HCL.HR

DUSK je pokazao da su staromodne igre i dalje tražena roba

Pero Mlinar 15.01.2019.   •   0 komentara


U prvih mjesec dana po izlasku, staromodni FPS DUSK prodan je u većim količinama nego što su njegovi tvorci očekivali.

DUSK je staromodna pucačina koja se svojom izvedbom oslanja na nasljeđe igara 90-ih, stilski i mehanički poprilično različitih od trenutno aktualnih pucačkih serijala kao što su Call of Duty, Battlefield, Far Cry. U tom kontekstu njezini tvorci nisu mogli biti posve sigurni u svoj uspjeh – unatoč tome što je DUSK još u early accessu pokazao svoju kvalitetu. Inicijalni prodajni rezultati pokazali su da je taj strah ipak bio bezrazložan. U mjesec dana prodano je 69,420 kopija te igre.

Taj broj poprima svoju punu važnost samo onda kad se uzme u obzir o kakvoj se igri radi kad govorimo o DUSKu. 70,000 prodanih primjeraka bio bi debakl za Blizzard ili Activision, ali kad imate naslov na kojemu radi šačica ljudi – niskobudžetnu pucačinu ciljano “zastarjelog” dizajna – to je veliki uspjeh. To je ujedno i znak da u industriji videoigara i dalje vrijedi biti različit. Naravno, ako se pokaže kvaliteta.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?