Figo, 18.10.2012 - 18:18

      ma pusti ga vidis da je bahati hater i da mu nemores dokazat da je u krivu nego samo sere neke pizdarije

    • xPh4rIm

      @Figo, 18.10.2012 - 18:31

      +5 . Y evo vidim po ovim zadnjim komentarima … 100 posto se dokazao,ne zna ni sam kolko je jadan i isflustriran,ali eto nek ostali vide to je poenta,zar ne 🙂

    • Figo

      @Figo, 18.10.2012 - 19:05

      zašto bih ja bio isfrustriran dijete drago :D, meni ne smeta što je CoD sranje, tebe boli istina.. hahaha.. uostalom ako su ljudi pročitali miljun tvojih komentara na ovom postu, i to koje si podjelio svima koji su rekli nešto protiv CoDa mislim da su već odavno shvatili da za tebe spasa nema… spamaš ovdje sa rečenicama koje bi i djeca od 10 godina bolje sročila.. :)) ja isfrustriran a ti nagomilao ovdje hrpu komentara mržnje prema svakom ko kaže nešto protiv tvog blaženog sa neba poslanog CoD-a .. ako živiš za to samo izvoli i dalje :))

    • dragec

      @Figo, 18.10.2012 - 19:08

      +1 Ma pusti ga vidis da je bahati fanboy,ponaša se ko da ima svu pamet svijeta.. Za sve što kaže on mora biti u pravu,samo sere i trolla neke svoje pizdarije i ne odustaje od tih svojih gluposti,umjesto da jednom prizna da je neko drugi u pravu.

    • -Aragorn-

      @Figo, 18.10.2012 - 19:24

      +1 PS – volim takve ko ti koje moš po slici zapamtit kak se zovu,a ne da mi se neko zove "Michael Jackson" ,a na slici vreća krumpira…

    • xPh4rIm

      @Figo, 18.10.2012 - 19:31

      @ Figo .. neznam zasto si ljut i toliko isflustriran a i napaljen ali ja sam samo iznosio cinjenice,valjda imas neki mentalnih problema stali 🙁 . (+to ponavljanje djece i djecijih fora WTF)
      @ dragec . ti sto dajes igrama ocjenu 1/100,sto dodjes popljujes igru i odes i sve ostalo, ti se javljas ?? HAAHHAAH jadan si stvarno – pravi primjer zasto neke igra iz nejazjasnjenog razloga dobivaju lose ocjene i sve ostalo . u svijetu a i kolko vidim i na ovom portalu

    • dragec

      @Figo, 19.10.2012 - 14:35

      Ja sam samo jednom dao ocjenu 1 igri,tj. moj brat je dao (ima nas više što koristimo isti PC),igra je bila Torchlight 2 i bio je ljut što ga jako puno igram.. Uostalom neznam zašto su admini objavili 'moju' ocjenu,mogli bi tako objaviti od svakog usera.

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @Figo, 19.10.2012 - 14:43

      DOKAZO SI BAS DA IMAS 28 GODINA , A RASPRAVLJAS SE SA NEKIM I JOS IMAS VREMENA KOMENTIRAT NA CODU BOLJE IDI CUVAJ DJECU IL ZARADJUJ ZA PORODICU , A OVOM BSTYLERU TREBA JEDAN BAN ZA VRIJEDJANJE JER VEC DUGO VRIJEDJA!!!

    • xPh4rIm

      @Figo, 19.10.2012 - 15:36

      +5

    • BsTyLer

      @Figo, 19.10.2012 - 17:19

      kako si ? Šta zapinje taj Caps Lock ili šta?

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @Figo, 19.10.2012 - 19:01

      momak molim te nemoras se ubit ali makar zavrsi osnovnu

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @Figo, 19.10.2012 - 19:02

      zar nisi sam reko da bi i ti prodavao to "isto govno" da se tako dobro prodaje u cemu je onda problem? isti si ko oni zato suti

  • dragec

    18.10.2012 - 12:29

    +1

  • Mc Nane Uvijek u fazonu

    18.10.2012 - 12:39

    o ukusima ne vrijedi raspravljati

  • icemaher

    18.10.2012 - 19:21

    mw serijal podrzavam i produzava cod fransizu, ali ovako nesto ne lici na cod, neka mesavina ghost reconm sci-fi igrice i neke pucacine, zaobilazim ovo, cekam moh.

  • kmarkecGamer

    19.10.2012 - 08:01

    najbolji su mi COD hateri poput figa koji neznaju izreci argumente nego samo ljude poput xPh4rIm-a nazivati djecom 😉

  • Vindigo

    19.10.2012 - 12:14

    nadao sam se da će se nakon MW3 smilovati naciji i konačno prestat izbacivat stari proizvod sa novim 5 satnim signleplayerom i ušminkanom grafikom, ali ne i ove godine stiže CoD, samo je promjenio ruž za usne.. znači dogodine nas čeka MW4 na istom engineu.. bolje da se tome posvetimo.. ovaj Black Ops je već prošlost kad se sve zna o njemu.. kao i o svakom CoDu do sad.. a da developeri ne gledaju samo na to kako će sa svojim poluporizvodom pobrati klincima hreptinu love možda bi i za koje 3 godine vidjeli i pokoju inovaciju u Black Opsu 4 ili MW 5.. šteta u što se pretvorila nekad najbolja FPS franšiza..

  • Mr Newization

    19.10.2012 - 12:54

    Marketing danas prodaje sve.

  • Kloš4r

    26.10.2012 - 17:56

    Activision odkad je vidio da ima COD zabavan mp se nije fokusirao toliko na sp nego na mp i pa sta sad da traje 4-6 sati kad mozete imat tone potrosenih sati u mp-u.Istina je da je ostario engine ali to toliko ne smeta jer mogu ga pokrenuti ljudi koji nemaju ninja računala,a bit igre nije da izgleda nadnaravno nego da bude zabavna i igriva.

  • ZgodanElegantanŠarmantan

    28.10.2012 - 15:19

    MW3 me razočarao i mogu reći da je najgora pucačina ikad. Nadam se da to neće biti slučaj sa Black Ops 2…. ipak ja dajem prednost Medal of honor Warfighter koji me oduševio….

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?