HCL.HR

Electronic Arts i dalje želi TV reklame u svojim igrama za PC i konzole?

Zoran Žalac 01.07.2021.   •   8 komentara   •   Industrija videoigara


Izdavačka kuća Electronic Arts jedan je od prvih partnera platforme playerWON koja servira promidžbene spotove kroz videoigre.

Promidžbeni sadržaji iliti reklame u igrama često su omražene među igračima na konzolama i PC-u. Na mobitelu ljudi toleriraju reklame jer su igre besplatne, ali kad igru platite onda u njoj ne želite gledati reklame. To su prošle godine igrači EA Sports UFC-a 4 jasno i glasno dali do znanja ekipi iz Electronic Artsa koja se morala ispričati za ubacivanje reklama u tu igru – i to onih koje se ne mogu prekinuti.

Međutim, čini se da Electronic Arts nije odustao od ideje da kroz svoje igre dodatno zarade servirajući reklame u njima. Ovoga puta mogli bi koristiti lukaviji pristup preko nove platforme zvane playerWON.

UPDATE: Iz Electronic Artsa su se oglasili demantijem – kažu kako ne ramatraju uvođenje reklama u svoje igre za konzole te da nemaju nikakve dogovore s vlasnicima platforme playerWON.

Izvorna vijest: playerWON je nova platforma tvrtke Simulmedia preko koje se igrači mogu registrirati za gledanje reklama u trajanju 15 do 30 sekundi. Zašto bi to itko napravio? Iz istog razloga zašto to radimo u mobilnim igrama – pokrećemo reklame da bismo u igrama dobili neki bonus.

Dakle, moguće je da će vam Electronic Arts u svojim igrama ubuduće davati određene pogodnosti na dnevnoj ili tjednoj razini ako ste registrirani na playerWON ili neku sličnu platformu za distribuciju reklama. Jednostavno mogu isprogramirati poveznicu između svoje igre i platforme playerWON kako bi na taj način servirali reklame u njima.

Lukavi dio priče je taj što bi mogli reći da je gledanje reklama opcionalno, ali vas u isto vrijeme mogu mamiti bonusima koje možda ne možete osvojiti igranjem. Sličan princip već postoji u svijetu mobilnih igara koje postave cooldown do sljedećeg igranja, ali možete npr. dobiti još jednu šansu ako pogledate reklamu od 30 sekundi.

PlayerWON platforma svoje prvo testiranje imala je na igračima Tencentove MOBA igre SMITE. Testiranje je pokazalo da je 22% igrača zainteresiranije za igranje igre i gledanje reklama ako će im to donijeti neku korist u igri.

Označeno sa: ,

Komentari (8)

  • Bogy

    01.07.2021 - 16:49

    Ea želi samo da igre budu što realističnije stvarnom životu kao da gledaš na tv, njih nikada ne zanima zarada. 😂

  • esse

    01.07.2021 - 17:10

    mislim da bi yt face itd trebali placati korisnicima promet koji nastaje od reklama .

  • HyPo

    01.07.2021 - 17:18

    Ovo je stvarno nepotrebno. Sada mi jos reci da za svakih 30 minuta igre dobis 5 ili 10 minuta reklama za mlijeko i jogurt.

  • Tudum

    01.07.2021 - 17:22

    Odavno nisam igrao nista od EA, a ni ne namjeravam u buducnosti, neovisno o ovim reklamama

  • Iron666

    01.07.2021 - 17:24

    Svijet stvarno, iz dana u dan, iz godine u godinu postaje sve toksičnije, pokvarnije i odvratnije mjesto. Bojim se šta nas sve čeka, kakve bolesti, kakvi načini za prat ljudima glave… Ne samo u videoigrama, nego općenito.. Ova korona je isto tako jedan veliki pokazatelj što je moguće raditi sa svijetom i populacijom.. Neka 2 mjeseca svakodnevno puštaju na dnevnicima bilo što.. U to isto će povjerovati 90% populacije.

    Who controls the media, controls the mind (c) Jim Morrison

  • Hadvar

    01.07.2021 - 22:25

    Jos jedna glupost koji ce gameri prihvatit i nagradjivat. Popusili smo pricu o mikrotransakcijama,drmu, season passovima, povecanju cijena igri… Sad cemo i unskipable reklame popusit.

  • vragec25cro

    02.07.2021 - 06:08

    Mene več sad živciraju s intervjuima poslje i prije tekme,pa razvlačenjem kupnje igrača i slično.

  • PppPP

    02.07.2021 - 09:55

    hejteri će reći da je zbog para

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?