Za dobru optimizaciju Battlefielda 6 zaslužan je “slabi” Xbox Series S
Developeri Battlefielda 6 kažu kako je igra generalno bolja i stabilnija u tehničkom pogledu jer su ju morali optimizirati za Xbox Series S konzole.
Battlefield 6 je u nedavnom beta testiranju dobio pohvale za optimizaciju te je na svim platformama dostavio izvedbu u 60 sličica po sekundi. Posebno je to impresivno u slučaju konzole Xbox Series S, za koju se često smatra da koči napredak igara.
Developeri iz DICE-a tvrde kako im je najveći izazov kod tehničke strane Battlefielda 6 bio prilagođavanje igre za usko grlo Series S konzole, a to je samo 8 GB raspoložive memorije. Kako je priznao tehnički direktor Christian Buhl, do prije nekih pola godine, igra se na većini mapa rušila kad su ju pokušavali pokrenuti na Xbox Series S konzoli.
Međutim, upravo je kroz proces optimiziranja za Xbox Series S Battlefield 6 postao još učinkovitiji na svim drugim platformama. Iz DICE-a kažu kako ih je “najslabija” konzola natjerala na intenzivnije testiranje te da su zbog toga na kraju dobili općenito stabilniju igru.
Iako neki gameri vole vjerovati kako postojanje Xbox Series S konzole nije donijelo ništa korisnoga trenutnoj generaciji igara, sve je više primjera koji dokazuju kako postojanje slabijeg modela Xboxa u konačnici pomaže tome da se igre izvode još bolje na snažnijim platformama. Istu su izjavu ranije ove godine imali developeri Kingdom Come: Deliverance 2, a do istog su zaključka uz malo poteškoća došli i developeri Baldur’s Gate 3. Jedino još čekamo da se takvo što dogodi s nekom Unreal Engine 5 igrom.
mirkunjaaa
15.09.2025 - 21:40Series s je najbolja konzola ove generacije.
Za smiješne novce možeš igrat sve igre a velika većina ne izgleda ništa lošije u odnosu na Xsx i Ps5.
Pun pogodak. 👌