Electronic Arts i dalje želi TV reklame u svojim igrama za PC i konzole?
Izdavačka kuća Electronic Arts jedan je od prvih partnera platforme playerWON koja servira promidžbene spotove kroz videoigre.
Promidžbeni sadržaji iliti reklame u igrama često su omražene među igračima na konzolama i PC-u. Na mobitelu ljudi toleriraju reklame jer su igre besplatne, ali kad igru platite onda u njoj ne želite gledati reklame. To su prošle godine igrači EA Sports UFC-a 4 jasno i glasno dali do znanja ekipi iz Electronic Artsa koja se morala ispričati za ubacivanje reklama u tu igru – i to onih koje se ne mogu prekinuti.
Međutim, čini se da Electronic Arts nije odustao od ideje da kroz svoje igre dodatno zarade servirajući reklame u njima. Ovoga puta mogli bi koristiti lukaviji pristup preko nove platforme zvane playerWON.
UPDATE: Iz Electronic Artsa su se oglasili demantijem – kažu kako ne ramatraju uvođenje reklama u svoje igre za konzole te da nemaju nikakve dogovore s vlasnicima platforme playerWON.
Izvorna vijest: playerWON je nova platforma tvrtke Simulmedia preko koje se igrači mogu registrirati za gledanje reklama u trajanju 15 do 30 sekundi. Zašto bi to itko napravio? Iz istog razloga zašto to radimo u mobilnim igrama – pokrećemo reklame da bismo u igrama dobili neki bonus.
Dakle, moguće je da će vam Electronic Arts u svojim igrama ubuduće davati određene pogodnosti na dnevnoj ili tjednoj razini ako ste registrirani na playerWON ili neku sličnu platformu za distribuciju reklama. Jednostavno mogu isprogramirati poveznicu između svoje igre i platforme playerWON kako bi na taj način servirali reklame u njima.
Lukavi dio priče je taj što bi mogli reći da je gledanje reklama opcionalno, ali vas u isto vrijeme mogu mamiti bonusima koje možda ne možete osvojiti igranjem. Sličan princip već postoji u svijetu mobilnih igara koje postave cooldown do sljedećeg igranja, ali možete npr. dobiti još jednu šansu ako pogledate reklamu od 30 sekundi.
PlayerWON platforma svoje prvo testiranje imala je na igračima Tencentove MOBA igre SMITE. Testiranje je pokazalo da je 22% igrača zainteresiranije za igranje igre i gledanje reklama ako će im to donijeti neku korist u igri.
Bogy
01.07.2021 - 16:49Ea želi samo da igre budu što realističnije stvarnom životu kao da gledaš na tv, njih nikada ne zanima zarada. 😂
esse
01.07.2021 - 17:10mislim da bi yt face itd trebali placati korisnicima promet koji nastaje od reklama .
HyPo
01.07.2021 - 17:18Ovo je stvarno nepotrebno. Sada mi jos reci da za svakih 30 minuta igre dobis 5 ili 10 minuta reklama za mlijeko i jogurt.
Tudum
01.07.2021 - 17:22Odavno nisam igrao nista od EA, a ni ne namjeravam u buducnosti, neovisno o ovim reklamama
Iron666
01.07.2021 - 17:24Svijet stvarno, iz dana u dan, iz godine u godinu postaje sve toksičnije, pokvarnije i odvratnije mjesto. Bojim se šta nas sve čeka, kakve bolesti, kakvi načini za prat ljudima glave… Ne samo u videoigrama, nego općenito.. Ova korona je isto tako jedan veliki pokazatelj što je moguće raditi sa svijetom i populacijom.. Neka 2 mjeseca svakodnevno puštaju na dnevnicima bilo što.. U to isto će povjerovati 90% populacije.
Who controls the media, controls the mind (c) Jim Morrison
Hadvar
01.07.2021 - 22:25Jos jedna glupost koji ce gameri prihvatit i nagradjivat. Popusili smo pricu o mikrotransakcijama,drmu, season passovima, povecanju cijena igri… Sad cemo i unskipable reklame popusit.
vragec25cro
02.07.2021 - 06:08Mene več sad živciraju s intervjuima poslje i prije tekme,pa razvlačenjem kupnje igrača i slično.
PppPP
02.07.2021 - 09:55hejteri će reći da je zbog para